Tož i moje auta korodují, né moc, ale trochu jo. A tak se stalo, že se mi udělala dirka u Káji mezi blatníkem a baterkou. Po kontrole je plech pod ní uplně na kaši. Skandix něco má, ale třeba má někdo vyzkoušeno něco lepčího...
Koukal jsem, že bych mohl i vyřezat z jinýho auta, ale na vracích ten stav taky neni uplně "ideální".
Plech pod baterku - máte vyzkoušený?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Plech pod baterku - máte vyzkoušený?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Plech pod baterku - máte vyzkoušený?
Ha! Taky mě to čeká. A popravdě, nic než Skandix jsem nenašel. Na Kájovi a u etalonu obecně je problém v tom, že ty levé jsou nedostupné. Jen pravý, na benzíny.
Takže se obávám že jediné řešení je vyřezání původního držáku, oříznutí tak že zbyde prostředek s prolisem (obvykle celkem OK, narozdíl od krajů) a vevaření do/na samodomo placku s naohýbanými packami. Následně výlet do zinkovny a navařit zpátky...
Takže se obávám že jediné řešení je vyřezání původního držáku, oříznutí tak že zbyde prostředek s prolisem (obvykle celkem OK, narozdíl od krajů) a vevaření do/na samodomo placku s naohýbanými packami. Následně výlet do zinkovny a navařit zpátky...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Plech pod baterku - máte vyzkoušený?
ajóóó

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 84
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Neveklov
- Vůz: Volvo 940, 2.3 Redblock 1990
Plech pod baterku - máte vyzkoušený?
Ještě minulý rok byl královský výběr na ACI a dokonce i ty věci šly objednat a došly.. Ale pak cca v prosinci "Je nám líto, zboží není určeno pro maloobchodní prodej"FrantaB píše: 12 lis 2024 21:35 Ha! Taky mě to čeká. A popravdě, nic než Skandix jsem nenašel. Na Kájovi a u etalonu obecně je problém v tom, že ty levé jsou nedostupné. Jen pravý, na benzíny.
Takže se obávám že jediné řešení je vyřezání původního držáku, oříznutí tak že zbyde prostředek s prolisem (obvykle celkem OK, narozdíl od krajů) a vevaření do/na samodomo placku s naohýbanými packami. Následně výlet do zinkovny a navařit zpátky...
Tak jsem rád, že ten Skandix ještě je..
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Vinoř
- Vůz: V 740, B230K, 88´
Plech pod baterku - máte vyzkoušený?
Levej už je taky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Plech pod baterku - máte vyzkoušený?
Díky za postřeh. Ale teda, pálka jaxviň. To už by se při 2-4 kusech pomau vyplatilo spáchat prototypové kopyto (dřevěné) a vyšlápnout si to "doma"... Snad je to lepší kvalita než štíty předních brzd, ty mne fakt zklamaly...
Urvanej? Nepodělíme se o poštovné?
Urvanej? Nepodělíme se o poštovné?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Vůz: Volvo 945 B200FT M46 1993( sněhurka)
Plech pod baterku - máte vyzkoušený?
Já už teda neotálel a mám je doma, pardon za ten růžovej film, zatim jsem je ošetřil voskem, mam v planu se k vyměně dostat v průběhu měsíce/dvou, tak ať mi to nechytne lišku před použitím
Tloušťka plechu je 1mm a držak baterky 2mm
Jinak všeho všudy to vypadá vcelku dobře.

Tloušťka plechu je 1mm a držak baterky 2mm
Jinak všeho všudy to vypadá vcelku dobře.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S pozdravem
Daniel Rélich
S pozdravem
Daniel Rélich
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Plech pod baterku - máte vyzkoušený?
Franto, za 2,5tKč na to kašlu, to tam buď něco nabastlim, nebo stávající zalátuju.
Nemám to na auto v luxusním stavu na koukání, ale na auto, který pracuje a celkem dost, takže radši mu častěji vyměním olej, než abych měl přesnou kopii původního držáku baterky za raketu. Jako za 500 by nebylo co řešit, za 1000 bych si řekl, ok, něco to stojí, ale toto ne.
Nemám to na auto v luxusním stavu na koukání, ale na auto, který pracuje a celkem dost, takže radši mu častěji vyměním olej, než abych měl přesnou kopii původního držáku baterky za raketu. Jako za 500 by nebylo co řešit, za 1000 bych si řekl, ok, něco to stojí, ale toto ne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Plech pod baterku - máte vyzkoušený?
V lecčems se na to dívám dost podobně. Sice bych šel výš než ty, ale 2,5k je už trochu úlet a v materiálu dvě luxusní výměny oleje a všech filtrů.
Navíc mám dojem, že původní držák je z plechu 1,2 nebo ještě silnějšího...
Navíc mám dojem, že původní držák je z plechu 1,2 nebo ještě silnějšího...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé