Zdravím, převodovka aisin tf 80sc AWD 250tis.km
Jednou za čas při stání na místě se zařazeným D. Kope jako že chce vyjet, když povolím brzdu, plynule se rozjete ale pak většinou při 4. Rychlosti nechce přeřadit ani nereaguje když jsem přepnul na manuál. Nebo se rozjíždí na 3. Záhadou však je, že i při tomto můžu bez problému zastavit kdy normálně převodovka vyřadí a když chcípnu motor a znova nastartuju, tak převodovka najednou začne řadit přesně jak má naprosto bez problému bez kopání, klidný chod jako by jí nic nebylo a následující týden jezdi bez problému, v autorizáku na diagnostice mi řekli že jim to ukázalo že je to na novou převodovku za 140tis. Ale proč když funguje kdyby to aspoň nejelo vůbec tak neřeknu. Nějaké dobré zkušenosti a doporučení na repas jinde? Než zbytečně vyhazovat polofunkční převodovku?
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Litomyšl
- Vůz: Volvo S80 D5244t15
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
[smention u=1378]David Patočka[/smention]
https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=1378
https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=1378
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žilina 010 01
- Vůz: XC90 r. 2005 2,4 ATP, Tdi
- Bydliště: Bernoláka 52
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
Vadné solenoidy-elektrohydraulické ventily na prevodovke. Mal som to isté, po čase mi prešmykovali jednotka a dvojka, kompletný repas prevodovky za 1 250.-€ a jazdím. prevodovka 245 000km.
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V 70 II
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
řešil jsem také převodovku minulý rok, vadný rozvaděč s elektronikou, servis prováděl Autoindividual. Naprostá spokojenost a funguje
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
Ahoj.akimoto píše: 13 srp 2024 07:23 Vadné solenoidy-elektrohydraulické ventily na prevodovke. Mal som to isté, po čase mi prešmykovali jednotka a dvojka, kompletný repas prevodovky za 1 250.-€ a jazdím. prevodovka 245 000km.
Kde ti robili ten repas? Diky
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V 70 II
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
Repas v Autoindividual, Praha Komořany, je to kousek od nádraží kde jsou takové nevzhledné haly tak tam firma sídlí.
https://www.autoindividual.cz
https://www.autoindividual.cz
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
Za 1250EUR ti nikdo kompletní repas převodovky neudělá, když jen samotný rozvadeč stojí 1000EUR, když ulovíš nějakej polskej, tak se může zadařit za 850.
Tipuju, že provedli výměnu rozvaděče, protože pro kompletní repasi by musela i převodovka ven a to už vůbec nemáš šanci se vejít do 250EUR za práci.
Další věc je, že ve V70II tahle převodovka nikdy nebyla.
Tipuju, že provedli výměnu rozvaděče, protože pro kompletní repasi by musela i převodovka ven a to už vůbec nemáš šanci se vejít do 250EUR za práci.
Další věc je, že ve V70II tahle převodovka nikdy nebyla.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
TF-80 v P2 byla, měly ji po faceliftu D5 ve verzi 136 kW.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
Tvl tak to jsem zase za trotla... no co už, jsem na to zvyklej 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Litomyšl
- Vůz: Volvo S80 D5244t15
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
Jsem objednány k t6r kde jí z auta vymontují, předají p. Patočkovi a uvidí se. Každopádně počítám s nejhorším a kompletním repasem kde zbyde pouze obal a i s prací a DPH 93 tis. Pokud to bude nakonec méně tak to samozřejmně uvítám ale jde mi především o kvalitu a o to abych to do konce životnosti toho auta už nemusel nikdy znova otevírat. Pouze proplach.
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
Práve pre tú cenu som sa pýtal kde ten komplet repas robili..Urvanej píše: 26 srp 2024 17:18 Za 1250EUR ti nikdo kompletní repas převodovky neudělá, když jen samotný rozvadeč stojí 1000EUR, když ulovíš nějakej polskej, tak se může zadařit za 850.
Tipuju, že provedli výměnu rozvaděče, protože pro kompletní repasi by musela i převodovka ven a to už vůbec nemáš šanci se vejít do 250EUR za práci.
Další věc je, že ve V70II tahle převodovka nikdy nebyla.![]()
Ja výmena rozvádzača v T6R 44tis.
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
Jojo, platil jsem tamtéž asi 38 pár let zpět.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V 70 II
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
Připojím se opět k tématu, nevím jaké máte přesné informace a pod. Problém je co servis jiná diagnostika...Poptal jsem se u 4 nezávisle na sobě. Autoidividual vyšel cenově rozumně neboť podmínka byla výměna rozvaděče kus za kus, proto cena byla nižšší jinak by to bylo asi kolem 40000,- Kč též.
Co vám ale nikdo neřekne je to, že kdyby byl problém v HW převodovky, když pominu rozvaděč, elektronika auta vás odstaví a nejedete. To je opravdu těžké!! Pan Patočka de fakto mi řekl to samé, že problém je v rozvaděči a neznamená to nutně repas celé převodovky. Je důležité dělat výměnu oleje v převodovce po 60000 km.
Pak se nezanese rozvaděč. Je to vyloženě na vás komu uvěříte a svěříte danému techniku servis. Jezdím de fakto 10 měsíců bez problému. A zatím asi přibližně 8000 km najeto.
Co vám ale nikdo neřekne je to, že kdyby byl problém v HW převodovky, když pominu rozvaděč, elektronika auta vás odstaví a nejedete. To je opravdu těžké!! Pan Patočka de fakto mi řekl to samé, že problém je v rozvaděči a neznamená to nutně repas celé převodovky. Je důležité dělat výměnu oleje v převodovce po 60000 km.
Pak se nezanese rozvaděč. Je to vyloženě na vás komu uvěříte a svěříte danému techniku servis. Jezdím de fakto 10 měsíců bez problému. A zatím asi přibližně 8000 km najeto.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Litomyšl
- Vůz: Volvo S80 D5244t15
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
Poptával jsem se u více než 5ti servisů včetně autorizáku kde mi udělali i diagnostiku a adaptaci převodovky jako poslední možnost a jelikož to nepomohlo nezbývá nic než to otevřít, každopádně dám vědět jak jsem dopadl a jsem zvědav jak bude řadit.
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V 70 II
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
To samé kolečko jsem měl taky, adaptaci a výměnu oleje v převodovce. Výsledek byl stejný. Jakmile začne kopat a chovat se převodovka nestandartně, tak už je pozdě. Chyba už je v manuálu po koupi auta, kde se píše že náplň převodovky je doživotní a spousta uživatelů k tomu tak přistupovala. Až po letech se přišlo na to že je třeba olej měnit po 60000 km.
Tak to prostě je.
Tak to prostě je.
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žilina 010 01
- Vůz: XC90 r. 2005 2,4 ATP, Tdi
- Bydliště: Bernoláka 52
Kontrola, oprava převodovky aisin tf 80-sc AWD
Prevodovku som doniesol na repas vybranú z auta u priteľa svojpomocne. Ano výmena rozvádzača repasovaný 600.-€, výmena lamiel, gufera, vyčistenie a práca rozborka a sborka a materiál celkom 1 250.-€. Mechanik je pán Martin Ježo, Jastrabia 2, z Bratislava a celý život robí prevodovky. Je na nete a skvelý odborník a človek.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé