Tažné zařízení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Xc60
Tažné zařízení
Zdravím Volvisti, chci si pořídit Volvo XC60, ale potřebuju s ním tahat loď, kolik se dá maximálně tahat s tímto autem? Děkuji
-
Offline
- Příspěvky: 5966
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Tažné zařízení
Otázku jsi položil úplně nešťastně. To je asi jako, že si dám stejk.
Co napsat váhu lodi + vozík.
Nicméně vše je dostupne na netu
Co napsat váhu lodi + vozík.
Nicméně vše je dostupne na netu
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Xc60
Tažné zařízení
Já myslel, že na internetu jsem
, no není to tak úplně jednoduchý tenhle údaj najít, ale dobře no, hold budu muset projevit trochu snahy. Věc se má tak, že tu loď taky budu teprve kupovat, ale pohybujeme se celkově loď plus vlek 2,5 tuny.
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Tažné zařízení
Tak to xc60 nedá. A nedá to ani xc90, takže nějaké těžší auto.
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Xc60
Tažné zařízení
No, našel jsem, že 2,4tuny dá, takže by to mělo stačit, není to sice 2,5t. Ale hold podle toho výběru loď.
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Xc60
Tažné zařízení
Tady píšou něco jiného https://www.autohled.cz/a/volvo/xc60/tazne-zarizeni-hmotnost-privesu
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Tažné zařízení
To je pro rok 2017 a dál, možná jsou těžší (u hybridu logické), ale starší mají max 2100
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Xc60
Tažné zařízení
Aha, tak to je zajímavý poznatek, to mě moc nepotěšilo, Volvo bych chtěl, ale mladší než 2017 stojí víc, než bych za auto chtěl dát...
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Tažné zařízení
XC90 i s V8 má 2250 Kg na kouli. V rozumný cenový relaci měli na kouli hodně Mka od merglu snad 3t a tušim i X5 měla 2,5, ale to si cucám z prstu. Nejvíc měly dycky lanďáky, ale...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5966
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Tažné zařízení
Tady ti můžou psát co chceš, ale výrobce to má prostě daný. A hlavně musíš koukat na konkrétní modelový rok. Takže těch 2500kg fakt nedáš.....Danykopy píše: 15 říj 2024 12:51 Tady píšou něco jiného https://www.autohled.cz/a/volvo/xc60/tazne-zarizeni-hmotnost-privesu
Já u XC70 mám v TP 2100kg
Jinak stačí hledat správně. A dozvíš se, že max 2000kg
https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC60(-17)/Accessories/Document/pack-n-load/tow/VCC-490881/2015/D5%20AWD
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Xc60
Tažné zařízení
Jo, to vím, že ty auta, cos vyjmenoval mají hodně, ale mě se líbí právě Volvo a přišlo mi dost bytelný, aby mohlo utáhnout taky hodně, nicméně jsem nemile překvapen. A že platí, to co píše výrobce, to vím, ale nevím, kde bych to našel, proto jsem se ptal tady.Urvanej píše: 15 říj 2024 14:56 XC90 i s V8 má 2250 Kg na kouli. V rozumný cenový relaci měli na kouli hodně Mka od merglu snad 3t a tušim i X5 měla 2,5, ale to si cucám z prstu. Nejvíc měly dycky lanďáky, ale...
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Tažné zařízení
No je to blbý no. Otázka je jak často a kam to taháš. Že by někoho s osobákem u nás někdy zvážili jsem ještě neviděl (jen slyšel storky) a pokud máš CE, tak ani tak neni případná pokuta nijak drakonická. Já jednou táhl cca 3t za V70II, když jsem blbě spočítal hmotnost lešení. XC90 ten vlek vytáhlo ze zahrady jako nic, a že to je tak pekelně těžký jsem zjistil, až když jsme to skládali a mě přišlo, že toho je hodně a provedl jsem přepočet.
Jinak jsem vůbec neměl šajna, protože furt střídám auta, takže jsem ani nemohl poznat, že to nějak blbě táhne a jelikož jsem vezl celou rodinu, tak to ani s autem nijak extra nelomcovalo.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Tažné zařízení
Nejvíce se tomu blíží V90 Crosscountry, s B5 motorem, která má na kouli 2400Kg.
2,5t a Vlek, nezvládne myslím, žádné normální konvenční auto.
Potřebuješ něco jako Dodge Ram, Toyota Hilux, které mají 3,5T.
Nevím jak je to s nějakýma dodávkama.
Řešili jsme to s kamarádem, co tahal Bagr. Koupil Ramku.
Přidáno za 7 minut 6 sekund:
A pak ještě Grand Cherokee, Navara, Rangerover, Ranger, Amarok které mají kolem 3tun
Přidáno za 2 minuty 28 sekund:
Urvanej, já taky jednou vezl za samíkem 1,7 tuny a to rozhodně už tak easy nebylo Musel jsem zařadit 4x4. Když mi to na šroťáku řekli, kolik jsem měl, málem to se mnou seklo.
Bylo to jen pár litinovejch radiátorů a nějaký želízko co se kde válelo:-))))
2,5t a Vlek, nezvládne myslím, žádné normální konvenční auto.
Potřebuješ něco jako Dodge Ram, Toyota Hilux, které mají 3,5T.
Nevím jak je to s nějakýma dodávkama.
Řešili jsme to s kamarádem, co tahal Bagr. Koupil Ramku.
Přidáno za 7 minut 6 sekund:
A pak ještě Grand Cherokee, Navara, Rangerover, Ranger, Amarok které mají kolem 3tun
Přidáno za 2 minuty 28 sekund:
Urvanej, já taky jednou vezl za samíkem 1,7 tuny a to rozhodně už tak easy nebylo Musel jsem zařadit 4x4. Když mi to na šroťáku řekli, kolik jsem měl, málem to se mnou seklo.
Bylo to jen pár litinovejch radiátorů a nějaký želízko co se kde válelo:-))))
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2514
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Tažné zařízení
No hlavně je otázka kde se s tím bude jezdit. Protože jestli si potáhneš ten krám do Chorvatska, tak když tě pak v Rakousku jednou zváží, tak člověka "to nějak dopadne" myšlenky přejdou tak rychle, že nestihneš ani nadávat.
2,5t už je docela hodně a pokud to potřebuju tahat občasně, nějak se asi dá se situací smířit a kupovat auto hlavně podle toho, co dělám po zbytek provozu. Taky by si člověk hodně měl rozmyslet, zda chce tahat s automatem, nebo manuálem.
Nevím jak to má Volvo, ale třeba koncernové auta co mají tažné už z výroby jako příplatek mají : silnější alternátor, silnější zadní brzdy, silnější zadní pružiny a tlumiče apod. Přitom příplatek za to tažné není likvidační a ta protihodnota je vysoká.
Pokud tahám často, jdu jednoznačně do auta k tomu určenému - za mě je teda na takovou váhu ideální Land Cruiser. Otec tahá furt něco (podval s autem, podval s malým bagříkem etc etc) a nakonec z něj vylezlo, že Kodiaq s DSG mu sedí na ty akce lépe, než Renault Master L2H2, ačkoliv bych řekl, že skrz aerodynamický odpor (přemýšlím tak, že ta dodávka lépe kryje to, co táhne za sebou) bude lepší ta krabice, tak ne. Tvrdí, že ten podvozek toho Kodiaqu je jistější a nekomíhá se to tolik.
K těm pickupům - kdo někdy cestoval například Hiluxem někam dál, dá mi za pravdu, že to je horror. RAM bude už někde jinde a lepší, zvláště pokud bude na vzduchu
2,5t už je docela hodně a pokud to potřebuju tahat občasně, nějak se asi dá se situací smířit a kupovat auto hlavně podle toho, co dělám po zbytek provozu. Taky by si člověk hodně měl rozmyslet, zda chce tahat s automatem, nebo manuálem.
Nevím jak to má Volvo, ale třeba koncernové auta co mají tažné už z výroby jako příplatek mají : silnější alternátor, silnější zadní brzdy, silnější zadní pružiny a tlumiče apod. Přitom příplatek za to tažné není likvidační a ta protihodnota je vysoká.
Pokud tahám často, jdu jednoznačně do auta k tomu určenému - za mě je teda na takovou váhu ideální Land Cruiser. Otec tahá furt něco (podval s autem, podval s malým bagříkem etc etc) a nakonec z něj vylezlo, že Kodiaq s DSG mu sedí na ty akce lépe, než Renault Master L2H2, ačkoliv bych řekl, že skrz aerodynamický odpor (přemýšlím tak, že ta dodávka lépe kryje to, co táhne za sebou) bude lepší ta krabice, tak ne. Tvrdí, že ten podvozek toho Kodiaqu je jistější a nekomíhá se to tolik.
K těm pickupům - kdo někdy cestoval například Hiluxem někam dál, dá mi za pravdu, že to je horror. RAM bude už někde jinde a lepší, zvláště pokud bude na vzduchu
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Tažné zařízení
Třeba BOXER 4x4x má 3 tuny bržděný
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Tažné zařízení
Jirko, zajímalo by mě s jakým Hiluxem jsi ty jezdil ty, ale s tím co jsem měl já, což byl rok 2016 3,D automat a plně komfortní auto, bez problémů. V klidu si dokážu představit jet s tím kamkoli.
Ano, osobák to není, ale nic dramatického.
Ano, osobák to není, ale nic dramatického.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Xc60
Tažné zařízení
Díky všem, aspoň jsem si v tom udělal trochu jasno, to, že auta ve skutečnosti utáhnou dvakrát víc, než je jim dovoleno jsem věděl, šlo mi o ten oficální údaj.
-
Offline
- Příspěvky: 489
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Tažné zařízení
Audi A6 Allroad 3,0 TDI má 2,5 t
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Tažné zařízení
Máš pravdu že tenhle údaj je velmi špatně dohledatelný. Bohužel 
Také se ale i dost liší pro jednotlivá provedení konkrétní modelové řady - např. poslední XC90 má rozptyl 2,4 - 2,7t dle motorizace https://www.volvocars.com/cz/support/car/xc90/article/dbcc6862ac060570c0a801512211238b
Řešil jsem 2,5t kouli a možností je málo. Povětšinou pouze dodávky, příp. velká SUV. A nebo SsangYong Rodius
Přidáno za 4 minuty 39 sekund:
Tady jsou povolené hmotnosti pro MY2016 https://www.volvocars.com/cz/support/car/xc60/15w46/article/1d55b37be21cadc8c0a801e8011420c5_0ecb0bfb0206d564c0a801e800861366_95303e52f78eaaf3c0a801e8004ed71e
A tady už druhá generace, co zvládne až těch 2,4t https://www.volvocars.com/cz/support/car/xc60/17w46/article/f1df148bc7f01a62c0a81f6f0b6b960e_9ea4768bc7f136cbc0a81f6f1dde0a2d_d53577c67fe2c92bc0a80151506b3243

Také se ale i dost liší pro jednotlivá provedení konkrétní modelové řady - např. poslední XC90 má rozptyl 2,4 - 2,7t dle motorizace https://www.volvocars.com/cz/support/car/xc90/article/dbcc6862ac060570c0a801512211238b
Řešil jsem 2,5t kouli a možností je málo. Povětšinou pouze dodávky, příp. velká SUV. A nebo SsangYong Rodius

Tady jsou povolené hmotnosti pro MY2016 https://www.volvocars.com/cz/support/car/xc60/15w46/article/1d55b37be21cadc8c0a801e8011420c5_0ecb0bfb0206d564c0a801e800861366_95303e52f78eaaf3c0a801e8004ed71e
A tady už druhá generace, co zvládne až těch 2,4t https://www.volvocars.com/cz/support/car/xc60/17w46/article/f1df148bc7f01a62c0a81f6f0b6b960e_9ea4768bc7f136cbc0a81f6f1dde0a2d_d53577c67fe2c92bc0a80151506b3243
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
Tažné zařízení
tohle mám já u XC90 MY2019, origo tažné
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription+
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+,
S60 II 2013 D4 120KW Summum,
bylo: do 08/2025 V40 2013 D2 84KW Momentum + do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 06/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription+
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+,
S60 II 2013 D4 120KW Summum,
bylo: do 08/2025 V40 2013 D2 84KW Momentum + do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 06/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 66
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II T6 AWD (B6304T2)
Tažné zařízení
Jeste treba na starym commanderu (2005-2010) mam v TP psanych 3.500…
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S80 II T6 AWD (B6304T2), MY2008, MOMENTUM
S80 II T6 AWD (B6304T2), MY2008, MOMENTUM
-
Offline
- Příspěvky: 910
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Tažné zařízení
Jednickovy sorenta v automatu maj 3.5t
https://auto.bazos.cz/inzerat/191428917/prodam-kia-sorento-4x4-zaves-na-3500kg.php
Hilux je imo v pohode i na dlouhy cesty. Vidim tam jinou potiz - kdyz je prazdna korba a tezkej vlek, adheze je slaba a porad zapinat predek neni zabava.
Terrano II ma vetsinou 2.8t, s motorem 2.7 je jeho jediny nepritel koroze
https://www.sauto.cz/osobni/detail/nissan/terrano-ii/206989917
Pri prvnim couvani s tezkym vlekem clovek doceni redukci
Obavam se ze cim novejsi vehikl, tim horsi to bude s tahanim, protoze "pripravenost" tahat jde proti emisim....
https://auto.bazos.cz/inzerat/191428917/prodam-kia-sorento-4x4-zaves-na-3500kg.php
Hilux je imo v pohode i na dlouhy cesty. Vidim tam jinou potiz - kdyz je prazdna korba a tezkej vlek, adheze je slaba a porad zapinat predek neni zabava.
Terrano II ma vetsinou 2.8t, s motorem 2.7 je jeho jediny nepritel koroze
https://www.sauto.cz/osobni/detail/nissan/terrano-ii/206989917
Pri prvnim couvani s tezkym vlekem clovek doceni redukci
Obavam se ze cim novejsi vehikl, tim horsi to bude s tahanim, protoze "pripravenost" tahat jde proti emisim....
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Tažné zařízení
To Sorento je zajímavý tip, sice nechápu jak na dvoutunové auto dostali 3,5t kouli, ale v papírech to evidentně je
Tak proč ne 
Dokonce i recenze to úplně nehaní ...


Dokonce i recenze to úplně nehaní ...
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 910
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Tažné zařízení
Proc by ne...na Patrolu mam 3.5t a na Discovery jsem mel taky...vsechny maj +-2t prazdny a +-2.8t maximalni. Sorento je z nich asi nejlevnejsi, nejsehnatelnejsi a nejcivilnejsi, pritom vubec neni spatny a ma z vyse uvedenych nejsilnejsi motor
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé