V 40 T2 1.5 90 kw v spojeni s 6 stupňovým automatom, r.v. 2017
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: VOLVO V 40
V 40 T2 1.5 90 kw v spojeni s 6 stupňovým automatom, r.v. 2017
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať na Vaše skúsenosti s týmto motorom po nájazde 200 000 km. Má to zmysel kupovať alebo je to už "mŕtve" auto? motorový aj spojkový olej pravidelne menený, 2 x robený aj preplach automatu, ako je to s usádzanim karbónu , prípadne aj stav automatu po 200 000 km. Ďakujem veľmi pekne za pomoc.
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
V 40 T2 1.5 90 kw v spojeni s 6 stupňovým automatom, r.v. 2017
Žijeme s takovým autem cca dva roky. Má tedy podstatně méně najeto. Cca 100tis km.
Auto do teď naprosto bez závady. Co se týče spolehlivosti, bude to podobné jako všechny ostatní T2/3/4 v i větších modelech. Převodovky jsou lety ověřené, pokud se mění pravidelně olej, není s nima problém.
Ve VEA motorech je doporučeno měnit olej po 10-15tis km, rozhodně ne po 30tis km. Pak často motory žerou olej. Doporučuji též preventivně měnit PCV odvětrání.
Ověřené info z autorizáku mám, že pokud na všech VEA motorech z ničeho nic odejdou svíčky a třeba po 1000km další sada, čeká motor brzký konec.
Celkově tyto jednoturbové VEA motory patří mezi to nejspolehlivější co se dá koupit u těchto modelů.
Auto do teď naprosto bez závady. Co se týče spolehlivosti, bude to podobné jako všechny ostatní T2/3/4 v i větších modelech. Převodovky jsou lety ověřené, pokud se mění pravidelně olej, není s nima problém.
Ve VEA motorech je doporučeno měnit olej po 10-15tis km, rozhodně ne po 30tis km. Pak často motory žerou olej. Doporučuji též preventivně měnit PCV odvětrání.
Ověřené info z autorizáku mám, že pokud na všech VEA motorech z ničeho nic odejdou svíčky a třeba po 1000km další sada, čeká motor brzký konec.
Celkově tyto jednoturbové VEA motory patří mezi to nejspolehlivější co se dá koupit u těchto modelů.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: VOLVO V 40
V 40 T2 1.5 90 kw v spojeni s 6 stupňovým automatom, r.v. 2017
Pri 176 000 km bola menená 1 sviečka a veko ventilov.. ináč predtým klasika brzdy, batéria, poloosi..a pri 156 tisíc ešte servoriadenie.. mám sa báť? 

-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
V 40 T2 1.5 90 kw v spojeni s 6 stupňovým automatom, r.v. 2017
Proč by někdo měnil pouze jednu svíčku.? 
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: VOLVO V 40
V 40 T2 1.5 90 kw v spojeni s 6 stupňovým automatom, r.v. 2017
Neviem, je tam v tom liste pri výmene sviečky napísané 1ks ale tak možno je to brané ako celok..Takže možné zle znamenie?
Přidáno za 2 minuty 15 sekund:
Resp. ako zistím, či je to možný problém alebo nie je? od toho servisu auto najazdilo 3 tisíc km a problém nebol.
Přidáno za 2 minuty 15 sekund:
Resp. ako zistím, či je to možný problém alebo nie je? od toho servisu auto najazdilo 3 tisíc km a problém nebol.
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
V 40 T2 1.5 90 kw v spojeni s 6 stupňovým automatom, r.v. 2017
Tak to je spíš myšleno jako sada, svíčky se prodávají vždy v určitém počtu pro daný motor. Pokud se jedná o origo svíčky.
Tak to by neměl být s ničím problém. Pokud je auto pravidelně servisované, ničeho bych se nebál.
Tak to by neměl být s ničím problém. Pokud je auto pravidelně servisované, ničeho bych se nebál.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: VOLVO V 40
V 40 T2 1.5 90 kw v spojeni s 6 stupňovým automatom, r.v. 2017
A prosím Vás/Ťa, nejaké bližšie info o tých sviečkach v kombinácii s RIP motorom nemáš? Lebo googlim a nič som k tomu nenašiel. Diky moc za tvoje rady aj tak.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé