
Vytvořit tlak paliva vyšší než malý je způsobilá i nová palivová pumpa, která se prodává pro celou řadu motorů Bxx, což je právě ta zákeřná záludnost. Rovnotlaké karburace Stromberg, SU a všechny tuningové\závodní karburátory nemají problémy.
Příčinu bych viděl v nevhodně krátém ramínku plovákové komory a tím pádem malé síle působící na jehlový ventil. Tento typ karburátoru byl možná konstruován pro nádrže nad motorem, t.j. pro tlak 0,3m benzinového sloupce.
Možnosti řešení:
- s novou pumpou vřadit před karburaci regulátor tlaku (specialní pro karburátory, cca 2000Kč)
- vyměnit v nové pumpě pružinu, která vyvozuje výstupní tlak
- opravit původní pumpu
Výše uvedená zkušenost mě stála několik hodin života (postupně jsem zkusil dva celé karburátory, dva plováky, tři jehlové ventily a dvě nové pumpy), tak si jí važte
