Dobrý den,
Měl bych dotaz co se týče úniku oleje skrz senzor.
Jedna se o čidlo na vršku z boku motoru. Je to senzor polohy vačkové hřídele. Už od koupě auta zde prokapával olej. Čím větší čoud auto dostane tím více olej teče. Zkoušel jsem cele čidlo měnit není to zrovna levná záležitost a olej stále protejká. Po sundaní čidla je zde jeden šroub který je ale na fest dotažen a olej zde pořad teče.
Nemá někdo zkušenost? Co s tím?
Děkuji za rady…
Volvo s40 t4 -olej z čidla polohy vačkové hřídele
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Voznice 58
- Vůz: Volvo s40
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14414
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Volvo s40 t4 -olej z čidla polohy vačkové hřídele
A co takhle třeba vyměnit simerink na vačce? To tě nenapadlo?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Voznice 58
- Vůz: Volvo s40
Volvo s40 t4 -olej z čidla polohy vačkové hřídele
To mě nenapadlo. Na autě si dělám vše sám ale v motoru jsem se ještě nehrabal. Je náročné vyměnit simerink na vačce?
Jestli se nemýlím jedna se “jen” o sundani víka a výměna těsnění?
Jestli se nemýlím jedna se “jen” o sundani víka a výměna těsnění?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14414
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Volvo s40 t4 -olej z čidla polohy vačkové hřídele
Vyndáš ten snímač, pod ním vyndáš ten kroužek na jeden šroub uprostřed a už vidíš simerink. Ten opatrně vydloubneš tak, aby jsi nepoškrábal dosedací plochy, naklepneš do stejné úrovně nový simerink a zase vše smontuješ. Ízi pízi.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Voznice 58
- Vůz: Volvo s40
Volvo s40 t4 -olej z čidla polohy vačkové hřídele
Děkuji za info
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Voznice 58
- Vůz: Volvo s40
Volvo s40 t4 -olej z čidla polohy vačkové hřídele
Zdravim, dle tvého komentáře jak jsi psal minule. Jeden šroub na povolení kabelu, dva na senzor. Poté jeden ve středu a zatím už gufero. To jsem vyměnil otázka 20 minut se vším i namontování zpět. Nic co by se dalo pokazit ALE proč mi auto teď nechce nastartovat a ma to backfire?:)) co se na tom jako mohlo posrat. Se senzorem váčky nic není a auto šlapalo jak ma předtim…raolsa píše: 13 srp 2024 12:03 Vyndáš ten snímač, pod ním vyndáš ten kroužek na jeden šroub uprostřed a už vidíš simerink. Ten opatrně vydloubneš tak, aby jsi nepoškrábal dosedací plochy, naklepneš do stejné úrovně nový simerink a zase vše smontuješ. Ízi pízi.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14414
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Volvo s40 t4 -olej z čidla polohy vačkové hřídele
Dal jsi správně na zářez ten kroužek?
Konektor připojený asi máš.
Konektor připojený asi máš.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé