jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Dneska výměna kabinového filtru Mahle.
Dále jsem po delší době vykydal a vysál interiér a vyměnil jsem středový tunel za kousek v o málo lepším stavu a zároveň jsem se zbavil sluchátka a přípojky na ipod, abych měl větší přihrádku pod loketkou.
Dále jsem po delší době vykydal a vysál interiér a vyměnil jsem středový tunel za kousek v o málo lepším stavu a zároveň jsem se zbavil sluchátka a přípojky na ipod, abych měl větší přihrádku pod loketkou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Dnes jsem si dovezl "nový" 17" kola na zimu, nový střed turba a odvezl jsem Glogarovi na opravu dlouhou poloosu, kterou jsem měl rezervní.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Minulý víkend jsem se pustil do drobného ošetření koroze pod baterkou, která některému předchozímu majiteli zřejmě vytekla. Po ruce byl stříbrný Hammerite, tak jsem to vzal tím, aspoň bude poznat, kdyby to opět začalo reznout.
Pak jsem s blížící se dovolenou preventivně vyměnil alternátor, na tom stávajícím mi za rok 3x odešel regulátor, což je prostě divný. Potěšila mě značka AS-PL za pár korun, která je ovšem poskládána z komponentů Bosch Přidáno za 7 minut 50 sekund:
Tento víkend jsem se pustil do větší akce
přední náprava:
- tlumiče Sachs + pružiny Lesjofors + uložení SKF
- ramena s novými silenty Volvo + Meyle HD
- spodní čepy Lemforder
- čepy řízení Meyle HD
- stabik origo z T5 + tyčky Meyle HD
- poloosa repas od Glogara
- levé ložisko SNR Nakonec geometrie u Lavičky ve Stříteži.
Pak jsem s blížící se dovolenou preventivně vyměnil alternátor, na tom stávajícím mi za rok 3x odešel regulátor, což je prostě divný. Potěšila mě značka AS-PL za pár korun, která je ovšem poskládána z komponentů Bosch Přidáno za 7 minut 50 sekund:
Tento víkend jsem se pustil do větší akce

- tlumiče Sachs + pružiny Lesjofors + uložení SKF
- ramena s novými silenty Volvo + Meyle HD
- spodní čepy Lemforder
- čepy řízení Meyle HD
- stabik origo z T5 + tyčky Meyle HD
- poloosa repas od Glogara
- levé ložisko SNR Nakonec geometrie u Lavičky ve Stříteži.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Ložisko jsi měl dát SKF. Jsem zvědavý jak dlouho ti to SNR vydrží.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Zbylý 3 ložiska už jsou taky SNR a po 50tkm jim zatím nic není. Po jedné špatné zkušenosti s SKF jsem začal dávat všude SNR a zatím jsem je znovu měnit nikde nemusel, na oktavce jsem na nich najel asi 100tkm a pak jsem ji prodal. Ve výsledku si myslím, že je celkem jedno jestli FAG, SNR nebo SKF, kvalita bude podobná a šance na špatný kus vyrovnaná.
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Dnes poslední drobné opravy před dovolenou
Oprava prasklé nádobky na ostřikovače - zatavil jsem to pájkou a zapatlal silikonem, výsledek jsem zapomněl fotit, ale drží.
Pak jsem dělal tlakovou zkoušku sání a zjistil jsem, že kdo mi dělal zaslepení EGR, zapomněl dát mezi sací trubku a záslepku těsnění, tak to tam dost fučelo a hadice okolo byly od oleje. Vše vyčištěno, těsnění doplněno.
Nakonec výměna středu turba za nový.

Oprava prasklé nádobky na ostřikovače - zatavil jsem to pájkou a zapatlal silikonem, výsledek jsem zapomněl fotit, ale drží.
Pak jsem dělal tlakovou zkoušku sání a zjistil jsem, že kdo mi dělal zaslepení EGR, zapomněl dát mezi sací trubku a záslepku těsnění, tak to tam dost fučelo a hadice okolo byly od oleje. Vše vyčištěno, těsnění doplněno.
Nakonec výměna středu turba za nový.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Ahoj ten střed turba mně zajímá kde jsi kupoval dik
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
vzal jsem toto, zatím jsem s tím najel jen asi 50 km, ale nic špatného nepozoruji, funguje OK.
https://turbo-levne.cz/produkt/353-stred-turbodmychadla-723167-5004s
https://turbo-levne.cz/produkt/353-stred-turbodmychadla-723167-5004s
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
jaké těsnění na tom egru? však tam je jen ten zaslepovací plech ne?
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Těsnění je na fotce včetně čísla. Samotný plech záslepky to nezatěsní, ta hliníková trubka v sání nemá rovnou přírubu na EGR, ale je tam vybrání pro ten těsnící plech.
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
hm, nad tím jsem nepřemýšlel, ale skoro bych řekl, že to těsnění je originál stav a má se vyměnit za tu záslepku, taky mi přišlo, že právě ta trubka má rovnou přírubu, na kterou ta záslepka sedne
tedy já to tak udělal a žádné netěsnosti jsem si nevšiml, ale tak omrknu to no
tedy já to tak udělal a žádné netěsnosti jsem si nevšiml, ale tak omrknu to no

-
Offline
- Příspěvky: 639
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Jaký byl důvod výměny středu? Nějaké symptomy nebo preventivně?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Noo, spíš preventivně
turbo, co jsem tam měl, tak mělo trochu osekané lopatky, tak trochu houkalo, jinak ale bylo bez vůle a olej nebralo.
Nezdál se mi ale celkově průběh a projev turba, tak jsem chtěl vše pořádně prověřit, abych nemusel řešit turbo runaway na dovolené někde 1500 km od domu
Hlavní bylo, že jsem vyřešil úniky na vedení a pak bylo ještě lehce fouklé těsnění pod turbem na svodech. Ale když jsem měl turbo venku, tak jsem střed rovnou vyměnil.
Původní střed by asi najel ještě hodně km, mám ho schovaný na příště

Nezdál se mi ale celkově průběh a projev turba, tak jsem chtěl vše pořádně prověřit, abych nemusel řešit turbo runaway na dovolené někde 1500 km od domu

Hlavní bylo, že jsem vyřešil úniky na vedení a pak bylo ještě lehce fouklé těsnění pod turbem na svodech. Ale když jsem měl turbo venku, tak jsem střed rovnou vyměnil.
Původní střed by asi najel ještě hodně km, mám ho schovaný na příště

-
Offline
- Příspěvky: 225
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
A změnil se tedy po výměně nějak projev turba? 

-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Jo, ten nový střed je úplně tichý a funguje jak má. Takže už to nehouká v nízkých otáčkách.
-
Offline
- Příspěvky: 639
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Díky za info.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Pár momentek z dovolené.
Německo/Rakousko/Itálie.
Projeto 2800 km se spotřebou 6.6 l/100 km.
Německo/Rakousko/Itálie.
Projeto 2800 km se spotřebou 6.6 l/100 km.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Včera olej - září 2024, 496 455 km
- na zimu přechod z 5w-50 na Total 5w-40
- filtry MANN olej + vzduch Dal jsem zjistil fail, když jsem spouštěl rám kvůli výměně stabíku, tak se evidentně ohnuly palivové trubky a dřely o poloosu
naštěstí se neprodřely na dovolené v Itálii, to by bylo nic moc
Dál jsem vysušoval auto, po minulém víkendu, kdy odtoky pod čelním sklem nepobraly déšť a nateklo zřejmě přes ventilátor topení. Tak teď jezdím bez předního koberce a zadek mám přizvedlý, aby vyschl.
- na zimu přechod z 5w-50 na Total 5w-40
- filtry MANN olej + vzduch Dal jsem zjistil fail, když jsem spouštěl rám kvůli výměně stabíku, tak se evidentně ohnuly palivové trubky a dřely o poloosu


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Až se zima zeptá, budu mít co odpovědět
Přechod na zimní 17", gumy jsem vzal opět Kleber HP3, za ty 4 roky od chvíle, kdy jsem je bral naposledy, ještě nikdo nepřišel s ničím, co by jim imho v poměru výkon/cena konkurovalo.

Přechod na zimní 17", gumy jsem vzal opět Kleber HP3, za ty 4 roky od chvíle, kdy jsem je bral naposledy, ještě nikdo nepřišel s ničím, co by jim imho v poměru výkon/cena konkurovalo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Tak auto vysušený a interiér nahozen zpět. Jen jsem retard a zapnul jsem klíč, když jsem měl venku sedačku spolujezdce, tak jsem si dal dnes ještě zastávku do AZ Auto Soldát pro výmaz kontrolky bagů
Jinak jsem konečně přišel na to, kudy mi tam teče: v červnu mi měnili čelní okno a bohužel na něj špatně doléhá spodní těsnění, které protékalo a tekla mi voda přímo na ventilátor topení
Tak budu muset ještě řešit reklamaci a výměnu okna, jen mě teď v horizontu 14 dnů čekají cesty kolem 4000 km, tak nevím, kdy to tam stihnu vecpat
Zatím jsem to zapatlal silikonem, je to odporný, ale o další vytopení už nestojím.
Jo a nahodil jsem už zimáky, byl to dobrý krok přejít na 17" i na zimu, jak opticky, tak hlavně funkčně

Jinak jsem konečně přišel na to, kudy mi tam teče: v červnu mi měnili čelní okno a bohužel na něj špatně doléhá spodní těsnění, které protékalo a tekla mi voda přímo na ventilátor topení

Tak budu muset ještě řešit reklamaci a výměnu okna, jen mě teď v horizontu 14 dnů čekají cesty kolem 4000 km, tak nevím, kdy to tam stihnu vecpat

Jo a nahodil jsem už zimáky, byl to dobrý krok přejít na 17" i na zimu, jak opticky, tak hlavně funkčně

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5628
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Ty jo! To vytopený auto... Procházel si třeba konektory na podlaze atd?
To odlepený sklo nebo špatně udělaný je nějak častej problém...
To odlepený sklo nebo špatně udělaný je nějak častej problém...

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Petře, konektory na podlaze naštěstí nejsou, zesík i kabeláž sedačky byly dostatečně nad hladinou, jediný o co se bojím je ten ventilátor topení, ten byl prolitý durch.
Jinak minulý týden byl nabitý:
- škola smyku ve Vysokém Mýtě
- rychlé přezutí zpět na letní a výlet 2400 km na Rally Legend v San Marinu
- dále jsme překročili významné výročí půl milionu
no a dnes při otočce do Brna přijdu k autu a v pneu zapíchlá pružina, tak ještě zastávka v pneuservisu na zalepení
Jinak minulý týden byl nabitý:
- škola smyku ve Vysokém Mýtě
- rychlé přezutí zpět na letní a výlet 2400 km na Rally Legend v San Marinu
- dále jsme překročili významné výročí půl milionu
no a dnes při otočce do Brna přijdu k autu a v pneu zapíchlá pružina, tak ještě zastávka v pneuservisu na zalepení
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Dlouho jsem nedal aktualizaci, konec roku byl dost nabitý.
Auto má teď 506 000 km, za prosinec 2024 uděláno:
- výměna prasklého čelního okna u Kalfase (letos podruhé), tentokrát okno Pilkington, na mé přání podlepena spodní lišta, aby se neopakovalo zatékání skrz topení
- nové stěrače Bosch
- LED osvětlení RZ (už mě nebavilo měnit žárovky, tak uvidím, jak toto vydrží)
Mezi svátky jsem pak udělal:
- výměnu palivového filtru MANN
- výměna lanovodů ATE + seřízení ruční brzdy
- výměna prasklé nádobky na ostřik za novou
- výměna předního nárazníku za nově nalakovaný + nové mlhovky polepené PPF fólií
- montáž zástěrek z V-parts.se
- doplněny gumové vložky do zadních pružin pro posílení zadního odpružení, abych netahal naložený zadek po zemi
- vytlumeny zadní dveře - jen škoda, že jsem to neudělal dřív, repro hraje krásně čistě, hluboké basy bez drnčení, ještě mě čeká předek.
- přehozena zadní lavice a tapecy z V70R Gobi sand, ještě mě čeká předek.
- celé auto umyto, předek navoskován, na zbytku doživena keramika detailerem
- nová baterie Exide Premium 100 Ah, neboť jsem přes svátky omylem nechal vybít baterku přes noc na 10,6 V, tak nechci se starou riskovat
Prasklina: Nové okno: LED: nová nádobka: Lanovody ATE, nelíbila se mi na nich ta průchodka, přehodil jsem jí za origo ze starých Vložky do pružin: Nový nárazník a mlhovky: Umyto + zástěrky: Tlumení: Přhozený zadek z Rka, zatím jen foto po tmě s dětskými sedačkami
Baterka:
Auto má teď 506 000 km, za prosinec 2024 uděláno:
- výměna prasklého čelního okna u Kalfase (letos podruhé), tentokrát okno Pilkington, na mé přání podlepena spodní lišta, aby se neopakovalo zatékání skrz topení
- nové stěrače Bosch
- LED osvětlení RZ (už mě nebavilo měnit žárovky, tak uvidím, jak toto vydrží)
Mezi svátky jsem pak udělal:
- výměnu palivového filtru MANN
- výměna lanovodů ATE + seřízení ruční brzdy
- výměna prasklé nádobky na ostřik za novou
- výměna předního nárazníku za nově nalakovaný + nové mlhovky polepené PPF fólií
- montáž zástěrek z V-parts.se
- doplněny gumové vložky do zadních pružin pro posílení zadního odpružení, abych netahal naložený zadek po zemi
- vytlumeny zadní dveře - jen škoda, že jsem to neudělal dřív, repro hraje krásně čistě, hluboké basy bez drnčení, ještě mě čeká předek.
- přehozena zadní lavice a tapecy z V70R Gobi sand, ještě mě čeká předek.
- celé auto umyto, předek navoskován, na zbytku doživena keramika detailerem
- nová baterie Exide Premium 100 Ah, neboť jsem přes svátky omylem nechal vybít baterku přes noc na 10,6 V, tak nechci se starou riskovat
Prasklina: Nové okno: LED: nová nádobka: Lanovody ATE, nelíbila se mi na nich ta průchodka, přehodil jsem jí za origo ze starých Vložky do pružin: Nový nárazník a mlhovky: Umyto + zástěrky: Tlumení: Přhozený zadek z Rka, zatím jen foto po tmě s dětskými sedačkami

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 48
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: V70 D5 MY2006 D5244T5 Chip D5T5 150kw
- Bydliště: Hradec Králové
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
To je paráda. Jen ta pardubická značka to furt trošku kazí. S díly a se stránkou vparts jsi spokojený ? Přemýšlím že od nich taky vezmu pár věcí.
-
Online
- Příspěvky: 853
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Pardubická značka dráždí jen Hradečáky
Mě to neva. Asi bych nechtěl značku U, T, nebo C, ale ostatní mi jsou asi jedno
aspoň se můžu v Praze tvářit jako vesničan
Zástěrky z Vparts jsou repliky originálních, kvalita za mě srovnatelná s originálem, takže OK. Jen neposílaj do ČR, musel jsem to řešit přes Polsko a Davida Švajdu.



Zástěrky z Vparts jsou repliky originálních, kvalita za mě srovnatelná s originálem, takže OK. Jen neposílaj do ČR, musel jsem to řešit přes Polsko a Davida Švajdu.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé