Fórum se přestěhovalo...
...z Brna do Prahy
Takže omluvte případný výpadek(budou se měnit IP adresy).
Zajsoft
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 dnů
- Bydliště: Kosice
- Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Pred par dňami som kupil volvo xc60 2.4 D4 120kw 4x4 ročník 2013 , auto ma velmi vysokú spotrebu v meste 13 litrov mimo mesta to pod 10 nedám, zožerie to aj asi 0.8 litra oleja na 1000km . Pri prudkom zrýchlení auto ťahá do rýchlosti asi 120 km\h a na displeji sa zobrazí kontrolka plný filter sadzí auto nema absolútne žiaden výkon musím vypnúť motor naštartovať a to sa stale opakuje chcel som nejako spustiť regeneráciu tak som isiel na diaľnicu dal tempomat na 100-110 ale po 5-10 kilometroch sa znovu rozsvietila kontrolka a spustil núdzový režim. Pri nižšej rýchlosti do 100 sa núdzový režim nezapne ale ma to obrovskú spotrebu a hneď ako prudko pridám plyn vyskočí kontrolka filter sadzí a nejde to nic…. Olej netečie pod autom nie sú ziadne mláky ani nic a ani to velmi nedymí no vo výfuku je hrubá vrstva sadze. Nemáte s tým problémom niekto skúsenosť ? Chcem dať odstrániť DPF , zaslepit EGR a aj vyrive klapky bojim sa že či to zapchaté DPF nemohlo poškodiť turbo a ten olej môže tiecť cez neho. mam aj xc90 2003 2.4D5 120kw a som maaaximalne spokojny mam ho 3-4 roky urobil som na tom 90tis. Km bez jedinej chyby.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Auto vrať!!! To bude to nejlepší co můžeš udělat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 dnů
- Bydliště: Kosice
- Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Paci sa mi to auto chcel by som si ho nechať som ochotný doňho investovať ak by to bolo iba DPF ale bojim sa turba alebo co iné by s tým mohlo byť… žiadne iné kontrolky nesvietia, voda sa netratí a motor je suchý
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
No, pokud to chceš dát dohromady, tak začni diagnostikou a ne nějakým kucháním DPF, protože ucpané DPF je pouze následek jiného problému.
Olej by ten motor neměl brát skoro vůbec.
Olej by ten motor neměl brát skoro vůbec.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 dnů
- Bydliště: Kosice
- Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Hneď rano som ho odniesol do servisu urobili diagnostiku ako inak DPF je plne a nie je šanca zregenerovať mal som 3 možnosti buď nove dpf za 2000€ alebo vyčistiť za 300€ alebo odstrániť softwerovo aj mechanicky za 300€ jasná voľba dpf išlo prec, pred cca 1-2 hodinami som bol po auto isiel som hneď skusit diaľnicu cca 100km úsek do vysokých otáčok motor krasne ťahá isiel som cca 180kmh bez problémov, spotreba klesla približne o 3 litre , upozornenie na nízky olej zatial nesvieti skusim neskor keď vychladne skontrolovať risku a podľa toho sa zariadim ďalej. Technik mi hovoril že olej mohlo tlačiť cez turbo práve pre nefunkčný upchatý DPF tak uvidim zatial som maximálne spokojny.
-
Offline
- Příspěvky: 5175
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
To u vás na SVK není trestné mít demontované DPF
-
Offline
- Příspěvky: 1249
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Takže z auta, které se mělo vrátit, se udělalo auto, které už se vratit nedá a navíc je to hulící vrak. "ochotný doňho investovať" si každý představujeme jinak
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 dnů
- Bydliště: Kosice
- Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Plánujem este investovať do EGR off a vyrive klapkylen neviem či EGR staci mechanicky zaslepit alebo tento euro 5 treba aj upraviť soft lebo na xc90 stačila zaslepka neviete mi poradiť ?
-
Offline
- Příspěvky: 4879
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
A proč si teda nekoupil nový DPF? Nebo alespoň nechat vyčistit? Až tě někde v zahraničí chytnou, tak to bude průser... Těch 300E je fajn cena za vyčištění ne?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 dnů
- Bydliště: Kosice
- Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Lebo s čistením mam zlu skúsenosť keď som mal volvo c70 cabrio 2.0 2009 , zaplatil som 300 EUR a pomohlo to na 500km . S dpf som nal problem aj na autách iných značiek … BMW 318d e90 2011 , Peugeot 307… to čistenie stojí za .. ale mozno mam iba ja zle skúsenosti a niekomu to pomôže. Toto je ale istota a za rovnaké peniaze
-
Offline
- Příspěvky: 4879
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
A jak to máte s technickou?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 918
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
To asi víme všichni, nehledě k tomu, že pokud má někdo někde známosti a je příčetný, do světa je veřejně troubit nebude.
I v CZ jde protáhnout technickou ledasco a SK v tomto odlišné nebude.
I v CZ jde protáhnout technickou ledasco a SK v tomto odlišné nebude.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 dnů
- Bydliště: Kosice
- Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Na Slovensku sa deju aj horsie veci .. dnes postrelili premiéra
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
EGR stačí SW vypnout.
A budu se opakovat, ale ucpané DPF není příčina, ale následek jiné poruchy a je jedno u jaké značky to je.
A budu se opakovat, ale ucpané DPF není příčina, ale následek jiné poruchy a je jedno u jaké značky to je.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 dnů
- Bydliště: Kosice
- Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Na aute som urobil asi 400-500km skontroloval som risku a zmizlo asi 3 deci oleja, auto nedymí ma dobry ťah nesvietia ziadne kontrolky, pozeral som sa na motor a v mieste kde je turbo je vidno olejový fľak , ako by som najjednoduchšie zistil či je porucha v turbe alebo je príčinou spotreby oleja samotný poškodený motor ??? Diki za rady
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5175
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Máš prasklou trubku mezi turby, proto ten olej.
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 dnů
- Bydliště: Kosice
- Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Tam je iba 1 turbo , keď viem dobre
-
Offline
- Příspěvky: 5175
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Jsou tam 2, se podivej pořádně.
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 dnů
- Bydliště: Kosice
- Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Mas pravdu
-
Offline
- Příspěvky: 1249
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Takže EGR OFF, DPF OFF a teď TURBA OFF?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 4879
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 dnů
- Bydliště: Kosice
- Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Je to divne cakal by som že keď to je prasknuté tak by ostávali pod autom kvapky alebo že by auto nemalo výkon ale pod autom nic neni a jazdí super , v stredu to odnesiem do servisu na výmenu oleja tak im poviem nech sa nato pozrú. Ako by som to vedel zistiť keby bol v prdeli motor a on by žral ten olej ???
-
Offline
- Příspěvky: 4879
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Třeba to "teče" jen když je tam velkej tlak...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: XC90 2019 B5
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Ako už bolo spomenuté na začiatku, treba hľadať príčinu upchateho DPF, a to asi nebude prasknutá trubka.
Nechápem načo robia ľudia tieto OFF úpravy. Na starej XC90 mám najazdených 375t km, nič nie je vypnuté, nič nie je zaslepene, nič nie je menené, čistene, všetko funguje a nikdy s ničím neboli problémy.
Nechápem načo robia ľudia tieto OFF úpravy. Na starej XC90 mám najazdených 375t km, nič nie je vypnuté, nič nie je zaslepene, nič nie je menené, čistene, všetko funguje a nikdy s ničím neboli problémy.
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 dnů
- Bydliště: Kosice
- Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013
Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim
Podľa mňa to neni tak zložité na pochopenie že keď novy DPF stojí 2000€ tak ho do starého auta nebudeš kupovať a este keď to DPF nijako nepomáha tvojmu motoru.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé