Fórum se přestěhovalo...

...z Brna do Prahy :-D

Takže omluvte případný výpadek(budou se měnit IP adresy).

Zajsoft

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Dusan154
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 29 dnů
Bydliště: Kosice
Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od Dusan154 »

Pred par dňami som kupil volvo xc60 2.4 D4 120kw 4x4 ročník 2013 , auto ma velmi vysokú spotrebu v meste 13 litrov mimo mesta to pod 10 nedám, zožerie to aj asi 0.8 litra oleja na 1000km . Pri prudkom zrýchlení auto ťahá do rýchlosti asi 120 km\h a na displeji sa zobrazí kontrolka plný filter sadzí auto nema absolútne žiaden výkon musím vypnúť motor naštartovať a to sa stale opakuje chcel som nejako spustiť regeneráciu tak som isiel na diaľnicu dal tempomat na 100-110 ale po 5-10 kilometroch sa znovu rozsvietila kontrolka a spustil núdzový režim. Pri nižšej rýchlosti do 100 sa núdzový režim nezapne ale ma to obrovskú spotrebu a hneď ako prudko pridám plyn vyskočí kontrolka filter sadzí a nejde to nic…. Olej netečie pod autom nie sú ziadne mláky ani nic a ani to velmi nedymí no vo výfuku je hrubá vrstva sadze. Nemáte s tým problémom niekto skúsenosť ? Chcem dať odstrániť DPF , zaslepit EGR a aj vyrive klapky bojim sa že či to zapchaté DPF nemohlo poškodiť turbo a ten olej môže tiecť cez neho. 🥲 mam aj xc90 2003 2.4D5 120kw a som maaaximalne spokojny mam ho 3-4 roky urobil som na tom 90tis. Km bez jedinej chyby.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13168
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od raolsa »

Auto vrať!!! To bude to nejlepší co můžeš udělat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Dusan154
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 29 dnů
Bydliště: Kosice
Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od Dusan154 »

Paci sa mi to auto chcel by som si ho nechať som ochotný doňho investovať ak by to bolo iba DPF ale bojim sa turba alebo co iné by s tým mohlo byť… žiadne iné kontrolky nesvietia, voda sa netratí a motor je suchý

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13168
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od raolsa »

No, pokud to chceš dát dohromady, tak začni diagnostikou a ne nějakým kucháním DPF, protože ucpané DPF je pouze následek jiného problému.
Olej by ten motor neměl brát skoro vůbec.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Dusan154
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 29 dnů
Bydliště: Kosice
Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od Dusan154 »

Hneď rano som ho odniesol do servisu urobili diagnostiku ako inak DPF je plne a nie je šanca zregenerovať mal som 3 možnosti buď nove dpf za 2000€ alebo vyčistiť za 300€ alebo odstrániť softwerovo aj mechanicky za 300€ 😀 jasná voľba dpf išlo prec, pred cca 1-2 hodinami som bol po auto isiel som hneď skusit diaľnicu cca 100km úsek do vysokých otáčok motor krasne ťahá isiel som cca 180kmh bez problémov, spotreba klesla približne o 3 litre , upozornenie na nízky olej zatial nesvieti skusim neskor keď vychladne skontrolovať risku a podľa toho sa zariadim ďalej. Technik mi hovoril že olej mohlo tlačiť cez turbo práve pre nefunkčný upchatý DPF tak uvidim zatial som maximálne spokojny.😊

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5175
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od Jakub Svoboda »

To u vás na SVK není trestné mít demontované DPF
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1249
Registrován: 10 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od labanos »

Takže z auta, které se mělo vrátit, se udělalo auto, které už se vratit nedá a navíc je to hulící vrak. "ochotný doňho investovať" si každý představujeme jinak :-D
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Dusan154
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 29 dnů
Bydliště: Kosice
Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od Dusan154 »

Plánujem este investovať do EGR off a vyrive klapky😀len neviem či EGR staci mechanicky zaslepit alebo tento euro 5 treba aj upraviť soft lebo na xc90 stačila zaslepka neviete mi poradiť ?

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4879
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od PetrXC70 »

Dusan154 píše: 14 kvě 2024 22:08 Paci sa mi to auto chcel by som si ho nechať som ochotný doňho investovať ak by to bolo iba DPF ale bojim sa turba alebo co iné by s tým mohlo byť… žiadne iné kontrolky nesvietia, voda sa netratí a motor je suchý
A proč si teda nekoupil nový DPF? Nebo alespoň nechat vyčistit? Až tě někde v zahraničí chytnou, tak to bude průser... Těch 300E je fajn cena za vyčištění ne?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Dusan154
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 29 dnů
Bydliště: Kosice
Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od Dusan154 »

Lebo s čistením mam zlu skúsenosť keď som mal volvo c70 cabrio 2.0 2009 , zaplatil som 300 EUR a pomohlo to na 500km . S dpf som nal problem aj na autách iných značiek … BMW 318d e90 2011 , Peugeot 307… to čistenie stojí za 💩.. ale mozno mam iba ja zle skúsenosti a niekomu to pomôže. Toto je ale istota a za rovnaké peniaze

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4879
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od PetrXC70 »

A jak to máte s technickou?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 918
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od nebel »

To asi víme všichni, nehledě k tomu, že pokud má někdo někde známosti a je příčetný, do světa je veřejně troubit nebude. :)

I v CZ jde protáhnout technickou ledasco a SK v tomto odlišné nebude.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

Dusan154
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 29 dnů
Bydliště: Kosice
Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od Dusan154 »

Na Slovensku sa deju aj horsie veci 😅.. dnes postrelili premiéra

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13168
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od raolsa »

EGR stačí SW vypnout.

A budu se opakovat, ale ucpané DPF není příčina, ale následek jiné poruchy a je jedno u jaké značky to je.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Dusan154
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 29 dnů
Bydliště: Kosice
Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od Dusan154 »

Na aute som urobil asi 400-500km skontroloval som risku a zmizlo asi 3 deci oleja, auto nedymí ma dobry ťah nesvietia ziadne kontrolky, pozeral som sa na motor a v mieste kde je turbo je vidno olejový fľak , ako by som najjednoduchšie zistil či je porucha v turbe alebo je príčinou spotreby oleja samotný poškodený motor ??? Diki za rady
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5175
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Máš prasklou trubku mezi turby, proto ten olej.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Dusan154
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 29 dnů
Bydliště: Kosice
Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od Dusan154 »

Tam je iba 1 turbo , keď viem dobre

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5175
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jsou tam 2, se podivej pořádně.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Dusan154
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 29 dnů
Bydliště: Kosice
Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od Dusan154 »

Mas pravdu

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1249
Registrován: 10 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od labanos »

Takže EGR OFF, DPF OFF a teď TURBA OFF? :-D
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4879
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od PetrXC70 »

:lol: :good:
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Dusan154
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 29 dnů
Bydliště: Kosice
Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od Dusan154 »

Je to divne cakal by som že keď to je prasknuté tak by ostávali pod autom kvapky alebo že by auto nemalo výkon ale pod autom nic neni a jazdí super , v stredu to odnesiem do servisu na výmenu oleja tak im poviem nech sa nato pozrú. Ako by som to vedel zistiť keby bol v prdeli motor a on by žral ten olej ??? 😀😀

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4879
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od PetrXC70 »

Třeba to "teče" jen když je tam velkej tlak...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

jergus.balaz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 1 rok 1 měsíc
Bydliště: Žiar nad Hronom
Vůz: XC90 2019 B5

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od jergus.balaz »

Ako už bolo spomenuté na začiatku, treba hľadať príčinu upchateho DPF, a to asi nebude prasknutá trubka.
Nechápem načo robia ľudia tieto OFF úpravy. Na starej XC90 mám najazdených 375t km, nič nie je vypnuté, nič nie je zaslepene, nič nie je menené, čistene, všetko funguje a nikdy s ničím neboli problémy.

Dusan154
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 29 dnů
Bydliště: Kosice
Vůz: Volvo xc60 2.4 D4 120KW 2013

Volvo xc60 2.4 D4 120kw 2013- núdzový režim

Příspěvek od Dusan154 »

Podľa mňa to neni tak zložité na pochopenie že keď novy DPF stojí 2000€ tak ho do starého auta nebudeš kupovať a este keď to DPF nijako nepomáha tvojmu motoru. 😀😀

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé