Volvo 850 pětiválec, benzin 2.5 l,1994 combi. Chcípe za jízdy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V 850 2.5 20V 1994
- Bydliště: PRAHA
#1 Volvo 850 pětiválec, benzin 2.5 l,1994 combi. Chcípe za jízdy
Ahoj,mám Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.
Poslední dobou se mi stává,že jedu a šlápnu na plyn a nic...Po chvíli chcípne ale pak se dá zase nahodit po vícero pokusech a jede.Stává se to jen někdy,třeba včera v tunelu Blanka. Ale jel jsem z kopce,chíplo to,kontrolky svítily,zařadil jsem trojku a na potřetí to začlo fungovat.
Nemáte nějaké rady a zkušenosti s touto špatně zjistitelnou závadou?
Díky za odpověď,Tom.
Poslední dobou se mi stává,že jedu a šlápnu na plyn a nic...Po chvíli chcípne ale pak se dá zase nahodit po vícero pokusech a jede.Stává se to jen někdy,třeba včera v tunelu Blanka. Ale jel jsem z kopce,chíplo to,kontrolky svítily,zařadil jsem trojku a na potřetí to začlo fungovat.
Nemáte nějaké rady a zkušenosti s touto špatně zjistitelnou závadou?
Díky za odpověď,Tom.
_________________
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: V70 2.4i 106kw 1999
#2 Volvo 850 pětiválec, benzin 2.5 l,1994 combi. Chcípe za jízdy
Ahoj, kdysi se mi něco podobného stalo na bmw a byl to jen volný kontakt na baterce
_________________
Volvo v70 1999 2.4i 106 kw
Volvo v70 1999 2.4i 106 kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#3 Volvo 850 pětiválec, benzin 2.5 l,1994 combi. Chcípe za jízdy
Mrkni na čidlo otáček u setrvačníku, jestli není špatná izolace na kabelu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V 850 2.5 20V 1994
- Bydliště: PRAHA
#4 Volvo 850 pětiválec, benzin 2.5 l,1994 combi. Chcípe za jízdy
Moc díky a kde ho najdu?
Přidáno za 3 minuty 46 sekund:
Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy
Nebo jak se to řekne anglicky pak bych vyhledal nějaká videa?
To bude asi zespoda u kola? A u pravýho či levýho? díkymoc
Přidáno za 3 minuty 46 sekund:
Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy
Nebo jak se to řekne anglicky pak bych vyhledal nějaká videa?
To bude asi zespoda u kola? A u pravýho či levýho? díkymoc
_________________
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3269
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#6 Volvo 850 pětiválec, benzin 2.5 l,1994 combi. Chcípe za jízdy
Off-Topic
Omlouvám se zakladateli Topicu za přisírání, ale mám už několik měsíců podobnej bolehlav u jednoho z aut před domem.
Neni to Volvo, jedná se o Kia Sorento 2.5 Crdi I. generace, dědeček rok asi 2008-2010 (cca 275.000km).
Při jízdě z ničeho nic v zátahu chcípne. Při předjíždění to může být docela nebezpečné. Vyskytuje se to nepravidelně. Někdy je klid 500km, někdy to chcípne po ujetí 30km. Nikdy to ale nechcípne, dokud je motor studenej.
Už jsem s tim byl asi ve 3 servisech. Diagnostika (univerzal i KIA) ukazovala na nějaké brzdové čidlo, to se vyměnilo. Palivové čerpadlo a palivový filtr se také vyměnil, to také nepomohlo. Sorento dál, jednou za čas, z ničeho nic v zátahu chcípne. Děje se to většinou okolo 3.000ot/min. Minulej rok jsem s tim autem absolvoval 5000km přes celej Balkán až do Řecka a nebyl žádný problém.
Po opětovném nastartování auto jede normálně hned dál a většinou už je zbytek cesty klid.
Píšu si: volný kontakt na baterce a čidlo otáček u setrvačníku - izolace na kabelu.
Omlouvám se zakladateli Topicu za přisírání, ale mám už několik měsíců podobnej bolehlav u jednoho z aut před domem.
Neni to Volvo, jedná se o Kia Sorento 2.5 Crdi I. generace, dědeček rok asi 2008-2010 (cca 275.000km).
Při jízdě z ničeho nic v zátahu chcípne. Při předjíždění to může být docela nebezpečné. Vyskytuje se to nepravidelně. Někdy je klid 500km, někdy to chcípne po ujetí 30km. Nikdy to ale nechcípne, dokud je motor studenej.
Už jsem s tim byl asi ve 3 servisech. Diagnostika (univerzal i KIA) ukazovala na nějaké brzdové čidlo, to se vyměnilo. Palivové čerpadlo a palivový filtr se také vyměnil, to také nepomohlo. Sorento dál, jednou za čas, z ničeho nic v zátahu chcípne. Děje se to většinou okolo 3.000ot/min. Minulej rok jsem s tim autem absolvoval 5000km přes celej Balkán až do Řecka a nebyl žádný problém.
Po opětovném nastartování auto jede normálně hned dál a většinou už je zbytek cesty klid.
Píšu si: volný kontakt na baterce a čidlo otáček u setrvačníku - izolace na kabelu.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V 850 2.5 20V 1994
- Bydliště: PRAHA
#7 Volvo 850 pětiválec, benzin 2.5 l,1994 combi. Chcípe za jízdy
Díky všem! Je to teda sviňárna na to přijít !
Přidáno za 26 minut 10 sekund:
Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy
Byl tam rozpojenej tento vergl,zpětnej ventil,již tam moc nedrží ,přilepil jsem jí páskou...
Tím to asi nebude,možná jak jsem se tam dneska hrabal,rozpojil jsem to...
Taky by to mohla bejt škrtící klapka nebo senzor škrtící klapky...
Ten selftest v motoru jsem vyzkoušel a žádná chybová hláška,všechno 1-1-1
Té v hájí,že se to projeví jen někdy,třeba na semaforu na Vypichu nebo v tunelu Blanka
Mně se to dělo v roce 2014 a vyřešilo to relé palivový pumpy ,mám objednané,bude 5.5.,snad to bude to samé,nikam ani dál nemohu jet...
Přidáno za 26 minut 10 sekund:
Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy
Byl tam rozpojenej tento vergl,zpětnej ventil,již tam moc nedrží ,přilepil jsem jí páskou...
Tím to asi nebude,možná jak jsem se tam dneska hrabal,rozpojil jsem to...
Taky by to mohla bejt škrtící klapka nebo senzor škrtící klapky...
Ten selftest v motoru jsem vyzkoušel a žádná chybová hláška,všechno 1-1-1
Té v hájí,že se to projeví jen někdy,třeba na semaforu na Vypichu nebo v tunelu Blanka
Mně se to dělo v roce 2014 a vyřešilo to relé palivový pumpy ,mám objednané,bude 5.5.,snad to bude to samé,nikam ani dál nemohu jet...
Naposledy upravil(a) tomaskejr dne 05 kvě 2024 17:20, celkem upraveno 1 x.
_________________
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 68
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V 940, B200FT 1995
#8 Volvo 850 pětiválec, benzin 2.5 l,1994 combi. Chcípe za jízdy
Přesně toto mi před lety prováděla 940ka B200FT. Tehdy problém přestal také až po výměně relé palivové pumpy. Tak třeba to bude ono...
Ale je to závada, která v lepším případě připraví člověka jen o dost značnou část nervové soustavy. :-/
Ale je to závada, která v lepším případě připraví člověka jen o dost značnou část nervové soustavy. :-/
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V 850 2.5 20V 1994
- Bydliště: PRAHA
#9 Volvo 850 pětiválec, benzin 2.5 l,1994 combi. Chcípe za jízdy
Ano, to máš pravdu,jsem z toho otrávenej a strašně mě to štve tak snad to relé,které přijde 5.5 vše vyřeší,já to Volvo mám rád a zdělil jsem ho po tátovi. Díky,Tom.
_________________
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#10 Volvo 850 pětiválec, benzin 2.5 l,1994 combi. Chcípe za jízdy
cidlo na vacce taky umi zazlobit
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V 850 2.5 20V 1994
- Bydliště: PRAHA
#11 Volvo 850 pětiválec, benzin 2.5 l,1994 combi. Chcípe za jízdy
Díky,to můžu vyměnit,mám ho
_________________
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V 850 2.5 20V 1994
- Bydliště: PRAHA
#12 Volvo 850 pětiválec, benzin 2.5 l,1994 combi. Chcípe za jízdy
Relé palivový pumpy nový,měněno naposled 2013...Palivovej filtr novej,měněn naposled 2013,zatim ok.....
_________________
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 330
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#13 Volvo 850 pětiválec, benzin 2.5 l,1994 combi. Chcípe za jízdy
Tak snad je to vyřešeno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V 850 2.5 20V 1994
- Bydliště: PRAHA
#14 Volvo 850 pětiválec, benzin 2.5 l,1994 combi. Chcípe za jízdy
Tak včera jedu do garáží Kauflandu na Vypichu a najednou zhasly budíky a svítilo jen ABS ale motor jel,po přejetí retardéru vše naskočilo a ok.Uvidíme až pojedu někam dál.Palivový relé je nové a palivovej filtr taky.
Jestli to třeba nebude nějakej kontakt,třeba v pojistkový skříňce,nevim,je to těžký.Někdy mi nesvítí půlka budíků,někdy zas ano,ale to s tim chcípánim asi nemá nic společnýho,spíš asi kontakt někde pod palubkou....Ta skříňka asi nemá nějakej hlavní konektor?Nic tam nevidim,kabely vedou celej svazek někam dole.Někde jsem tady četl,že to jednomu klukovi taky chcípalo a jel k Márovi do Nebušic a ten na to hned přišel,právě uvolněnej drátek v tý skříňce...
Hodně případů bylo když je špinavá škrtící klapka...
Hlavně koupim už novou baterku,je tam 7 let Bannerka.
Jestli to třeba nebude nějakej kontakt,třeba v pojistkový skříňce,nevim,je to těžký.Někdy mi nesvítí půlka budíků,někdy zas ano,ale to s tim chcípánim asi nemá nic společnýho,spíš asi kontakt někde pod palubkou....Ta skříňka asi nemá nějakej hlavní konektor?Nic tam nevidim,kabely vedou celej svazek někam dole.Někde jsem tady četl,že to jednomu klukovi taky chcípalo a jel k Márovi do Nebušic a ten na to hned přišel,právě uvolněnej drátek v tý skříňce...
Hodně případů bylo když je špinavá škrtící klapka...
Hlavně koupim už novou baterku,je tam 7 let Bannerka.
_________________
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 539 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od davelister007
-
- 20 Odpovědi
- 1799 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Gintiik
-
- 3 Odpovědi
- 575 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 39 Odpovědi
- 4119 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Samurai
-
- 12 Odpovědi
- 590 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr