S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 78
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
#1 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Prosím zkušenější kolegy o radu a potvrzení mé domněnky .
S60 D5 ukazuje špatně ručička palivoměru .
Provozem vozidla zjištěny tyto skutečnosti .
Palivoměr zkresluje hodnoty stavu paliva následujícím způsobem
Plná nádrž = ručička ukazuje správně
(s najetými km a úbytkem paliva dochází k následujícímu jevu. Palivo na ukazateli ubývá pomaleji než je skutečnost )
Půlka nádrže = ručička ukazuje cca 3/4
Prázdná nádrž = ručička ukazuje stále cca 1/2
Několik informací jsem našel a pročetl . V nádrži jsou dva plováky .. je moje domněnka ,že jeden z plováku visí a stále indikuje 100 procent paliva ?l, Kdežto druhý funguje dobře a proto stupnice na budikach funguje jakoby jen na půl ve svém rozsahu pulka se rovná nule , 3/4 v reálu půlce zásoby a jen uplne plná ukazuje korektně ?
Lze prostřednictvím Vidy nějakým způsobem zobrazit hodnotu kterou každý z plováků jednotlivě vysílá ? Pokud by bylo možné získat hodnotu z každého plováku zvlášť dalo by se tak jednoduše identifikovat který je špatný ...
Když bude například při reálné polovině nádrže jeden ukazovat stále 100 procent tedy plnou a druhý nějakou rozdílnou XX hodnotu dalo by se tak zjistit který je vadný ...
Je tato moje domněnka správná nebo je to blbost? Poradi někdo zkušený kde přesně ve Vidě lze toto ověřit případně jiné nápady na řešení ?
Děkuji pěkně .
S60 D5 ukazuje špatně ručička palivoměru .
Provozem vozidla zjištěny tyto skutečnosti .
Palivoměr zkresluje hodnoty stavu paliva následujícím způsobem
Plná nádrž = ručička ukazuje správně
(s najetými km a úbytkem paliva dochází k následujícímu jevu. Palivo na ukazateli ubývá pomaleji než je skutečnost )
Půlka nádrže = ručička ukazuje cca 3/4
Prázdná nádrž = ručička ukazuje stále cca 1/2
Několik informací jsem našel a pročetl . V nádrži jsou dva plováky .. je moje domněnka ,že jeden z plováku visí a stále indikuje 100 procent paliva ?l, Kdežto druhý funguje dobře a proto stupnice na budikach funguje jakoby jen na půl ve svém rozsahu pulka se rovná nule , 3/4 v reálu půlce zásoby a jen uplne plná ukazuje korektně ?
Lze prostřednictvím Vidy nějakým způsobem zobrazit hodnotu kterou každý z plováků jednotlivě vysílá ? Pokud by bylo možné získat hodnotu z každého plováku zvlášť dalo by se tak jednoduše identifikovat který je špatný ...
Když bude například při reálné polovině nádrže jeden ukazovat stále 100 procent tedy plnou a druhý nějakou rozdílnou XX hodnotu dalo by se tak zjistit který je vadný ...
Je tato moje domněnka správná nebo je to blbost? Poradi někdo zkušený kde přesně ve Vidě lze toto ověřit případně jiné nápady na řešení ?
Děkuji pěkně .
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Tvoje uvažování je správné - ve Vidě zkontrolovat oba plováky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 78
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
#3 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Tak dnes Vidou zkontrolovány oba plováky .
Levý ukazuje výrazně méně než pravý a i při diagnostice jeho akce nedokáže nedokaže zobrazovat nulu tedy prázdnou nádrž. .. odklopil jsem sedacky , odšrouboval kovove víčko , zkusil zahýbat s kabelem ktery z díry pod víčkem vedl do svorkovnice , zkusil rozpojit zapojit svorkovnici prohlédnout kabel zda není někde nějak zjevně poškozený a smontoval zpět. Auto odjelo se synatorem zpět na internát a je teď když koukám do katalogu ND a hledám číslo levého plováku nacházím 8683142 dle VIN
Koukám na obrázek dílů a uvědomuji si že z vrchního bílého "klobouku" plováku z nálitku co vypadá jako svorkovnice mi na autě žádné kabely nevedly ... Z díry po odsroubovani plechového víka vedl jen Svazek s menší hranatou svorkovnici vedl kolem zubaté matice jako někam dozadu dále pod podlahu na které je umístěn zadní sedák ..
Z vrchu plováku "bílého klobouku " nevedlo nic , tě. Jakoby nálitek na svorkovnici byl prázdný a stejně tak jsem si všiml prázdné díry v sekci připojení svorkovnic v karoserii ... Jsem zmaten nemá někdo fotku nebo neví jak má vypadat s60 D5 MY2003 po odšroubani víčka levého plováku a jak a kam je tento připojen ? vypadá
Levý ukazuje výrazně méně než pravý a i při diagnostice jeho akce nedokáže nedokaže zobrazovat nulu tedy prázdnou nádrž. .. odklopil jsem sedacky , odšrouboval kovove víčko , zkusil zahýbat s kabelem ktery z díry pod víčkem vedl do svorkovnice , zkusil rozpojit zapojit svorkovnici prohlédnout kabel zda není někde nějak zjevně poškozený a smontoval zpět. Auto odjelo se synatorem zpět na internát a je teď když koukám do katalogu ND a hledám číslo levého plováku nacházím 8683142 dle VIN
Koukám na obrázek dílů a uvědomuji si že z vrchního bílého "klobouku" plováku z nálitku co vypadá jako svorkovnice mi na autě žádné kabely nevedly ... Z díry po odsroubovani plechového víka vedl jen Svazek s menší hranatou svorkovnici vedl kolem zubaté matice jako někam dozadu dále pod podlahu na které je umístěn zadní sedák ..
Z vrchu plováku "bílého klobouku " nevedlo nic , tě. Jakoby nálitek na svorkovnici byl prázdný a stejně tak jsem si všiml prázdné díry v sekci připojení svorkovnic v karoserii ... Jsem zmaten nemá někdo fotku nebo neví jak má vypadat s60 D5 MY2003 po odšroubani víčka levého plováku a jak a kam je tento připojen ? vypadá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#4 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Zkusil bych vynechat levou a pravou stranu a nazval je strana spolujezdce a strana řidiče. Co já vím tak kabel vede do řidičova plováku a nádrží jde do spolujezdcova kde je i čerpadlo
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 78
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
#5 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Myšleno tedy takto :
Dle Vidy left
Levá (tedy za řidičem )
Right
Pravá (tedy za spolujezdcem )
Chapu li správně je řidičův(Levý ) plovák propojen vnitřkem nádrže na spolujezdcův (pravý - ten s čerpadlem ) plovák vnitřkem nádrže,
tedy nikoliv nekam z otvoru řidičovo strany vrchem ven ???
Dle Vidy left
Levá (tedy za řidičem )
Right
Pravá (tedy za spolujezdcem )
Chapu li správně je řidičův(Levý ) plovák propojen vnitřkem nádrže na spolujezdcův (pravý - ten s čerpadlem ) plovák vnitřkem nádrže,
tedy nikoliv nekam z otvoru řidičovo strany vrchem ven ???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#6 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Jo jde to v nadrži
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#7 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
ta víčka se totiž dělají univerzální pro naftu i benzín, akorát pak jsou/nejsou osazena konektorem dle typu, takže to pak vypadá trochu divně no...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 35
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Dobřany
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004
#8 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Já koukal ve Vidě na info od obou plováků a v pravé půlce ukazuje o 3 litry míň než v levé....takže by to chtělo celé asi do budoucna vyměnit....a tankuju nejdýl při druhé čárce pod půlkou....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Rozdíly mezi stranami nádrže jsou normální, jak si čerpadlo přečerpává palivo z jedné strany na druhou. Vlevo může být i nula.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 263
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#10 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Přidám svou zkušenost. Mně se stalo, že jsem měl málo paliva v nádrži a zaparkoval jsem auto v kopci čumákem dolů. Bylo to v zimě, takže když jsem nenastartoval, napřed jsem zkusil novou baterku - bez efektu.
Auto se nakonec odtáhlo do servisu, kde mi řekli, že to je nějaký problém přečerpávání, ale že pokud budu brát, že když auto píše dojezd 200km, zhruba jako prázdnou nádrž a tankovat dřív, nebude problém. Od té doby to tak dělám a skutečně nikdy žádný problém nebyl.
Oprava by prý vyšla asi na deset tisíc nebo kolik mi to tehdy řekli (nějaké čerpadlo?), takže jsem to neřešil, do "nuly" dojíždět nádrž nepotřebuju.
Auto se nakonec odtáhlo do servisu, kde mi řekli, že to je nějaký problém přečerpávání, ale že pokud budu brát, že když auto píše dojezd 200km, zhruba jako prázdnou nádrž a tankovat dřív, nebude problém. Od té doby to tak dělám a skutečně nikdy žádný problém nebyl.
Oprava by prý vyšla asi na deset tisíc nebo kolik mi to tehdy řekli (nějaké čerpadlo?), takže jsem to neřešil, do "nuly" dojíždět nádrž nepotřebuju.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Já tankuju když mi ukazuje dojezd 160 km. Pod tuto hodnotu se mi taky stávalo, že nenastartuju.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#12 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Tak to mám asi štěstí, ale já se svou D5 funguju i s dojezdem 30 km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 912
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#13 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
To jsem si s benzinovou P2 V70 (shodně řešená nádrž jako u naft) myslel taky, než jsem jednou k té pumpě nedojel, šel si 4km pěšky do nejbližší vesnice čekat na autobus domů a pak hledal někoho s autem, kdo se mnou sjede na benzinku a posléze k mému autu.mlgviktorko píše: ↑20 dub 2024 21:10 Tak to mám asi štěstí, ale já se svou D5 funguju i s dojezdem 30 km
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
No, když to vezmu pragmaticky. D5 má spotřebu cca 7 litrů, když vezmu, že to ukazovalo dojezd 30 km, tak mohlo být v nádrži tak 2 litry paliva? Ku*va jak se asi to čerpadlo mohlo cítit???? Vždyť muselo jet naprázdno už dost dlouho.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#15 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Kdysi jsem si troufl i na dvě čárky místo dojezdu pak natankováno 73 litru a pak taky někde 1000km od domova v Srbsku auto zdechlo při dojezdu 400 km , kleklo čerpadlo a pravá strana nádrže na suchu
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#16 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Stalo se to jednou, spěchal jsem do práce a prostě jsem zapomněl po cestě dotankovat
Každopádně to jelo naprosto normálně, žádné cukání a ani z nádrže žádné hučení. Možná štěstí
Jo a natankoval jsem myslím 73,9 litrů a dojezd na mě vyskočil 1250 km.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#17 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
občas se mi to stane taky, rekord mám něco přes 77 litrů, zatím všechno funguje...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#18 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
No já měl ráno dojezd 180 km a bufík už nenaskočil s hláškou topení vypnuto, málo paliva.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#19 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
v zimě jsem stál na horách hodně nakloněný doleva a to nenaskočil s dojezdem myslím 340km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#20 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Já mám tuším rekord necelých 76 litrů.
S ostatníma autama jsem bez problému najel s dojezdem 0 klidně 15-20 km S Volvem si to nelajznu
S ostatníma autama jsem bez problému najel s dojezdem 0 klidně 15-20 km S Volvem si to nelajznu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#21 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
problém je, že mi to pak píše dojezd třeba 60km a jak to nějak přečerpá nebo co, tak tam skočí dojezd 0
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#22 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Ja mam presne opacny problem, palubak ukazuje dojazd 30 alebo 20, potom skoci ---- a idem dalej aj 100km. Nasledne natankujem 65-66 litrov a priemerna spotreba sedi na chlp presne s palubnym PC 7,3-7,4 l/100km.
Takze mi z toho vychadza, ze je plavak prilis nizko. Bud to je v nom dierka, alebo ma chybu elektronicku. Trosku ma to serie, lebo som maval bezne dojazd 900-960km a teraz spravim 820 a pise prazdnu nadrz, ale nie je to pravda. Kludne mozem tych 900 spravit, ale ovplyvnuje to bufik.
Takze mi z toho vychadza, ze je plavak prilis nizko. Bud to je v nom dierka, alebo ma chybu elektronicku. Trosku ma to serie, lebo som maval bezne dojazd 900-960km a teraz spravim 820 a pise prazdnu nadrz, ale nie je to pravda. Kludne mozem tych 900 spravit, ale ovplyvnuje to bufik.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Jak si to přečerpává, tak pokud stojíte bokem, nebo čumákem dolu, tak to přečerpá samo "spojitými nádobami" nebo jen přeteče a smolík. Bufík mi na D5 nenaskočí už při dojezdu cca 400km.
Z nějakýho dojezdu na 0 to skočí proto, že krátkodobá spotřeba stojícího auta je "počítačově" extrémně vysoká (nekonečná), takže tím pádem i klesně dojezd na existující palivo. Jakmile se rozjedeš, tak by se to mělo srovnat. Přepočet mezi plováky má volvo udělaný velmi dobře, takže i pokud máš po delší jízdě strany třeba 20l a 0l, tak to ukazuje stejně jako když máš 10 a 10.
Z nějakýho dojezdu na 0 to skočí proto, že krátkodobá spotřeba stojícího auta je "počítačově" extrémně vysoká (nekonečná), takže tím pádem i klesně dojezd na existující palivo. Jakmile se rozjedeš, tak by se to mělo srovnat. Přepočet mezi plováky má volvo udělaný velmi dobře, takže i pokud máš po delší jízdě strany třeba 20l a 0l, tak to ukazuje stejně jako když máš 10 a 10.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#24 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
no ten dojezd na 0 spadne právě při jízdě
bufík mi spíná i pod dojezd 100km (tam ale taky záleží na průměrné spotřebě, z které se ten dojezd bere že..., takže jde spíš o množství v nádrži než o dojezd)
bufík mi spíná i pod dojezd 100km (tam ale taky záleží na průměrné spotřebě, z které se ten dojezd bere že..., takže jde spíš o množství v nádrži než o dojezd)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 78
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
#25 S60 D5 MY2003 Palivoměr špatně ukazuje
Tak ještě k oživení tohoto tématu .
Plovák za řidičem ( levý ) který dle Vidy neukazoval správně dnes vyměněn ale v podstatě se nezměnilo vůbec nic .
Pořád přetrvává následující problém :
"S60 D5 ukazuje špatně ručička palivoměru .
Provozem vozidla zjištěny tyto skutečnosti .
Palivoměr zkresluje hodnoty stavu paliva následujícím způsobem
Plná nádrž = ručička ukazuje správně
(s najetými km a úbytkem paliva dochází k následujícímu jevu. Palivo na ukazateli ubývá pomaleji než je skutečnost )
Půlka nádrže = ručička ukazuje cca 3/4
Prázdná nádrž = ručička ukazuje stále cca 1/2
"
Při výměně plováku jsme zjistili že ,zřejmě v nedávné minulosti toto již někdo prováděl ... Na plováku je vyznačené datum výroby 2/2023 ...a vypadá skutečně jako nový ... Takže nyní byl nainstalován další nový a stále přesto že je nádrž takřka prázdná může trvat tak odhadem 15 - 20 litrů max ručička na stupnici ukazuje stále více než půlku .
Co teď ? Jedna teorie mě napadá - když někdo loni plovák měnil nemohl ho tam dát blbě ? Jinak než patří ? Že by se třeba někde opíral o stěnu/dno nádrže a a neklesal s ubývajícím množstvím paliva ?? Je na něm vyznačena značka - šipka- na autě (Nadrži) jsem žádnou značku neviděl , dali jsme ho tedy tak jak tam byl ten původní ..
Další věc co můžu ještě zkusit znovu ho vyndat a hýbat s ním rukou a koukat zda se bude na přístrojovce hýbat i ručička .
Ještě znovu zkusím zjistit co říká vida při měření jednotlivých plováku .
Plovák za řidičem ( levý ) který dle Vidy neukazoval správně dnes vyměněn ale v podstatě se nezměnilo vůbec nic .
Pořád přetrvává následující problém :
"S60 D5 ukazuje špatně ručička palivoměru .
Provozem vozidla zjištěny tyto skutečnosti .
Palivoměr zkresluje hodnoty stavu paliva následujícím způsobem
Plná nádrž = ručička ukazuje správně
(s najetými km a úbytkem paliva dochází k následujícímu jevu. Palivo na ukazateli ubývá pomaleji než je skutečnost )
Půlka nádrže = ručička ukazuje cca 3/4
Prázdná nádrž = ručička ukazuje stále cca 1/2
"
Při výměně plováku jsme zjistili že ,zřejmě v nedávné minulosti toto již někdo prováděl ... Na plováku je vyznačené datum výroby 2/2023 ...a vypadá skutečně jako nový ... Takže nyní byl nainstalován další nový a stále přesto že je nádrž takřka prázdná může trvat tak odhadem 15 - 20 litrů max ručička na stupnici ukazuje stále více než půlku .
Co teď ? Jedna teorie mě napadá - když někdo loni plovák měnil nemohl ho tam dát blbě ? Jinak než patří ? Že by se třeba někde opíral o stěnu/dno nádrže a a neklesal s ubývajícím množstvím paliva ?? Je na něm vyznačena značka - šipka- na autě (Nadrži) jsem žádnou značku neviděl , dali jsme ho tedy tak jak tam byl ten původní ..
Další věc co můžu ještě zkusit znovu ho vyndat a hýbat s ním rukou a koukat zda se bude na přístrojovce hýbat i ručička .
Ještě znovu zkusím zjistit co říká vida při měření jednotlivých plováku .
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek