Ahoj vsem
Poradi nekdo kde levneji sehnat tenhle dil? Ja aby pasoval do meho auta, jsem nasel jen orig dil za 12k
Nebo co si myslite o koupi pouziteho dilu?
V70-d5-120kw-2002
Pridavam foto
Cuka mi motor a na diagnostice to ukazuje neco s tlakem paliva. Tak servisak rikal ze to muze byt tohle, nebo pak cerpadlo na motoru. Ale ze mam zkusit vymenit prvni tohle
Palivak je 2 mesice stary. To auto uz mi skube dyl, uz jsem to tu jednou psal. Ted uz mi to ale dela vic a vic. Dokonce uz mi to obcas padne do nouzaku a kdyz chvili pockam a znovu nastartuju tak to zas jede.tak jsem konecne nasel nekoho s diagnostikou a tam se ukazaly chyby s tlakem paliva. Tak mi bylo doporuceno tohle. Nechce se mi ale davat 12k za takovou blbost. Proto se ptam,jestli by byl velky problem tam dat pouzite to cidlo,kdyz i ralosa pise ze to jentak neodejde. A jeste se chci zeptat, jestli se to musi pak nejak nastavit pres diag, nebo nemusi? A jestli to musi byt presne z tohodle typu motoru, nebo to muze byt i s novejsiho s dpf, nebo i z 96kw? Nebo proste jen presne z toho co mam ja? Dik za radu
Já se v těch petrolejkách nevyznám, ale to čidlo asi bude stejné pro více motorů.
Kolik to má vývodů? Jestli dva, tak je to jen spinač, jestli tři a více tak to bude nějaký senzor s čipem. Pokud je to jen sprostý spinač, šlo by to na prasáka přemostit.
Ale jak říkám, nevím o tom nic.
Kolik je tam tlak? Ví to někdo? Šacuju to na nějakých 250 barů. Nějaký manometr na měření by to také pomohl odhalit.
Hele vedou z toho 3 dratky,ale jinak nevim o tom vubec nic. Tohle mi poradil mechanik. Rikal ze mi to objedna a da tam. Jen se mi nechce delat pokus omyl. Proto bych radsi zkusil koupit nejaky starsi, z jinyho auta. Stejne uz neverim ze to pomuze. Jen do toho zase narvu prachy klidne bych si to vymenil sam, jen nevim jestli se to nemusi pres pocitac nejak nastavit
Zadny graf nemam, napichnul mi to kdyz auto melo vyplej motor. Nebyla to origo diagnostika na volvo. No jestli to pujde i s tou co ma, tak za nim jeste sjedu at mi to zkusi nejak zmerit ten tlak
Tuším že max tlak je okolo 1600 bar. U comonrailu je to normální. Proto se třeba trubky ke vstřikovačům mají pokaždé měnit za nové, když se rozdělají, ale skoro nikdo to nedělá.