XC90 servo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Lysice
- Vůz: XC90 D5 2011
#1 XC90 servo
Trápí mě servořízení. Letos v mrazech po nastartování bylo tuhé, po chvilce jak se prohřálo tak už OK. Teď v létě si všímám slabého účinku na volnoběh při parkování třeba, jakmile trošku přidám plyn tak OK. Kapaliny je dost, řízení necuká, před cca 3 lety repas řízení kvůli vůli, nebylo to autorizáku. Pomohla by výměna oleje nebo to může být opotřebené čerpadlo?
Díky všem.
Díky všem.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13177
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 XC90 servo
Vyměň čerpadlo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Lysice
- Vůz: XC90 D5 2011
#3 XC90 servo
Díky, myslel jsem, že třeba výměna oleje pomůže. Máš nějaký tip na čerpadlo z druhovýroby nebo by to mělo být originál Volvo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4 XC90 servo
Možná by stálo za úvahu, vyrobit mezikus s manometrem a namontovat ho mezi výstup čerpadla a hadici k posilovači. Pak sledovat, co se tam vlastně děje.
Jestli je opravdu vyběhané čerpadlo, nebo jestli není "přikouslý" přepouštěcí ventil, který pak propouští při malém průtoku a snižuje pracovní tlak.
Jestli je opravdu vyběhané čerpadlo, nebo jestli není "přikouslý" přepouštěcí ventil, který pak propouští při malém průtoku a snižuje pracovní tlak.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#5 XC90 servo
Kdyz na volnobehu pridas otacky na cca 1000 a tocis volantem, slysis knourani od servopumpy?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Lysice
- Vůz: XC90 D5 2011
#6 XC90 servo
Ne, žádné zvuky serve neslyším. Problém je jen občas při parkování, stačí jen trošku zvednout otáčky třeba o 100-200 a je to OK. V zimě jen v největších mrazech cca do kilometru, pak už také OK.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2179
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#7 XC90 servo
Ja jdu jenom tak kolem. Radek to vi lepe a hlavne ma zkusenosti a je pravdepodobne,ze to tak dopadne, ale jestli je tam rozdil leto-zima,kdy ted je uz Cervenec,tak se to servo trapi asi dost dlouho, ale zacal bych tim olejem. Je to citelne mensi investice. V nejhorsim ty penize za olej "vytecou do kanalu" a bude se menit i to servo a teda zas novy olej,ale za pokus to stoji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#8 XC90 servo
Já hádám na vadu v tom přepoušťáku. Pokud ovšem ta repase řízení byla OK
V zimě, kdy olej je snad jedině hustší, by to mělo tlakovat lépe než za tepla.
Chápu, že než by se někdo pouštěl do opravy toho ventilu, tak dá novou celou pumpu, ale bylo by to levnější. Obzvlášť jestli je to problém jednoho nebo dvou "O" kroužků.
V zimě, kdy olej je snad jedině hustší, by to mělo tlakovat lépe než za tepla.
Chápu, že než by se někdo pouštěl do opravy toho ventilu, tak dá novou celou pumpu, ale bylo by to levnější. Obzvlášť jestli je to problém jednoho nebo dvou "O" kroužků.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#9 XC90 servo
Servisak nejsem, ale me pri podobnych problemech pomohlo vycistit nadobku oleje, je v ni sitko ktere kdyz se ucpe, cerpadlo nemuze nasat dost oleje a pak jde stuha a huci (u dieselu nemusis hluk slyset).
Nejlevnejsi varianta (1,5l oleje, jeden cistic na brzdy a pripadne jedna plechovka cistice do oleje) a navic budes mit cisty system.
https://www.youtube.com/watch?v=Op6vqOlutTE&t=3s
Nejlevnejsi varianta (1,5l oleje, jeden cistic na brzdy a pripadne jedna plechovka cistice do oleje) a navic budes mit cisty system.
https://www.youtube.com/watch?v=Op6vqOlutTE&t=3s
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13177
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 XC90 servo
U XC90 sítko není.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#11 XC90 servo
Tak asi nemam XC90, musim se podivat na kufr nebo technicak
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13177
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 XC90 servo
Pleteš si P2 a P3. U P2 (XC90, V70II apod) sítko není, nádobka je jenom zásobník oleje. U P3 (XC70III S60II, V70III apod) už je v nádobce sítko, neboli filtr a buď stačí vyčistit, nebo se vymění celá nádobka.
Jo ale teď koukám, že u 3.2 je jiná nádobka než u D5, takže u 3.2 je filtr přítomen, ale u D5 ne.
Jo ale teď koukám, že u 3.2 je jiná nádobka než u D5, takže u 3.2 je filtr přítomen, ale u D5 ne.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 20
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Ostravsko
- Vůz: S80
#13 XC90 servo
Ahoj,
Mohl bych se zeptat, jak jsi to vyřešil? Mám stejný problém s S80kou.
Na místě posilovač skoro nulový a když přidám otáčky, tak ok.
Diky
Mohl bych se zeptat, jak jsi to vyřešil? Mám stejný problém s S80kou.
Na místě posilovač skoro nulový a když přidám otáčky, tak ok.
Diky
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13177
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 XC90 servo
Vyměň čerpadlo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: XC90 3.2
#15 XC90 servo
Ahojte. XC90 3.2, 2007. Po výmene servooleja začal tiecť. Nakoľko som mal málo oleja v nadržke a špinavý hnedocierny, tak som sa dal na výmenu oleja aj s preplachom. Dal som tam olej podľa špecifikácie zelený febi 06161. Pred tým tam bol červený, ktorý tam asi nemal byť. Vyčistil som pekne aj nádržku s filtrom. Boli plné usadenín. Celkovo aj s preplachom som minul 2L oleja. Všetko fungovalo ok, ale začal tiecť olej a dosť. Pod autom fľaky, z nádržky sa strácal. Vyteká akoby z riadenia z pod manžiet. Týždeň som dolieval a dnes začalo chrčat servo čerpadlo, oleja v nadrzke málo a speneny. Tak som to vypol a odstavil. Mám doma druhé riadenie, to vymením. Staré má už aj tak vôľu. Ale čo to cerpadlo? Je Len zavzdušnene, alebo odišlo? Nemohol mi ten nový olej rozožrať niečo v systéme?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13177
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 XC90 servo
Bude to jenom zavzdušněné.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 912
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#17 XC90 servo
[smention u=7368]raolsa[/smention] a co ty úniky oleje? Nemohla tomu změna druhu kapaliny pomoci?
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13177
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#18 XC90 servo
To určitě mohla. Mohlo to uvolnit nějaký bordel, který doposud dotěsňoval tyč a už to prostě nedalo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: XC90 3.2
#19 XC90 servo
Čiže servo pumpa bude len zavzdušnena. Prosím vás a ako sa odvzdušnuje servo systém. Skúsil by som ho ešte pred vymenou riadenia odvzdušnit aby som na 100 % vylúčil tú pumpu. Lebo čo ak aj v nej ten nový olej niečo pokazil.
Ešte 1 otázka. To druhé servo čo mám je jazdenka, nie nové ani repas. Aj v tomto bol červený olej podľa zvyškou čo vyteká. Nemal by som teda radšej dať do systému červený olej, aby sa mi nestalo to isté. Aký by to mohol byť olej.
Ešte 1 otázka. To druhé servo čo mám je jazdenka, nie nové ani repas. Aj v tomto bol červený olej podľa zvyškou čo vyteká. Nemal by som teda radšej dať do systému červený olej, aby sa mi nestalo to isté. Aký by to mohol byť olej.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13177
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 XC90 servo
Systém se odvzdušní sám tím že budeš točit volantem sem tam. Ideálně s koly ve vzduchu.
Olej buď červený Mobil 3309, nebo zelený Ravenol SSF.
V obou případech bych to propláchnul.
Olej buď červený Mobil 3309, nebo zelený Ravenol SSF.
V obou případech bych to propláchnul.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: XC90 3.2
#21 XC90 servo
Medzi Ravenolom a Febi som sa rozhodoval, oba zelené. Tak uvidím či skúsim ten červený. Dnes som zistil, že to druhé servoriadenie čo mám (asi servotronic) je odlišné od toho čo je v aute (bez aktivneho riadenia). Čiže budem asi riešiť repas. Dá sa to spraviť aj doma? Kde zohnať nové sady tesnení?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13177
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#22 XC90 servo
Doma to nikdo nedělá. Já posílám serva na repas do Itálie. Oprava trvá měsíc.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 342 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 5 Odpovědi
- 258 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kamov
-
- 1 Odpovědi
- 200 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 1 Odpovědi
- 603 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa