
Mně se to líbí i v celolaku, já nejsem takový fajnšmekr

Pokud to chceš mít v topu, tak jsem slyšel samou chválu na Flachworks - to jen tak tip od cestyUrvanej píše: 05 bře 2024 09:15 No jasný, pochopitelný. Já jsem jen chtěl přispět, že řešim podobné dilema a mooooc bych chtěl ten leštěnej (diamond cut) povrch a zalakovat. Uvidim, co mi řekne muj vrchní soustružník na kola, jestli z toho nepůjdu do kolen.![]()
Taky jsem byl dneska na laserové geometrii a potvrzuju dojmy viz výše. Pořád jsem si říkal, proč i při přejíždění menších nerovností je to v sedačce tak cítit, a po geometrii se to opravdu výrazně zlepšilo.Tomas78 píše: 05 bře 2024 09:30 A já zas byl včera na laserové *) geometrii. Auto táhlo doprava, sjetý vnitřky pneu (=mírná rozbíhavost). Tak jsem si spočítal sbíhavost, přihnul PZ kolo do sbíhava a pecka:
- auto netáhne,
- volant krásně "ztěžknul" kolem středové polohy, přestala to být uskákaná koza
- mnohem lépe tlumí nerovnosti
Fyzikálně je důvod jasný, ale stejně je neuvěřitelný, jak drobná změna udělá z auta úplně jiný povoz![]()
*) laserová = kdysi jsem absolvoval laserovou úpravu očí![]()
image.png
Když se budeš pohybovat na hraně sbíhavost / rozbíhavost, tak myslím, že to poznáš. Když už je to sbíhavé, tak už tak zásadní rozdíl není, jestli je to více či méně sbíhavé (je to jen více či méně "tupé"). Ale na tom zlomu rozbíhavost / sbíhavost je to znát. Ale precizně jsem to neměřil, "kolik" člověk pozná. Pro mne je zásadní vyhnout se rozbíhavostiUrvanej píše: 12 bře 2024 16:03 JiFi: nevěřím, že desetinku či dvě pozná běžný smrtelník na autě za běžné jízdy.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé