Co filtr na nasávací hadičce v nádrži - taková mechová kostička, to se rádo zalepí srajdou z biosložky, mě se to chovalo podobně.yebat píše: ↑19 úno 2024 17:47 Husqvarna 236 se v zátěži dusí, už mi to dělalo, bylo to v servisu, říkal, že vyčistil karbec. Teď v tom byl přes zimu obyč 95 s olejem. Ten jsem vylil a dal čerstvě namíchanou vervu s olejem a v zátěži se dusí, na volnoběh ok a když to vytočím bez zátěže taky.
Co to může být?
Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 105
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#5476 Otázka, na kterou neznám odpověď
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 314
- Příspěvky: 1037
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#5477 Otázka, na kterou neznám odpověď
Kubo díky, mohlo by to být, ten zvuk může zkreslovat. Žena to neumí "nasimulovat", takže to poslouchám jen já z auta. Budu to pozorovat ... BTW: dneska jsem si vzpomněl, jak jsi měl na mém Volvo odstrojeno a říkal jsi mi, že teď se může krásně ke žhavicím svíčkám. Tak asi jedna přestala šlapat, taky si mohla "vzpomenout" dříve, tehdy to bylo ideál (startuju stejně v garáži min. 13 °C , takže i tak start v pohodě, ale všiml jsem si)Jakub Svoboda píše: ↑19 úno 2024 17:32 Tisicihrah poloosy cvakne v lozisku.
Dela mi to same a neresim to.
A dela to predek.
@Munga: to je ještě dobrý. Na dodávce mám vepředu kloub (nebo klouby, nezkoumal jsem) v pytli a když v zatáčce přidám nebo uberu, tak to pěkně klepe volantem. Prostě brzdit (motorem) nebo přidávat se smí jen s volantem rovně
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 385
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
#5478 Otázka, na kterou neznám odpověď
Ponorka nesvietila pred diagnostikou. Auto (vypnuté) som napichol na diagnostiku a po skončení diagnostiky svietila ponorka. Po opätovnom napíchnutí, žiadne chyby ohľadom ECM, ani DIM.Urvanej píše: ↑16 úno 2024 11:15 Weight: hrabal bych se VIDou v DIMce, ale musí v jiné jednotce pominout důvod jejího svícení. Taky mi tam chybí kolonka, "proč svítí ponorka", protože takhle člověk musí všechno projít, co je důvodem. Pokud teda máš auto, co toho hlásí povícero. Já mam štěstí, že na obou autech mam "jen" blbosti jako air quality, odpojenou navigaci a občas zrcátka. Takže případnej error se mi hledá dobře.
Ale urobil sa výlet 200km a ponorka zhasla. Opäť som napichol na diagnostiku, len kvôli vyčítaniu chýb, a tam nič.
Takže zatiaľ považujem za vyriešené a uvidíme postupom času.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 151
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#5479 Otázka, na kterou neznám odpověď
zkusím tam dát palivovej filtr z druhý pily která se chová mravně, jinak jsem objednal filtry oba nový, až přijedu z práce, tak proběhne test...Munga píše: ↑19 úno 2024 21:09Co filtr na nasávací hadičce v nádrži - taková mechová kostička, to se rádo zalepí srajdou z biosložky, mě se to chovalo podobně.yebat píše: ↑19 úno 2024 17:47 Husqvarna 236 se v zátěži dusí, už mi to dělalo, bylo to v servisu, říkal, že vyčistil karbec. Teď v tom byl přes zimu obyč 95 s olejem. Ten jsem vylil a dal čerstvě namíchanou vervu s olejem a v zátěži se dusí, na volnoběh ok a když to vytočím bez zátěže taky.
Co to může být?
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 151
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#5480 Otázka, na kterou neznám odpověď
sundal jsem palivovej filtr, dal tam vyčištěnej vzduchovej a je po problému, pila jede jak šlak... Na cestě už jsou nový.
Přidáno za 2 minuty 38 sekund:
Nějakej jednoduchej teploměr, co by se připojil na WiFi a mohl jsem se na to podívat přes telefon?
Co jsem koukal, tak je k tomu asi potřeba o nějakej ,,mezikus,, na chytrou domácnost, ale to nechci.
Nevíte o něčem za pár stovek?
tak teploměr už je doma, spárováno s wifi a funguje. Díky
Přidáno za 2 minuty 38 sekund:
Nějakej jednoduchej teploměr, co by se připojil na WiFi a mohl jsem se na to podívat přes telefon?
Co jsem koukal, tak je k tomu asi potřeba o nějakej ,,mezikus,, na chytrou domácnost, ale to nechci.
Nevíte o něčem za pár stovek?
tak teploměr už je doma, spárováno s wifi a funguje. Díky
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 105
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#5481 Otázka, na kterou neznám odpověď
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 314
- Příspěvky: 1037
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#5482 Otázka, na kterou neznám odpověď
Pánové, stydím se za tento dotaz, ale ...
Už když jsem měnil řemeny, přišlo mi to divný, teď už jsem pochopil: mám urvaný (ne ode mne) ten kryt řemenů, co je nad servem.
K čemu to tam je?
- dřív na tom asi držely kabely, teď kabely drží ten kryt aby nespadnul do řemenů
- ochrana kdyby prdnul řemen?
Vykašlal bych se na to, ale je to cca 5mm od řemenice, buď vyhodit nebo dát nový (stojí pár korun, zatím ale otázka jak se k tomu dostat, ještě nevím)
Už když jsem měnil řemeny, přišlo mi to divný, teď už jsem pochopil: mám urvaný (ne ode mne) ten kryt řemenů, co je nad servem.
K čemu to tam je?
- dřív na tom asi držely kabely, teď kabely drží ten kryt aby nespadnul do řemenů
- ochrana kdyby prdnul řemen?
Vykašlal bych se na to, ale je to cca 5mm od řemenice, buď vyhodit nebo dát nový (stojí pár korun, zatím ale otázka jak se k tomu dostat, ještě nevím)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 127
- Příspěvky: 1224
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#5483 Otázka, na kterou neznám odpověď
Ty držáky jsou tam většinou kvůli tomu, aby drželi různé hadice a kabely na svých místech, tj, aby se netřely o sebe, do větráku, řemenů atd.
Přidáno za 8 minut 27 sekund:
DOTAZ: Jak u P3 můžu nechat točit startérem motor bez nastartování? (třeba kvůli natlakování oleje)
Doteď jsem to dělal, že odpojím senzor na vačce a točím klíčkem. Ale nevím jak to tady funguje s tím tlačítkem, jestli to vůbec bude točit motorem a jak dlouho..?
Přidáno za 8 minut 27 sekund:
DOTAZ: Jak u P3 můžu nechat točit startérem motor bez nastartování? (třeba kvůli natlakování oleje)
Doteď jsem to dělal, že odpojím senzor na vačce a točím klíčkem. Ale nevím jak to tady funguje s tím tlačítkem, jestli to vůbec bude točit motorem a jak dlouho..?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 314
- Příspěvky: 1037
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#5484 Otázka, na kterou neznám odpověď
Ona ta hadice mezichladiče drží sama o sobě, akorát ten kabelový svazek ne. Tak jsem si říkal, jestli to třeba není ochrana při prasknutí řemenu nebo naopak kdyby vyskočil hadice od mezichladiče (asi blbost). Přesunuto na seznam „Vyřešit VÝHLEDOVĚ“ Díky za zprávu
Přidáno za 5 minut 49 sekund:
HA! Už je mi to jasný
Přidáno za 5 minut 49 sekund:
HA! Už je mi to jasný
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 174
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#5485 Otázka, na kterou neznám odpověď
Odpoj konektory ze vstřiků.labanos píše: ↑21 úno 2024 17:25 Ty držáky jsou tam většinou kvůli tomu, aby drželi různé hadice a kabely na svých místech, tj, aby se netřely o sebe, do větráku, řemenů atd.
Přidáno za 8 minut 27 sekund:
DOTAZ: Jak u P3 můžu nechat točit startérem motor bez nastartování? (třeba kvůli natlakování oleje)
Doteď jsem to dělal, že odpojím senzor na vačce a točím klíčkem. Ale nevím jak to tady funguje s tím tlačítkem, jestli to vůbec bude točit motorem a jak dlouho..?
Přidáno za 50 sekund:
Drží to na šroubu servopumpy.Tomas78 píše: ↑21 úno 2024 17:38 Ona ta hadice mezichladiče drží sama o sobě, akorát ten kabelový svazek ne. Tak jsem si říkal, jestli to třeba není ochrana při prasknutí řemenu nebo naopak kdyby vyskočil hadice od mezichladiče (asi blbost). Přesunuto na seznam „Vyřešit VÝHLEDOVĚ“ Díky za zprávu
Přidáno za 5 minut 49 sekund:
HA! Už je mi to jasný
image.png
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 127
- Příspěvky: 1224
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#5486 Otázka, na kterou neznám odpověď
díky
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 314
- Příspěvky: 1037
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#5487 Otázka, na kterou neznám odpověď
Kubo, děkuji!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 162
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#5488 Otázka, na kterou neznám odpověď
Najdem tu nejakého muškára? alebo je tu take nejaké vlákno, záľub? Motorky sú, ale toto?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 206
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
#5489 Otázka, na kterou neznám odpověď
Chlapci, kam v Brně zajet nechat zatmavit zadní skla? Mám auto jak akvarium a rád bych to změnil...
Díky za tip
Díky za tip
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 127
- Příspěvky: 1224
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#5490 Otázka, na kterou neznám odpověď
Já mám v plánu jet tady https://www.autofolieds.cz/tonovani-autoskel/proces-objednani
Ale reference kromě toho, co jde najít na netu, nemám. Takže kdyby si tam jel přede mnou, tak dej vědět
Ale reference kromě toho, co jde najít na netu, nemám. Takže kdyby si tam jel přede mnou, tak dej vědět
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 162
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#5491 Otázka, na kterou neznám odpověď
Dnes ráno cestou do práce mi vyskočila hláška Aktívne diaľkové svetla dočasne nedostupné..a ja netuším prečo..hneď ma napadlo či zase nemám problém s pomocnou batériou, ale ta je v poriadku..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 174
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#5492 Otázka, na kterou neznám odpověď
Spíše jsi měl zamlžené sklo u kamery či jiný bordel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#5493 Otázka, na kterou neznám odpověď
Objednal jsem si 12mm podložky pod kola, protože P2 má na R18 zoufalej rejd.
Brzdový kotouč je k náboji bohužel přichycen i malým šroubkem, takže se na podložky musí ještě vyfrézovat dírky, aby tam šroubek zapadl. Kdysi mi na podložkách vyfrézovali rovnoměrně 5 dírek po obvodu. Ptám se, jsou ty zbylé vyfrézované dírky nutné v rámci vyvážení, nebo může zámečník do podložky vyfrézovat jen jednu dírku pro šroubek a případně se to dožene závažíčkem na kole?
Pokud je vhodné, aby byly dírky vyfrézované po obvodu celé podložky, tak zámečníkovi zavolám, ať těch děr místo 4, udělá 20.
Brzdový kotouč je k náboji bohužel přichycen i malým šroubkem, takže se na podložky musí ještě vyfrézovat dírky, aby tam šroubek zapadl. Kdysi mi na podložkách vyfrézovali rovnoměrně 5 dírek po obvodu. Ptám se, jsou ty zbylé vyfrézované dírky nutné v rámci vyvážení, nebo může zámečník do podložky vyfrézovat jen jednu dírku pro šroubek a případně se to dožene závažíčkem na kole?
Pokud je vhodné, aby byly dírky vyfrézované po obvodu celé podložky, tak zámečníkovi zavolám, ať těch děr místo 4, udělá 20.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#5494 Otázka, na kterou neznám odpověď
Klidně dej prostě pryč ten šroubek co drží kotouč, nemusí tam nutně být...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 690
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#5495 Otázka, na kterou neznám odpověď
dyt je ten sroub zapustenej ne?
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 114
- Příspěvky: 7561
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#5496 Otázka, na kterou neznám odpověď
Měl by být, a pokud není, tak bych ho upravil, aby byl.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 235
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#5497 Otázka, na kterou neznám odpověď
šroub není zapuštěný (tedy většinou), já mám normálně šestihran (kotouč nemá ani zapuštění pro hlavu) a v originále ještě i slouží k navádění disku při montáži...
ale stačí určitě jedna díra, ono v podstatě ta hlava šroubu je tam navíc, takže to teoreticky eliminuješ tou jednou dírou, ale stejně si myslím, že tady to nemá skoro žádný vliv na nevyvážení
ale stačí určitě jedna díra, ono v podstatě ta hlava šroubu je tam navíc, takže to teoreticky eliminuješ tou jednou dírou, ale stejně si myslím, že tady to nemá skoro žádný vliv na nevyvážení
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#5498 Otázka, na kterou neznám odpověď
Pánové díky za rady
Pokud je možné ten šroubek z brzdového kotouče odstranit, asi by to byla nejednodušší varianta. Zavolal jsem mezitím zámečníkovi, ať se na to vykašle. Naštěstí na tom ještě nezačal dělat.
Teď ale nevim, jestli mu nemám zavolat znova, ať prostě do každé podložky vyvrtá jednu dírku.
Pokud je možné ten šroubek z brzdového kotouče odstranit, asi by to byla nejednodušší varianta. Zavolal jsem mezitím zámečníkovi, ať se na to vykašle. Naštěstí na tom ještě nezačal dělat.
Teď ale nevim, jestli mu nemám zavolat znova, ať prostě do každé podložky vyvrtá jednu dírku.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 235
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#5499 Otázka, na kterou neznám odpověď
tak blbé je to, že když sundáš kolo, může se uvolnit kotouč a třeba tam zrovna spadne kus rzi a bude to házet a nebo taky ne...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 660
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#5500 Otázka, na kterou neznám odpověď
Osobně bych tam ten šroubek nechal, ono je pak peklo nasadit kolo, když ti při tom z náboje padá kotouč i podložka
Jedna nerovnoměrná dírka vůbec nevadí, v lehké duralové podložce takto blízko středu kola to má tak malý moment setrvačnosti, že na vyvážení to oproti 18" kolům nemá absolutně žádný vliv.
Jedna nerovnoměrná dírka vůbec nevadí, v lehké duralové podložce takto blízko středu kola to má tak malý moment setrvačnosti, že na vyvážení to oproti 18" kolům nemá absolutně žádný vliv.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek