Brzdy mne potrápily, zkusím pár postřehů za sebe, ale jsou tu podstatně zkušenější kluci.
Teoreticky ideální by bylo hodit měřáky tlaku před brzdiče, bez toho je to kombinace logické dedukce a pravděpodobnosti
-
pokud jsou oba kotouče stejně teplé, je nepravděpodobné, že by se ucpaly obě hadice najednou (ale není to vyloučené)
- pak by to mohly být zatuhlé brzdiče, ale opět, pokud jsou obě stejně teplé, není to až tak pravděpodobné (ale ani vyloučené)
- když tam udržíš ruku necelou vteřinu, tak zas tak horký to nebude, kdyby to bylo hodně kousnutý, tak cítíš vedro i na obličeji a na prstě máš rovnou puchýř
ZKUS TUHLE VĚC:
- vyjeď někdy večer, kdy nebude provoz a jeď někam ideálně BEZ jakéhokoli šlapání na pedál (brzdi motorem)
- 10-20 km, dálnice, a budeš vědět, jestli to je zbytkovým třením, nebo zadek brzdí více než předek
A podle toho bych hledal dál:
- sundej kolo a v díře třmenu uvidíš, jak se hýbe píst, třmen
- případně rozebrat to a podívat se jak je to máznuté a jak chodí samotný pístek a jestli se hýbe brzdič na třmenu (vím, že píšeš, že to dělali, ale pro jistotu) a taky destičky by měly jít vcelku volně
U mne vše vypadalo dobře, tak nakonec jsem ze zadku vyhodil low-metallic ATE (taky jsem slyšel ten zvuk, jak se to tře) a dal obyčejný NK a (ťuk ťuk klid). Kotouče mám TRW. Teď mám po jízdě bez brždění kotouče studené - vlažné.
FÓRUM:
- myslím, že Zendass (?) řešil něco podobného na Saabu, myslím něco s brzdovým válcem, ale nepamatuji se a tomu to myslím topilo hodně jako hodně
A víc nevím
EDIT: asi jsem měl začít tím, že jestli to není nějak kriticky teplé a obě kola jsou na tom stejně ... je otázka jak moc to řešit, těžko posoudit na dálku
EDIT II: akorát bez VIDA to nerozebírej, protože se musí pak pístky zatlačit zpět a je potřeba to servo ruční brzdy zajet do servisní polohy. Ono to jde i jinak, ale ještě komplikovaněji.