Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW

Příspěvek od Schumi_01 »

Ještě jsem se nedostal k pořádným fotkám, tak zatím aby se neřeklo představuji alespoň takhle.

Původ DE.
235.000 km (zdá se plus minus poctivých)
D5 136kw (půjde s D5T5 na 160kw)

Executive 7 míst
- přední sedačky větrané s masáží (spolujezdec nemasíruje, ještě nevím proč)
- Dynaudio (v XC70 sice nedokáže hrát tak šíleně hlasitě, ale za to hraje o dost vytříbeněji a prostorověji)
- Navi (bez kamery, ale tu asi dodělám)
- výhřev zadních sedaček
- vrstvená skla, vpředu termoizolační
- nezávislé topení (funguje krásně)
- natáčecí xenony (asi vysvícené paraboly, žádná sláva)

Auto jede relativně hezky, ale než dojede k Raolsovi půjdou vstřiky na stolici a repas (dle VIDY jeden určitě, možná dva).
Musí se udělat klasicky vířivé klapky, rozvody, oleje atd.
Olej automatu jsem nikde v historii nebyl schopný dohledat, tak uvidíme co z toho vyteče. Řadí hezky, ale bude utržený spodní závěs motoru a převodovky.
AWD šlape krásně hladce.

Nějaké mouchy to mít bude a bude co vychytávat a s čím si hrát :-)
Klika zadních vrat už úspěšně opravena za pomoci pérka z pastičky na myši :-D

Dokud to nebude mít nové oleje všude, snažím se s tím jezdit minimálně.

Deníček servisu tu z toho asi dělat nebudu, jsem zvyklý si vést vše na spritmonitor.de, takže pro zájemce tady:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1503618.html
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5636
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW

Příspěvek od PetrXC70 »

Ta vypadá pěkně, černou kůži nemusim, ale zas to bílý prošívání je hezký... :good:
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 905
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW

Příspěvek od Thor123 »

Moc hezký auto. Osobně bych dodělal ještě BPM jednotku z MY12+ abys měl i streamování hudby přes BT.
Jinak tenhle introš je skvělý!

Na masáž mrkni, jestli není netěsné vzduchové vedení pod sedadlem.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW

Příspěvek od Schumi_01 »

S interiérem mám podobné pocity. Nedám dopustit na světlý a černý mě nebere, ale tenhle mi docela sedí.

Pod sedačku jsem zatím koukal jen na kontakty, na vzduch ještě ne, ale nic tam neprofukuje, nic se nerozběhne.

BT obnáší co přesně? Je to k sehnání?
MY 2012+ mají i to hezčí podsvícení indigo. Ta zelená mi takhle po přesednutí z P3 přijde trošku retro :-D
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW

Příspěvek od Schumi_01 »

A ještě jedna možná trochu obecná věc...

Proč se sakra osvětlení pod zrcátky nerozsvěcí např. společně s vnitřním osvětlením?
Jako plánuji VDD kvůli bufíku a dalším vychytávkám, ale tam to nastavím taky třeba jen k odemčení auta.
Nikdo nemyslí na to, aby viděl člověk když leze z auta. Jedině si zatáhnout za páčku a rozsvítit celé auto na půl minuty...

Nejde nějak na prasáka napojit tohle světýlko třeba k osvětlení nohou?
Bude to svítit když se odemkne, když se vytáhne klíček, když se otevřou dveře...ideální stav!
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 905
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW

Příspěvek od Thor123 »

BT modul obnáší jen novější BPM od MY12 a novější, vypnout MOST ochranu a přes VDASH změnit konfig i na audiostreaming.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW

Příspěvek od Schumi_01 »

A není jednodušší za litr od vparts jen BT modul který se dá přímo na AUX a nazdar? :)

To mě víc trápí to osvětlení nástupního prostoru :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 905
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW

Příspěvek od Thor123 »

Tak, tohle je origo řešení. Já mám rád tovární funkci.
Ale samozřejmě to jde i modulem z Alzy.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW

Příspěvek od Schumi_01 »

Využil jsem počasí a cvakl pár rychlých fotek :)

Řadit je nebudu koukám... :)
Ale ta barva mě baví.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak pár fotek ve stylu "najdi 5 rozdílů" :-D

Půl roku spokojeného ježdění a už vypadá podle mého gusta :)
- nášlapy (starší renovované)
- zástěrky
- chrom na masku
- originál příčníky a na ně Thule nosiče kol
- rozchozené a odejmuté originální tažné + kryt
- zatmavená skla
- nějaká ta samolepka
- tříramenný volant
- zprovozněné masáže sedadel (na jednom čerpadlo, na druhém ovladač)
- doplněna přední a zadní kamera + modul pro HDMI vstup
- Bluetooth AUX
- vycpané ovladače oken ve dveřích které už nedrnčí
- doplněn držák na brýle
- originál skládací síť za sedačky + klec pro psa kdy se vedle přesně vedle i zadní 6. sedadlo (občas využíváme)
- VDD dongle pro sledování DPF (pálí a zanáší se ukázkově) a pro stahování a zavírání oken, spouštění topení a větrání atd.
- konfigurace na denní cvičení mlhovkami + LED s pěknou bílou barvou vlastně skoro všude (zadní LED lampy jsou v plánu)

Teď už se to dá docela obstojně používat jako moderní vůz bez bruselských otravností nebo ťukacích displejů, chvála bohu :)

Jinak za těch 12 tis. km a půl roku ježdění uděláno na začátku u raolsy:
- komplet rozvody
- vířivé klapky
- přední ložiska
- komplet oleje a kapaliny (automat proplach a kondicionér)
- ruční (nožní) brzda = dokonce i brzdí! :)
- nový chladič
- čerpadlo serva
- samozřejmě údržba klimy, filtry atd.
A jinak vlastně nic. Nic zásadního není potřeba.
Podvozek kupodivu hodně obstojný. Ale po zkušenosti s XC70 a co udělaly nové tlumiče jí je na jaře nadělím asi taky. Včetně nejspíš ramen, tyče, čepů. Ať si to užívám tak jaké to má být.
Obuty Continental celoročky (zimu dávaly skvěle a teď léto ani nepísknou a drží).
Automat občas škubne, ale pořád stejně, ať je mráz nebo vedro, takže zatím drží a jezdí.
Trošku chybí střešní okno, ale zvykl jsem si :)
Jediné co mě trápí je stahování zadních oken které není automaticky a tím pádem nejdou ani přes apku stáhnout nebo zavřít.

Tak ať to jezdí :)
S tímhle snad do druhé generace vydržím, pokud ji nenechám na 7 mist a nebude radši Stelvio :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW

Příspěvek od Schumi_01 »

Trocha zimních radovánek :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé