[smention u=8727]Urvanej[/smention] tak jo
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Ono jak nejsem rodily mluvci tak mi obcas tyhle veci zni za hranou ale je hezky zes napsal jak jsi to myslel
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
. Vzhledem k tomu ze moje auto ma najeto 400k km tak tady budu castym hostem.
Ted k veci (vse s DPH):
CEM - vytopena a objednali si odnekud nahradni a preprogramovali: 13176 kc (CEM) a 1926 kc preprogramovani
Diagnostika - 592 kc
krouzek volantu DSTC repas - 4500 kc
Filtr palivovy vlozka D5 - 1045 kc
Silnt blok motoru P - 1331 kc
pouziti dil (cidlo CCM x 2) - blbla klima 1694 kc
zadni sterac - 340 kc
Parkovaci asistent cidlo - 2015 kc
Prace 6.5 hod - 7039 kc
xenon vybojka D2R - 2049 kc
packa blinkru (nefungovali dalkovy svetla ani po vymene CEM)- 2033 kc
Tak jsem zahucel
38 000 kc
tak se slzou voku jsem auto prevzal a rikal si ze ted je to ono. Vyjedu z Tesca EDEN nahoru na bohdalec a zmacknu plyn at uvidim jak to tahne a v kopci najednou docasna (1-2 vteriny) ztrata vykonu a na displejy "Motor - doporucen servis"
Po vyresetovani se uz neobjevila hlaska, ani po znovu nastartovani. Predpokladam ze neco s turbem protoze na diagnostice to hlasilo neco jako tlak "paliva" (nevzpomenu si presne) a v servisu rikali ze to muze byt tim filtrem protoze prej byl hroznej a ze uvidime. Takze to filtrem asi neni...Kontrolovali tam i hadici turba a prej je OK, ze ne "nesici".
Tak ted nevim co s tim... je nejaky kouzelnik v Praze ktery by se na to mohl podivat aniz by me sedrel z kuze?
Přidáno za 1 minuta 41 sekund:
Jo a nevite nekdo jestli se da udelat kopie klice nekde? ve Volvo chteji za to 9000 Kc
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/diablo.gif)