Co vibrace, zmizely?
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2550
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Já se dycky tvoje vlákno bojím otevřít o co jsi zase vylepšil káru. 
Co vibrace, zmizely?
Co vibrace, zmizely?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Moc pěknou ji máš a pěkně šlechtíš 
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Tak jsem o víkendu Kočku trochu projel a vypadá to, že po výměně poloos ty vibrace při vyšších rychlostech a pod plynem zmizely
.
Vadou na kráse je bohužel skutečnost, že si ty kurvy ve Volvu nově přečíslovaly díly a v duchu doby je s tím i zdražily (i se slevou o cca 1.900 Kč/kus)
.
Díly pod starým číslem ( L: 36000547, P: 36002669) sice ještě zůstaly v ceníku, ale už se nedají objednat
.
Holt platí staré a známe, že když chceš mít opici, tak musíš mít i na banány
.
Vadou na kráse je bohužel skutečnost, že si ty kurvy ve Volvu nově přečíslovaly díly a v duchu doby je s tím i zdražily (i se slevou o cca 1.900 Kč/kus)
Díly pod starým číslem ( L: 36000547, P: 36002669) sice ještě zůstaly v ceníku, ale už se nedají objednat
Holt platí staré a známe, že když chceš mít opici, tak musíš mít i na banány
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Rok rychle uběhnul a Kočka dostala v sobotu u Radka v Semilech klasický roční servis (olej Mobil1 ESP LV 0w-30, proplach Liqui Moly a filtry Mahle). Takže i touto cestou Radkovi ještě jednou moc děkuji a těším se nejpozději zase za rok
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14721
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Rádo se stalo. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Ofce
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Radko se stalo 
_________________
Ofce, Žabožrout a Tramvaj
Ofce, Žabožrout a Tramvaj
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Tak dnes dostala Kočka velkou pochvalu, až jsem se z toho málem začal červenat
. Technik na STK prý auto tohoto stáří v takhle opečovávaném a perfektním technickém stavu dlouho neviděl.
Takže výpis závad: 3 x nula a i emise v normě, resumé: červená známka na 2 roky
.
První vadou na kráse je jen skutečnost, že zmetkové opět zdražili: STK 1400,- Kč a Emise benzín 800,- Kč
.
A druhou vadou na kráse bylo to, že jsem o víkendu celé auto poctivě omýval a pucoval a ranní déšť se sněhem mi pak moje dílo zvenčí lehce pokazil
.
Takže výpis závad: 3 x nula a i emise v normě, resumé: červená známka na 2 roky
První vadou na kráse je jen skutečnost, že zmetkové opět zdražili: STK 1400,- Kč a Emise benzín 800,- Kč
A druhou vadou na kráse bylo to, že jsem o víkendu celé auto poctivě omýval a pucoval a ranní déšť se sněhem mi pak moje dílo zvenčí lehce pokazil
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Tak Kočka po čase zase dostala nějaké novoty.
Brzdové kotouče ATE PowerDisc: přední 24.0325-0197.1-525197, zadní 24.0311-0158.1-511158
Brzdové destičky ATE Ceramic: přední 13.0470-7204.2-LD7204, zadní 13.0470-7195.2-LD7195
Plechy brzd: přední 30778891, zadní 31277982
Brzdová kapalina ATE: SL.6, DOT4
A ještě drobnost do interiéru: emblém PremiumSound
Brzdové kotouče ATE PowerDisc: přední 24.0325-0197.1-525197, zadní 24.0311-0158.1-511158
Brzdové destičky ATE Ceramic: přední 13.0470-7204.2-LD7204, zadní 13.0470-7195.2-LD7195
Plechy brzd: přední 30778891, zadní 31277982
Brzdová kapalina ATE: SL.6, DOT4
A ještě drobnost do interiéru: emblém PremiumSound
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
31329236
Svojí nešikovností jsem si ulomil plastovou koncovku ruční brzdy v interiéru. Za blbost se platí a tahle stojí v autorizáku "hezkých" 395,- Kč. Pro sichr jsem si ještě objednal její čínskou náhradu z Aliexpress.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Osram Cool Blue intense
Rozloučil se se mnou jeden xenon a tak Kočka dostala nové výbojky do potkávacích světel Osram Cool Blue Intense Xenarc D1S 35W i do dálkových světel nové halogeny Osram Cool Blue Intense H7 12V.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Salmiakki
Do švédského auta patří švédské bonbóny (skandinávské salmiakki) 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13216
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2538
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Však to je vlastně salmiak. Jsou to celkem nechutné slané pendreky - ono to tak podivně štípe. Dá se to koupit i jako "marmeláda" - děkuju pěkně, ta byla odporná. Někde jí doma ještě možná mám. Je to ale mnohem více Finská, než Švédská věc a v Helsinkách je každoročně jakási taková divná slavnost tady té odpornosti 
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Je to skutečně salmiak (chlorid amonný) a chutná to opravdu zvláštně
. U nás se salmiak používá například při výrobě dýmovnic,..
.
Nicméně skandinávci se po tom "můžou utlouct" a snědí pytlík bonbónů na posezení. Tahle švédská varianta je relativně slabší a chuťově převažuje více ta lékořice než ta sůl.
Měl jsem ale v Norsku možnost vyzkoušet i o dost silnější/slanější variantu (kde ten salmiak tvořil venkovní pevnou krustu, kterou musel člověk nejdříve z bonbónu ocucat než se dostal ke zbytku bonbónu) a to už bylo pro středoevropany "na hraně".
Nicméně skandinávci se po tom "můžou utlouct" a snědí pytlík bonbónů na posezení. Tahle švédská varianta je relativně slabší a chuťově převažuje více ta lékořice než ta sůl.
Měl jsem ale v Norsku možnost vyzkoušet i o dost silnější/slanější variantu (kde ten salmiak tvořil venkovní pevnou krustu, kterou musel člověk nejdříve z bonbónu ocucat než se dostal ke zbytku bonbónu) a to už bylo pro středoevropany "na hraně".
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 3466
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Já tohle zařadil do kategorie hnus hnus grcačka
, když jsem ale dal několika Norům naši kofolu nepolkl ji ani jeden , normálně ji vyprskli na stůl.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2538
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Stejná zkušenost. Kofolu jsem dával každému zahraničnímu člověku a nikdo to nechtěl pít. Říkám tvl co vám vadí ? OK, je to dost sladké a MUSÍ se to pít studené, protože teplá Kofola je stejně jako každý jiný kolový nápoj prostě nechutná a navíc otevřená vydrží v pitelném stavu taky krátce, ale je to dobrý...Nejhorší výsledek byl v Estonsku, tam tomu dodnes říkají (jelikož se bavíme anglicky) : "mighty Kofola", nebo ještě "unforgettable Kofola"
Asi mi chybí nějaký nadnárodní odstup, ale mám zato, že Kofola je dobrý kolový nápoj. Testoval jsem na nich všechno možné. Fidorky, Kočíčí jazýčky, Studentskou pečeť, Sojový suk...Všechno tak nějak dali, ale tu Kofolu prostě ne...
Koko*i
Koko*i
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Baterie Bjørn
Tak japonská Yuasa mi vydržela jen cca 2,5 roku
Tak teď vyzkouším ve švédském autě švédskou značku Bjørn, 85Ah, 800A, rozměr 315x175x175 mm.
Nicméně musím podotknout, že v mém autě, které je jen víkendovka a jezdí tak jednou za týden a méně, to mají všechny baterie těžké a za další, že jim nedopřávám preventivní dobíjení.
Tak teď vyzkouším ve švédském autě švédskou značku Bjørn, 85Ah, 800A, rozměr 315x175x175 mm.
Nicméně musím podotknout, že v mém autě, které je jen víkendovka a jezdí tak jednou za týden a méně, to mají všechny baterie těžké a za další, že jim nedopřávám preventivní dobíjení.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2538
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Ja se s dovolenim zeptam, peotoze me to neda - ta baterie je jak kapacitou, tak startovacim proudem spis tak pro 20let starou naftovou dodavku..
Jake parametry tam maji byt dle vyrobce? Protoze pokud davas do auta z preventivnich duvodu co nejvetsi baterii, tak si ty myslis,ze dobre delas, ale.to auto na to obvykle nema dimenzovany alternator a realne ji vlastne nestiha dobijet.
Kdyz se k tomu pridaji kratsi trasy prokladane delsim stanim, tak je ta zivotnost opravdu vyznamne zkracena.
Jake parametry tam maji byt dle vyrobce? Protoze pokud davas do auta z preventivnich duvodu co nejvetsi baterii, tak si ty myslis,ze dobre delas, ale.to auto na to obvykle nema dimenzovany alternator a realne ji vlastne nestiha dobijet.
Kdyz se k tomu pridaji kratsi trasy prokladane delsim stanim, tak je ta zivotnost opravdu vyznamne zkracena.
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Baterku dávám podle velikosti, aby se mi vešla do batteryboxu/kaslíku i s víkem (aby fungovalo i její odvětrávání). Takže se tam vejde max. 315x175x175 mm, což je asi nějaký standardní rozměr protože ho mají skoro všichni výrobci baterií (Varta, Banner, Yuasa...). Ohledně kapacity fakt nevím, elektrice nerozumím 
Problém vidím spíš ve stále se horšící kvalitě vyráběných baterií na trhu a ve způsobu provozování auta (krátké trasy a dlouhé stání v garáži bez případného pravidelného dobíjení/oživování).
Problém vidím spíš ve stále se horšící kvalitě vyráběných baterií na trhu a ve způsobu provozování auta (krátké trasy a dlouhé stání v garáži bez případného pravidelného dobíjení/oživování).
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2538
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Tak velka baterie se proste podle me nestiha dobijet a proto ti ani nevydrzi tak dlouho. Original tam snad tak obrovska baterie nebyla...
Ne vzdycky plati,ze vetsi,je lepsi
Ne vzdycky plati,ze vetsi,je lepsi
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
V D2/84 kW jsem měl origo Volvo baterii v rozměru 315*175*175 mm, kapacita 80Ah, startovací proud 700A. D2/84 kW měla ale možná oproti T5 AWD/169 kW jiný alternátor.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2538
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
To nevim, ale taky diesel ma.velkou kompresi a tu musi ta baterie na startu premoci a protocit motor.
Hele uvidis. Za me je lepsi baterii spise nabijet, nez kupovat obrovskou a doufat, ze tam mam te kapacity dost. Mas, to ano, ale ta zivotnost nebude optimalni.
Pokud chces ale nejakou opravdu dobrou baterii,kup si Optimu. Basstl vy mohl vypravet
Hele uvidis. Za me je lepsi baterii spise nabijet, nez kupovat obrovskou a doufat, ze tam mam te kapacity dost. Mas, to ano, ale ta zivotnost nebude optimalni.
Pokud chces ale nejakou opravdu dobrou baterii,kup si Optimu. Basstl vy mohl vypravet
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Tak teď už jsem koupil novou Bjørn, po dvou zimách budu moudřejší. Baterku beru jako spotřemní zboží. Nicméně nasere, když se chystáš někam vyrazit a ona začne zrovna stávkovat 
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2538
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Chapu te. Nicmene my (tyka se to i me) co jezdime mene casto a treba kratsi trasy si to proste musime hlidat, nemit v aute taky zbytecne kramy co zerou baterii, idealne obcas dobijet, pripadne pro pripad nouze mit po ruce startovaci zdroj, zejmena v zime...nikdy nevis no 
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: karelvolvo, Majkl1, peter cz