Výfuk 940 B230FT
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FT
Výfuk 940 B230FT
Zdar, po mnoha letech jsem zase zde. Prosím má někdo nějakou zkušenost s výfukama na 940 B230FT? Před cca 4 lety jsem vyměnil vše od katalyzátoru dozadu od bosal, walker a mts a nyní je to vše opět na vyhození. Našel jsem toto, prý nerez...
https://www.35r.cz/Ferrita-vyfuk-Standard-VOK-94003-VOLVO-940-945-GLT-16v-B234F-Turbo-B230FT-S-2-3L-Lp-turbo-B230FK-d15336.htm
Má někdo zkušenost s něčím lepším poměr cena / výkon? Auto je většinou zimní vůz s nájezdem do 25000km ročně. Díky za nápady, zkušenosti
https://www.35r.cz/Ferrita-vyfuk-Standard-VOK-94003-VOLVO-940-945-GLT-16v-B234F-Turbo-B230FT-S-2-3L-Lp-turbo-B230FK-d15336.htm
Má někdo zkušenost s něčím lepším poměr cena / výkon? Auto je většinou zimní vůz s nájezdem do 25000km ročně. Díky za nápady, zkušenosti
-
Online
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Výfuk 940 B230FT
Jezdím celoročně s podobným nájezdem a po nějakých 8 letech Simons stále drží https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=39246&start=50
https://www.bsrczech.cz/produkt/exhaustsystem-4052416/volvo-940-t-1991-1998
https://www.bsrczech.cz/produkt/exhaustsystem-4052416/volvo-940-t-1991-1998
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FT
Výfuk 940 B230FT
Díky za reakci, zkusim ferrita, prachy budou, my nebudem, mám kombíka, tak se mi líbí ta originálně zahnutá poslední trubka. Auto není žádnej krasavec, je to od pani co to hodně otloukala a když to přestalo jezdit, tak za odvoz darovala. Velký dík patří Travexovi za navedení na relé benzínový pumpy, keré za studena OK a po nějaké době provozu to někdy nechtělo startovat a časem vůbec. Bylo přerušený vinutí.
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: 940 B200FT 1998
Výfuk 940 B230FT
Dobré reference tu byly i na Raka rör, který se musí nechat poslat že Švédska. Je o trochu tišší a levnější než Ferrita. Já koupil originál z německého ebay asi za 7000, výdrž zatím nedokážu posoudit, ale jako nerez určitě nevydrží.
_________________
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FT
Výfuk 940 B230FT
Tak nastal den D, hodina H a stávající výfuk se rozdělil, Ferrita už mám doma, tak to tam jdu nandat, zdá se, že flexu ani svářečku nebudu potřebovat. Jen jsem čekal, že k nerezovému výfuku dodají nerezové klemy a šrouby. Navíc ten plech je trochu magnetickej, tak za to pak ve sběrně moc nedostanu...
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FT
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 886
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Výfuk 940 B230FT
Nedeklaruji nerez... Dokonce mam pocit, ze to tu kluci nekde recenzovali. A spony dodavaji, kdyz si je objednas zvlast
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FT
Výfuk 940 B230FT
Tvrděj, že to je nerez s doživotní zárukou... Ale dnešní nerez dřezy, vany a bubny od praček jsou také magnetické. Pokrok nezastavíš.
Najeto cca 140km a zatím bez problému, uvidíme po zimně
Najeto cca 140km a zatím bez problému, uvidíme po zimně
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Výfuk 940 B230FT
Mnoho druhů nerezí je magnetická a musíš jít do sběrny, kde maji rentgenový analyzátor a ne jen magnet. Ten totiž používají proto, aby obrali ovčana
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FT
Výfuk 940 B230FT
Čus Urvanej, trochu OT, jak dopadla ta hnědá 144S?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Výfuk 940 B230FT
OT: Čus, furt na zahradě
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé