Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 78
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
#1 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
půl roku byl až podezřelý klídek a nyní zase přichází od staré kobyly provokace ..
objevuje se hláška prostiskluz doporučen servis ... během jízdy bez nějaké zjevné příčiny naskočí , po vypnutí klíčku někdy zmizí , 400 km se nic neděje pak zase naskočí...
dnes jsem provedl diagnostiku
BCM 0130 snímač brzdného tlaku 1 signál příliš nízký - chyba je trvalá
BCM 0136 snímač brzdného tlaku 1 a 2 mimo povolený rozsah - šla smazat
trošku jsem bádal , předpokládám, že tuto závadu způsobuje samotná jednotka ABS... Řešil prosím už někdo zdejší tento konkrétní problém?
objevuje se hláška prostiskluz doporučen servis ... během jízdy bez nějaké zjevné příčiny naskočí , po vypnutí klíčku někdy zmizí , 400 km se nic neděje pak zase naskočí...
dnes jsem provedl diagnostiku
BCM 0130 snímač brzdného tlaku 1 signál příliš nízký - chyba je trvalá
BCM 0136 snímač brzdného tlaku 1 a 2 mimo povolený rozsah - šla smazat
trošku jsem bádal , předpokládám, že tuto závadu způsobuje samotná jednotka ABS... Řešil prosím už někdo zdejší tento konkrétní problém?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Stráž pod Ralskem
- Vůz: Volvo V70 2004 B5204T5
#2 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=64893 zde se to řešilo
_________________
Volvo V70 2004 B5204T5 Volfi
Vida k dispozici
Volvo V70 2004 B5204T5 Volfi
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 78
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
#3 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
Našel by se v severozapadnich Čechách někdo, kdo už zkoušel BCM proletovat a byl by ochoten si to za úplatu zopakovat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#4 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
Když ta hláška sama zmizí, tak to může být i špatnou-slabou baterií v autě kdy vyskakují i jiné hlášky....tak bych začal nejdříve to baterií. Pokud je to opakující a baterie je v pořádku, tak bych se soustředil na tu jednotku ABS.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 78
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
#5 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
Aku 4 měsíce stará, vozidlo každý den v provozu.můžu dobít a zkusit změřit Hláška na přístrojovce sama mizi a zase se objevuje... Diagnostikou chybu BCM 0130 nesmažu...Michl píše:Když ta hláška sama zmizí, tak to může být i špatnou-slabou baterií v autě kdy vyskakují i jiné hlášky....tak bych začal nejdříve to baterií. Pokud je to opakující a baterie je v pořádku, tak bych se soustředil na tu jednotku ABS.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 78
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
#6 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
Samotný ten senzor tlaku brzd je součástí celého čerpadla ABS nebo je zvlášť? Lze koupit samostatně a zkusit vyměnit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#7 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
https://www.skandix.de/de/suche/?q=30793669
Mely by tam byt dva, na brzdovem valecku, mrkni se na to ve vide - sekce 521
Mely by tam byt dva, na brzdovem valecku, mrkni se na to ve vide - sekce 521
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 78
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
#8 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
Odchází tyhle čidla někdy? Dá se vidou nějak změřit zda signalizují ve správném rozsahu hodnot?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 78
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
#9 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
Takže vida říká
při nesešlápnutém pedálu
Sensor 1 18 bar
sensor 2 -1,8 Bar
při sešláplém pedalu
Sensor 1 44 Bar
Sensor 2 11 bar
jsem zmaten
při nesešlápnutém pedálu
Sensor 1 18 bar
sensor 2 -1,8 Bar
při sešláplém pedalu
Sensor 1 44 Bar
Sensor 2 11 bar
jsem zmaten
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
Senzor 1 zřejmě kecá, nebo je někde po cestě nějaká chybka, třeba oxidace v konektoru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 78
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
#11 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
Jak jsou prosim senzory cislovany?raolsa píše:Senzor 1 zřejmě kecá, nebo je někde po cestě nějaká chybka, třeba oxidace v konektoru.
Senzor 1 blíž k předku auta
Senzor 2 ten blíže ke kabině
Nebo opačně?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#13 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
trochu to tu obnovím:
řeším teď na mé s60 2002 asi ten samý problém.
chyba BCM-0130
při měření:
není sešlapnutý pedál:
senzor 1: 19bar
senzor 2: 3,3bar
sešlapnutý pedál:
senzor 1: 100bar
senzor 2: 88bar
čím víc to sešlápnu, tím víc je tlak.
když přehodím konektory, přehodí se i měřené hodnoty, takže chyba v drátech není.
podle věštecké koule: mohla by být chyba v senzoru, nebo něco v brzdovém válci?
a jelikož o tom vím prd: kdybych chtěl přehodit fyzicky ty senzory, je třeba vypustit brzdovou kapalinu a pak odvzdušnit?
a jak už se někdo ptal, který je vlastně správně senzor 1?
a jaké by vlastně měly být správné hodnoty?
řeším teď na mé s60 2002 asi ten samý problém.
chyba BCM-0130
při měření:
není sešlapnutý pedál:
senzor 1: 19bar
senzor 2: 3,3bar
sešlapnutý pedál:
senzor 1: 100bar
senzor 2: 88bar
čím víc to sešlápnu, tím víc je tlak.
když přehodím konektory, přehodí se i měřené hodnoty, takže chyba v drátech není.
podle věštecké koule: mohla by být chyba v senzoru, nebo něco v brzdovém válci?
a jelikož o tom vím prd: kdybych chtěl přehodit fyzicky ty senzory, je třeba vypustit brzdovou kapalinu a pak odvzdušnit?
a jak už se někdo ptal, který je vlastně správně senzor 1?
a jaké by vlastně měly být správné hodnoty?
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#14 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
Kontrolní otázka - jak je na tom baterka? je v kondici?
a jak jsou na tom konektory senzorů? vyčištěny prostříknuty? zahýbáno s nimi?
a jak jsou na tom konektory senzorů? vyčištěny prostříknuty? zahýbáno s nimi?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#15 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
trochu jsem bádal, tentokrát ale na s80 (p3) a zobrazuje to tam jinak (jako tlak a pak rozdíl tlaků). nicméně bez sešlápnutí je tam 0,3bar a po to letí nahoru s tím, že ten rozdíl je prostě furt něco kolem 0bar.
takže má to být tak, že oba tlaky (na p2) mají ukazovat vpodstatě tu samou hodnotu?
takže má to být tak, že oba tlaky (na p2) mají ukazovat vpodstatě tu samou hodnotu?
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#16 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
vím, že je to tu zmiňované a baterka na tom nejlíp není. když to stojí 3 týdny, start musí probíhat s modlením.
nicméně jak jsem zmínil, když to přehodím, 1 <-> 2, tak měřené hodnoty se taky prohodí. takže opravdu to jde ze senzorů. a když jsem to měl odpojené, tak jsem je i prostříknul, a pak odpojil a zapojil asi 20x, takže kontakt bude cajk.
takže otázka je, jestli je ta hodnota díky nějaké vnitřní chybě opravdu možná, nebo je senzor KO.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#17 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
U mě se to projevovalo stejně a byla o jeden že senzorů. Číslování je 1. Ve předu 2. U přepážky. Na xc90 jsem ho vyměnil celkem jednoduše, jen jsem si trochu přiohnul trubky okolo, abych se tam dostal klíčem. Vystlal jsem si to hadrama a rychle prohodil takže únik minimální, po výměně jsem to pro jistotu odvzdusnil na všech kolech. Nový sníh.ač jsem nějak nemohl sehnat tak jsem vzal starší z AV a je tam dodnes.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#18 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
tak to jsi mi portvrdil, co jsem si myslel. je zvláštní, že to mám zapojené tak, že 1 je blíž přepážky . ale jestli to opravdu je tak, že jednotka to řeší jako tlaky, kde rozdíl má být 0, je asi jedno, co je 1 a co 2. proto asi mají aj stejné konektory a barvy. kdyby na tom záleželo, asi by to bylo jiné.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#19 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
Asi to tak bude, že když je vše ok je jedno kde je 1. a kde 2.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
Přehazoval jsem snímače několikrát a vždycky to šlo bez odvzdušnění. Nicméně nebezpečí bublinky tu je.
Jinak by měl ukazovat okolo té nuly. Taky může být ještě problém v konektoru ABS jednotky, ale pokud se hodnota přehodí při přehození konektorů, tak bude snímač v háji.
Jinak by měl ukazovat okolo té nuly. Taky může být ještě problém v konektoru ABS jednotky, ale pokud se hodnota přehodí při přehození konektorů, tak bude snímač v háji.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#21 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
tak ať to má smysl a nedopadne to jak některé zapomenuté vlákna bez řešení:
pokud háže BCM chyby BCM-0130 (senzor 1) nebo BCM-0133 (senzor 2) a nic jiného, pak je asi určitě chyba v senzoru (teoreticky ale může být chyba na senzoru 2 i když ve skutečnosti je vadný 1 nebo naopak) nebo kabeláži.
správné hodnoty:
pokud se nestojí na brzdě, pak mají mít oba senzory hodnotu kolem 0bar (+/-5bar je asi normální, vzhledem k tomu, že už jsem jich několik vyzkoušel). jakmile se šlápne na brzdu, pak hodnoty lezou nahoru, ale musí být vždy zhruba stejné u obou senzorů. ve výsledku nezáleží, co je senzor 1 a co 2.
vyloučení chyby kabeláže:
kouknout do vidy na hodnoty obou senzorů. tím, že je tam chyba, bude mezi hodnotama značný rozdíl (asi víc jak 15bar). odpojit senzory a přehodit konektory (1<->2). pokud budou hodnoty stejné, ale tentokrát na opačných senzorech, je kabeláž v pořádku a problém je tím pádem na 99% v senzoru. odpojený senzor ukazuje kolem -20bat, takže odpojením jednoho jde snadno zjistit, který zlobí nebo je úplně mrtvý.
pokud je chyba v senzoru, není asi třeba kupovat nový, ideálně vrakáč, protože je snadné zjistit zdali funguje. navíc nový je celkem drahý. prostě vytáhnout z nějakého kusu, napojit (jen na konektor) a kouknout do diagnostiky, jestli ukazuje kolem 0bar.
tyhle senzory jsou pouze u aut, co mají DSTC. a nemá cenu se koukat na S80 T6 (P2) pokud je tam komplet motor i s turbama bo není snadné cesty, jak senzor dostat ven .
chybu ve výsledku není třeba ani mazat, pokud je senzor vyměněn za funkční, časem sama zmizí. ale vzhledem k tomu, že VIDA stejnak musí být poruce, je dobré smazat. pokud to po prvním smazání nezmizne, pak prošlapat pořádně pedál brzdy, vypnout, zapnout a pak by to už mělo jít (nebo to dokonce samo zmizne).
k výměně:
pokud je víko brzdové kapaliny utáhlé, opravdu (jak již bylo zmíněno výše) to po vytažení skoro neteče. je dobré ale mít v jedné ruce už připravený kus na co nejrychlejší přehození. na celou operaci stačí očkoplochý klíč 27.
pokud háže BCM chyby BCM-0130 (senzor 1) nebo BCM-0133 (senzor 2) a nic jiného, pak je asi určitě chyba v senzoru (teoreticky ale může být chyba na senzoru 2 i když ve skutečnosti je vadný 1 nebo naopak) nebo kabeláži.
správné hodnoty:
pokud se nestojí na brzdě, pak mají mít oba senzory hodnotu kolem 0bar (+/-5bar je asi normální, vzhledem k tomu, že už jsem jich několik vyzkoušel). jakmile se šlápne na brzdu, pak hodnoty lezou nahoru, ale musí být vždy zhruba stejné u obou senzorů. ve výsledku nezáleží, co je senzor 1 a co 2.
vyloučení chyby kabeláže:
kouknout do vidy na hodnoty obou senzorů. tím, že je tam chyba, bude mezi hodnotama značný rozdíl (asi víc jak 15bar). odpojit senzory a přehodit konektory (1<->2). pokud budou hodnoty stejné, ale tentokrát na opačných senzorech, je kabeláž v pořádku a problém je tím pádem na 99% v senzoru. odpojený senzor ukazuje kolem -20bat, takže odpojením jednoho jde snadno zjistit, který zlobí nebo je úplně mrtvý.
pokud je chyba v senzoru, není asi třeba kupovat nový, ideálně vrakáč, protože je snadné zjistit zdali funguje. navíc nový je celkem drahý. prostě vytáhnout z nějakého kusu, napojit (jen na konektor) a kouknout do diagnostiky, jestli ukazuje kolem 0bar.
tyhle senzory jsou pouze u aut, co mají DSTC. a nemá cenu se koukat na S80 T6 (P2) pokud je tam komplet motor i s turbama bo není snadné cesty, jak senzor dostat ven .
chybu ve výsledku není třeba ani mazat, pokud je senzor vyměněn za funkční, časem sama zmizí. ale vzhledem k tomu, že VIDA stejnak musí být poruce, je dobré smazat. pokud to po prvním smazání nezmizne, pak prošlapat pořádně pedál brzdy, vypnout, zapnout a pak by to už mělo jít (nebo to dokonce samo zmizne).
k výměně:
pokud je víko brzdové kapaliny utáhlé, opravdu (jak již bylo zmíněno výše) to po vytažení skoro neteče. je dobré ale mít v jedné ruce už připravený kus na co nejrychlejší přehození. na celou operaci stačí očkoplochý klíč 27.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 511
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#22 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
Chyba bcm-0130, ketra furt zustava i po smazani. Ziva data hazi u obou senzoru -1,5baru. To minus je asi spatne,ne? Po seslapnuti oba vyjednou stejne dle tlaku seslapnuti nahoru. Jak pri nastartovanem motoru, tak i pri vypnutem. Plati i pro to -1,5. Oba senzory skoro stejne, rozdil v setinach.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#23 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
Co přesně píše u chyby bcm-0130? Nízký signál, vysoký signál, nebo něco jiného?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 511
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#24 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
Nizky a jen u senzoru c1
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#25 Prostiskluz doporučen servis (xc90 MY2004)
mám pocit, že hodnota je dycky kladná. jestli tohle nebude ten problém. přehodil jsi ty konektory mezi sebou 1 a 2? změnila se chyba na 0133?
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek