Zdravím, chci se zeptat.
Koukám poslední dobou po C30, V40 či S60, v krajním případě, pokud by se našla i V70. (C30 je myslím ještě platforma P1, V40,S60 a V70 bych chtěl už P2) Chtěl bych motorizaci 1.6D. Ne kvůli tomu, že bych vysloveně nějak po tom motoru toužil, ale je to cenově dostupnější pro pořízení. A pokud se již naskytne nějaká D3 nebo D4 (D5 nechci, protože má myslím 2 turba.) u těch vozů na platformě P2, tak mají moc najeto. Takže jsem si prošel něco o 1.6 D a spousta lidí si to taky chválí. Na výkonu mi nezáleží, nejezdím sportovně a pomalé zrychlení mi nevadí. Co jsem ale nemohl najít je jiná věc. Ať je to C30, V40, S60II či V70III. Tak nemohu najít nějaké info o tom, jestli zrovna ty vozy s tou danou motorizací mají adblue. Myslel jsem si vždycky, že to mají jen drivee. Jenže pak jsme našel v nějaké zahraniční recenzi info o tom dolévání adblue, co musí udělat servis, protože je to nepřístupné. A když jsem se nažil pak najít nějaké vodítka, kdy to vozy mají a kdy ne, tak jsem nic nenašel. Takže moje otázka zní. Mají všechny výše vypsaný modely v této motorizaci adblue nebo třeba u té C30 jsou to jen drivee. Co třeba V40 nebo V70 nebo S60, mají všechny vozy adblue nebo jen určené provedení v KW? Či zas jen vozy s označením drivee? Díky za odpověď
Mají všechny 1.6 D adblue
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 9 dnů
- Bydliště: Vranovice
- Vůz: s60 I 2.4D5 120kw
-
Offline
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Mají všechny 1.6 D adblue
Tak čtyrválcové motory s obsahem 1580 cm3 původem od PSA nikdy AdBlue neměly.
Pokud jde o motor s Volvo značením 1.6D 80 kW (16-ti ventil), tak ten bohužel nemá dobrou pověst a při zanedbávané údržbě se může stát kasičkou resp. pastí.
Poohlédnul bych se proto raději po jeho přepracovaném nástupci s označením D2 84 kW (8-mi ventil) používaný u Volvo od cca 2010, který už na mouchy vychytané a který se ti odvděčí celoroční spotřebou 5,5 L/100 km.
Při koupi ojetiny je ale nejpodstatnější to, jak se choval k autu původní majitel/majitelé a je to vždy trochu loterie.
P.S. Pokud se nepletu, tak přidavný roztok Eolys mají až čtyřválce PSA 2000 cm3. Nicméně klasické AdBlue tankovatelné na pumpě 2.0D také nemají.
Pokud jde o motor s Volvo značením 1.6D 80 kW (16-ti ventil), tak ten bohužel nemá dobrou pověst a při zanedbávané údržbě se může stát kasičkou resp. pastí.
Poohlédnul bych se proto raději po jeho přepracovaném nástupci s označením D2 84 kW (8-mi ventil) používaný u Volvo od cca 2010, který už na mouchy vychytané a který se ti odvděčí celoroční spotřebou 5,5 L/100 km.
Při koupi ojetiny je ale nejpodstatnější to, jak se choval k autu původní majitel/majitelé a je to vždy trochu loterie.
P.S. Pokud se nepletu, tak přidavný roztok Eolys mají až čtyřválce PSA 2000 cm3. Nicméně klasické AdBlue tankovatelné na pumpě 2.0D také nemají.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
Mají všechny 1.6 D adblue
To aditivum budou mít i 1.6D a souvisí to s funkcí DPF, které se dávají u PSA motorů. Doplňuje se třeba jednou za 100 - 150 tisíc km, souvisí to s tím, jak často tankuješ.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé