Pro milovníky čísel a dat:
Auto bylo dáno na protiúčet při koupi nového Range Rover Velar. Nové koupeno v ČR, první majitel lékař a punťa na stav auta:
r.v. 2017, uvedení do provozu 2017, najeto poctivých 100 tkm se servisní knihou.
Motor 3,0 V6 BiTdi - 235 kW, 650 Nm, po úpravě od AutoChip 272 kW a 720 Nm (původní softvare na CD jde vrátit)
převodovka 8st. poctivá měničová od ZF, mezinápr. dif. Torsen
Pro mě důležitá výbava:
LED matrix, dynamické blinkry vpředu i vzadu, tažné zařízení na 2,5 t
Kvalitní kůže s vyhříváním, větráním a masážemi, 4 zónová klima
Head up display (velice moc pěkný ukazuje i navigační pokyny), hudba jen Audi (včetně Subwooferu) ale hraje velice pěkně
Adaptivní tempomat
Vzduchový podvozek s režimy v rozmezí 6 cm
K servisu a údržbě:
výměny mot. oleje po 15 tkm, převodový olej v 55 tkm a poté v 95 tkm s proplachem
poslední velký servis letos v březnu v 95 tkm
na autě aplikována značková keramika Glass coat s životností 60 měsíců, na přední části (včetně zrcátek)a na zadní nakládací hraně ochranná fólie stoneprotect
Opticky auto nemá chybu
Co auto nemá:
Nezávislé topení (pouze elektrický příhřev) a noční vidění (infrakamery)
Taková příležitost se prostě nedala nechat být, interiér nemám nafocený přiložím foto z bazaru - odpovídá skutečnosti
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (30).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (43).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (22).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (42).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (19).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (16).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (14).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (6).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (4).jpeg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.