Zítra bude taky sranda
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Volvo 4EVER
Zítra bude taky sranda
Zítra bude taky sranda
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Výměna dekoru.
Původní Nový
Původní Nový
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5963
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Ten původní, to je vzhled karbonu?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Ano a úplně hladký, ten nový se mi líbí, že má strukturu a v různém světle vypadá pokaždé jinak.
-
Offline
- Příspěvky: 5963
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Bych řekl, že se tam ten původní ani nehodil...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Dávali ho k tomu v nějakém balíčku výbavy.
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Určitě krok vpřed, ten umělý karbon se k tomu autu moc nehodí. Buď takto, nebo dřevo 
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10048
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Už jsem chválil soukromě tak musím i veřejně. O 100% lepčí. 
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5963
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Koukám, že ten původní se nikomu moc nezamlouval... Ikdyž je to rychlej sedan, tenhle karbonovej design se tam nehodí...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Tak ono je karbon a karbon, jak je to jen nějaká náhražka, vypadá to vždy blbě. Zvlášť v autě téhle třídy.
Ikdyž ani pravý karbon se mi k S90 moc nehodí, spíše broušený hliník, klavírní černou a podobně (případně to pravé dřevo).
Ikdyž ani pravý karbon se mi k S90 moc nehodí, spíše broušený hliník, klavírní černou a podobně (případně to pravé dřevo).
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Trochu vytlumení a nutno dodat, že konečně to hraje jako prémiové audio a zmizelo hučení od kol.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5963
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
A to sou pořád lidi co nevěří, že to funguje... Jak velkej je to rozdíl u luxusního sedanu?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Mě to přijde super, hlavně k tomuhle typu auta sedí ticho...Jediný co mě na tom vždycky vadilo, že to přidalo strašný váhy, jak je to dneska?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 5963
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Dost materiálů se dá koupit odlehčenejch, ale u mě to udělalo třeba 50-60kg, to neni tolik, když auto váží 1850kg.
A u T6 je to asi úplně jedno...
A u T6 je to asi úplně jedno...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Rozdíl je to takový, že už podle hučení kol nepoznám změnu povrchu na dálnici.PetrXC70 píše: 01 zář 2023 10:45 A to sou pořád lidi co nevěří, že to funguje... Jak velkej je to rozdíl u luxusního sedanu?
Hmotnost opravdu poznat nejde, stejně jako když jedu s plnou nebo prázdnou nádrží.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Jinak váha použitého materiálu dle pána co to instaloval je 15kg.
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Ty jo tak to je naprostá pohoda...já vzpomínám na doby, kdy to bylo těch 100 - 130 kg...a ikdyž se to nezdá, tak to je opravdu hodně...15kg je super!
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Taky mne to překvapilo, dneska jsem se ho na to ptal a jsem mile překvapen.
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Tak ale 15kg jsou pouze dveře, ne? Komplet by to bylo okolo 60-80kg.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Zeptal jsem se a dostalo se mi takové odpovědi.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Už na podzim jsem si nainstaloval přešitý volant, který je zesílený ať mi padne lépe do ruky.
No a včera mi došly koberečky na zakázku, takové luxusně huňaté jak byly v S80. Dnes bohužel už Volvo nabízí jen takové dietní. Postavil jsem plechovku ať je vidět jak se tam zaboří. To bude pohodlíčko, řídit bez bot.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 940
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Volant vypadá moc pěkně. Vypadá to skoro jako kopie Heico volantu. 
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Tak to jsem rád, že jde poznat kde jsem se nechal inspirovat.
Spodní část jsem nechal v původním tvaru aby se zachovalo vyhřívání.
Spodní část jsem nechal v původním tvaru aby se zachovalo vyhřívání.
-
Offline
- Příspěvky: 940
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Mně se to zkosení ani moc nelíbí. Ještě tak možná kdyby to bylo v Polestaru.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Vlastně na to nemám vyhraněný názor. Líbí se mi oba. Máš pravdu, že se to hodí spíš do auta se sportovními ambicemi.
Perfektní volant je třeba v Lexus LC500, je mírně oválný a nařízení je to prý neskutečná pecka.
Perfektní volant je třeba v Lexus LC500, je mírně oválný a nařízení je to prý neskutečná pecka.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: mlgviktorko