Zasekla kapota xc70 III
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Xc70, 136 KW, manuál 2008
Zasekla kapota xc70 III
Ahojte vespolek, mam asi 7 let xc70, teď jsem bohužel těsně před odjezdem na dovcu zjistil, že mám asi zaseklý levý zámek kapoty (na straně řidiče). Pravý se odblokuje, levý drží pořád. Poradíte, co s tím? Lze nějak přes mřížku otevřít? Nebo jiný napad? Diky
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Xc70, 136 KW, manuál 2008
Zasekla kapota xc70 III
Nikdo neporadí? Nebo se s tímto nikdo nesetkal? Dík
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14266
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zasekla kapota xc70 III
Nepomůže, když by jeden na kapotu tlačil, nebo naopak se ji snažil nadzvedávat při otevírání?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Xc70, 136 KW, manuál 2008
Zasekla kapota xc70 III
Právě že ne, zkoušeno opakovaně, pravý zamek se otevře, levý je zaseklý. Pobouchaval jsem po kapotě, nadzedaval...prostě nic nezabralo
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10
Zasekla kapota xc70 III
Taky se mi to stalo a čekám že se to stane znovu.
Mám na části bovdenu u zámku pryč gumovou izolaci a je docela zkorodovaný, ale měnit bovden mi přijde hrozně pracné a když zatim tahá tak neřešim.
Musel jsem vyndat přední mřížku, povolit šrouby na tom zámku a vystředit ho vůči oku na kapotě. Promazal jsem ho a teď funguje a kapota jakž takž odskakuje.
Koupil jsem si před touhle operací novej zámek ze skandixu(neorigo) s tim, že když to budu dělat tak tam dám novej. Ale ten neorigo je tak děsnej vyvyklanej šmejd, že jsem ho tam nenechal, protože nakonec fungoval ještě hůř než ten starej.
Mám na části bovdenu u zámku pryč gumovou izolaci a je docela zkorodovaný, ale měnit bovden mi přijde hrozně pracné a když zatim tahá tak neřešim.
Musel jsem vyndat přední mřížku, povolit šrouby na tom zámku a vystředit ho vůči oku na kapotě. Promazal jsem ho a teď funguje a kapota jakž takž odskakuje.
Koupil jsem si před touhle operací novej zámek ze skandixu(neorigo) s tim, že když to budu dělat tak tam dám novej. Ale ten neorigo je tak děsnej vyvyklanej šmejd, že jsem ho tam nenechal, protože nakonec fungoval ještě hůř než ten starej.
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Zasekla kapota xc70 III
Klasika zarezl a rozpadl se bowden a nejspíš i spodek levého zámku.
Rozhodně doporučuji vyměnit bowden. Dělal jsem to na XC, je to cca hodlá a půl práce včetně sundání nárazníku.
Lepší než pak být někde nejdál od domova s nefunkčním otevíráním kapoty.
Rozhodně doporučuji vyměnit bowden. Dělal jsem to na XC, je to cca hodlá a půl práce včetně sundání nárazníku.
Lepší než pak být někde nejdál od domova s nefunkčním otevíráním kapoty.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Přibyslavice
- Vůz: XC70 2.4 2008
Zasekla kapota xc70 III
Zdarec. Řešil jsem to před měsícem. Kapota šla čím dál tím hůř otevřít. Odvezl jsem auto na servisku a tam už to neotevřeli vůbec. Jak se zasekne, tak rozdělat předek a proběhla výměna zámku i celého lanovodu.
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Vůz: S80II
Zasekla kapota xc70 III
I mně se zadařilo a nešla otevřít kapota motoru u S80II - pravý zámek . V návalu zoufalství jsem prozkoumal internet a našel tohle video :
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=o-qIR5cu_OQ
Po odstranění grilu se lze dostat k zámku a pomocí šroubováku zámek odjistit . Funguje to .
U mě byl příčinou nějaká zapomenutá matička zapadlá v mechanismu zámku , to nepochopíš.....
Celé roky to fungovalo a teď se dostala do nějaké fatální polohy a ende
Třeba to někomu do budoucna pomůže .
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=o-qIR5cu_OQ
Po odstranění grilu se lze dostat k zámku a pomocí šroubováku zámek odjistit . Funguje to .
U mě byl příčinou nějaká zapomenutá matička zapadlá v mechanismu zámku , to nepochopíš.....
Celé roky to fungovalo a teď se dostala do nějaké fatální polohy a ende

Třeba to někomu do budoucna pomůže .
_________________
bylo : V 70 XC 2.4T AWD 147kW B5244T3 2001
S80 II 2.5T B5254T6 MY2007
bylo : V 70 XC 2.4T AWD 147kW B5244T3 2001
S80 II 2.5T B5254T6 MY2007
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10
Zasekla kapota xc70 III
Výměna bovdenu v auto průhonice vyšla na 3787,- s DPH
Číslo dílu 30671768
https://www.saabtuning.parts/index.php?cl=details&anid=1017628&listtype=search&searchparam=30671768
Číslo dílu 30671768
https://www.saabtuning.parts/index.php?cl=details&anid=1017628&listtype=search&searchparam=30671768
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé