Když odpojím vratku od čerpadla, tak po několika zapnutí zapalování vyteče pár kapek cca půl panáku nebo i méně.
Včera jsem ještě před vysokotlaké čerpadlo dal podávací balónek a pokusil se to tlačit i tím a při opravdu silném stlačení mezi obouma rukama vyteče z vratky čerpadla zase jen malé množství nafty.
Celou dobu jsem u toho měl odpojenou trubku z jednoho vstřiku. Ale když jsem na cca 10 minut odběhl a vrátil se, byl balonekbez tlaku. tak jsem hledal kde to zatím uvolnilo tlak a bylo to na trubce povoleného vstřiku.
XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Svatoslav
- Vůz: XC70 D5, 151kW V40 1,8 90kW
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Svatoslav
- Vůz: XC70 D5, 151kW V40 1,8 90kW
XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
V každém případě, pokud mám naftu před vysokotlakem a nejde dál (a vím že podávací čerpadlo chodí) mělo by si čerpadlo i nasát ten kousek samo, ale to se neděje. Když začnu startovat, nafta tam poskakuje tam a zpět a po vypnutí je v hadičce před čerpadlem to stajné množství nafty a před ním trošku vzduchu.
Ještě mě napadl ten ovládací ventil na čerpadle, ale vyzkoušel jsem ho měřit, dát místo něj žárovku, měřil přívod a vše v pořádku. Tento vetil množství paliva je při vypnutém stavu otevřený, takže teoreticky, když ho odpojím a oblbnu jednotku napojením přívodu na žárovku, měla by přes venil jít nafta do čerpadla. Jen v tu chvíli nebude fungovat zavření nafty, takže na railu vše co půjde přes limit hodí řídící ventil do přepadu ne??? Nebo to možná chápu špatně, ale i tuto situaci jsem navodil a nic.

Ještě mě napadl ten ovládací ventil na čerpadle, ale vyzkoušel jsem ho měřit, dát místo něj žárovku, měřil přívod a vše v pořádku. Tento vetil množství paliva je při vypnutém stavu otevřený, takže teoreticky, když ho odpojím a oblbnu jednotku napojením přívodu na žárovku, měla by přes venil jít nafta do čerpadla. Jen v tu chvíli nebude fungovat zavření nafty, takže na railu vše co půjde přes limit hodí řídící ventil do přepadu ne??? Nebo to možná chápu špatně, ale i tuto situaci jsem navodil a nic.


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14561
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Nafta od čerpadla musí skrz vysokotlaké čerpadlo protékat pořád. Je to prostě okruh z nádrže do nádrže. Jestli skrz čerpadlo nafta nejde, tak je v něm něco blbě.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Svatoslav
- Vůz: XC70 D5, 151kW V40 1,8 90kW
XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Tak to bude ten problém, nafta mi stojí před čerpadlem. Ještě se zeptám, musí přes čerpadlo procházet volně nebo má nějaký odpor to čerpadlo?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]