Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Tak další kousek doma
XC70 D5 136Kw , AT, je to taková otlučenka ale mechanický stav docela ok.
Výbava slabší Momentum, namátkou odvětrávané sedačky, ABL bixenony, P+Z parkovací čidla, odnímatelné tažné, HP Audio, Bluetooth, atd.
V plánu jsou komplet kapaliny, detailing interiéru i exteriéru a předělání na facelift.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 19 kvě 2023 09:38, celkem upraveno 1 x.
_________________ S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Tak XC70 dostala facelift zadní odrazky do nárazníku a zadní facelift světla, komplet chladiče (voda/klima/IC).
Zadní facelift difuzor s přípravou na výfuky.
Přední nárazník mám momentálně na lakovně, ale už jsou připravené facelift přední hokejky a světla
Proběhla také výměna gumových tlačítek na DO.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Jenom ať neumřu blbej….ty jsi koupil nové OEM lampy? Doteď jsem si myslel, že jsem magor jenom já…
_________________ Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
_________________ Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
XC dostalo tento víkend:
- facelift lištu kufru
- zadní pružiny a dorazy
- komplet silentbloky motoru
- nalakované ramena předních stěračů + nové stírátka
- přetěsněné víko ventilů + nové přepady vstřiků
- nová vakuovka Pierburg
-baterku Bosch
- rezonátor sání pod turbem
- komplet umýt motor
- termostat a hadici mezi termostatem a chladičem
- hadici mezi IC a škrtící klapkou
- zaizolování kabelových svazků
- inovovaný kryt řemenice
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Ano, nevím, jestli to tu už nikde není, ale bylo by dobré sepsat seznam aftermarketu výrobců nejčastěji vyměňovaných dílů, které se davaji do prvovýroby.
Třeba silentbloky motoru a hlavní řemenice motorů jsou Corteco.
Většina solenoidů a vakuovky jsou Pierburg
Horní uložení Sachs, atd.
_________________ S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bereme velkoobchodně ze SAG a Corect, avšak koukám, že momentálně u nich už také nedostupné. Mají jen Febi .
Je pravda, že jsem jí tady měl připravenou už tak půl roku určitě.
Zde na XC budu muset koupit origo nebo risknu Febi.
_________________ S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone