Volvo 850 Italská T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Volvo 850 Italská T5
Nevim ,ale v topenařině se normálně používají Al trubky pro podlahový vytápění napojený přes rozdělovač na trubky z Cu .V elektrotechnice bych měl taky problém ,ale tady asi ne .
Ale vidíš kup si kus Al trubky pro podlahovku ta se dá tvarovat i v ruce.Já jsem šel normální cestou koupil jsem originál prostup.
Ale vidíš kup si kus Al trubky pro podlahovku ta se dá tvarovat i v ruce.Já jsem šel normální cestou koupil jsem originál prostup.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
Volvo 850 Italská T5
Díky za názory. JAk to dopadlo? Nakonec jsem to naspojkoval silikon flex hadicí od DO88. Nemám z toho uplně dobrej pocit.. Ale nikde to neteče a tak nějak víc věřím hadici než originálnímu zapojení. Zatím to tak nechám. Je léto a chci taky trochu jezdit..
Časem možná..Popíšu co jsem vymyslel, třeba se to bude někomu hodit - Zaujal mně svět AN fitinek, hadic, hardline atd. Moc se kolem "pravých závoďáků " , ale našel jsem spíš návody, odkazy z USA.
Celý to propojení by šlo vyrobit z hliníkový trubky " hardline" normálně se to ohýbá ohýbačkou pro topenáře na tuto hliníkovou trubku by šlo udělat uchycení do radiatoru a pak přímo do hadic v mot. prostoru. Teoreticky by to mohlo být z jednoho kusu. Bylo by to super.. Třeba časem
pro představu..
https://www.youtube.com/watch?v=CfNyG_eQQQA
Zatím tak, viz foto:
Časem možná..Popíšu co jsem vymyslel, třeba se to bude někomu hodit - Zaujal mně svět AN fitinek, hadic, hardline atd. Moc se kolem "pravých závoďáků " , ale našel jsem spíš návody, odkazy z USA.
Celý to propojení by šlo vyrobit z hliníkový trubky " hardline" normálně se to ohýbá ohýbačkou pro topenáře na tuto hliníkovou trubku by šlo udělat uchycení do radiatoru a pak přímo do hadic v mot. prostoru. Teoreticky by to mohlo být z jednoho kusu. Bylo by to super.. Třeba časem
pro představu..
https://www.youtube.com/watch?v=CfNyG_eQQQA
Zatím tak, viz foto:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
Volvo 850 Italská T5
Nevzdal jsem to! Projekt pokračuje. Konečně mám po renovaci ty plasty do interieru, tak můžu dlouhý zimní večery skládat lego pro velký ..
Začíná se dělat na motoru. Udělá se celková rozborka a pak sborka a snad bude klid.. Zatím mám 19t od kinugawy a vše co je třeba. Na motoru mi pracuje jeden z místních ladičů.
Potřeboval bych od vás tady rozmluvit jednu hovadinu. Dostala se totiž ke mně od jednoho úpravce těchto aut informace, že pokuď se použije do 2.0 bloku klika 93,2 mm z 2,4 ATMO, dají 147 MM ojnice a patřičné písty tak vznikne něco jako 2,4 s turbínou. Že bude lepší se do toho nepuštět ? Dělal tady někdo takovou prasárnu? Dík a ať to všem dobře jezdí.
Přemek
Začíná se dělat na motoru. Udělá se celková rozborka a pak sborka a snad bude klid.. Zatím mám 19t od kinugawy a vše co je třeba. Na motoru mi pracuje jeden z místních ladičů.
Potřeboval bych od vás tady rozmluvit jednu hovadinu. Dostala se totiž ke mně od jednoho úpravce těchto aut informace, že pokuď se použije do 2.0 bloku klika 93,2 mm z 2,4 ATMO, dají 147 MM ojnice a patřičné písty tak vznikne něco jako 2,4 s turbínou. Že bude lepší se do toho nepuštět ? Dělal tady někdo takovou prasárnu? Dík a ať to všem dobře jezdí.
Přemek
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
Volvo 850 Italská T5
To uložení je teda dodřený na zblití, ale ta díra pod šálou je pro odtok oleje, aby se nevytlačil simering tlakem.
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
Volvo 850 Italská T5
Bál jsem se, že bude problém hlavu sehnat, ale nějáký nabídky už jsou ..
Řikám si, že když to mám rozebraný "udělám" i řízení, natřu nápravnici a možná i převodovku. Nějáký tipy na základ a barvu pro nátěr těchto komponent? Jasně, mám google.. variant je milion a asi tady bude dost zkušených "restaurátorů"..
Řikám si, že když to mám rozebraný "udělám" i řízení, natřu nápravnici a možná i převodovku. Nějáký tipy na základ a barvu pro nátěr těchto komponent? Jasně, mám google.. variant je milion a asi tady bude dost zkušených "restaurátorů"..
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
Volvo 850 Italská T5
Hlava sehnaná, sláva! Nápravnici natřu produktem POR-15. Jestli to bylo rozhodnutí dobrý uvidíme časem...
https://www.por15.de/Rostschutzlacke/Rostverhuetungslack-Pint-473-ml::274.html?MODsid=e0eed98d25410a1c80260287724e2587
https://www.por15.de/Rostschutzlacke/Rostverhuetungslack-Pint-473-ml::274.html?MODsid=e0eed98d25410a1c80260287724e2587
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
Volvo 850 Italská T5
Kdyby někoho napadlo dělat generálku n 2.0 B5204T tak už nejdou koupit písty a kruhy. Prostě smolík ..
Cesta je .. se na to celý "vy___t" a auto dát do šrotu což mně aktivně napadá, nebo si písty nechat vyrobit. Oslovil jsem Albrecht Motorsport, tak uvidíme..
Možná budu jedinej na světě co má kovaný písty dělaný na míru v italský T5 :-)
Cesta je .. se na to celý "vy___t" a auto dát do šrotu což mně aktivně napadá, nebo si písty nechat vyrobit. Oslovil jsem Albrecht Motorsport, tak uvidíme..
Možná budu jedinej na světě co má kovaný písty dělaný na míru v italský T5 :-)
-
Offline
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Volvo 850 Italská T5
Skandix 9ks :
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 2144
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo 850 Italská T5
Nebo tam radši poslat celý 2.3 motor
Případně https://www.speedingparts.com/p/engine-tuning/engine-parts/forged-pistons/volvo-pistons/b5204t2-v70-20l/je-piston-volvo-b5204t2-8150mm.html
Případně https://www.speedingparts.com/p/engine-tuning/engine-parts/forged-pistons/volvo-pistons/b5204t2-v70-20l/je-piston-volvo-b5204t2-8150mm.html
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
Volvo 850 Italská T5
Jo jo, asi tam ta 2.3 bejt měla. Jsem už asi "tragéd od přírody" Mám teď na tu 2.0 hotovou hlavu, výbrus.. Se mi nechce začínat odznova.
S 2.3 není problém, pisty i kruhy jsou ještě k mání. CO posílal Petr na odkaz skandix, tak jo písty jsou ale nejsou kruhy. Jsem si se skandix psal, bombil jsem i Volvo a nic.
To sem radsi pisnu, třeba nekomu ušetřím pár nervů a peněz.
S 2.3 není problém, pisty i kruhy jsou ještě k mání. CO posílal Petr na odkaz skandix, tak jo písty jsou ale nejsou kruhy. Jsem si se skandix psal, bombil jsem i Volvo a nic.
To sem radsi pisnu, třeba nekomu ušetřím pár nervů a peněz.
-
Offline
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Volvo 850 Italská T5
Napiš tomuto borcovi dělá hodně tyhle motory a kroužky nespíš vykoupil ne dělám si srandu ,ale poradí ti :
https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=9431
https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=9431
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
Volvo 850 Italská T5
S AXE jsem to řešil. A potvrdil, že se nedají písty a kruhy sehnat. Fakt je jediná cesta ty písty nechat udělat na zakázku.
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
Volvo 850 Italská T5
Snad to v srpnu 2023 bude už jezdit. Zpoždění dokončení auta je přesně 12 měsíců.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
Volvo 850 Italská T5
Co ty pisty staly? Material? Je to kopie 1:1, nebo nejaky upravy?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
Volvo 850 Italská T5
Cena za pist s kruhy cca 6-7 tis. Mozna by to slo levneji, ale na tuto dilnu jsem cetl jen dobry reference
Material nevim, ale jsou " kovany" . Bude to vicemene kopie, motor bude mit jenom lehce vetsi turbo, ale nejdu na nejaky extreme vykon. Menit kompresni pomer atp se nebude - motor bude krom kovaneho vnitrku serie.
Material nevim, ale jsou " kovany" . Bude to vicemene kopie, motor bude mit jenom lehce vetsi turbo, ale nejdu na nejaky extreme vykon. Menit kompresni pomer atp se nebude - motor bude krom kovaneho vnitrku serie.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
Volvo 850 Italská T5
Takze i kovany ojky? Block mod?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
Volvo 850 Italská T5
Kovaný ojky, písty. Na bloku e udělal " jenom" výbrus.
Bych se do GO tohodle nikdy už nepouštěl . Snad už je všechno dořešený.. S60 GOLD motor už skládá..
Bych se do GO tohodle nikdy už nepouštěl . Snad už je všechno dořešený.. S60 GOLD motor už skládá..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
Volvo 850 Italská T5
Ha, nevzdal jsem to, A že jsem i chtěl Auto konečně jezdí. Začínám dodělávat vnitřek a ladit soft.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo 850 Italská T5
dyk už pak jen bude dělat radost a stojí to za to...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
Volvo 850 Italská T5
Tak snad máš pravdu
Ten světlý vnitřek k tomu autu prostě sedí! Akorát byl problém, že 850 z roku 94 má jiné konektory na zapojení do auta v palubce než novější ročníky. Výměna palubky / KUS za KUS se nekonal a musela se " přesvazkovat" nová palubka starou elektrikou. Vše funguje až na radio! Snad na tu chybu příjdu --
Ten světlý vnitřek k tomu autu prostě sedí! Akorát byl problém, že 850 z roku 94 má jiné konektory na zapojení do auta v palubce než novější ročníky. Výměna palubky / KUS za KUS se nekonal a musela se " přesvazkovat" nová palubka starou elektrikou. Vše funguje až na radio! Snad na tu chybu příjdu --
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 3443
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Volvo 850 Italská T5
ty bláho, to je panečku zápal pro věc
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
Volvo 850 Italská T5
Několik hovadin navíc, když už je to taková " raketa " Cívka se tam skoro nevešla. Kdyby byla o půl cm delší už se tam nevejde..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Blade, Ejdou Rotacak, karelvolvo, Tod2