Volvo 850 Italská T5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Petr.Chrpa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1816
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Nevim ,ale v topenařině se normálně používají Al trubky pro podlahový vytápění napojený přes rozdělovač na trubky z Cu .V elektrotechnice bych měl taky problém ,ale tady asi ne .
Ale vidíš kup si kus Al trubky pro podlahovku ta se dá tvarovat i v ruce.Já jsem šel normální cestou koupil jsem originál prostup.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Premek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Díky za názory. JAk to dopadlo? Nakonec jsem to naspojkoval silikon flex hadicí od DO88. Nemám z toho uplně dobrej pocit.. Ale nikde to neteče a tak nějak víc věřím hadici než originálnímu zapojení. Zatím to tak nechám. Je léto a chci taky trochu jezdit..

Časem možná..Popíšu co jsem vymyslel, třeba se to bude někomu hodit - Zaujal mně svět AN fitinek, hadic, hardline atd. Moc se kolem "pravých závoďáků " , ale našel jsem spíš návody, odkazy z USA.

Celý to propojení by šlo vyrobit z hliníkový trubky " hardline" normálně se to ohýbá ohýbačkou pro topenáře na tuto hliníkovou trubku by šlo udělat uchycení do radiatoru a pak přímo do hadic v mot. prostoru. Teoreticky by to mohlo být z jednoho kusu. Bylo by to super.. Třeba časem :)

pro představu..
https://www.youtube.com/watch?v=CfNyG_eQQQA


Zatím tak, viz foto:
IMG_6458.jpg
IMG_6457.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Premek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Nevzdal jsem to! :-) Projekt pokračuje. Konečně mám po renovaci ty plasty do interieru, tak můžu dlouhý zimní večery skládat lego pro velký ..

Začíná se dělat na motoru. Udělá se celková rozborka a pak sborka a snad bude klid.. Zatím mám 19t od kinugawy a vše co je třeba. Na motoru mi pracuje jeden z místních ladičů. :-)
Potřeboval bych od vás tady rozmluvit jednu hovadinu. Dostala se totiž ke mně od jednoho úpravce těchto aut informace, že pokuď se použije do 2.0 bloku klika 93,2 mm z 2,4 ATMO, dají 147 MM ojnice a patřičné písty tak vznikne něco jako 2,4 s turbínou. Že bude lepší se do toho nepuštět ? Dělal tady někdo takovou prasárnu? Dík a ať to všem dobře jezdí.

Přemek

Premek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Malé překvapení.. Díra v hlavě :shock:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

CouDy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 150
Registrován: 17 roků
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od CouDy »

To uložení je teda dodřený na zblití, ale ta díra pod šálou je pro odtok oleje, aby se nevytlačil simering tlakem.
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

Premek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Bál jsem se, že bude problém hlavu sehnat, ale nějáký nabídky už jsou .. :-)

Řikám si, že když to mám rozebraný "udělám" i řízení, natřu nápravnici a možná i převodovku. Nějáký tipy na základ a barvu pro nátěr těchto komponent? Jasně, mám google.. variant je milion a asi tady bude dost zkušených "restaurátorů"..

Premek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Hlava sehnaná, sláva! Nápravnici natřu produktem POR-15. Jestli to bylo rozhodnutí dobrý uvidíme časem...

https://www.por15.de/Rostschutzlacke/Rostverhuetungslack-Pint-473-ml::274.html?MODsid=e0eed98d25410a1c80260287724e2587

Premek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Kdyby někoho napadlo dělat generálku n 2.0 B5204T tak už nejdou koupit písty a kruhy. Prostě smolík ..

Cesta je .. se na to celý "vy___t" a auto dát do šrotu což mně aktivně napadá, nebo si písty nechat vyrobit. Oslovil jsem Albrecht Motorsport, tak uvidíme..
Možná budu jedinej na světě co má kovaný písty dělaný na míru v italský T5 :-):-)

Petr.Chrpa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1816
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Skandix 9ks :
Snímek obrazovky (10).png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

peter cz Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2144
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Premek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Jo jo, asi tam ta 2.3 bejt měla. Jsem už asi "tragéd od přírody" :-) :-) Mám teď na tu 2.0 hotovou hlavu, výbrus.. Se mi nechce začínat odznova.

S 2.3 není problém, pisty i kruhy jsou ještě k mání. CO posílal Petr na odkaz skandix, tak jo písty jsou ale nejsou kruhy. Jsem si se skandix psal, bombil jsem i Volvo a nic.

To sem radsi pisnu, třeba nekomu ušetřím pár nervů a peněz.

Petr.Chrpa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1816
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Napiš tomuto borcovi dělá hodně tyhle motory a kroužky nespíš vykoupil :lol: ne dělám si srandu ,ale poradí ti :
https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=9431
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Premek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

S AXE jsem to řešil. A potvrdil, že se nedají písty a kruhy sehnat. Fakt je jediná cesta ty písty nechat udělat na zakázku.

Premek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

IMG_1383.JPEG
Výroba kovaného pístu - Albrecht motorsport. Důležitý je projekt nevzdat! :-) :-) :-)
Snad to v srpnu 2023 bude už jezdit. Zpoždění dokončení auta je přesně 12 měsíců.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Zajsoft Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2248
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Zajsoft »

Co ty pisty staly? Material? Je to kopie 1:1, nebo nejaky upravy?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Premek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Cena za pist s kruhy cca 6-7 tis. Mozna by to slo levneji, ale na tuto dilnu jsem cetl jen dobry reference
Material nevim, ale jsou " kovany" . Bude to vicemene kopie, motor bude mit jenom lehce vetsi turbo, ale nejdu na nejaky extreme vykon. Menit kompresni pomer atp se nebude - motor bude krom kovaneho vnitrku serie.

Zajsoft Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2248
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Zajsoft »

Takze i kovany ojky? Block mod?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Premek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Kovaný ojky, písty. Na bloku e udělal " jenom" výbrus.
Bych se do GO tohodle nikdy už nepouštěl :%) . Snad už je všechno dořešený.. S60 GOLD motor už skládá..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Premek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Ha, nevzdal jsem to, A že jsem i chtěl :-) Auto konečně jezdí. Začínám dodělávat vnitřek a ladit soft.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Urvanej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12327
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Urvanej »

:good: dyk už pak jen bude dělat radost a stojí to za to...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Premek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Tak snad máš pravdu :thumbup:

Ten světlý vnitřek k tomu autu prostě sedí! Akorát byl problém, že 850 z roku 94 má jiné konektory na zapojení do auta v palubce než novější ročníky. Výměna palubky / KUS za KUS se nekonal a musela se " přesvazkovat" nová palubka starou elektrikou. Vše funguje až na radio! Snad na tu chybu příjdu --
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Ejdou Rotacak Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3443
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

ty bláho, to je panečku zápal pro věc :Rose: :good:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Premek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Několik hovadin navíc, když už je to taková " raketa " :twisted: Cívka se tam skoro nevešla. Kdyby byla o půl cm delší už se tam nevejde..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Blade, Ejdou Rotacak, karelvolvo, Tod2