Z obojiho olej odsaty rucni odsavackou co mam na sekacku na zahradu a spol.
Olej v haldexu, fuj fuj cernota a necistoty na sitku. Olej doplnen diky tomu, ze na baleni oleje byla takova ta vysouvaci nalevka. I s prelitim a naslednou jizdou na zvedaku a opetovnem doplneni, opravdu tam pak neco malo chybelo, tak cca 100ml+, my zbylo 0,4l z 1l baleni. Vymena O krouku tesneni pumpy haldexu nebyla nutna. Do diferaku olej doplnen skrze plnicku, co mely kluci na dilne na plneni DSG prevodovek. Presne mnozstvi nedokazu rict, cca 0,6-0,7l, protoze se cele baleni nalilo do nadoby cca 10l a co se tam veslo to se tam veslo, dokud nezacalo pretekat pres plnici otvor. Po jizde na zvedaku nebylo treba nic doplnovat. Vypusteny olej cisty, jen celkem dost spon na magnetu.
Jinak jizda na zvedaku elektonice auta nevonela, chyba sem, chyba tam..... zaveseni, jizdni asistent, kamery a je nevim co vsechno dalsiho se tam objevilo. Po sundani z heveru diky bohu se vse vratilo k normalu
Takze sim sim
Tak jsem to nasel....
https://www.swedespeed.com/threads/bevel-gear-differential-fluid-change-diy-for-spa-awd.657234/#post-7978634
x 1