Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
ted nevim jestli je to 5st prevodovka tak opravit by ji nemuselo byt uplne jednoduche, snad se tady ozve nekdo zkusenejsi:)
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Neutrál by rozhodně řadit neměl. Pokud to cuká, šel bych od toho pryč, oprava bude dražší než auto.
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Děkuji za reakce, převodovka je petistupňová. Už to nedělá, nechápu.... Dnes jsem opět hodinu jezdila cca 80km. Auto stálo asi 4 měsíce a včera to byla první delší jízda. Mohlo by to být tím?
Chtěla bych se zeptat, zda by byl někde dostupný manuál v češtině na toto auto
Tedy XC 70 diesel 2,4, automat, 2003....
Podpora Volvo nabízí až od R. 2010.
Přeci jen v češtině se hledá rychleji a pohodlně.
Chtěla bych se zeptat, zda by byl někde dostupný manuál v češtině na toto auto
Tedy XC 70 diesel 2,4, automat, 2003....
Podpora Volvo nabízí až od R. 2010.
Přeci jen v češtině se hledá rychleji a pohodlně.
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
Offline
- Příspěvky: 691
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Zkoušela jsi psát do autorizaku? Myslím, že když jim pošleš vin, pošlou Ti manuál v elektronický podobě.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Budu ho mít v pc. Večer nebo zítra jak se k němu dostanu pošlu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 457
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Sice je to 2004, ale je to téměř stejný. http://www.volvodirect.cz/manualy/xc70_2004_uzi_vnitrek.pdf
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Opravdu děkuju všem zúčastněným

Jdu studovat, tedy jestli to pomůže.


Jdu studovat, tedy jestli to pomůže.
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Existuje pro Volvo xc70 také něco jako dílenská příručka podle roku výroby a vin?
Na jeep Cherokee to bylo dosažitelné i na internetu, jsou tam přesná vyobrazení, soupis dílů pro opravy (taky kity) a podle VIN se dá dohledat číslo správné příručky. Papírová se dala objednat myslím že za 25 $. Hodně to pomohlo při shánění dílů a celkově při řešení servisu na staré auto.
Pátrala jsem na netu u Volvo ale zatím nic.
Na jeep Cherokee to bylo dosažitelné i na internetu, jsou tam přesná vyobrazení, soupis dílů pro opravy (taky kity) a podle VIN se dá dohledat číslo správné příručky. Papírová se dala objednat myslím že za 25 $. Hodně to pomohlo při shánění dílů a celkově při řešení servisu na staré auto.
Pátrala jsem na netu u Volvo ale zatím nic.
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
Offline
- Příspěvky: 2190
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Říká se tomu Vida (software).
-
Offline
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ahoj tak hlásím že mám to samé co tady poslal Pep. Změny jsou minimální.
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
@Nikkki chápu tedy správně, že nad tou XC70 pořád přemýšlíš ? Když takhle haprovala převodovka, měl bych z toho obavy a asi do toho nešel. Vidím že máš lokalitu Praha, a evidentně to auto můžeš řádně projet - pokud by jsi to stále chtěla řešit tak zkus kontaktovat pana David Patočku ohledně převodovky a domluvit si s ním prohlídku.
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ano, přemýšlím, už jsem v autě jela 3x po hodině. A dělalo to jen při první jízdě a při druhé tak z poloviny. Pak jsem s ním jela další den, snažila jsem se staříkovi nandat, a už to nedělal. Jako by se probral, stál asi 4 měsíce a nejezdil. Auto je v Německu a tak mám zde jen možnost na normální diagnostice ho nechat projet a jezdit s ním klidně i více, ale to nemůžu dělat donekonečna.... Měla jsem vždycky starý Jeep a příslušně jsem se o to starala. S tím jsem smířená, ale je fakt že Jeep a Volvo je rozdíl jako kalašnikov a puška s lejzrovým zaměřováním.
Ale když si odmyslím tu hromadu elektroniky, tak je to taky krásně udělaný auto.
Ale když si odmyslím tu hromadu elektroniky, tak je to taky krásně udělaný auto.
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Stříbro
- Vůz: V70 D5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ahoj všem,
mám teď už né moc pěknou V70 d5 II rv. 2007 po nezaviněné nehodě na zadní dveře a sloupek. Pojišťovna viníka se cuká a neschválila opravu. Totální škoda (když tak zkusím dát fotky)... Auto dali do dražby a nabízí mi za něj 15,5k a pojišťovna to doplatí do 90k což je podle ní cena auta před nehodou...
Teď mi jde o to, protože jsme celkem větší rodina, máme 3 děti, tak uvažuji o tom že využiju nabídky pojišťovny a zkusím sehnat XC90 se 7 místy.
Jde mi o to zda je možné v této době sehnat nějakou rozumnou XC90 v automatu se 7 místy ideálně do 200K ??
Děkuji za názory
mám teď už né moc pěknou V70 d5 II rv. 2007 po nezaviněné nehodě na zadní dveře a sloupek. Pojišťovna viníka se cuká a neschválila opravu. Totální škoda (když tak zkusím dát fotky)... Auto dali do dražby a nabízí mi za něj 15,5k a pojišťovna to doplatí do 90k což je podle ní cena auta před nehodou...
Teď mi jde o to, protože jsme celkem větší rodina, máme 3 děti, tak uvažuji o tom že využiju nabídky pojišťovny a zkusím sehnat XC90 se 7 místy.
Jde mi o to zda je možné v této době sehnat nějakou rozumnou XC90 v automatu se 7 místy ideálně do 200K ??
Děkuji za názory
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14367
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Vem prachy od pojišťovny a nech to opravit. Pěknou XC90 za ty prachy neseženeš - bude to hujda.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
tie gumy to čo? 

-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Stříbro
- Vůz: V70 D5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
No zatím jsem nedostal od pojišťovny nabídku na cenu opravy. V jejich servisu mi řekly že to neopraví, že je to totálka právě..... vy se v tom vyznáte, kolik tak může stát oprava? Dveře jsem koukal stojí cca. 4,5k, lakování taky tak, ale nevím co s tím sloupkem a podběhem.
Děkuji
Děkuji
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14367
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Dveře seženeš v barvě a lem má šikovný klempíř opravený za odpoledne.
Podle mě by jsi se do dvacky měl vejít.
Podle mě by jsi se do dvacky měl vejít.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Stříbro
- Vůz: V70 D5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ok díky za podporu, protože to je pro mě něco kde se moc nepohybuji. V sobotu se jedu kouknout na jednu XC 90 do Varů a pak se rozhodnu. Ale pán už do telefonu hlásil, že automat za studena kope z 2 na 3. Je za 179k a má najeto 410k km... jde bez problémů najít, nevím jak sem dát odkaz....
Je to velký problém s tím řazením? Nebo se to dá jen třeba proplachnout?
Je to velký problém s tím řazením? Nebo se to dá jen třeba proplachnout?
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
auto za 180 s kopajici prevodovkou? Podle me ztrata casu se jezdit “podivat”
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Stříbro
- Vůz: V70 D5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ok, už jsem to tedy zrušil... Svoje nechám opravit a časem pořídím větší. Snad budu mít štěstí na nějaký dobrý kus. Díky všem, zatím čus.
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ta zadní náprava bude hnutá. Hádám podle gumování na disku.
A tu devadesátku se snaž v manuálu, pokud k tomu automatu nemáš pádné důvody (manželka líná šlapat na spojku). Je rozdíl dělat AT almaru a dvouhmotu.
nafta https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/187048478
benzín s LPG https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/187048478
A tu devadesátku se snaž v manuálu, pokud k tomu automatu nemáš pádné důvody (manželka líná šlapat na spojku). Je rozdíl dělat AT almaru a dvouhmotu.
nafta https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/187048478
benzín s LPG https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/187048478
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Stříbro
- Vůz: V70 D5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Zadní náprava snad ok, na geometrii jsem ještě nebyl, ale při jízdě se chová jako před a žádné nepatřičné zvuky nejsou.
Právě že manželka si na automat rychle zvykla a už nechce řídit žádné auto s man. Jinak jsem ze západu ČR, takže Benešov trochu z ruky. Uvidíme, zatím je na pořadu oprava stávajícího mazlika.
Právě že manželka si na automat rychle zvykla a už nechce řídit žádné auto s man. Jinak jsem ze západu ČR, takže Benešov trochu z ruky. Uvidíme, zatím je na pořadu oprava stávajícího mazlika.
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Tak jestli to jede stejně a nemá to čtyři stopy, tak super. Oprav to za "pár" litrů a jezdi dál.
Jj, jak si někdo zvykne na automat, tak se už nechce vracet. Potíž je v tom, že ty levný auta se pak na automatu mohou šeredně prodražit.
Jj, jak si někdo zvykne na automat, tak se už nechce vracet. Potíž je v tom, že ty levný auta se pak na automatu mohou šeredně prodražit.
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Dobříš
- Vůz: XC70, P2 MY2007
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Přidávám se do rodiny, opouštím koncernová auta a kupuju XC70. Těším se na ni. Dal jsem si přísný kritéria, těžký najít:
1. Volvo XC70, cross country AWD, rok výroby 2004 - 2010, tzn, může to být starší, nebo novější model po faceliftu.
2. kilometry do 250 000 km nájezdu
3. automat, pětiválec, diesel, D5, 136 kw, 4x4
4. Výbava summum, parkovací sensory, střešní okno, v elektrice, černý kožený interiér, barva není podstatná, ale když to bude černá nebo stříbrná metalíza, tak je to fajn.
5. Cena do 150 000 kč starší model do 200 000 Kč novější model.
6. Nevadí mi, pokud je poškrábané, nebo rozumně bourané a dobře opravené, nejsem moc pünktlich na vzhled, ale chci bezvadný technický stav, žádná koroze, pravidelné servisní intervaly, atd.
No a našel jsem, a teď bacha bez předsudků, na polském bazaru:
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/volvo-xc-70-2-4d5-163km-awd-4x4-skory-nawi-szyberdach-full-ID6FOmvF.html
Dotaženo z Francie (původ Belgie), výborný stav, cca 230.000 km (ověřeno a s garancí), akorát nesplní kritérium 136kW, je to 120kW EURO3.
Tak si říkám, že to vyřeším přečipováním na 141kW a nemusím řešit DPF filtr a vířivé klapky.
Dává to smysl, nebo jsem něco přehlédl?
Udrží to auto +/- hodnotu nad 100.000 Kč, nebo to za pár let bude bezcenné?
1. Volvo XC70, cross country AWD, rok výroby 2004 - 2010, tzn, může to být starší, nebo novější model po faceliftu.
2. kilometry do 250 000 km nájezdu
3. automat, pětiválec, diesel, D5, 136 kw, 4x4
4. Výbava summum, parkovací sensory, střešní okno, v elektrice, černý kožený interiér, barva není podstatná, ale když to bude černá nebo stříbrná metalíza, tak je to fajn.
5. Cena do 150 000 kč starší model do 200 000 Kč novější model.
6. Nevadí mi, pokud je poškrábané, nebo rozumně bourané a dobře opravené, nejsem moc pünktlich na vzhled, ale chci bezvadný technický stav, žádná koroze, pravidelné servisní intervaly, atd.
No a našel jsem, a teď bacha bez předsudků, na polském bazaru:
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/volvo-xc-70-2-4d5-163km-awd-4x4-skory-nawi-szyberdach-full-ID6FOmvF.html
Dotaženo z Francie (původ Belgie), výborný stav, cca 230.000 km (ověřeno a s garancí), akorát nesplní kritérium 136kW, je to 120kW EURO3.
Tak si říkám, že to vyřeším přečipováním na 141kW a nemusím řešit DPF filtr a vířivé klapky.
Dává to smysl, nebo jsem něco přehlédl?
Udrží to auto +/- hodnotu nad 100.000 Kč, nebo to za pár let bude bezcenné?
_________________
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4, čip 150kW / 420Nm, 6kvalt automat, EGR+DPF Off.
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4, čip 150kW / 420Nm, 6kvalt automat, EGR+DPF Off.
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
tak vítej 
je to nesmysl, na P2 máš dle mne zbytečně vysoký limit, počítej, že do toho minimálně 30tis vrazíš, i když to bude v "perfektním" stavu
navíc ty pětikvaltové automaty pak už nikdo nechce
takže bych hledal buď P2 s šestikvaltem, které už ale budou mít DPF (což jsou myslím roky 06 a 07) nebo raději rovnou P3 což mi zase 200k přijde málo
tož tak

je to nesmysl, na P2 máš dle mne zbytečně vysoký limit, počítej, že do toho minimálně 30tis vrazíš, i když to bude v "perfektním" stavu
navíc ty pětikvaltové automaty pak už nikdo nechce
takže bych hledal buď P2 s šestikvaltem, které už ale budou mít DPF (což jsou myslím roky 06 a 07) nebo raději rovnou P3 což mi zase 200k přijde málo
tož tak

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé