jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1366
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Tenhle silentblok byl nejdražší originální díl co jsem na mou P80 dával. 2 roky zpět za 3300,-
Kdysi mi někdo říkal, že P2 od P80 má naopak levnější tyhle díly a jak tak koukám, není to pravda.
Kdysi mi někdo říkal, že P2 od P80 má naopak levnější tyhle díly a jak tak koukám, není to pravda.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
f.e.e.t.: jo, cca 2 roky zpět stál podobně, ale ostatně jako všechno už podražil.
Jinak včera jsem využil hezkého počasí k venkovnímu servisu.
Bohužel se moc nezadařilo, protože jsem úplně blbej a objednal jsem servočerpadlo pro benzín, takže na to vůbec nedošlo a pak, když jsem chtěl měnit zadní stěrač, tak se mi podařilo na rameni ulomit ty pacičky
Takže vyměněn boční silentblok Corteco, přední destičky Ate a přední stěrače.
Jinak včera jsem využil hezkého počasí k venkovnímu servisu.
Bohužel se moc nezadařilo, protože jsem úplně blbej a objednal jsem servočerpadlo pro benzín, takže na to vůbec nedošlo a pak, když jsem chtěl měnit zadní stěrač, tak se mi podařilo na rameni ulomit ty pacičky
Takže vyměněn boční silentblok Corteco, přední destičky Ate a přední stěrače.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 82
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 B5244S 01
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Pakárna, nedávno se mi stalo to samý (na ne-Volvu). Osa na "kompatibilním" stěrači měla větší průměr, než na který je ramínko dělané...
_________________
S80 - B5244S - 01
S80 - B5244S - 01
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Tak dnes druhý pokus o výměnu servočerpadla, tentokrát už jsem objednal správný typ takže výměna proběhla OK + výplach oleje + doplněný magnetický filtr (dával se origo tuším na krabice 2xx/7xx/9xx). Umístění filtru je zatím provizorní, to ještě předělám, aby byl schovaný.
A taky už konečně mám zadní stěrač
A taky už konečně mám zadní stěrač
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Při výměně servopumpy jsem odhalil, že je i altík KO - ložiska už se dost ozývaly. Takže dnes altík, koupil jsem repas Bosch, na výměnný způsob s vrácením starého.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 4878
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Petr: Jo, ale tak za minulé 2 roky to zase skoro nic nechtělo, jen jsem měnil olej a filtry a auto si chci nechat ještě dlouho, letos toho plánuju víc, ještě bych chtěl udělat repas řízení, vstřiky, zadní nápravu, turbo, asi i upgrade předních brzd na 316 mm z XC90 a nějaké zvýšení výkonu
Nitty: je to přesně tento:
https://autodilos.cz/autodily/volvo/v70-ii-285/2.4-d5-120kw/elektroinstalace-generator-casti-generator/generator-997308
Nitty: je to přesně tento:
https://autodilos.cz/autodily/volvo/v70-ii-285/2.4-d5-120kw/elektroinstalace-generator-casti-generator/generator-997308
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
leden 2023, 440 540 km
- filtry MANN: vzduch + olej + palivo
- olej Eurol 5W40
- přetěsněné ventilové víko + nové podložky pod vstřiky
Aby to nešlo tak lehce, tak při povolování palivových trubek jsem ulomil měrku na olej
- filtry MANN: vzduch + olej + palivo
- olej Eurol 5W40
- přetěsněné ventilové víko + nové podložky pod vstřiky
Aby to nešlo tak lehce, tak při povolování palivových trubek jsem ulomil měrku na olej
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Měrka je první věc co dám pryč, když něco dělám na motoru, přesně z tohoto důvodu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Příště už to tak taky budu dělat
-
Offline
- Příspěvky: 4878
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Minulý týden jsem vyměnil přední zimáky Kleber HP3, smetené na 3,5 mm vzorku (vydržely více jak 40tkm - za mě not bad), za jeté Michelin Alpin 6 se 6,5 mm, abych nějak doklepal zimu (nové se mi teď na závěr zimy kupovat nechtělo a tyhle byly za dobře).
Jinak mě taky vypekla baterie. Potvrzuji tedy zkušenost Michla s Exide Premium (100Ah/900A) - odešla z ničeho nic po 3,5 letech. Jeden den, když jsem jel z práce, tak bylo znát, že startér točí pomaleji. Druhý den ráno už ani neotočila motorem. Koupil jsem na doporučení baterii ERA 100Ah/830A, tak uvidíme. Když nic, tak má alespoň 3 roky záruku. Koupená v Kelly.
Jinak mi taky začalo hučet pravé přední ložisko a na pětku při plném plynu kolem 2tis. ot. mi začala klouzat spojka, takže nuda nebude
Jinak mě taky vypekla baterie. Potvrzuji tedy zkušenost Michla s Exide Premium (100Ah/900A) - odešla z ničeho nic po 3,5 letech. Jeden den, když jsem jel z práce, tak bylo znát, že startér točí pomaleji. Druhý den ráno už ani neotočila motorem. Koupil jsem na doporučení baterii ERA 100Ah/830A, tak uvidíme. Když nic, tak má alespoň 3 roky záruku. Koupená v Kelly.
Jinak mi taky začalo hučet pravé přední ložisko a na pětku při plném plynu kolem 2tis. ot. mi začala klouzat spojka, takže nuda nebude
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Tak se omlouvám Exide baterce, dneska jsem opět nenastartoval, problém bude tedy jinde, než v baterce. Nový altík přitom dobíjí, jak má, 14V, fakt nevím, kde může být chyba, jestli tam je nějaký stálý odběr třeba...
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
V téhle zimě stačí světýlko v kastlíku (bojoval jsem s ním u 850) či podobně "nenáročnej" spotřebič s odběrem půl ampéry a ráno už nenastartuješ (nevím, zda se u V70 II vypínají okruhy téhle elektriky se zamčením auta). Zkus klasicky zamknout auto a na pojistkách měř, zda tam nemáš nějakej nadstandardní odběr.
Pokud si nenastartoval už za pár hodin i na nové baterce, tak ten odběr bude hodně přes 1A a to rychle poznáš, co ti "běží" a při tom by nemělo
Pokud si nenastartoval už za pár hodin i na nové baterce, tak ten odběr bude hodně přes 1A a to rychle poznáš, co ti "běží" a při tom by nemělo
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Tak jsem pokročil ve výzkumu: Baterka byla vybitá už na 11.7 V, zkoušel jsem tedy měřit klidový odběr a naměřil jsem 0.03 A, což by mělo být OK. Včera jsem dal nabíjet tu původní Exide baterku, tak jsem jí dal do auta (měla 12.7 V), v pohodě to nastartovalo a jel jsem se projet.
Altík nabíjí na volnoběh cca 13.9 - 14.1 V, ve středních otáčkách 14.2 - 14.3 V a u omezovače tam blikne 14.4 V, to je snad OK.
No ale zjistil jsem jednu věc! Ventilátor topení/klimy jede pořád na stejné otáčky a vůbec nereaguje na kolečko na klimapanelu! A pokračuje v chodu i po vyndání klíče. Vyndal jsem pojistku č.3 a přestalo to, tak zítra uvidím, jestli to nastartuje a bylo to tedy tím. Napětí na baterce po vypnutí auta bylo 12.8 V.
Co by mohlo způsobovat ten stálý běh ventilátoru? Že by vadná CEM? Mám MY2005, což znamená problém se zatékáním do CEM a samozřejmě tam mám ještě původní vadnou sérii průchodky na svazek.
Altík nabíjí na volnoběh cca 13.9 - 14.1 V, ve středních otáčkách 14.2 - 14.3 V a u omezovače tam blikne 14.4 V, to je snad OK.
No ale zjistil jsem jednu věc! Ventilátor topení/klimy jede pořád na stejné otáčky a vůbec nereaguje na kolečko na klimapanelu! A pokračuje v chodu i po vyndání klíče. Vyndal jsem pojistku č.3 a přestalo to, tak zítra uvidím, jestli to nastartuje a bylo to tedy tím. Napětí na baterce po vypnutí auta bylo 12.8 V.
Co by mohlo způsobovat ten stálý běh ventilátoru? Že by vadná CEM? Mám MY2005, což znamená problém se zatékáním do CEM a samozřejmě tam mám ještě původní vadnou sérii průchodky na svazek.
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Altík pode hodnot tlačí myslím vcelku ukázkově - přesně jak by měl.
Tak si asi odhalil problém, proč je baterka za pár hodin vycucaná. Jen vyřešit ten následnej problém bude asi větší oříšek...
Tak si asi odhalil problém, proč je baterka za pár hodin vycucaná. Jen vyřešit ten následnej problém bude asi větší oříšek...
Naposledy upravil(a) tiktak dne 27 úno 2023 22:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
A nemá ten ventilátor nějaký svoje relé?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Trochu jsem pohledal a možnou příčinou by mohl být předřadný odpor ventilátoru nebo klimapanel, tak uvidím.
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Tak ráno měla baterka 12.4 V a start v pohodě. Na vině je tedy ten ventilátor.
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Stopro - 12.4V je vcelku správný napětí pro baterii nabitou autem, v téhle zimě, s pár hodinama "odstátí" a taky s tím, že i při zamknutí auta je tam nějaký minimální stálý odběr. Čistě kvalitní nabíječkou nabitá baterka by měla teoreticky mít po ustátí pár hodin při "pokojové" teplotě cca. 12.6-12.8V (platí pro zánovní a udržované baterie).
Takže prostě 12.4V za těchto podmínek je cajk, problém je tedy 100% ten "spotřebič" - ventilátor (pokud se nevypíná).
Takže prostě 12.4V za těchto podmínek je cajk, problém je tedy 100% ten "spotřebič" - ventilátor (pokud se nevypíná).
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Dnes bylo pěkně, tak proč to nevyužít na venkovní výměnu předního ložiska koupil jsem rovnou už ložiska na všechny kola, protože všechny jsou ještě původní. Nicméně začal jsem pravým předním, které si o výměnu doslova říkalo.
Dál jsem měl nachystaný předřadný odpor ventilátoru topení, ale vyměnit jsem hu už nestihl, tak musím ještě chvíli vyndávat na noc pojistku.
Dál jsem měl nachystaný předřadný odpor ventilátoru topení, ale vyměnit jsem hu už nestihl, tak musím ještě chvíli vyndávat na noc pojistku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Zůstával mi viset EGR, kdy pak auto padalo do dost nepříjemného nouzáku a téměř nereagovalo na plyn. Dnes definitivně vyřešeno v AVdilech: SW EGR off + záslepka.
Ještě jsem si tam rovnou vzal brzdiče z XC90 pro upgrade předních brzd na 316 mm kotouče.
Akorát cestou jsem vzal obrubník a zničil jsem si zadní gumu, jsem hrozný vemeno...
Minulý týden jsem si ještě vyzvedl u Davida Patočky zánovní origo poloosy
Jinak 2 měsíce stará servopumpa Meyle na volnoběh píská a rosí olej v dělící rovině ale mám rozjednané komplet řízení s pumpu z auta, co mělo 60tkm najeto, tak snad bude řízení vyřešený.
Ještě jsem si tam rovnou vzal brzdiče z XC90 pro upgrade předních brzd na 316 mm kotouče.
Akorát cestou jsem vzal obrubník a zničil jsem si zadní gumu, jsem hrozný vemeno...
Minulý týden jsem si ještě vyzvedl u Davida Patočky zánovní origo poloosy
Jinak 2 měsíce stará servopumpa Meyle na volnoběh píská a rosí olej v dělící rovině ale mám rozjednané komplet řízení s pumpu z auta, co mělo 60tkm najeto, tak snad bude řízení vyřešený.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1366
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
To je díra jak do ...
Ty brzdy z XC90 se pak vejdou pod R17 nebo i R16 na P2?
Ty brzdy z XC90 se pak vejdou pod R17 nebo i R16 na P2?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Kralupy
- Vůz: XC90 D5 AWD 2010
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
nejmensi jdou AFAIK R17
_________________
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]