Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Otázka, na kterou neznám odpověď
Není tu někdo, kdo by dělal aplikace do telefonu?
Měl bych celkem dobrej nápad.
Jmenovalo by se to lednice.
Fungovalo by to následovně.
''sežer ten hermelín'' co jsi na něj měl v obchodě chuť, ale odložil jsi ho mezi dalších dvacet věcí, co prochází dřív a je třeba je zlikvidovat dřív, ale byla škoda je nechat v obchodě.
Bohuže se mi občas stane, že vyhazují něco, co dávno prošlo a levný to nebylo. )
(,,Prošlý'' věci žeru běžně, kolikrát jsou lepší než v době ,,použitelnosti'' ale stjně se povede... )
Měl bych celkem dobrej nápad.
Jmenovalo by se to lednice.
Fungovalo by to následovně.
''sežer ten hermelín'' co jsi na něj měl v obchodě chuť, ale odložil jsi ho mezi dalších dvacet věcí, co prochází dřív a je třeba je zlikvidovat dřív, ale byla škoda je nechat v obchodě.
Bohuže se mi občas stane, že vyhazují něco, co dávno prošlo a levný to nebylo. )
(,,Prošlý'' věci žeru běžně, kolikrát jsou lepší než v době ,,použitelnosti'' ale stjně se povede... )
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vezl jsem šestiválec z 960 bez hlavy v kufru P2 V70. Cesta absolutně bez problémů, jen si ho to chce zajistit proti převrácení. Byl na paletě, dávali jsme ho tam ve třech a myslím že by se v pohodě vešel i s hlavou.Mirek Kabát píše: 12 úno 2023 12:48 Kdo ví kolik váží pětiválec? A vezl jste ho někdo v kufru P2, prosím?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Není zač, maličkosttiktak píše: 13 úno 2023 17:50Díky za info - já mám právě 182cm taky, sedačku tak nějak průměrně sklopenou, ale ve městě se neopřu ani náhodou, na dálnici prakticky taky ne - pohled mi to přirozeně pošle někam na horní okraj okna a prostě jet takhle delší cestu je nemožné.k


-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Otázka, na kterou neznám odpověď
Díky za nabídku, teď řeším stěhování (tudíž jde vše stranou), nicméně pak se klidně ozvu a s radostí bych si zkusil sednout do jiného auta, kde po lehkém opření hlavy nebudu koukat na rantl oknaTomas78 píše: 14 úno 2023 21:24 Není zač, maličkostKoukal jsem, že jsi z P9, tak kdyby jsi chtěl, stav se to otestovat u mne (P9, resp. P14). Znám to, když v člověku hlodá červík pochybnosti a rád by to okouknul i jinde, aby měl jistotu ...
![]()

Já princip "opěrky hlavy" původně opravdu koncipované, jako ochrana hlavy/krku/vazu při nehodě celkem chápu (jak psal Munga), nicméně přes město se hlavou neopírám, ale jezdím co dva měsíce vždy dalekou Moravu a na té dálnici mi to "opření" připadá vcelku přirozené a u mnoha aut bez problémů dosažitelné a nastavitelné. A ani si nevzpomínám, že bych měl podobný problém u 850 T5, ani u P2 D5.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 293
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nebel díky. Do kufru by mi ten motor naložit pomohli, ale na složení jsem sám, takže vozejk a doma zapojím žirafu (jeřáb).
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Není zač. Na přívěsu jsem si vezl ~200 km náhradní PRV a za mne je to lepší způsob než dávat motor do auta. Sice se musí zajistit proti pohybům, proti převrácení i proti dešti, ale jinak nic nepřekáží v kabině, člověk se nemusí bát o ušpinění auta, o dostatečném upevnění kdyby narazil atd.
Motor jsme dali na paletu, založil jsem ho z boků klíny (aby se motor na paletě nepřevracel) a ty jsem zajistil, přikurtoval jsem motor k paletě a přivázal příslušenstvíl, obalil to starou matrací jako tlumič nárazů, tu svázal a celek zabalil do pogumovaného plátna, kterou jsem převázal. A motor cestu snesl bez úhony. Trámky na fotce jsem věhem transportu neměl, hodil jsem je na přívěs až doma, byl na nich eternit kvůli počasí, páč jsem motor sundaval z přívěsu až po několika dnech.
Motor jsme dali na paletu, založil jsem ho z boků klíny (aby se motor na paletě nepřevracel) a ty jsem zajistil, přikurtoval jsem motor k paletě a přivázal příslušenstvíl, obalil to starou matrací jako tlumič nárazů, tu svázal a celek zabalil do pogumovaného plátna, kterou jsem převázal. A motor cestu snesl bez úhony. Trámky na fotce jsem věhem transportu neměl, hodil jsem je na přívěs až doma, byl na nich eternit kvůli počasí, páč jsem motor sundaval z přívěsu až po několika dnech.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5088
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Proč byla dříve u aut připojená baterie obráceně - (+) na kostru?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 3336
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jawa to měla takhle:
Jawa Perak - kostra
Pak někdy okolo 1960 + na kostru (udávané jako srovnání se zahraničními normami)
A znovu - na kostru kolo 1970.
Tyhle veletoče ale prakticky nic neznamenali, protože ke změně stačí jen přebuzení dynama.
Takže si myslím, že jen chvíli trvalo než jsme se na světě domluvili. Ono taky bez polovodičů to bylo i fakticky jedno.
Jawa Perak - kostra
Pak někdy okolo 1960 + na kostru (udávané jako srovnání se zahraničními normami)
A znovu - na kostru kolo 1970.
Tyhle veletoče ale prakticky nic neznamenali, protože ke změně stačí jen přebuzení dynama.
Takže si myslím, že jen chvíli trvalo než jsme se na světě domluvili. Ono taky bez polovodičů to bylo i fakticky jedno.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Starší lidé (zhruba šedesátníci) mi tvrdili že stroje s ukostřeným + jsou náchylnější ke korozi, ale co je na tom pravdy nevím.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5088
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Včera jsem právě opravoval starou elektrocentrálu (z roku 1954 s motorem z T-603) a tam je právě (+) na kostru a tak jsem si říkal, že vlastně nevím proč se to tak dělalo a co je k tomu vedlo 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 3336
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nebyl to náhodou letištní SUEZ? I když ten bude nejspíš novější.
-
Offline
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jasně, není vůbec zač, stěhování má jasnou prioritu, to znám ...tiktak píše: 14 úno 2023 21:49 [
Díky za nabídku, teď řeším stěhování (tudíž jde vše stranou), nicméně pak se klidně ozvu a s radostí bych si zkusil sednout do jiného auta, kde po lehkém opření hlavy nebudu koukat na rantl okna![]()

Držím palce se stěhováním, ať to jde od ruky!


-
Offline
- Příspěvky: 3491
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
taky vám teď asi 2 dny nechodí maily na sledování témat? nebo jsem sám?
a chybí podpisy...
a chybí podpisy...
-
Offline
- Příspěvky: 1685
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Otázka, na kterou neznám odpověď
Můžou koupit auto, doinstalovat si tam tažné (sám) a potom zajet na STK, udělat kotrolu tažného + evidenčku a až potom zajít přihlásit na úřad?
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 819
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
Otázka, na kterou neznám odpověď
já chtěl udělat tažné + STK dohromady a dokud tažné nebylo zapsané v TP, tak auto nebylo způsobilé a tedy STK byla na měsíc.
Tzn. nejdřív na STK si nechat zkontrolovat tažné, pak úřad a pak znovu na STK. Je ale možné, že u evidenčky to takový problém nebude.
Tzn. nejdřív na STK si nechat zkontrolovat tažné, pak úřad a pak znovu na STK. Je ale možné, že u evidenčky to takový problém nebude.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 1685
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Otázka, na kterou neznám odpověď
Právě by šlo jenom o evidenčku. Ale teď jsem se taky dočetl, že někdo nevyhověl na evidenčce, protože tam měl to tažné, které není v TP. Potom byl tedy odkázán na náladu úředníka.
Ale mimochodem, vím o dost lidech, co si právě spojili pravidelnou STK s instalací tažného a problém to nebyl...
Ale mimochodem, vím o dost lidech, co si právě spojili pravidelnou STK s instalací tažného a problém to nebyl...
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 2185
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Otázka, na kterou neznám odpověď
Když jsem pár let zpět dodělával tažné na xc90, tak jsem namontoval tažné (použité), zajel na evidenčku a s papírem na úřad dopsat. Na spojení s STK jsem se také ptal a to prý nejde. No asi jak kde.
-
Online
- Příspěvky: 882
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Otázka, na kterou neznám odpověď
Evidenčkou auto s nezapsaným tažným neprojde, takže ne. Spojit to s pravidelnou STK lze, ale jak je psáno výše, dostaneš jí jen na 30 dní, takže pak tam musíš stejně znovu.
-
Offline
- Příspěvky: 1685
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tyhle věci jsou fakt hrozná komedie, aneb jak zabavit bandu úředníků...
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 5619
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nejezdí někdo pravidelně do Curychu, nebo do Bernu?
Mám 400 franků 8. serie a nikde jinde se to nedá vyměnit.
Odměna jistá
Mám 400 franků 8. serie a nikde jinde se to nedá vyměnit.
Odměna jistá

-
Offline
- Příspěvky: 375
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tady je popis z jedne chytre knizky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14324
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ono to není evidenčka, ale jakási kontrola toho tažného. Dostaneš papír a s tím jdeš na úřad to nechat zapsat do TP.jirkaTDI píše: 16 úno 2023 15:36 Evidenčkou auto s nezapsaným tažným neprojde, takže ne. Spojit to s pravidelnou STK lze, ale jak je psáno výše, dostaneš jí jen na 30 dní, takže pak tam musíš stejně znovu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5088
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Díky



ne, je to tahle (máme jí na letišti jako záložní zdroj na osvětlení dráhy)
ilustrační foto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jakou máte verzi? 15 nebo 30 kVA? Obě vypadaly takto, obě měly 603kový motor, lišily se myslím jen provozními otáčkami a typem generátoru.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Příspěvky: 542
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: C70 2,4i 1999
Otázka, na kterou neznám odpověď
Připojuji se s dotazem. Potřebuji si resetovat heslo, který jsem zapomněl, a resetovací email mi ne a ne přijít. Můžu se teď přihlašovat jenom z práce, kde je heslo uložený.Tod2 píše: 16 úno 2023 08:36 taky vám teď asi 2 dny nechodí maily na sledování témat? nebo jsem sám?
a chybí podpisy...
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé