Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
yebat
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2064
Registrován: 12 roků
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od yebat »

Není tu někdo, kdo by dělal aplikace do telefonu?
Měl bych celkem dobrej nápad.
Jmenovalo by se to lednice.

Fungovalo by to následovně.
''sežer ten hermelín'' co jsi na něj měl v obchodě chuť, ale odložil jsi ho mezi dalších dvacet věcí, co prochází dřív a je třeba je zlikvidovat dřív, ale byla škoda je nechat v obchodě.

Bohuže se mi občas stane, že vyhazují něco, co dávno prošlo a levný to nebylo. )
(,,Prošlý'' věci žeru běžně, kolikrát jsou lepší než v době ,,použitelnosti'' ale stjně se povede... )
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1150
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od nebel »

Mirek Kabát píše: 12 úno 2023 12:48 Kdo ví kolik váží pětiválec? A vezl jste ho někdo v kufru P2, prosím?
Vezl jsem šestiválec z 960 bez hlavy v kufru P2 V70. Cesta absolutně bez problémů, jen si ho to chce zajistit proti převrácení. Byl na paletě, dávali jsme ho tam ve třech a myslím že by se v pohodě vešel i s hlavou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1866
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

tiktak píše: 13 úno 2023 17:50
Tomas78 píše: 13 úno 2023 15:50...
Díky za info - já mám právě 182cm taky, sedačku tak nějak průměrně sklopenou, ale ve městě se neopřu ani náhodou, na dálnici prakticky taky ne - pohled mi to přirozeně pošle někam na horní okraj okna a prostě jet takhle delší cestu je nemožné.k
Není zač, maličkost ;-) Koukal jsem, že jsi z P9, tak kdyby jsi chtěl, stav se to otestovat u mne (P9, resp. P14). Znám to, když v člověku hlodá červík pochybnosti a rád by to okouknul i jinde, aby měl jistotu ... ;-)

tiktak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od tiktak »

Tomas78 píše: 14 úno 2023 21:24 Není zač, maličkost ;-) Koukal jsem, že jsi z P9, tak kdyby jsi chtěl, stav se to otestovat u mne (P9, resp. P14). Znám to, když v člověku hlodá červík pochybnosti a rád by to okouknul i jinde, aby měl jistotu ... ;-)
Díky za nabídku, teď řeším stěhování (tudíž jde vše stranou), nicméně pak se klidně ozvu a s radostí bych si zkusil sednout do jiného auta, kde po lehkém opření hlavy nebudu koukat na rantl okna :)
Já princip "opěrky hlavy" původně opravdu koncipované, jako ochrana hlavy/krku/vazu při nehodě celkem chápu (jak psal Munga), nicméně přes město se hlavou neopírám, ale jezdím co dva měsíce vždy dalekou Moravu a na té dálnici mi to "opření" připadá vcelku přirozené a u mnoha aut bez problémů dosažitelné a nastavitelné. A ani si nevzpomínám, že bych měl podobný problém u 850 T5, ani u P2 D5.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Mirek Kabát
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 293
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Mirek Kabát »

Nebel díky. Do kufru by mi ten motor naložit pomohli, ale na složení jsem sám, takže vozejk a doma zapojím žirafu (jeřáb).
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1150
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od nebel »

Není zač. Na přívěsu jsem si vezl ~200 km náhradní PRV a za mne je to lepší způsob než dávat motor do auta. Sice se musí zajistit proti pohybům, proti převrácení i proti dešti, ale jinak nic nepřekáží v kabině, člověk se nemusí bát o ušpinění auta, o dostatečném upevnění kdyby narazil atd.

Motor jsme dali na paletu, založil jsem ho z boků klíny (aby se motor na paletě nepřevracel) a ty jsem zajistil, přikurtoval jsem motor k paletě a přivázal příslušenstvíl, obalil to starou matrací jako tlumič nárazů, tu svázal a celek zabalil do pogumovaného plátna, kterou jsem převázal. A motor cestu snesl bez úhony. Trámky na fotce jsem věhem transportu neměl, hodil jsem je na přívěs až doma, byl na nich eternit kvůli počasí, páč jsem motor sundaval z přívěsu až po několika dnech.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: PRG

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Lachtan »

Proč byla dříve u aut připojená baterie obráceně - (+) na kostru?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3336
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Jawa to měla takhle:
Jawa Perak - kostra
Pak někdy okolo 1960 + na kostru (udávané jako srovnání se zahraničními normami)
A znovu - na kostru kolo 1970.
Tyhle veletoče ale prakticky nic neznamenali, protože ke změně stačí jen přebuzení dynama.
Takže si myslím, že jen chvíli trvalo než jsme se na světě domluvili. Ono taky bez polovodičů to bylo i fakticky jedno.

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1150
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od nebel »

Starší lidé (zhruba šedesátníci) mi tvrdili že stroje s ukostřeným + jsou náchylnější ke korozi, ale co je na tom pravdy nevím.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: PRG

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Lachtan »

Včera jsem právě opravoval starou elektrocentrálu (z roku 1954 s motorem z T-603) a tam je právě (+) na kostru a tak jsem si říkal, že vlastně nevím proč se to tak dělalo a co je k tomu vedlo :)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3336
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Nebyl to náhodou letištní SUEZ? I když ten bude nejspíš novější.

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1866
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

tiktak píše: 14 úno 2023 21:49 [
Díky za nabídku, teď řeším stěhování (tudíž jde vše stranou), nicméně pak se klidně ozvu a s radostí bych si zkusil sednout do jiného auta, kde po lehkém opření hlavy nebudu koukat na rantl okna :)
Jasně, není vůbec zač, stěhování má jasnou prioritu, to znám ... :-) Včera jsem čekal na ženu, tak jsem to schválně zkusil a taky nemám za normálního sedu opřenou hlavu. Když se opřu, taky už to není přirozené, ale vlastně si vzpomínám, že u Octavie III mi vadilo, že ta opěrka je dost vepředu a hlavu mi to pořád tlačilo. Vadilo mi to, seřídit se to nedalo. U Volva mi pozice opěrky nevadí. Z Volva vystoupím po pár set km a úplně v pohodě, takže zjevně dobré. Nepíšu to jako zarytý Volvista, Volva mají své mouchy, ale posez v nich za mne vynikající, ale jak jsem psal - v testech si lidé stěžovali, že NĚKTERÉ opěrky jsou příliš vepředu ...

Držím palce se stěhováním, ať to jde od ruky! :good: :)

Tod2
Offline
Příspěvky: 3491
Registrován: 10 roků
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

taky vám teď asi 2 dny nechodí maily na sledování témat? nebo jsem sám?
a chybí podpisy...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1685
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od labanos »

Můžou koupit auto, doinstalovat si tam tažné (sám) a potom zajet na STK, udělat kotrolu tažného + evidenčku a až potom zajít přihlásit na úřad?
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

THOmasoj
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 819
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od THOmasoj »

já chtěl udělat tažné + STK dohromady a dokud tažné nebylo zapsané v TP, tak auto nebylo způsobilé a tedy STK byla na měsíc.
Tzn. nejdřív na STK si nechat zkontrolovat tažné, pak úřad a pak znovu na STK. Je ale možné, že u evidenčky to takový problém nebude.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1685
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od labanos »

Právě by šlo jenom o evidenčku. Ale teď jsem se taky dočetl, že někdo nevyhověl na evidenčce, protože tam měl to tažné, které není v TP. Potom byl tedy odkázán na náladu úředníka.
Ale mimochodem, vím o dost lidech, co si právě spojili pravidelnou STK s instalací tažného a problém to nebyl...
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2185
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od peter cz »

Když jsem pár let zpět dodělával tažné na xc90, tak jsem namontoval tažné (použité), zajel na evidenčku a s papírem na úřad dopsat. Na spojení s STK jsem se také ptal a to prý nejde. No asi jak kde.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

jirkaTDI
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 882
Registrován: 6 roků
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od jirkaTDI »

Evidenčkou auto s nezapsaným tažným neprojde, takže ne. Spojit to s pravidelnou STK lze, ale jak je psáno výše, dostaneš jí jen na 30 dní, takže pak tam musíš stejně znovu.

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1685
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od labanos »

Tyhle věci jsou fakt hrozná komedie, aneb jak zabavit bandu úředníků...
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5619
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Romulusw »

Nejezdí někdo pravidelně do Curychu, nebo do Bernu?

Mám 400 franků 8. serie a nikde jinde se to nedá vyměnit.

Odměna jistá :D

honzs
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 375
Registrován: 12 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od honzs »

Lachtan píše: 15 úno 2023 23:06 Proč byla dříve u aut připojená baterie obráceně - (+) na kostru?
Tady je popis z jedne chytre knizky
IMG_20230216_164548.jpg
IMG_20230216_164601.jpg
IMG_20230216_164609.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14324
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

jirkaTDI píše: 16 úno 2023 15:36 Evidenčkou auto s nezapsaným tažným neprojde, takže ne. Spojit to s pravidelnou STK lze, ale jak je psáno výše, dostaneš jí jen na 30 dní, takže pak tam musíš stejně znovu.
Ono to není evidenčka, ale jakási kontrola toho tažného. Dostaneš papír a s tím jdeš na úřad to nechat zapsat do TP.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: PRG

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Lachtan »

honzs píše: 16 úno 2023 17:07 Tady je popis z jedne chytre knizky
Díky :good: :good: :good:
Vapik píše: 16 úno 2023 08:14 Nebyl to náhodou letištní SUEZ? I když ten bude nejspíš novější.
ne, je to tahle (máme jí na letišti jako záložní zdroj na osvětlení dráhy)
ilustrační foto
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1150
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od nebel »

Jakou máte verzi? 15 nebo 30 kVA? Obě vypadaly takto, obě měly 603kový motor, lišily se myslím jen provozními otáčkami a typem generátoru.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973

Laurel
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 542
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: C70 2,4i 1999

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Laurel »

Tod2 píše: 16 úno 2023 08:36 taky vám teď asi 2 dny nechodí maily na sledování témat? nebo jsem sám?
a chybí podpisy...
Připojuji se s dotazem. Potřebuji si resetovat heslo, který jsem zapomněl, a resetovací email mi ne a ne přijít. Můžu se teď přihlašovat jenom z práce, kde je heslo uložený.
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé