S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Zdravím. Cca 2 měsíce zpět jsem z dálnice sjel k pumpě, čekal jsem ve frontě, motor běžel, ale náhle z ničeho nic chcípl. Zkoušel jsem hned natočit, ale bez úspěchu. Po cca 30s jsem motor natočil, popojel ke stojanu, vypl motor, natankoval. Po zaplacení nastartoji, ale domů jsem dojel v nouzáku, auto nic nepsalo, ale nejelo.
Napíchnuto na VIDU u Radka, vyskákalo snad 50 chyb. Přišlo sa na prasklou pojistku v motorovém prostoru 20A (pozice 40 - vyhřívání naftového filtru). Pojistka se vyměnila, chyby se vymazaly, nastartoval jsem a domů, cca 15Km, jsem odjel naprosto v pohodě, auto jelo standardně. Druhý den chi natočit a nic. Pojistka opět prasklá. Auto jsem odvezl k autoelektrikáři, a ten tvrdil, že je ta část výhřevu palivového filtru ve zkratu. Z AV se objednal jiný filtr, elektrikář ho vyměnil. 2 dny jsem s autem jezdil, najel přes 50Km, starty v pohodě. 3 den jedu a cca po 3Km mi auto za jízdy chcíplo. Nějakým způsobem (už ani nevím, asi silou vůle) se mi ho podařilo natočit, opět nouzák a doplácal jsem se domů. Po napíchnutí opět "milion" chyb, ale po smazání zůstává - viz. obr. 1. Měřil se tlak paliva při startu, ale nebyl dostatečný k nastartování (+ - 70000 jednotek). Měl jsem už objednaný Regulátor tlaku paliva na čerpadlo (30731402), dnes dorazil, ale po výměně se to chová pořád stejně.
T.j. auto točí, ale nejde nastartovat. Po podržení klíčku do polohy II občas slyším čerpadlo z nádrže, ale převážně čerpadlo jede 1s a pak je slyšet "cvakání" z prostoru u spolujezdce - viz. video. Tady mi to nikdo v okolí nechce / nebo nemá čas opravit. Auto mám už 2 měsíce nepojízdné. Jsem ochoten to na podvalu někomu odvézt, ale potřebuji to dát do kupy.
https://youtu.be/9tiuQADpxvw
Napíchnuto na VIDU u Radka, vyskákalo snad 50 chyb. Přišlo sa na prasklou pojistku v motorovém prostoru 20A (pozice 40 - vyhřívání naftového filtru). Pojistka se vyměnila, chyby se vymazaly, nastartoval jsem a domů, cca 15Km, jsem odjel naprosto v pohodě, auto jelo standardně. Druhý den chi natočit a nic. Pojistka opět prasklá. Auto jsem odvezl k autoelektrikáři, a ten tvrdil, že je ta část výhřevu palivového filtru ve zkratu. Z AV se objednal jiný filtr, elektrikář ho vyměnil. 2 dny jsem s autem jezdil, najel přes 50Km, starty v pohodě. 3 den jedu a cca po 3Km mi auto za jízdy chcíplo. Nějakým způsobem (už ani nevím, asi silou vůle) se mi ho podařilo natočit, opět nouzák a doplácal jsem se domů. Po napíchnutí opět "milion" chyb, ale po smazání zůstává - viz. obr. 1. Měřil se tlak paliva při startu, ale nebyl dostatečný k nastartování (+ - 70000 jednotek). Měl jsem už objednaný Regulátor tlaku paliva na čerpadlo (30731402), dnes dorazil, ale po výměně se to chová pořád stejně.
T.j. auto točí, ale nejde nastartovat. Po podržení klíčku do polohy II občas slyším čerpadlo z nádrže, ale převážně čerpadlo jede 1s a pak je slyšet "cvakání" z prostoru u spolujezdce - viz. video. Tady mi to nikdo v okolí nechce / nebo nemá čas opravit. Auto mám už 2 měsíce nepojízdné. Jsem ochoten to na podvalu někomu odvézt, ale potřebuji to dát do kupy.
https://youtu.be/9tiuQADpxvw
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14302
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Ještě k tomu dodám, že když se odpojí ten regulátor na vysokotlakém čerpadle, tak auto na vteřinu chytne, ale hned chcípne. Tlak při tom vyleze přes 400 Bar, tedy do standardu. Jinak se tlak na liště pohybuje do max 150 Bar, což je málo, no.
Ještě je v plánu udělat skleničkový test vstřiků, ale moc s od toho neslibuji.
Ještě je v plánu udělat skleničkový test vstřiků, ale moc s od toho neslibuji.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Náhodu kabelový svazek od ECM co vede okolo baterie není prošoupaný????
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14302
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Můžeme kouknout. Já to taky tipuju na něco s elektrikou, ale já jsem na tohle levý, maximálně tak opravit něco viditelně poškozeného, ale proměřovat kabely a signály, to není nic pro mě. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
To, co jde bez nějakého většího rozebírání zkontrolovat, jsem vizuálně zkontroloval. Všechny pojistky jak v motorovém prostoru, tak u spolujezdce zkontrolovány. Jestli je někde přelomený vodič, to taky (ač elektrikář silnoproud), nedám.Jakub Svoboda píše: 07 pro 2022 21:02 Náhodu kabelový svazek od ECM co vede okolo baterie není prošoupaný????
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klentnice(Palava) Mikulov
- Vůz: XC70 136kw 2008
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Není u CEMky spínací rele na podavaci pumu v nádrži?? A jak je starý palivový filtr?
_________________
Bylo S80 2.5 TDI (13roků)
Je XC70 2008 136kw
Bylo S80 2.5 TDI (13roků)
Je XC70 2008 136kw
-
Offline
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Zde.raolsa píše: 07 pro 2022 21:07 Můžeme kouknout. Já to taky tipuju na něco s elektrikou, ale já jsem na tohle levý, maximálně tak opravit něco viditelně poškozeného, ale proměřovat kabely a signály, to není nic pro mě.![]()
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Ještě info k filtru. Původně byl na autě tento - viz. obr. Do AV jsem poslal kód, ale poslali mi jiný (konektor měl kolmo na trubky), pak mi výměnou poslali filtr, který má již konektor stejně, jako na původním filtru, ale průměr filtru je menší, než na původním. Nicméně připojit šel. Vložka se koupila nová.
Kabelový svazek prošoupaný je, ale nezdá se mi, že by byla izolace na drátech někdě poškozená.
Kabelový svazek prošoupaný je, ale nezdá se mi, že by byla izolace na drátech někdě poškozená.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
-
Offline
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Ja teda ve spodni casti vidim poskozeni toho svazku
-
Offline
- Příspěvky: 5695
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Řekl bych, že Jakub má pravdu... Byť absolutní neelektrikář, tohle by mě znepokojilo... 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Rozmotat jeste vice a vse prohlednout. Casto se prodřou i draty mezi sebou uvnitř svazku.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14302
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Tak jsme se nikam neposunuli. Svazek rozmotán, zkontrolován, to drobné poškození izolace opraveno a pořád nic.
Udělal jsem ten skleničkový test vstřiků a tam je to taky v pořádku.
Auto se nám podařilo na asi 5 vteřin nastartovat stylem, že jsem odpojil (nový) regulátor na čerpadle a když to chytlo tak ho honem zapojil. Ale to bylo všechno.
V plánu je ještě vyměnit koupený regulátor na railu a pokud ani to nepomůže, tak se zkusí sehnat někdo, kdo hodně rozumí elektrice ve Volvu a zkusí se s tím poprat. Mě už došly nápady.
Udělal jsem ten skleničkový test vstřiků a tam je to taky v pořádku.
Auto se nám podařilo na asi 5 vteřin nastartovat stylem, že jsem odpojil (nový) regulátor na čerpadle a když to chytlo tak ho honem zapojil. Ale to bylo všechno.
V plánu je ještě vyměnit koupený regulátor na railu a pokud ani to nepomůže, tak se zkusí sehnat někdo, kdo hodně rozumí elektrice ve Volvu a zkusí se s tím poprat. Mě už došly nápady.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5594
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Jak tam funguje dobíjení? Měřili jste to?
Jestli to bylo do zkratu, tak se nedivím, že se tam rozsvítilo 50 chyb. Aby nebyl nakopnutý regulátor.
Jestli to bylo do zkratu, tak se nedivím, že se tam rozsvítilo 50 chyb. Aby nebyl nakopnutý regulátor.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14302
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Chyby tam teď téměř nejsou.
Zkrat vyhodil pojistku.
Dobíjení nezměříme, když to nejde nastartovat.
Zkrat vyhodil pojistku.
Dobíjení nezměříme, když to nejde nastartovat.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Myšleno zkusit start s odpojenym Alternátorem
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14302
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Tak nakonec vyřešeno výměnou svazku k CEM v AVdilech.
Možná se mi svazek dostane do rukou, tak zkusím zjistit co se stalo.
Možná se mi svazek dostane do rukou, tak zkusím zjistit co se stalo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
To by bylo fajn, ale nejvice trpi ta cast co vede od pojistkovky podel motoru smerem k servocerpadlu, tipl bych problem tam.
Ale jako menit zrovna svazek od CEM je vcelku masakr s nastrojenym vozem.
Ale jako menit zrovna svazek od CEM je vcelku masakr s nastrojenym vozem.
-
Offline
- Příspěvky: 909
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Ještě pak hodně často bývá prosoupany svazek v místech pod škrtící klapkou a moturkem na výřivé klapky.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
No, jak nad tim premyslym, tak svazek jako takovy k CEM asi nemenili. Protoze by museli vyndat brzdovy valec atd, pac pojistkovku by tam neprotahli. Podle me menili jen tu cast co "vede" od CEM, ale je napojena konektorem v PP podbehu a dale pak vede na motor a ECM.
Radku, pokud se ti svazek dostane do ruky, hod sem foto at vime o cem se bavime.
Radku, pokud se ti svazek dostane do ruky, hod sem foto at vime o cem se bavime.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14302
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Zatím jenom toto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
No jasně, to je to co jsem ted psal. Tudiz vyjimatelna cast z pojistkovky vedouci okolo serva do PP podbehu zakonceno velikym konetorem. Takze nekde napul cesto to bude slusly
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14302
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Prý bylo na těch palivových regulátorech 30V, ale nevím kde by se tam vzaly, když systém je 12V.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál
S80 II D5 136kW 2007 - nejde nastartovat
Velký dík AV díly. Posílám ještě info, víceméně, co jsem s Radkem řešil. Po dovče mu kabel dovezu a může zjišťovat závadu

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé