PRODEJ / Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#51 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od Daniel Kout »

JAK SERVISOVAT?

Mám takové dilema. Byl jsem na kontrole v autorizovaném servisu a chtěl znát stav vozu. Provedli diagnostiku, auto zvedli, vzali ,ě na "na plac", se vším na podvozku cloumali, kroutili, následně mi vše vysvětlili. Bylo milí a trpělivý, známe se dlouho.

Výsledek: vůz je zcela v pořádku, není nic k řešení, jezděte, užívejte.

Na jednu stranu jsem rád, že je auto zkontrolované a v pořádku, na stranu druhou mi to nestačí a rád bych víc. Proč? Pokud auto užívám v rámci obvyklých limitů a předpisů je vše naprosto v pořádku. Snažím se nejezdit jako pitomec, respektuji ostatní, sebe mám nadstandardně rád. Nicméně mám najeto více úseků, které považuji za bezpečné a především zábavné a pokud podmínky umožňují tak přidám co auto jede, můj respekt a podmínky mi umožní. A v tu chvíli to vnímám. Cítím co auto dělá, drobné nepřesnosti, nejistotu na limitu, odskakování v oblouku a spoustu dalších šumů, které cítím pouze já... A toto chování chci eliminovat.

Hledám parťáky, kteří budou mít dostatečné množství empatie a vyjdou mi vstříc. V autorizovaném servisu jsem se napřímo ptal, zda na toto mají čas a chuť. Velmi dobře mě znají, na rovinu mi řekli, že mi pomohou se vším so potřebuji, čas si najdou. Tráví se mnou čas, vyslechnou mě, hledají, nicméně výsledek je ten, že vše je v pořádku. Souhlasím, že pro standardní užívání ano, ale pro těch mých 2 - 3%, kdy chci max. co auto umí to nestačí.

Pinďa mě nasměroval na ŠENKÝŘ MOTORSPORT. Rozhovor proběhl dle mých představ, byť pánové na rovinu přiznali, že Volvo není jejich "domácí" značka, ale že vyjdou vstříc. Nicméně rád bych můj přístup probral s Vámi, tedy pokud je zde podobný pacient jako jsem já.

Díky Daniel

p.s.: jsem pouhý auto uživatel, sám si neopravím ani žárovku a ani nemám takové ambice, ale Volvo ježdění mě prostě baví..
_________________
S90 B5

Shockey

#52 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od Shockey »

Uz se to tady resilo nekolikrat... koupis si "rodinny" sedan a chces z toho sportaka. Jestli se nepletu, tohle neni Tvuj prvni, a asi ani posledni, projekt. Dopadl nejaky?

Senkyr je zavodnik, vi jak nastavit podvozek. Nachystej si hodne penez, ktery se ti po prodeji (a ten bude brzo, jak te tu zname 😃) nevrati.

Chces posunout limity auta, abys pak ale posunul i ty svoje. Jestli ted poznas z chovani auta, ze je na hranici, tak je to zrejme dobre. Po uprave to poznat nemusis a nasledky si domyslis sam...

Kup si Imprezu WRX Sti (nebo nejaky BMW M, Audi RS, Cupru atd.) a nemusis nic vymyslet.

Kazdopadne drzim palce, nicmene autorizak neni ta spravna "dilna", se kterou bych resil sve nadstandardni pozadavky.

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1289
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#53 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od xSam »

Ja tohle docela znam, taky jsem si vzdy rikal, mohlo by to jet vice, lepe, jisteji atd. Nicmene jsem z tehle veci vyrostl a jsem zastancem co nejvice seriovych aut. Pani inzenyri to nejak vymysleli a verim, ze dobre. Miliony do vyzkumu, testu, projektu a pak prijde pan odbornik, vse zmeni a neplecha muze cekat v prvni zatacce. Primarne to auto mas na normalni jezdeni a nedava moc smysl kvuli vyjimecnemu jeti na hrane to radikalne upravovat.
Senkyr je zavodnik, postavi to urcite relarivne dobre, ale na ukor standardnich vlastnosti vozidla a jdes vlastne proti tomu na co a jak to auto bylo koncipovany.
Jak zde padlo, je to rodinny, premiovy vuz se schopnosti jezdit rychleji nez standardni produkce. Ja bych to tak prijmul a na ty 2-3 procenta si poridil jine, puristicke vozidlo.
Ja mam takhle sveho samuraje, na aute nezustal kamen na kameni, se seriovym autem to nema nic spolecneho. Ale, je to auto ciste jen pro zabavu, se schopnosti dat obstojne zavody v trialech atd. Kdyby to bylo auto urcene na kazdodenni jezdeni, nehrabu do toho, byl byh nestastnej, protoze to neni ani pohodlny, ani prijemny. Ale umi to jezdit po strope.

Dneska se da poridit zajimave i cenove dostupne auto, co ti tohle splni.

Kamos ted pokukuje po Alfa Romeo Giulieta (nebo jak se to pise, to maly) a to auto te po okreskach proveze takovym zpusobem, ze vetsinu casu budes mit hnedej poplach. A da se poridit urcite za cenu uprav volva, nad kterymi zvazujes.

Za me asi tak...
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#54 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj,

aktuálně nepotřebuji, aby auto jelo více a rychleji. Tak, jak to je mi stačí.

Přemýšlím nad údržbou po 8mi letech a 160 t.km. Vzhledem k nájezdu si auto zamýšlenou údržbu zaslouží. Aktuálně jsou na autě tlumiče Kayaba, předchozí majitel již něco vymýšlel, nejsem si jistý, že aktuální setup je ten nejlepší. Vlastnosti chci proto odladit dle svých potřeb. Nabízí se:

A) výměna všeho aut. servis, tedy aktuálně kompletní silentbloky + tlumiče + brzdy + spotřební materiál. Auto série "stage 0",
B) zlepšení ve smyslu osobních preferencí a respektování povahy věci, např. snížení cca. 10 - 20mm, možnost nastavení podvozku, lepší brzdy, v rámci vyčištění všech systémů zvážení lepšího chlazení, v případě poruchy nahradit sérii lepším neoriginálním komponentem apod.

Ad různé ladění a vylepšování: Co je Fórum fórem, talk kolik lidí zde laboruje s nastavením, vylepšováním, projekty, výfuky .... Opravdu nechci stavět nesmysl na základu S60, ale auto dostat do stavu perfektně vyladěného, fungujícího "sportvního GT" přesně pro moje potřeby. Subaru i např. M2 jsem vyzkoušel, svoje preference měnit nebudu, nejsem správná cílovka.

Daniel
_________________
S90 B5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#55 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od lkopcansky »

Vymenil by som ešte servonádobku a kompletnú výmenu servokvapaliny
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#56 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od Daniel Kout »

Děkuji :thumbup: Proplach ano/ne?

D
_________________
S90 B5

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#57 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od peter cz »

Stačilo by dát základní bolt-on díly a bude to jinde - 3,5" downpipe, větší intercooler a lepší povozek (třeba ten Eibach B12 nebo KW a na některé pozice možná PU silentbloky nebo zesílené z hybrida (zadní ramena)) + lepší brzdové desky.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#58 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od Daniel Kout »

Ok, pro takovou úpravu já osobně potřebuji partnery. Na autě neudělám nic sám, nemám kde, nejsem šikovný. Nějaké doporučení na profesionální služby se zárukou a fakturou? Zatím jsem zkusil na doporučení Šenkýře v podvozkem KW.
Dan
_________________
S90 B5

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#59 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od peter cz »

Díly jsou ti asi všechno schopni dodat v BSR a na montáž třeba Marra? Ten by pro to mohl mít trochu pochopení :D
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#60 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od Daniel Kout »

Příští týden je vůz objednán do Volvo Federal Cars na:

1) výměnu horního uložení tlumičů
2) výměnu oleje v AT (dle informací technika vč. proplachu, celkem 12 litrů oleje),
3) nové kompletní brzdy: 4 x kotouč, destičky, výměna kapaliny. Jsem domluven, že nepoužijí standardní "Volvo parts", ale budou kreativní a nabídnou lepší než standardní řešení, např. ATE, Zimmermann dle aktuální nabídky.
4) výměna motorového oleje.

Tím bude vůz připraven na prodej.

Pokud si chcete udělat Vánoce, pak cena činí: 525.000,- Kč.

Aktuální stav km: 164.000.

Vůz bude předán vč. druhé sady letních pneu s originál alu disky R18 R-design (nehází, ale odřené hrany). V ceně diagnostika v autorizovaném Volvo servisu. Vůz bude předán v bezchybném stavu.

Daniel
_________________
S90 B5

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#61 PRODEJ / Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od Daniel Kout »

Příští týden je vůz objednán do Volvo Federal Cars na:

1) výměnu horního uložení tlumičů
2) výměnu oleje v AT (dle informací technika vč. proplachu, celkem 12 litrů oleje),
3) nové kompletní brzdy: 4 x kotouč, destičky, výměna kapaliny. Jsem domluven, že nepoužijí standardní "Volvo parts", ale budou kreativní a nabídnou lepší než standardní řešení, např. ATE, Zimmermann dle aktuální nabídky.
4) výměna motorového oleje.

Tím bude vůz připraven na prodej.

Pokud si chcete udělat Vánoce, pak cena činí: 525.000,- Kč.

Aktuální stav km: 164.000.

Vůz bude předán vč. druhé sady letních pneu s originál alu disky R18 R-design (nehází, ale odřené hrany). V ceně diagnostika v autorizovaném Volvo servisu. Vůz bude předán v bezchybném stavu.

Daniel

Daniel Kout píše: 30 říj 2022 08:31 Ahoj, nikdy jsem galerii nezakládal. Již vůbec by mě to nenapadlo s novými S/V/XC aktuální generace. Nyní jsem pořídil starší S60 T6, díky které se za jízdy s Volvem opět usmívám. To mě dovedlo až k založení "galerie".

Tuto S60 jsem pořídil po prvním shlédnutí v nabídce "Auta Průhonice" s tím, že nejsou a již nebudou. Vůz chci vlastnit déle, než je moje obměna vozů za posledních několik roků, kdy auta střídám po pár týdnech. Vůz chci dovést do stavu "nového vozu" s úpravami, které dále zvýší radost z užívání a cestování, pro které jsem si tento vůz primárně pořídil.

Nyní shrnu pouze pár elementárních poznatků z krátkého užívání:

- Auto je nádherně komfortní. Motor má zcela sametový chod bez vibrací, v nízkých otáčkách mi nejvíce připomíná T8. Ve vyšších otáčkách má motor na dnešní poměry plný, jadrný zvuk, auto jede velmi dynymicky, především pružné zrychlení ze středních otáček je na "obyčejné Volvo" působivé. Ve voze je nahraný Polestar (není zapsán ve velkém TP), teoreticky by mělo být: 242 kW, 470 Nm. Měření na válcích zatím nechystám. Subjektivně je motor krásně pružný a působivou dynamikou ve středních otáčkách a gradací nad 5 tis. otáček.
- Spotřeba: průměrná od nákupu dle tankování 10,7 l/100km. Není však problém při dodržování limitů dosahovat spotřebu 8,8 - 9,3 litru/100km. Většinu času jezdím +10 km/h. Obce max. 55km/h. Průměr mi zkazí oněch 5-10%, kdy jedu v "S" módu a nehlídám rychlost, pak nemá smysl spotřebu sledovat.
- Chybí mi elektronika aktuální generace, konkrétně "Pilot Assist" na dálnicích, zdrcadlení MT. To je asi vše.
- Pro dosažení bezchybného stavu je na voze je dost práce. Jde o opotřebení, šrámy a poškození dané 8mi lety užívání. Dále vizuální poškození. Podvozek potřebuje revizi, rád bych docílil vyšší citlivosti, decentní přitvrzení odpružení, možná i snížení.

Galerii chci provozovat jako otevřený prostor pro sdílení informací pro tento konkrétní model vozu. Většina záležitostí se již řešila jinde v samostatných tématech, informace mohou být duplicitní, nicméně bych rád vedl příběh této konkrétní S60T6. Až jednou bude na prodej, nový majitel zde dostane komplexní informace.

Děkuji Daniel
_________________
S90 B5

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#62 PRODEJ / Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od raolsa »

Tvl. Dane, to je snad rekord, ne? :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#63 PRODEJ / Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od Nosound89 »

Rekord byl s mou zlatou V8 :wink:
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#64 PRODEJ / Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj Radku, není. Rekord je předchozí S90 D4, S90 D5 a Mazda MX5.

S 60T6 mám najeto již více než 10t km, takže v mám podání vlastně takový průměr.

Já nevím, čemu se stále všichni divíte ...😁😇

Přeji krásný den, Daniel
_________________
S90 B5

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#65 PRODEJ / Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od Daniel Kout »

Nosound89 píše: 08 pro 2022 07:47 Rekord byl s mou zlatou V8 :wink:
Jasně. S tím manželka odmítla po první prohlídce jezdit.
D
_________________
S90 B5

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#66 PRODEJ / Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od Zajsoft »

Daniel Kout píše: 08 pro 2022 07:48 Já nevím, čemu se stále všichni divíte ...😁😇
Ja si Dane myslim, ze k dokonalosti to dovedes, az k prohlidce/nakupu budes rovnou brat i budouciho kupce :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#67 PRODEJ / Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, to nepochybně. Tak příště.

Nyní zcela seriózně nabízím nádhernou S60T6. Ta bude jako vždy zainvestovaná a připravená pro dalšího majitele.

Daniel
_________________
S90 B5

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5000
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#68 PRODEJ / Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od PINĎABC »

Prosím nechceš tam udělat ještě ten podvozek, já se celkem těšil na tvou recenzi. Než si ho dám na auto.

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#69 PRODEJ / Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar

Příspěvek od Daniel Kout »

Aktuálně povrzávají horní uložení předních tlumičů. S tím nejsem schopen jezdit. Brzdy mají hrany a destičky se mi nelíbí. Takto jsem již koupil, podle Průhonic zcela v pořádku, nechápali, proč to chce nechat vyměnit. Na funkci to nemá vliv, ale mám rád věci na 100%. Proti jsem již zajednal výměnu kompletních brzd v libereckém "Federalu".

Podvozek K&W je vč. montáže min. 3000 Euro. Mám vybranou cestovní sadu, pružiny + tlumiče s regulací komprese i odskoku. To jsem chtěl až na jaře. Aktuální tlumiče Kayaba jsou plně funkční a na zimu je nechám. Předpokládám, že pokud se auto prodá, nový majitel bude tak vysokou investici řešit na základě svých individuálních preferencí (pokud do toho někdo půjde).

D
_________________
S90 B5
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“