To Ti nepovím
On teda vybrat "do košíku" jde, ale taky vyběhne hláška, že to musej "ručně" zkontrolovat = mohou napsat, že taky už není. Ale asi bych se i při nedostupnosti ptal kdyžtak přímo u nich, zda ještě bude možnost objednání, nebo nemaj specifickou náhradu.
Prostě - když chci Bilstein, zeptal bych se přímo "u kováře"
Odhadoval bych, že to je prostě další věc, která už na P2 není a nebude... Jednou jsem na jiný auto sháněl KYB Ultra-SR, podle stránek KYB jsou snad dodnes ve výrobě, nicméně koupit nikde po Evropě nejdou už několik let
Otázka, asi třeba na Vapika, Jirku a další garáž majstry. V realném provozu, jak by měla vypadat koncovka výfuku u PSA 2.0 HDI (110kW) EURO5, tedy s FAP, ale bez AdBlue. U aut, které normální fungují a prochází na emise. Zatím jsem měl tu čest vyprstit dva výfuky a koncovka jak u mého EURO3, tedy ne jenom trochu začouzené, ale od sazí
Protoze tyto dpf maji cilene omezenou zivotnost (zanasi se jejich vodickou eolys), zjednodusene receno, tak po 200t km cernota. Ve 250t uvidis i mirne odfouknuti, ne jako tdi, ale uvidis. To znaci nutnou vymenu dpf anebo proste dojezdit, dokud to bude prochazet. Je to vlastnost a dan za to, ze ty auta zvladaji i mestsky provoz bez ucpavani dpf.
Vím jak by měli ty jejich filtry fungovat, nižší živost a nutnost aditiva, ale nevím jetli se tedy jejich učinnost snižuje progresivně, tedy kouří to časem víc a víc. Ty auta, měly mít najeto kolem 150t km, i bych tomu nájezdu věřil.
Já měl 407 2.0hdi kupováno ve 200 a prodáno ve 250, na začátku jsem si toho nevšiml (možná jsem si nevšiml, ale spíš to nedělalo) na konci to regulérně vyfouklo na dálnici viditelný obláček při přechodu režimu prázdný -> plný. Víc Ti k tomu nepovím, protože nevím, ale ještě vlastně co vím, tak v 250 byla STK a emise a normálně to prošlo (legálně)
Prosím zkušené o názor, kupoval jsem to v sadě INA, na faktuře se to jmenovalo INA, přišlo to v krabici INA. Na vodící kladce je napsáno Slovakia, na řemenu Romania a na napínáku jenom INA, bez nějaké země původu. Ze strany k motoru je na plechu držáku vyraženo T&T (Turek a Turek?). Ten napínák mi přijde takový nějaký fejkovitý, opravdu takhle vypadá INA napínák?
Díky moc, zítra jdu do toho. Ne, že by se mi chtělo, auto má najeto teprve 107.000 km, ale už mu je 10 let a výrobce asi ví, proč ten interval 10 let uvádí.
Chlapi, neřešili jste někdo kuny na půdě? Reálná zkušenost co funguje? Vybírám plašič a otázka je, zda koupit čistě ultrazvukový (třeba Deramax) anebo i částečně slyšitelný (Format1). Deramax mám vyzkoušen, asi funguje na myši (ťuk ťuk), na kunu částečně. Nevýhoda je, že ten ultrazvuk odfiltruje jakákoli přepážka, ta mini-půda je hrozně členitá a když někam zaleze, tak je jí to fuk. Od Format1 mám slyšitelný přístroj a ten je fakt otravný i pro mne a je jedno, jestli jsem před ním nebo za ním, ale nemám na ní odzkoušeno.
Bylo by to ideální, ale bohužel moc ne. Je to stará azbestocementová střecha (vlnovky) uložená na latích, pod tím je lepenka. Předpokládám, že někde tam se protáhla. Střecha je ještě OK, ale je to azbest a nechci s tím zbytečně hýbat. Proto řeším, jak kunu odehnat
Nevím jak v chatě, ale když jsem auto koupil, podfukoval vstřikovač. Celý spodek motoru je "poblitý" od směsi nafty a prachu. Humus, nechutný. Chtěl jsem to omýt, ale za ty 2 roky co parkuju na chatě v podstatě v lese, tak si toho kuny nevšímají. Když nezapomenu, dám i pod auto rušičku. Otázka je, zda to je tou naftou anebo prostě kabeláž od Volva jim nechutná. Ale už na více fórech jsem četl, že nafta funguje, nicméně bez záruky
Nevim jak to udelat na pude, ale koupil jsem nejakej sprej do motoroveho prostoru a funguje to.
Pred tim jsem mel kunu 2x do roka a vzdy odtahovka. Od te doby co jsem to postrikal byl klid.
Zkusit to nastrikat na pude?
Peprak asi neni dobrej napad, budete skucet vsichni a kune to vadit nebude.
_________________ Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Pepřák vyzkoušený nemám, ale moc se mi to nepozdává. Naopak sprej proti kunám funguje dobře. Mám vyzkoušeno, že stačí obyčejný Starline, nemusí to být ani Würth. Ten také funguje, ale je mnohem dražší. Fór je v tom, že se sprej lepí kunám na packy, což nesnáší. Postupem času se lepivost snižuje napadáním prachu, proto je nutné nástřik pravidelně obnovovat. Ideálně tedy podle stop vypozorovat, kudy kuny chodí, a tam sprej nastříkat.
_________________ Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71