info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 748
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jasny vsecko chapu. Ty 4 spoje kolem pumpy mam kvuli tomu, ze ta nahradni neorigo pumpa ma jine prumery na vystupech. Tak jsem to nahadickoval pres spojky na miru. A na tom ramu jsem ty spojky urezal a napojil primo na hadicku a bych eliminoval netesnost toho nacvakavaciho spoje. No je to divocina, ale delal jsem to fakt precizne...
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Kdybych měl neorigo pumpu, udělal bych to stejně. Ale právě proto jsem koupil origo... 
Nicméně asi bych všechny ty spoje zrevidoval/udělal znovu, případně použil jiné hadičky.

Nicméně asi bych všechny ty spoje zrevidoval/udělal znovu, případně použil jiné hadičky.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 748
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nechci z vlákna dělat nějaký deníček
Ale dneska že nad ním vyzraju a dám časovač na později. Takže časovač na 6:20, příchod 5:56 (-8°C) . A bufet měl odmraženou půlku čelního okna a krásně jel bez nějakého kýchání
Potom jel ještě 8 minut s motorem, než jsem ho ručně vypnul. Zřejmě má dneska dobrej den....


-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já si stejně myslím, že ty bufíky u P2 si žijou svým totálně nevyzpytatelným způsobem. Hlavně co nejvíce naštvat uživatele. 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 748
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jakube začínám mít úplně stejný pocit
Jenom jsem mu vynadal aniž bych cokoliv opravil. A zase jede každý den...
Na to konto mě napadlo jeslti jsem si ho nemohl zavzdušnit sám. Než začal stávkovat tak topil pár dní skoro na rezervu....

Na to konto mě napadlo jeslti jsem si ho nemohl zavzdušnit sám. Než začal stávkovat tak topil pár dní skoro na rezervu....
-
Offline
- Příspěvky: 3317
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak a mas viníka, můj jede 6rok bez zásahu. Jediné co je na něm divné ze se k němu nedá připojit pres vidu jednotka je ššedivá, nicméně funguje pres nastaveni v palubaku i pres origo dálku tak i pres mobil.
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
To u P3 jakmile svítí rezerva, netopíš.Vizibable píše: 21 bře 2025 06:39 Jakube začínám mít úplně stejný pocitJenom jsem mu vynadal aniž bych cokoliv opravil. A zase jede každý den...
Na to konto mě napadlo jeslti jsem si ho nemohl zavzdušnit sám. Než začal stávkovat tak topil pár dní skoro na rezervu....
Takže bych se tomu zavzdušňování nedivil.
Přidáno za 44 sekund:
Co jsem si tak všiml, tak nejvíce problémy mají naftové ArdicVapik píše: 21 bře 2025 07:13 Tak a mas viníka, můj jede 6rok bez zásahu. Jediné co je na něm divné ze se k němu nedá připojit pres vidu jednotka je ššedivá, nicméně funguje pres nastaveni v palubaku i pres origo dálku tak i pres mobil.
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
u P2 záleží, jak je auto nakloněné, už jsem netopil s 1/3 nádrže a topil s dojezdem 60km
ale nikdy se mi to u nafty nezavzdušnilo, vypínání/nefunkčnost je většinou vadnou tryskou, pokud nepočítám upadlé vrtulky apod
ale nikdy se mi to u nafty nezavzdušnilo, vypínání/nefunkčnost je většinou vadnou tryskou, pokud nepočítám upadlé vrtulky apod
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak za ty roky služby snad už mají nárok si vymýšlet kdy chtějí dovolenouJakub Svoboda píše: 20 bře 2025 21:11 Já si stejně myslím, že ty bufíky u P2 si žijou svým totálně nevyzpytatelným způsobem. Hlavně co nejvíce naštvat uživatele.![]()

Jinak u P2 se mi ještě nestalo že by bufík nešel rozebrat, narozdíl od eberspacheru a webasta.
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak zrovna Webasto delam tak 15x do roka a uz mam na to figl jak jej vzdy rozebrat bez uhony.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14272
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Hm, tak jsem dneska nebufíkoval i přes nastavený časovač.
Bude to baterkou, sice je rok stará, ale asi nepřežila vybití na pár voltů od odstavené stříbřenky.
A to jsem ji v neděli dobil do plna, než jsem bufík namontoval a jinak na ni normálně jezdím.
Mám pocit, že už včera, kdy jsem ještě topil, mi po otevření auta nefoukal vnitřní ventilátor a to je vždycky předzvěst slabší baterie.
No nic, do rána to nechám na nabíječce a přes víkend zkusím tu regenerační funkci, co má druhá nabíječka. Když to nepomůže, tak holt budu vědět, že když chci mít ráno v autě teplo, tak ho musím dát na nabíječku, protože další baterku zatím kupovat nehodlám.
Bude to baterkou, sice je rok stará, ale asi nepřežila vybití na pár voltů od odstavené stříbřenky.
A to jsem ji v neděli dobil do plna, než jsem bufík namontoval a jinak na ni normálně jezdím.
Mám pocit, že už včera, kdy jsem ještě topil, mi po otevření auta nefoukal vnitřní ventilátor a to je vždycky předzvěst slabší baterie.
No nic, do rána to nechám na nabíječce a přes víkend zkusím tu regenerační funkci, co má druhá nabíječka. Když to nepomůže, tak holt budu vědět, že když chci mít ráno v autě teplo, tak ho musím dát na nabíječku, protože další baterku zatím kupovat nehodlám.

-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Na tu rekondici baterii raději odpoj od auta, některé nabíječky dávají napěťové špičky okolo 50V.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8183
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Myslím, že tolik voltů až né, ale rozhodně odpojit. Ostatně je to jedna z výstrah v návodu. Tedy aspoň u mé CTEK 5.0.
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Na to jsem tady někde narážel, pokud nabíjet v autě tak rozhodně odpojenou. 

-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
nabíjet v autě připojenou je úplně v klidu, myslíš, že v servise jako odpojují? 
rekondice je něco jiného...

rekondice je něco jiného...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14272
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No mám v plánu to dělat s baterií mimo auto. 

-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
U Ctec to u Recond zvedá napětí na cca 15-16V , víc nee. Nicméně elektronika v autě je v 99%do 30V takže cajk. Jinak bych už dávno nejezdil.
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nabíječek je moc a použít se dá i tohle https://shop.atoselektro.cz/desulfator-ozivovac-baterii-12v-48v-200ah_d135885.html?srsltid=AfmBOor1IwR5_DYmjbZ306-jqpp_VKq1jwYWLDdeLXf4EN-xtv866MLh
Ale to už jsem OT.
Ale to už jsem OT.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14272
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Hm, tak desulfatace se konat nebude. Baterie má 12,7 - 12,8 voltů a program se ani nespustí.
Když jsem baterku trochu vycucl zátěžovou zkoušečkou na 12,3v, tak se program začal spouštět, ale hned se ukončil, jako že OK.
Dneska ráno běžel bufík zase normálně i s vnitřním ventilátorem, ale auto bylo do rána na nabíječce.

Když jsem baterku trochu vycucl zátěžovou zkoušečkou na 12,3v, tak se program začal spouštět, ale hned se ukončil, jako že OK.

Dneska ráno běžel bufík zase normálně i s vnitřním ventilátorem, ale auto bylo do rána na nabíječce.
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak vitej do klubu...
Zůstává otázka, pokud novou baterii, pomůžu si skrz časté bufikovani nějakou tou "hybridní"?

Zůstává otázka, pokud novou baterii, pomůžu si skrz časté bufikovani nějakou tou "hybridní"?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14272
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ale je to divný, na stříbřence tahle baterie fungovala tuhle zimu bez problémů někde od listopadu do února než auto umřelo, bez jediného dobíjení. Bufíkoval jsem ale jenom ráno. Možná 2x nebo 3x i odpoledne při odjezdu z práce.
Jo a teď jsem koukal, že jsem ji kupoval už 22.12.2022. Takže je o něco starší než jsem si myslel.
Každopádně 2 roky není moc na to, aby takhle zlobila.
Co je na července jiný než na stříbřence, je rychlost vnitřního ventilátoru. U červenky rozhodně více fouká, než na stříbřence.
Jo a teď jsem koukal, že jsem ji kupoval už 22.12.2022. Takže je o něco starší než jsem si myslel.

Co je na července jiný než na stříbřence, je rychlost vnitřního ventilátoru. U červenky rozhodně více fouká, než na stříbřence.
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Moje má skoro 5 let, takže už má trochu nárok zlobit, ale zase jezdím 130km denně...
A ventilátor mi funí taky docela dost, řekl bych až zbytečně moc. Ale to bude spíš pocit, jelikož je venku docela teplo. Kdyby hodně mrzlo, tak mi to asi tak moc nepřijde...
S tou rychlostí ventilátoru mne napadá, že by mohlo záležet na verzi softu v CCM. Když mi nahráli novější, začala se klimatizace chovat trochu jinak než předtím. A právě mám pocit, že daleko víc fouká i za jízdy, když je potřeba vnitřek vyhřát poté, vo třeba auto pár minut stálo a vychladlo...
A ventilátor mi funí taky docela dost, řekl bych až zbytečně moc. Ale to bude spíš pocit, jelikož je venku docela teplo. Kdyby hodně mrzlo, tak mi to asi tak moc nepřijde...

S tou rychlostí ventilátoru mne napadá, že by mohlo záležet na verzi softu v CCM. Když mi nahráli novější, začala se klimatizace chovat trochu jinak než předtím. A právě mám pocit, že daleko víc fouká i za jízdy, když je potřeba vnitřek vyhřát poté, vo třeba auto pár minut stálo a vychladlo...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14272
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Měl jsem na mysli rychlost větráku při bufíkování, když otevřu auto.
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No však ano, valí to odhadem tak na čtverku, možná i víc.
Jen jsem chtěl říct, že se to chová jinak i v normálu a že to může ovlivňovat verze softu.
Občas se mi za jízdy děje i to, že mám nastavno 23, auto ještě není vevnitř na těch 23,ale je mi divně skrz ten teplý vzduch, tak uberu na 22 třeba a na pár sekund (tak 2 až 3) vyletí otáčky ventilátoru a hned zase slezou...
Jen jsem chtěl říct, že se to chová jinak i v normálu a že to může ovlivňovat verze softu.
Občas se mi za jízdy děje i to, že mám nastavno 23, auto ještě není vevnitř na těch 23,ale je mi divně skrz ten teplý vzduch, tak uberu na 22 třeba a na pár sekund (tak 2 až 3) vyletí otáčky ventilátoru a hned zase slezou...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14272
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Aha, tak to se mi za jízdy neděje. Mě spíše bývá na 23°C zima, respektive na mě fouká studený vzduch i když z výdechů fouká teplý vzduch.
Nevím proč se to děje, dělala to stříbřenka a dělá to stejně i červenka.
Jsem zvědavý jestli se něco změní, včera jsem totiž konečně vyčistil to vnitřní čidlo.

Jsem zvědavý jestli se něco změní, včera jsem totiž konečně vyčistil to vnitřní čidlo.

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé