Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od hajnej »

Rozhodně si kup novej díl a nešpekuluj o ceně. Dodělávali jsme nové nez. topení do Astry a suma bez dálky byla někde kolem 35tis Kč. Takže nějakých 13 je pořád ok za ten komfort.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Mirek Kabát
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 292
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Mirek Kabát »

raolsa píše: 25 lis 2021 21:18
raolsa píše: 23 lis 2021 15:53 Hm, tak dneska odpoledne opět bez bufíkování. :cry:
Musím předělat to palivo, někde to musí přisávat vzduch.
Tak dneska jsem předělal čerpadlo dozadu a je to úplně v háji. Bufík běží 4 minuty, pak chcípne, nastartuje, zase běží 4 minuty, chcípne a už nenastartuje. Ale když ho znovu ručně pustím, tak zase běží ty čtyři minuty a tak pořád dokola.
Podezření padá na sací hadičku z nádrže, páč mi připadlo, že byla trochu od benzínu. Zítra je v plánu ji vyměnit, ale pokud to nepomůže tak už nevím. Při výměně ještě zkusím jestli je dost dlouhá ta pidihadička do nádrže. Mám tu náhradní čerpadlo tak ji do něj strčím kam až dosáhne. Mám polovinu nádrže benzínu.
Radku, mně to o víkendu nedalo a vlítl jsem na to. Koupil jsem slabší 5mm hadici. Do teď jsem tam měl 6mm. Trubku jsem zachoval a hadice vyměnil za ty slabší a fakt důkladně utěsnil. Navíc nová hadice je průhledná, tak jsem koukal, jak se to odvzdušňuje. Než lezl do bufíka jen benzín bez bublin, tak jsem musel asi 6x spustit vidou čerpadlo. Pak už bufajz běžel parádně a v autě horko. Do teď jen teplej motor. Ve čtvrtek, až se dostanu k autu, tak to bude buď potvrzení, že to bylo ono. ...anebo ne. :( Ale pokusy doma naznačují, že jo. :)
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

Mirek Kabát
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 292
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Mirek Kabát »

A teď otázka, na kterou neznám odpověď. Kde koupit vrtaný zimmermanny nebo bremba na eRko (S60)? Pátral jsem, ale marně. Když už to vypadalo nadějně, tak sice prodejce uvádí, že jsou to jsou ony, ale rozměry nesedí. Průměr, tloušťka kotouče.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3608
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

já objednával někdy před 2 lety vrtanné Zimmermany na XC90 z Německa - Autodoc.
Pamatuju si, že jich tam bylo na výběr hafo, já bral 336mm, ale byly tam i 330mm pro Bremba.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Mirek Kabát píše: 26 lis 2021 18:01 Radku, mně to o víkendu nedalo a vlítl jsem na to. Koupil jsem slabší 5mm hadici. Do teď jsem tam měl 6mm. Trubku jsem zachoval a hadice vyměnil za ty slabší a fakt důkladně utěsnil. Navíc nová hadice je průhledná, tak jsem koukal, jak se to odvzdušňuje. Než lezl do bufíka jen benzín bez bublin, tak jsem musel asi 6x spustit vidou čerpadlo. Pak už bufajz běžel parádně a v autě horko. Do teď jen teplej motor. Ve čtvrtek, až se dostanu k autu, tak to bude buď potvrzení, že to bylo ono. ...anebo ne. :( Ale pokusy doma naznačují, že jo. :)
No já jsem momentálně ve stavu, že bufík ráno i odpoledne běžel a před chvílí jsem předělal to vedení vody na systém bez téček. Byl jsem to i projet, aby se to pořádně odvzdušnilo. A jsem zvědavý na zítřek, kdy chci provést další zkoušku provozu při naprogramovaní.
Dneska, po předělání, jsem to ještě zkoušel ručně zapnout, bufík běžel, ale dosáhnul teploty cca 85 - 86°C a pak začal cyklovat, tzn. vypínal a zase zapínal při poklesu teploty na nějakých 72°C. Přitom teplotu motoru to ukazovalo nějakých 65 - 68°C. Vnitřní větrák jsem při tom měl zapnutý na druhou diodu.
Ale celá tahle zkouška probíhala při relativně ohřátém motoru po návratu z práce.
Mám doma ještě 5mm benzínovou gumovou hadici a pak 4mm a 6mm průhlednou plastovou tlakovou hadičku.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5830
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Proto ja kdyz montuji bufiky do P3, tak cele palivove vedeni je uplně nové. Jak jehla do nadrze Origo nova, tak cele vedeni je v kuse a plastova trubicka 5mm origo Webasto.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Mirek Kabát
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 292
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Mirek Kabát »

Ejdou Rotacak píše: 26 lis 2021 19:09 já objednával někdy před 2 lety vrtanné Zimmermany na XC90 z Německa - Autodoc.
Pamatuju si, že jich tam bylo na výběr hafo, já bral 336mm, ale byly tam i 330mm pro Bremba.
Na XC jsem je tam taky kdysi kupoval. Ale na éro... Marný. Asi se jim to na vymírájící auto nevyplatí dělat a není jiný s těmito rozměry. :( A přitom je tak moc potřebuju. :cry:
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

Mirek Kabát
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 292
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Mirek Kabát »

raolsa: Větrák v autě si to zapne bez ohledu v jaký poloze máš čudlík na ccm. A pokud máš klíček v zapalování, tak musí být v poloze 0. Jinak se větrák nespustí.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2183
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od peter cz »

Mirek Kabát píše: 26 lis 2021 20:08
Ejdou Rotacak píše: 26 lis 2021 19:09 já objednával někdy před 2 lety vrtanné Zimmermany na XC90 z Německa - Autodoc.
Pamatuju si, že jich tam bylo na výběr hafo, já bral 336mm, ale byly tam i 330mm pro Bremba.
Na XC jsem je tam taky kdysi kupoval. Ale na éro... Marný. Asi se jim to na vymírájící auto nevyplatí dělat a není jiný s těmito rozměry. :( A přitom je tak moc potřebuju. :cry:
Osobní zkušenost s nima nemám, ale jestli tam ty díry potřebuješ :D https://race-shop.cz/brzdove-kotouce-rotinger/59356-predni-brzdove-kotuce-rotinger-tuning-series-20997-2ks.html#/9-povrchova_uprava-graphite_line/2079-typ-t3
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Mirek Kabát píše: 26 lis 2021 20:16 raolsa: Větrák v autě si to zapne bez ohledu v jaký poloze máš čudlík na ccm. A pokud máš klíček v zapalování, tak musí být v poloze 0. Jinak se větrák nespustí.
Jop, to už jsem zjistil, já jsem tím ručním zapnutím na druhou diodu simuloval rychlost při naprogramování bufíku. Teda alespoň podle pocitu větru mi to tak přišlo, že to fouká druhou rychlostí. Měl jsem při testu zapnutý klíček, abych mohl sledovat hodnoty ve Vidě.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Mirek Kabát
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 292
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Mirek Kabát »

Peter.cz:
Jde mi především o tu kvalitu zimmermannů . Na XC je mám už 4 roky, 60kkm a není na nich žádnej rantl. Pořád jako nový.
Ale nejspíš to bude cesta. Děkuju za odkaz.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Jak nastavím ve Vidě vyšší otáčky vnitřního ventilátoru při provozu bufíka? :unknown:
Dneska vytopeno časovačem na 8°C :o , ale když jsem nastartoval, tak hned začal větrák funět dovnitř žhavý vzduch. :pardon:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Mirek Kabát
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 292
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Mirek Kabát »

CPM nebo CEM. Ale 90% CPM. Rozsah nastavení 4000, 7000 a ještě něco. Určo je to i ve vdash.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Jo, to tam je, ale to je nastavení vrtulky bufíka (odzkoušeno) ne vnitřního větráku.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Mirek Kabát
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 292
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Mirek Kabát »

Jo, víc tam není. Pak už jen nastavení klapek pro distribuci vzduchu do auta v CCM. Ale to nemá vliv na rychlost ventilátoru. Jak ti topí auto za jízdy? Stejně, jako předtím, než si tam zapojil bufa?
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Topí to stejně, ale ještě jsem s tím nejel daleko po předělání hadic do série.
Jinak poslední upgrade byl, že jsem nastavil otáčky bufíku na 7000 a distribuci vzduchu na 70% na okno a 30% podlaha. Předtím to bylo obráceně.
No a když jsem to naprogramoval teď odpoledne na 15:45, tak po příchodu do auta bylo na teploměru 11,5° a ručička na třetí čárce.
Mohl by jsi kouknout do Vidy kolik máš frekvenci čerpadla ty?
To je totiž jediný co by se ještě asi mohlo změnit. Já mám teď 5,5 Hz.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Mirek Kabát
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 292
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Mirek Kabát »

To teď nemůžu. K autu se dostanu až ve čtvrtek. Minulou sobotu jsem na to koukal a kdybys mně zabil, tak si nevzpomenu jestli to bylo 5,5 nebo 5,7. Mrknu, až se vrátím domů.
Proč jsem se ptal, jak ti to topí? Když jsem přitáhl moje auto ze švajcu, tak bylo bez bufa a topilo dvě zimy normálně. Na jaře jsem tam dal bufíka a když začly mrazy, tak jsem v autě klepal kosu. Na trase 10km to bylo v poho, ale delší cesty furt zima. Novej termostat, radiátor topení, kalibrace klapek. Furt zima. V Liberci jsem chtěl udělat reload CCM, to se jim nepovedlo. Chlapík, co to dělá měl dovolenou nebo co a záskok bezradnej. Měl jsem doma ještě jednu CCM, mladší ročník. Přehodil jsem, auto zase topí a bufík po hodině udělá v autě vedro. Před tím jen nenápadný náznak, že to vyrábělo teplo, když už se tedy na druhý pokus chytl a natlačil tam benzín. Možná máš zakopanýho stejnýho psa.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

Mirek Kabát
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 292
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Mirek Kabát »

Hajnej v jednom starým topiku píše 5,7 nafta a 6,8 benzín.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Nafta má 4,9 a benzín 5,5 která se později změnila na 6,8.
Proto jsem se ptal. Jestli máš těch 5,5 nebo už těch 6,8.
A když jsi dal novější CCM tak jsi nemusel přehrávat SW?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Mirek Kabát
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 292
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Mirek Kabát »

Aha. Novější od kdy? Mám toho bufa z 02. Soft ccm jsem nepřehrával a funguje všechno. Nevím jestli je to náhoda, anebo běžný stav, že to šlo bez klonování. Klon by v tom případě asi nic neřešil.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

Shockey

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Shockey »

XC dneska dostala sutrem do celniho skla (vyhrivane), pod senzorama je prasklina, prumer cca 4 mm. Chci to nechat zalepit, v Brne jsem nasel Autosklo Lassy, Autosklo Roger a Carglass - nejaka zkusenost s nimi?
Skla mam pripojisteny, ale podle vseho je cena cca 1 000 Kc, tak je mi jedno, jestli to bude na pojistku nebo placeny, jde mi o kvalitu prace a vysledek. Diky

Weight
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 430
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Weight »

Ako sa volala firma, ktorá vyrábala hardtop na kabrio C70 prvej generácie? Myslím, že to bola holandská firma, ale nemôžem dohľadať názov.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002

spy
Offline
Příspěvky: 1165
Registrován: 15 roků
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od spy »

_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Tak už jsem opravdu v koncích. :cry:
Neví někdo proč funkční benzínový bufík mi nevytopí auto na víc než cca 8°C? Voda v motoru má cca 60°C. Vše funguje, bufík se už nevypíná, vnitřní větrák chodí, ale prostě to víc netopí.
Dneska mi Mirek Kabát udělal srovnávací test, kdy auto načasoval, dal dovnitř teploměr a v daný čas měl v autě 18°C dole u panelu CCM, 25°C ve výšce očí a vodu na 71°C.
Oběhové čerpadlo mám nové. Tak kde může být zakopaný pes?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Romulusw »

Může mi někdo vysvětlit, proč tahle televize https://www.datart.cz/televize-lg-oled55a1-cerna.html v datartu ještě ve středu měla cenovku 19900,- a dnes je o sedmičku dražší?

Tu cenu má ještě EW, ale není skladem, takže až bude, tak taky o 7 litrů víc.

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé