
Vždy se mi V70 P2 velmi líbila, je to tedy trochu splněný sen


Nakonec jsem koukal po tom, co se mi líbilo nejvíc, tzn V70 II, pojal jsem to minimalisticky, že bude nejlepší nejjednodušší kombinace motoru a převodovky (D5 euro 3 + manuál M56), kde se nemá co pokazit. Teda skoro

Nutnost byl taky tmavý interiér a koukal jsem hlavně po MY 2005, tzn facelift, jenže takových aut moc nebylo. Jedno jsem měl vyhlídlé 1600 km daleko v IT, dvě pěkné mi utekly na bazoši, tak když se objevil inzerát mého auta, druhý den jsem tam hned jel a dohodli jsme se.
Jinak jsem 4. majitel, 2 v Německu, přede mnou jeden v ČR (povoláním prodejce z autobazaru), který to měl 3 roky a najel s ní 30tkm. Při koupi stav km: 331 000 km - 05.08.2019
Hlavní důvody, proč jsem ho koupil:
- jasná historie, mám originál COC list, věrohodnou servisku, originály německých TP, protokol z poslední německé STK, atd.
- barva, interiér a výbava přesně, co jsem chtěl
- absolutně bez koroze a relativně málo kosmetických vad
- provedený servis cca za 50t Kč - spojka+dvouhmota, záslepky na olej pořešené, rozvody, přední tlumiče a horní uložení a x dalších drobností
- slušné letní a úplně nové zimní pneu Nokian na origo alu discích
Nicméně, co bylo špatně:
- nefunkční střešní okno
- nefunkční bufík
- celkem nejisté jízdní vlastnosti
- KO zadní nivomaty
- horší silentbloky motoru
- občas chyba kroužku pod volantem
- načlé řízení (v zatáčce cukalo)
Jinak je to tedy D5244T 120 kW euro 3, manuál M56, výroba 11/2004 (MY2005), výbava Momentum: šíbr, polokůže, spaceball, HU-850 + premium sound, RTI, telefon, zadní senzory, tažné na 1800kg,...
Foto ještě z inzerátu: