Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#301 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
O těch Meyle HD dílech jsem dosti přemýšlel, leč nikdy nezkoušel. Dej pak vědět, jaký to je.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#302 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Tak hlavně doufám že ti tam už nebude nic klepat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#303 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Jojo, i s uložením stabilizátoru.
Naměřil jsem průměr cca 23mm a tak jsem koupil ty největší gumy co se dělají 22mm...
https://www.motora.cz/sidem/801806.html
Kupodivu jsem se trefil a pasuje to... Nicméně to bylo zbytečné, protože původní originály jsou dobré a nic jim není. (tak si je schovám kdyby se tahle náhrada vymlátila)
Jelikož podkova pořád vylézala z gumy, tak jsem ji tam stáhnul napřed bez ramena a jak si to sedlo do té gumy, tak už pak nevylezla a už to šlo dobře.
S Meyle HD je to první zkušenost, tak se uvidí co to vydrží.
Po první projížďce je to zatím nejlepší pokrok na celé etapě přední nápravy... Mám z toho dobrej pocit zatím... ale to jsem měl i po tlumičích.
Ovšem koukal jsem na to řízení jak tady strašíte že to občas klepe uvnitř a jestli je to ta zátka zespodu pod volantovou tyčí, tak ji mám taky plastovou...
Teď mě bude v blízké době čekat běžná periodická údržba, ale dále si myslím že se ještě podívám jak vypadá zadní náprava... sice tam nic neslyším, ale kouknout se můžu.
Něco k nákupu:
Nakonec jsem všechno kupoval u motora.cz, protože autodílos tentokrát zklamal a nevím proč mám pocit že ze mě chtěli škubnout víc peněz než je třeba.
Dlouhodobě nakupuji v cardu a autodílos… spíš ale autodílos, mají větší sortiment.
A tak nebyl ani důvod tam nehledat ramena... Nějakou dobu na to již koukám a tak vím že od meyle měli original na obě strany, ale v HD pouze na levou stranu za cca 3.400Kč
Hledal jsem dál a našel u motora.cz za 3.144Kč kus a měli obě strany.
Ale nedalo mi to a napsal dotaz do autodílos že HD mají jen levé a zda a za kolik by bylo pravé.
Přišla mi ještě odpoledne odpověď že žádný z dodavatelů nemá skladem a termín neznámý.
Ale druhý den ráno koukám a autodílos má najednou HD na obě strany, ale cena je 4300Kč kus.
A tak následoval další mail že jsem se všiml že přes noc naskladnili, ale nechápu navýšení ceny o 900Kč přes noc a i oproti konkurenci.
Přišla odpověď že dodavatel přes noc naskladnil (zrovna když jsem ho sháněl ), ale s cenou nedokážou nic udělat.
OK, objednal jsem u motora za 3144Kč kus a tím to ukončil …
Následující den má autodílos ramena HD stále na obě strany ale najednou už zase za 3.400Kč kus...
Příští repas přední nápravy si dám až tam bude svítit přes půl mega… doufám že to vydrží alespoň jako originál...
Naměřil jsem průměr cca 23mm a tak jsem koupil ty největší gumy co se dělají 22mm...
https://www.motora.cz/sidem/801806.html
Kupodivu jsem se trefil a pasuje to... Nicméně to bylo zbytečné, protože původní originály jsou dobré a nic jim není. (tak si je schovám kdyby se tahle náhrada vymlátila)
Jelikož podkova pořád vylézala z gumy, tak jsem ji tam stáhnul napřed bez ramena a jak si to sedlo do té gumy, tak už pak nevylezla a už to šlo dobře.
S Meyle HD je to první zkušenost, tak se uvidí co to vydrží.
Po první projížďce je to zatím nejlepší pokrok na celé etapě přední nápravy... Mám z toho dobrej pocit zatím... ale to jsem měl i po tlumičích.
Ovšem koukal jsem na to řízení jak tady strašíte že to občas klepe uvnitř a jestli je to ta zátka zespodu pod volantovou tyčí, tak ji mám taky plastovou...
Teď mě bude v blízké době čekat běžná periodická údržba, ale dále si myslím že se ještě podívám jak vypadá zadní náprava... sice tam nic neslyším, ale kouknout se můžu.
Něco k nákupu:
Nakonec jsem všechno kupoval u motora.cz, protože autodílos tentokrát zklamal a nevím proč mám pocit že ze mě chtěli škubnout víc peněz než je třeba.
Dlouhodobě nakupuji v cardu a autodílos… spíš ale autodílos, mají větší sortiment.
A tak nebyl ani důvod tam nehledat ramena... Nějakou dobu na to již koukám a tak vím že od meyle měli original na obě strany, ale v HD pouze na levou stranu za cca 3.400Kč
Hledal jsem dál a našel u motora.cz za 3.144Kč kus a měli obě strany.
Ale nedalo mi to a napsal dotaz do autodílos že HD mají jen levé a zda a za kolik by bylo pravé.
Přišla mi ještě odpoledne odpověď že žádný z dodavatelů nemá skladem a termín neznámý.
Ale druhý den ráno koukám a autodílos má najednou HD na obě strany, ale cena je 4300Kč kus.
A tak následoval další mail že jsem se všiml že přes noc naskladnili, ale nechápu navýšení ceny o 900Kč přes noc a i oproti konkurenci.
Přišla odpověď že dodavatel přes noc naskladnil (zrovna když jsem ho sháněl ), ale s cenou nedokážou nic udělat.
OK, objednal jsem u motora za 3144Kč kus a tím to ukončil …
Následující den má autodílos ramena HD stále na obě strany ale najednou už zase za 3.400Kč kus...
Příští repas přední nápravy si dám až tam bude svítit přes půl mega… doufám že to vydrží alespoň jako originál...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#304 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Jestli myslíš tu šedou zátku v ose volantové tyče tak ta to není - na tu jsem se také nachytal, ale Jakub Svoboda mne navedl. Je za na řízení zezadu v místě volantové tyče.
Když sundáš levé kolo a strčíš zrcátko za řízení nad stabilizátorem tak sice špatně,ale měl bys ji zahlédnout. Bude tam červená zátka se zeleným okrajem/nebo obráceně. To je ta plastová.
Udělal bych foto, ale místa jak v hodinkách tak se nechytám.
Když sundáš levé kolo a strčíš zrcátko za řízení nad stabilizátorem tak sice špatně,ale měl bys ji zahlédnout. Bude tam červená zátka se zeleným okrajem/nebo obráceně. To je ta plastová.
Udělal bych foto, ale místa jak v hodinkách tak se nechytám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#305 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Aha,
tak to jsem se asi taky chytil... ještě jsem si říkal jak je to když tak docela dobře dostupné.
tak to jsem se asi taky chytil... ještě jsem si říkal jak je to když tak docela dobře dostupné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#306 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Mrkni sem. https://www.drive2.ru/l/550399853897713162/
Mě dnes ta opravná sada od soudruhů z Moskvy právě dnes dorazila.
Mě dnes ta opravná sada od soudruhů z Moskvy právě dnes dorazila.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#307 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
A taky si prý máme zkontrolovat jestli je dotažen sloupek volantu - prý často klepe, ale kde a jakým momentem já netuším.. Pod tou šedou zátkou???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#308 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
270.000km
Jak tak koukám, tak poslední dobou mám co tisíc km, tak to jeden záznam servisu...
Tentokrát běžný servis...
Proplach motoru BG109, výměna oleje a filtru + kabinový filtr
Navíc mezi intervalem rozvodů výměna řemenů příslušenství, kladky a volnoběžky alternátoru.
Původní myšlenka byla jen vyklonit altík volnoběžkou nahoru a vyměnit ji v autě... To fakt nejde
Pro lepší demontáž alternátoru jsem odstranil hadici z chladiče (kupodivu z toho skoro nic nevyteklo).
Nevím jestli volnoběžka byla ještě původní a nebo už měněna, ale byla tam také INA.
Při zkoušce v ruce měla už trochu vůle do stran a také takový šustivý zvuk při protáčení oproti nové.
Kladka vypadala velice dobře přístupně, ale nešla povolit, tak šel ven celý napínák a ve svěráku další marný pokus o povolení. Pak jsem za to skutečně vzal a o kousek se to pootočilo, tak jsem to máznul WDčkem a že to musím rozhýbat a trošku ji zase zpět dotahnu... Při dotahování se najednou povolila... Je tam zcela logicky ale nečekaně levý závit...
Řemeny jsem z toho vyhodil origo Volvo (při projíždění přehnutého řemenu v ruce na nich nic špatného nebylo - žádné prasklinky, vůbec nic) a nasadil Continental , hlavní v provedení Extra. Tak snad to vydrží.
Jak tak koukám, tak poslední dobou mám co tisíc km, tak to jeden záznam servisu...
Tentokrát běžný servis...
Proplach motoru BG109, výměna oleje a filtru + kabinový filtr
Navíc mezi intervalem rozvodů výměna řemenů příslušenství, kladky a volnoběžky alternátoru.
Původní myšlenka byla jen vyklonit altík volnoběžkou nahoru a vyměnit ji v autě... To fakt nejde
Pro lepší demontáž alternátoru jsem odstranil hadici z chladiče (kupodivu z toho skoro nic nevyteklo).
Nevím jestli volnoběžka byla ještě původní a nebo už měněna, ale byla tam také INA.
Při zkoušce v ruce měla už trochu vůle do stran a také takový šustivý zvuk při protáčení oproti nové.
Kladka vypadala velice dobře přístupně, ale nešla povolit, tak šel ven celý napínák a ve svěráku další marný pokus o povolení. Pak jsem za to skutečně vzal a o kousek se to pootočilo, tak jsem to máznul WDčkem a že to musím rozhýbat a trošku ji zase zpět dotahnu... Při dotahování se najednou povolila... Je tam zcela logicky ale nečekaně levý závit...
Řemeny jsem z toho vyhodil origo Volvo (při projíždění přehnutého řemenu v ruce na nich nic špatného nebylo - žádné prasklinky, vůbec nic) a nasadil Continental , hlavní v provedení Extra. Tak snad to vydrží.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#309 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
275.000km
Posledních 14 dnů jsem s V70 projel pár běžných dovolenkových států Evropy.
Cesta začala 14.7. trasou na Slovensko opět do vysokých tater lehce přes 600km, tam nějaké místní pojížďky.
Odtud 20.7. přesun přes Maďarsko (bez dálnice) do Chorvatska (po dálnici cca 120km/h) na ostrov Pag přes most, celkem přes 1000km a tam také nějaké pojížďky.
No a 25.7. jsem měl naplánovaný návrat domů.
Z ostrova trajektem, podél pobřeží po silnici až na sever země, dále přejezd do Slovinska a průjezd Slovinskem bez dálnice na hraniční přechod s Rakouskem Ljubelj.
Dále Rakousko průjezd od Klagenfurtu do Dolního Dvořiště opět bez dálnic přes alpy.
Asi tak v polovině Rakouska jsem měl před sebou poslední větší stoupání do hor na 6,5km nastoupat nějakých 400m (nic extrémního).
Téměř na vrcholu jsem dojel pomaleji jedoucí auto, tak jsem dal trojku a prošlápnul plyn abych ho předjel, koukám do zpětného zrcátka zda se už můžu zařadit a dávám čtyřku.
V tu chvíli z mého auta vyletěl bílej dým trvající tak 2 vteřiny že jsem ani to předjeté auto neviděl, ale auto jelo v pohodě dál.
Trvalo jen pár set metrů a na displeji se začaly chaoticky střídat hlášky takovým způsobem že to člověk nestíhal ani číst. pamatuju si tři.
velká zátěž motoru - zpomalte, podřaďte ; přehřátí motoru - bezpečně zastavte, nízká hladina chladící kapaliny - bezpečně zastavte a možná ještě něco jiného tam bylo.
Vyšlo to tak že jsem překonal vrchol kopce vyhodil kvalt a na prvním možném místě auto ostavil a uposlechl hlášky vypněte motor.
Co je paradox že i při tomto extrému teploměr si stále vesele ukazoval provozní běžnou teplotu.
Sahary jely na plno a z kapoty stoupal dým, ani se mi to nechtělo odklopit. - letmej pohled na navigaci prozradil že mi chybí 180km na hranice do ČR.
Po odklopení kapoty celej motorovej prostor poblitej lepivým humusem, v nádobce chladící kapaliny skoro nic.
Po nějaké té prohlídce jsem viděl že je hadice mezi termostatem a chladičem nějaká volná na straně termostatu.
Tak jsem rozebral sání abych tam viděl a zjistil že hadice vystřelila z příruby termostatu, nechápal jsem jak se to mohlo stát, nikde žádné poškození ničeho, nasadil jsem ji zpět a smontoval auto dohromady.
Naštěstí tam tekl horský potok, tak jsem do tak nějak vychladlého auta nalil vodu z potoka...
Auto chytlo na první dobrou, chyby žádné, trošku si voda sedla a tak jsem ještě dolil do max.
Měl jsem v autě ještě 6 velkých perlivých vod a tak jsem je na místě vylil a načepoval si je vodou z potoka, protože každá deci se počítá a nevěděl jsem absolutně v tu chvíli co bude, jestli bude auto vodu brát, nebo to znovu vyletí.
A vyrážím k hranicím, tím nejlehčím tempem jaké si jde představit, žádné vytáčení prostě klid.
Následujících 40km jsem každých 10km stavěl pro hlášku nízká hladina kapaliny, jelikož člověk v tu chvíli neví jestli chybí jen trochu a nebo nemá nic, tak je lepší vždy zastavit.
Dolít trochu vody, hned doplnit zásoby z potoka.
Pak už se hláška neukázala a já dojel těch 140km na hranice a pak ještě 220km až domů.
Ale celou dobu jsem přemýšlel jak ta hadice mohla vystřelit a že i kdyby to natlakovalo, tak že to nefouklo přes víčko expančky.
A na konci Rakouska mi to došlo.... že vlastně já měl při posledním servisním zásahu tu hadici vyndanou pro ulehčení práce.
Na 99% jsem ji tam špatně nasadil. Dnes jsem si to zkusil nasimulovat znovu a přikláním se k tomu že to je velmi pravděpodobné. (ale vydrželo to 4500km)
Ta hadice na tu přírubu pasuje jen jedním přesným směrem, je tam výbrus a pero.
Dnes při opakovaném pokusu se nasadí hadice, je cítit jak jde ztuha přes těsnění a pak se zarazí a tak jsem ji zřejmě nasadil a zajistil, jenže to zajištění hadice bylo před zajištěním na přírubě, takže to vlastně drží hlavně a jen těsnění.
Zarazí se to totiž že nesedne pero do drážky, po správném malém pootočení jde najednou hadice dorazit ještě kousek 3mm a to je přesně to rozhodující aby zajištění hadice zapadlo do správného místa na přírubě, jak jednoduché...
Dneska jsem motor, kapotu, dečku a všechno důkladně propláchnul vodou.
Teď už jen doufat že nebudou žádné následky a někdy budu muset vypláchnout chladící okruh dát tam nějakou tu směs...
Posledních 14 dnů jsem s V70 projel pár běžných dovolenkových států Evropy.
Cesta začala 14.7. trasou na Slovensko opět do vysokých tater lehce přes 600km, tam nějaké místní pojížďky.
Odtud 20.7. přesun přes Maďarsko (bez dálnice) do Chorvatska (po dálnici cca 120km/h) na ostrov Pag přes most, celkem přes 1000km a tam také nějaké pojížďky.
No a 25.7. jsem měl naplánovaný návrat domů.
Z ostrova trajektem, podél pobřeží po silnici až na sever země, dále přejezd do Slovinska a průjezd Slovinskem bez dálnice na hraniční přechod s Rakouskem Ljubelj.
Dále Rakousko průjezd od Klagenfurtu do Dolního Dvořiště opět bez dálnic přes alpy.
Asi tak v polovině Rakouska jsem měl před sebou poslední větší stoupání do hor na 6,5km nastoupat nějakých 400m (nic extrémního).
Téměř na vrcholu jsem dojel pomaleji jedoucí auto, tak jsem dal trojku a prošlápnul plyn abych ho předjel, koukám do zpětného zrcátka zda se už můžu zařadit a dávám čtyřku.
V tu chvíli z mého auta vyletěl bílej dým trvající tak 2 vteřiny že jsem ani to předjeté auto neviděl, ale auto jelo v pohodě dál.
Trvalo jen pár set metrů a na displeji se začaly chaoticky střídat hlášky takovým způsobem že to člověk nestíhal ani číst. pamatuju si tři.
velká zátěž motoru - zpomalte, podřaďte ; přehřátí motoru - bezpečně zastavte, nízká hladina chladící kapaliny - bezpečně zastavte a možná ještě něco jiného tam bylo.
Vyšlo to tak že jsem překonal vrchol kopce vyhodil kvalt a na prvním možném místě auto ostavil a uposlechl hlášky vypněte motor.
Co je paradox že i při tomto extrému teploměr si stále vesele ukazoval provozní běžnou teplotu.
Sahary jely na plno a z kapoty stoupal dým, ani se mi to nechtělo odklopit. - letmej pohled na navigaci prozradil že mi chybí 180km na hranice do ČR.
Po odklopení kapoty celej motorovej prostor poblitej lepivým humusem, v nádobce chladící kapaliny skoro nic.
Po nějaké té prohlídce jsem viděl že je hadice mezi termostatem a chladičem nějaká volná na straně termostatu.
Tak jsem rozebral sání abych tam viděl a zjistil že hadice vystřelila z příruby termostatu, nechápal jsem jak se to mohlo stát, nikde žádné poškození ničeho, nasadil jsem ji zpět a smontoval auto dohromady.
Naštěstí tam tekl horský potok, tak jsem do tak nějak vychladlého auta nalil vodu z potoka...
Auto chytlo na první dobrou, chyby žádné, trošku si voda sedla a tak jsem ještě dolil do max.
Měl jsem v autě ještě 6 velkých perlivých vod a tak jsem je na místě vylil a načepoval si je vodou z potoka, protože každá deci se počítá a nevěděl jsem absolutně v tu chvíli co bude, jestli bude auto vodu brát, nebo to znovu vyletí.
A vyrážím k hranicím, tím nejlehčím tempem jaké si jde představit, žádné vytáčení prostě klid.
Následujících 40km jsem každých 10km stavěl pro hlášku nízká hladina kapaliny, jelikož člověk v tu chvíli neví jestli chybí jen trochu a nebo nemá nic, tak je lepší vždy zastavit.
Dolít trochu vody, hned doplnit zásoby z potoka.
Pak už se hláška neukázala a já dojel těch 140km na hranice a pak ještě 220km až domů.
Ale celou dobu jsem přemýšlel jak ta hadice mohla vystřelit a že i kdyby to natlakovalo, tak že to nefouklo přes víčko expančky.
A na konci Rakouska mi to došlo.... že vlastně já měl při posledním servisním zásahu tu hadici vyndanou pro ulehčení práce.
Na 99% jsem ji tam špatně nasadil. Dnes jsem si to zkusil nasimulovat znovu a přikláním se k tomu že to je velmi pravděpodobné. (ale vydrželo to 4500km)
Ta hadice na tu přírubu pasuje jen jedním přesným směrem, je tam výbrus a pero.
Dnes při opakovaném pokusu se nasadí hadice, je cítit jak jde ztuha přes těsnění a pak se zarazí a tak jsem ji zřejmě nasadil a zajistil, jenže to zajištění hadice bylo před zajištěním na přírubě, takže to vlastně drží hlavně a jen těsnění.
Zarazí se to totiž že nesedne pero do drážky, po správném malém pootočení jde najednou hadice dorazit ještě kousek 3mm a to je přesně to rozhodující aby zajištění hadice zapadlo do správného místa na přírubě, jak jednoduché...
Dneska jsem motor, kapotu, dečku a všechno důkladně propláchnul vodou.
Teď už jen doufat že nebudou žádné následky a někdy budu muset vypláchnout chladící okruh dát tam nějakou tu směs...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#310 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Pěkná story a výlet. Osobně bych měl obavu dávat studenou vodu z potoka do motoru, který vařil.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#311 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Přeci jen tam byla nějaká ta časová prodleva než jsem to rozerbal, opravil a sestavil... snad dostatečná.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#312 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Taková péče a nakonec taková banální porucha. Bude to v pohodě, si myslím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#313 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Hlavně, že jsi dojel.
Držím palce, ať je vše v pohodě!
Držím palce, ať je vše v pohodě!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#314 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Takový super trip a takové nervy na konci...
Hlavně, že to věřím dopadlo dobře.
Hlavně, že to věřím dopadlo dobře.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#315 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Nevím jestli bych to nazval poruchou...
Tohle byla vyloženě přímo chyba při montáži.
Už mám koupenou kapalinu a destilku.
Nicméně jedna z věcí kterou chci vyřešit je doplnění odvzdušňovací hadičky mezi vršek chladiče a expančku. (řeší se to i svolávačkou)
Nechápu kterej retard mohl rozhodnout v rámci úspory tam dát dva špunty místo půl metru slabý trubičky s náklady v řádu korun.
Všichni kdo máme místo hadičky dva špunty, tak v horní části chladiče cca 5cm prostě vodu nemáme a o to máme sníženou účinnost chladiče.
Já si zkusil po příjezdu domů ještě před simulací hadice vytáhnout ten špuntík z chladiče... trvalo jakou dobu než se chladič doplnil a začala téct voda ven.
Ani tak nejde o tu účinnost chladiče (to když tak doženou sahary), ale o to aby taky zmizel veškerý vzduch z okruhu a neležel v chladiči.
Tohle byla vyloženě přímo chyba při montáži.
Už mám koupenou kapalinu a destilku.
Nicméně jedna z věcí kterou chci vyřešit je doplnění odvzdušňovací hadičky mezi vršek chladiče a expančku. (řeší se to i svolávačkou)
Nechápu kterej retard mohl rozhodnout v rámci úspory tam dát dva špunty místo půl metru slabý trubičky s náklady v řádu korun.
Všichni kdo máme místo hadičky dva špunty, tak v horní části chladiče cca 5cm prostě vodu nemáme a o to máme sníženou účinnost chladiče.
Já si zkusil po příjezdu domů ještě před simulací hadice vytáhnout ten špuntík z chladiče... trvalo jakou dobu než se chladič doplnil a začala téct voda ven.
Ani tak nejde o tu účinnost chladiče (to když tak doženou sahary), ale o to aby taky zmizel veškerý vzduch z okruhu a neležel v chladiči.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#316 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Doplněna odvzdušňovací hadička mezi chladič a nádobku.
Originál Volvo vychází přes 1000Kč.
Od J.Svobody jsem dostal informaci že tam pasuje z LandRovera, originál stojí 150Kč
Objednáno na LR, po týdnu dnes byla k vyzvednutí v Kelly, na hadičce jsou nápisy FoMoCo, naohýbání téměř dokonalé, jak kdyby to tam patřilo.
Originál Volvo vychází přes 1000Kč.
Od J.Svobody jsem dostal informaci že tam pasuje z LandRovera, originál stojí 150Kč
Objednáno na LR, po týdnu dnes byla k vyzvednutí v Kelly, na hadičce jsou nápisy FoMoCo, naohýbání téměř dokonalé, jak kdyby to tam patřilo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#317 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Paráda, taky jsem ji minulý týden objednaval pro jednoho místního člena do jeho nového stroje.
Nicméně snad si nečekal jiné nápisy? Si vycvakni přepínač světel vlevo pod volantem a schválně mrkni na logo jaké tam je.
No ceny to netřeba komentovat. Ten příplatek cca 900 Kč Volvu za modrou nálepku je fakt mazec.
Nicméně snad si nečekal jiné nápisy? Si vycvakni přepínač světel vlevo pod volantem a schválně mrkni na logo jaké tam je.
No ceny to netřeba komentovat. Ten příplatek cca 900 Kč Volvu za modrou nálepku je fakt mazec.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#318 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Jaké je prosím objednací číslo dílu od LR? Z fotky to nepřečtu.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#319 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
LR006165
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#320 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Spíš bych čekal že i ten LandRover si to nechá v originálu zaplatit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#322 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
To vím, využil bych to v případě originálu. To by se mi platit nechtělo.
Ale za cenu LR ani nemá cenu jezdit do Volva...
Ale za cenu LR ani nemá cenu jezdit do Volva...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#323 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Pěkný
Hned jsem také objednal. Kolik bude potřeba dolít - jestli mám koupit směs a nebo jen stačí dolít destilka?
Hned jsem také objednal. Kolik bude potřeba dolít - jestli mám koupit směs a nebo jen stačí dolít destilka?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#324 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Bude stačit destilka.
Jestli jsi to někdy v poslední době nevypouštěl, tak tam toho vzduchu moc ani nebude.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#325 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
To je dobře - objednal jsem na LR přes Kelly ať nemusím nikam jezdit - čekám týden a nic..
Je tam ještě něco takhle nesmyslně ojebáno?
Je tam ještě něco takhle nesmyslně ojebáno?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 408 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 3 Odpovědi
- 621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 4 Odpovědi
- 151 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Giew
-
- 103 Odpovědi
- 4742 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od boo-beek
-
- 2 Odpovědi
- 3228 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali