Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Krystof P. píše:Myslel jsem i ty fotky z dovolený. Tohle se mi nezdá jako origo, ale asi to fakt jen zkresluje, jestli seš si tim jistej.
Tak na dovolenou měl asi trošku naložený kufr.
Přesně, na dovolené byl ten zadek opravdu trochu dole díky váze veškerýho nářadí, náhradního turba a podobných "pojistek" co se v tom kufru válely Jinak je to opravdu origo vysokej podvozek z 2.0T ... snad už tam brzo nakopu z T5.
Tak už se začalo... Konverze na T5 v plném proudu.
Na zemi je původní 2,0t. V autě už pověšená 2,3 T5 s origo 184kW. Aktuálně se čeká IC od SNABBu a novej exhaust hounsing k turbu od ARD. (Obojí se zatím houpe někde na moři)
Krásná kára.
Koukám už nějakou dobu po něčem podobným a po tom co jsem kámošovi sehnal Šafránka, tak je laťka nasazená dost vysoko.
Protože je pěknejch (a zaplatitelnejch) 2,3T5 jako šafránu, tak už koukám i po 2,0T.
Jak je to s výměnou motoru z 2,0, na 2,3?
Dá se to zapsat do techničáku?
lukinl píše:Ahoj sem zvědavej až Ti to bude vrčet jak to pojede. Máš to hezký. Barvičky na plastech motoru budou?
Jo člověče, už se nemůžu dočkat. Mělo by to jet velmi slušně (byť teda S60GOLD bude pořád výrazně rychlejší ). Barvičky asi zatím na motoru nebudou. Max vypucovat a když zbyde čas a možnosti tak vylestit pak části. Co vůbec ty, koupils to kabro nakonec?
Basstl píše:Krásná kára.
Koukám už nějakou dobu po něčem podobným a po tom co jsem kámošovi sehnal Šafránka, tak je laťka nasazená dost vysoko.
Protože je pěknejch (a zaplatitelnejch) 2,3T5 jako šafránu, tak už koukám i po 2,0T.
Jak je to s výměnou motoru z 2,0, na 2,3?
Dá se to zapsat do techničáku?
Děkuju C70 nebylo nikdy mnoho (co by jsme chtěli když se coupé vyrobilo dohromady nějakých 24000 kusů). Každopádně se sehnat dají, i když s Saffronama (on to teda vlastně není Saffron, ale Mango) je to hodně na pováženou. Čili bych nekoukal na barvu, ale na stav. S přestavbou 2.0T na 2,3T5 je to tak trošku na partizana. Ofiko přestavba nelze. Na druhou stranu typ motoru bývá často nečitelný ( ) a motory jsou vizuálně identické, takže to je většinou tak, že když je na deklu rozvodu B5234 T3, tak je to prostě B5234 T3
Jinak i s 2.0T se dá docela cvičit, tak moje nejela před přestavbou vůbec špatně, ale to to byla papírově LPT 120kw
Matěji, tak ať to máš do Vánoc hotové a pak mě svezeš. Jinak pokud nějakou barvičku na motor plánuješ v budoucnu, neodkládal bych to a udělal, dokud je motor venku a čistý.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chase píše: S přestavbou 2.0T na 2,3T5 je to tak trošku na partizana. Ofiko přestavba nelze. Na druhou stranu typ motoru bývá často nečitelný ( ) a motory jsou vizuálně identické, takže to je většinou tak, že když je na deklu rozvodu B5234 T3, tak je to prostě B5234 T3
To jsem tak nějak čekal.
Chase píše: C70 nebylo nikdy mnoho (co by jsme chtěli když se coupé vyrobilo dohromady nějakých 24000 kusů). Každopádně se sehnat dají, i když s Saffronama (on to teda vlastně není Saffron, ale Mango) je to hodně na pováženou. Čili bych nekoukal na barvu, ale na stav.
Na Saffronu samozřejmě netrvám, úplně mi stačí Laser blue...
Vím že barva není to úplně nejdůležitější, ale má to být auto pro radost, tudíž chci aby se mi líbilo.
Třeba stříbrnou bych bral jenom v krajním případě. Muselo by být v super stavu, nebo za neodolatelnou cenu.
Tak zaznamenán další pokrok, včera se stavoval ok2ucx a dovezl novou řídící jednotku, protože s původní se nějak moc nešlo dohodnout. Sice to byla ME7, ale taloši se na ní trochu vyřádili při čipování, takže je to asi jediná ME7, která nelze nahrat přes OBD.
Každopádně díky @d5t5.com a jmenovitě Pavlovi je v autě už jednotka jiná se správným IMO a Stage 2 mapama na B5234 T3 od ARD. Za cca 2 týdny by snad už měla dorazit vytoužená zásilka z USA. Pak už jen zkompletovat a na začátek snad prosince hurá do provozu