Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6008
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Sice po 3 letech, ale přeci…
Volvo V70 I. generace, barva šedá metalíza, motor 2,5D, výkon 103 kw (D5252T), r.v. 2000, původ Itálie. Kilometry jsou ok – nyní něco málo přes 300 000 km.
Výbava:
- Béžový kožený interiér, obložení plastovým dřevem, originál tkané koberečky, zatmavená všechna okna, okna + zrcátka v elektrice, automatická klimatizace, centrál + alarm + hlídání pohybu ve vozidle, PPC, tempomat, originál rádio SC-802, SIPS, HID xenony, alu Volvo disky Antila, atd. Protože je to Ital, tak chybí vyhřívaný sedadla – to jediné mi zatím vadí.
Já jsem celkově 3. majitelem, auto jezdilo do roku 2008 v Itálii, poté rok v Německu – stejný majitel, v říjnu 2009 si jej dovezl nový majitel do ČR, udělal kompletní servis, aby zjistil, že pro přítelkyni je to příliš veliké. Takže od ledna 2010 jsem se stal třetím majitelem já.
K Volvu nás dovedla náhoda. V70 I se mi vždy líbilo, ale nebylo zpočátku v hledáčku. Hledali jsme kombi kvůli přírůstku v rodině. Procházel jsem bazary a díval se klasicky po Octavia I, Passat B5, Avensis I. No a protože nebylo moc na výběr, dotázal jsem se kamaráda, ten se dotázal svého dalšího a ten se zeptal v servise, kde pod sněhem, odložené Volvo již leželo cca 2 měsíce. Po pár projetích, odsouhlasení tchánem a otcem, jsme jej nakonec koupili – bez účasti mechanika – cena 110 000 CZK. K ceně si nyní říkáte, že poměrně vysoká, ale zohledňovala nedávné investice minulého majitele (tak snad ta cena nebyla zase tak veliká).
Já postupně nechal na autě dodělat:
- Hagusy
- Zimní gumové koberce
- Gumová látka do kufru
- Zadní parkovací senzory (samodoma)
- Přední ostřikovače světel (samodoma )
Průměrná spotřeba od koupě je – 70% město, 20% okresky, 10% dálnice
Přidávám ještě odkaz, co vše se vleze do naší V70 I, aby to nezapadlo: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=38522
A ještě návody na V70 I, co jsem sepsal:
- demontáž předního nárazníku + instalace ostřikovačů světel: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27997
- nasazení táhla klapky cirkulace vzduchu: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=42816
- demontáž lišty 5. dveří: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=41547
SERVISNÍ ÚKONY:
INVESTICE PŘEDCHOZÍHO MAJITELE - 09/2009, 276 000 km:
- Kompletní rozvody včetně kladky, řemenice alternátoru, stabilizátory přední nápravy, nová chladící náplň, brzdové kotouče + desky, brzdová kapalina, zadní tlumiče (nivomaty)
- Nové zimní pneu Bridgestone Blizzak R15 205/60
- Odstranění katalyzátoru
INVESTICE PŘEDCHOZÍHO MAJITELE - 12/2009, 281 500 km:
- Výměna oleje 5W 40 BP
No a odteď začínají moje investice:
03/2010, 283 000 km:
- Nové letní pneu Brdigestone Turanza R15 205/60
- Nové letní alu disky ATS Exclusive Line
- Montáž zadních parkovacích senzorů
05/2010, 284 000 km:
- Výměna váhy vzduchu
- Zaslepen EGR ventil
07/2010, 286 000 km:
- Výměna cívky kompresoru klimatizace + náplň + čištění klimatizace
08/2010, 289 000 km:
- Výměna P tyčky stabilizátoru
12/2010, 292 000 km:
- Výměna radiátoru topení
06/2011, 294 000 KM:
- Výměna oleje Mobil Super 3000 5W40 + olejový filtr - samodoma
05/2012, 302 000 km:
- Sportovní vzduchový filtr - samodoma
- Výměna brzdové kapaliny
07/2012, 303 000 km:
- Výměna manžet + spony
08/2012, 306 000 km:
- Výměna levého předního ložiska + náboje Meyle HD
10/2012, 307 000 km:
- Výměna xenon žárovek - samodoma
12/2012, 309 000 km:
- Výměna zámku levých předních dveří
- Oprava utřepaných drátů od zadního stěrače – samodoma
- Vyčištění odtoku kondenzátu klimatizace – samodoma
- Nacvaknutí udpadlého táhla klapky vnitřní cirkulace - samodoma
01/2013, 309 500 km:
- Seřízení vůle na klimakompresoru
04/2013, 311 500 km:
- Výměna levého ramene Meyle HD
- Výměna levého čepu řízení Meyle HD
- Geometrie + vyvážení letních kol
- Zbroušení levého předního kotouče
- Vymytí a impregnace sportovního vzduchového filtru - samodoma
05/2013, 312 000 km:
- Výměna oleje Mobil Super 3000 5W40 + olejový filtr - samodoma
06/2013, 313 000 km:
- STK do 06/2015
- výměna roury výfuku, kde byl kdysi dávno katalyzátor za nerezovou rouru (ta stávající se rozpadla)
07/2013, 315 000 km:
- výměna paken ruční brzdy + seřízení ruční brzdy
- výměna brzdové kapaliny + odvzdušnění
- odstranění rzi na lemu zadních kotoučů
11/2013, 318 000 km:
- geometrie
- vyvážení zimního obutí
11/2013, 319 000 km:
- výměna kabinového filtru - samodoma
- oprava táhla klapky vnitřní cirkulace - samodoma
- nové žárovky v dálkách H7 Bosch Plus 90 - samodoma
- seřízení světel
- "renovace" volantu - kožený potah - samodoma
02/2014, 320 500 km:
- výměna palivového filtru Bosch - samodoma (měnil Tommi)
10. 3. 2014, 321 467 km: prodáno
A zde je několik aktuálních fotek
Volvo V70 I. generace, barva šedá metalíza, motor 2,5D, výkon 103 kw (D5252T), r.v. 2000, původ Itálie. Kilometry jsou ok – nyní něco málo přes 300 000 km.
Výbava:
- Béžový kožený interiér, obložení plastovým dřevem, originál tkané koberečky, zatmavená všechna okna, okna + zrcátka v elektrice, automatická klimatizace, centrál + alarm + hlídání pohybu ve vozidle, PPC, tempomat, originál rádio SC-802, SIPS, HID xenony, alu Volvo disky Antila, atd. Protože je to Ital, tak chybí vyhřívaný sedadla – to jediné mi zatím vadí.
Já jsem celkově 3. majitelem, auto jezdilo do roku 2008 v Itálii, poté rok v Německu – stejný majitel, v říjnu 2009 si jej dovezl nový majitel do ČR, udělal kompletní servis, aby zjistil, že pro přítelkyni je to příliš veliké. Takže od ledna 2010 jsem se stal třetím majitelem já.
K Volvu nás dovedla náhoda. V70 I se mi vždy líbilo, ale nebylo zpočátku v hledáčku. Hledali jsme kombi kvůli přírůstku v rodině. Procházel jsem bazary a díval se klasicky po Octavia I, Passat B5, Avensis I. No a protože nebylo moc na výběr, dotázal jsem se kamaráda, ten se dotázal svého dalšího a ten se zeptal v servise, kde pod sněhem, odložené Volvo již leželo cca 2 měsíce. Po pár projetích, odsouhlasení tchánem a otcem, jsme jej nakonec koupili – bez účasti mechanika – cena 110 000 CZK. K ceně si nyní říkáte, že poměrně vysoká, ale zohledňovala nedávné investice minulého majitele (tak snad ta cena nebyla zase tak veliká).
Já postupně nechal na autě dodělat:
- Hagusy
- Zimní gumové koberce
- Gumová látka do kufru
- Zadní parkovací senzory (samodoma)
- Přední ostřikovače světel (samodoma )
Průměrná spotřeba od koupě je – 70% město, 20% okresky, 10% dálnice
Přidávám ještě odkaz, co vše se vleze do naší V70 I, aby to nezapadlo: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=38522
A ještě návody na V70 I, co jsem sepsal:
- demontáž předního nárazníku + instalace ostřikovačů světel: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27997
- nasazení táhla klapky cirkulace vzduchu: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=42816
- demontáž lišty 5. dveří: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=41547
SERVISNÍ ÚKONY:
INVESTICE PŘEDCHOZÍHO MAJITELE - 09/2009, 276 000 km:
- Kompletní rozvody včetně kladky, řemenice alternátoru, stabilizátory přední nápravy, nová chladící náplň, brzdové kotouče + desky, brzdová kapalina, zadní tlumiče (nivomaty)
- Nové zimní pneu Bridgestone Blizzak R15 205/60
- Odstranění katalyzátoru
INVESTICE PŘEDCHOZÍHO MAJITELE - 12/2009, 281 500 km:
- Výměna oleje 5W 40 BP
No a odteď začínají moje investice:
03/2010, 283 000 km:
- Nové letní pneu Brdigestone Turanza R15 205/60
- Nové letní alu disky ATS Exclusive Line
- Montáž zadních parkovacích senzorů
05/2010, 284 000 km:
- Výměna váhy vzduchu
- Zaslepen EGR ventil
07/2010, 286 000 km:
- Výměna cívky kompresoru klimatizace + náplň + čištění klimatizace
08/2010, 289 000 km:
- Výměna P tyčky stabilizátoru
12/2010, 292 000 km:
- Výměna radiátoru topení
06/2011, 294 000 KM:
- Výměna oleje Mobil Super 3000 5W40 + olejový filtr - samodoma
05/2012, 302 000 km:
- Sportovní vzduchový filtr - samodoma
- Výměna brzdové kapaliny
07/2012, 303 000 km:
- Výměna manžet + spony
08/2012, 306 000 km:
- Výměna levého předního ložiska + náboje Meyle HD
10/2012, 307 000 km:
- Výměna xenon žárovek - samodoma
12/2012, 309 000 km:
- Výměna zámku levých předních dveří
- Oprava utřepaných drátů od zadního stěrače – samodoma
- Vyčištění odtoku kondenzátu klimatizace – samodoma
- Nacvaknutí udpadlého táhla klapky vnitřní cirkulace - samodoma
01/2013, 309 500 km:
- Seřízení vůle na klimakompresoru
04/2013, 311 500 km:
- Výměna levého ramene Meyle HD
- Výměna levého čepu řízení Meyle HD
- Geometrie + vyvážení letních kol
- Zbroušení levého předního kotouče
- Vymytí a impregnace sportovního vzduchového filtru - samodoma
05/2013, 312 000 km:
- Výměna oleje Mobil Super 3000 5W40 + olejový filtr - samodoma
06/2013, 313 000 km:
- STK do 06/2015
- výměna roury výfuku, kde byl kdysi dávno katalyzátor za nerezovou rouru (ta stávající se rozpadla)
07/2013, 315 000 km:
- výměna paken ruční brzdy + seřízení ruční brzdy
- výměna brzdové kapaliny + odvzdušnění
- odstranění rzi na lemu zadních kotoučů
11/2013, 318 000 km:
- geometrie
- vyvážení zimního obutí
11/2013, 319 000 km:
- výměna kabinového filtru - samodoma
- oprava táhla klapky vnitřní cirkulace - samodoma
- nové žárovky v dálkách H7 Bosch Plus 90 - samodoma
- seřízení světel
- "renovace" volantu - kožený potah - samodoma
02/2014, 320 500 km:
- výměna palivového filtru Bosch - samodoma (měnil Tommi)
10. 3. 2014, 321 467 km: prodáno
A zde je několik aktuálních fotek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Haben dne 10 lis 2021 09:28, celkem upraveno 24 x.
-
Offline
- Příspěvky: 6008
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9876
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Haben - V70 I 2,5D
ten volant si říká o nové čalounění. jinak pěkný vůz
já to taky musím přefotit. na jaře, až to vyleštím
já to taky musím přefotit. na jaře, až to vyleštím
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 6008
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D
ano, ano, volant si říká o nový potah, ale zatím to neplánuji.
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Haben - V70 I 2,5D
Hezký auto, hlavně ta barva (jediná V70 kterou v té barvě znám aspoň z fotek) a slušná výbava K tomu dřevoplastu, 850 má pravou dýhu a stará 70 údajně taky (jestli je to co máš origo), jenom je to tak nalitý lakem až to působí uměle.
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Haben - V70 I 2,5D
dat hezke kola na leto a bude to pekny auto
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 6008
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D
to dali: dřevěné obložení je originál - tak to tedy asi ta dřevotříska bude - ale jak píšeš, působí to jak umělé
to wickey: hezká kola na léto tam mám - ty první fotky (vím, že nejsou origo, ale mně se líbí)
to wickey: hezká kola na léto tam mám - ty první fotky (vím, že nejsou origo, ale mně se líbí)
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
Haben - V70 I 2,5D
Taky si myslím, že ty kola tomu seknou...Haben píše:hezká kola na léto tam mám - ty první fotky (vím, že nejsou origo, ale mně se líbí)
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Otrokovice
Haben - V70 I 2,5D
pěkný kousek,asi někdy budu muset zavítat do Zlína na jižňáky Zajímalo by mě, po tom odstranění katu, změnil se nějak zvuk motoru? Mám možnost porovnat moje 850 TDI bez katu a kámošovo 850 TDI s katem, obě dvě auta najeto skoro stejně a to jeho je výrazně tišší.
_________________
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
-
Offline
- Příspěvky: 6008
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D
zavítej a klidně i na sraz, něco se plánuje možná na tuto sobotu, kdyžtak dám info.
Se změnou zvuku po odstranění katu nemohu sloužit - já už to bez něj koupil. Co mám zprávu, tak to má asi vliv jen na dynamiku. Ti co s tím jeli a měli možnost porovnat s jinými V70 2,5D, tak říkají, že se jim zdá, že to jede lépe. Já bych samozřejmě další koně přivítal, ale to asi každý. To, co může potvrdit jejich tvrzení je, že to oproti uváděnnému zrychlení 10,5 sec na 100 zvládá o cca sekundu lépe... ale to je jen z jednoho měření do vlákna: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=37133&hilit=zrychlen%C3%AD+160&start=75
Se změnou zvuku po odstranění katu nemohu sloužit - já už to bez něj koupil. Co mám zprávu, tak to má asi vliv jen na dynamiku. Ti co s tím jeli a měli možnost porovnat s jinými V70 2,5D, tak říkají, že se jim zdá, že to jede lépe. Já bych samozřejmě další koně přivítal, ale to asi každý. To, co může potvrdit jejich tvrzení je, že to oproti uváděnnému zrychlení 10,5 sec na 100 zvládá o cca sekundu lépe... ale to je jen z jednoho měření do vlákna: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=37133&hilit=zrychlen%C3%AD+160&start=75
-
Offline
- Příspěvky: 3205
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Haben - V70 I 2,5D
Ty kola tomu skutečně seknou.
Volant nemusíš nutně měnit, ta kůže jde přebrousit a obarvit a bude to vypadat jako nové s minimálními náklady, kdežto přečalouněný volant nikdy nebude vypadat jako origo.
A mimochodem stejně tak jde restaurovat i kožená sedačka. Potřebuješ jenom správný odstín barvy a na vyplnění prasklin tekutou kůži.
Sám jsem TO dělal před půl rokem a výsledek je pořád parádní.
Volant nemusíš nutně měnit, ta kůže jde přebrousit a obarvit a bude to vypadat jako nové s minimálními náklady, kdežto přečalouněný volant nikdy nebude vypadat jako origo.
A mimochodem stejně tak jde restaurovat i kožená sedačka. Potřebuješ jenom správný odstín barvy a na vyplnění prasklin tekutou kůži.
Sám jsem TO dělal před půl rokem a výsledek je pořád parádní.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 6008
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D
Opravná sad vypadá zajímavě. Je potřeba ta čistící sada? Pokud by stačilo jen koupit tu tekutou kůži http://www.opravykuze.cz/?page=online-shop&id=143 a k tomu tu houbičku http://www.opravykuze.cz/?page=online-shop&cat=41, tak bych možná ten volant i udělal. Na sedačku prdím (ta je jakž takže, praskliny nejsou moc otevřené a pravidelně ji zvláčňuji nějakým krémem), protože tam se bojím, že netrefím barvu. Volant, když dostane trochu jiný odstín, tak to nevadí.
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Haben - V70 I 2,5D
Hezký auto, zajímavá barva.
Když se ale tak dívám na ten nájezd - skutečně si potřeboval nafťáka? Detto když se tolik motáš po městě? Nic ve zlým, já bych to udělal jinak, ale možná máš nějaký dobrý důvody.
Ten volant si fakt říká o resuscitaci. Do toho bych zainvestoval. Soused si nechával na bavoráka udělat kožené obšití a stálo ho to asi patnáctset. A vypadá to perfektně
Když se ale tak dívám na ten nájezd - skutečně si potřeboval nafťáka? Detto když se tolik motáš po městě? Nic ve zlým, já bych to udělal jinak, ale možná máš nějaký dobrý důvody.
Ten volant si fakt říká o resuscitaci. Do toho bych zainvestoval. Soused si nechával na bavoráka udělat kožené obšití a stálo ho to asi patnáctset. A vypadá to perfektně
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 6008
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D
já chtěl nafťáka, protože jsem na něj zvyklý - ničím jiným jsem prakticky nejezdil. V benzínu mám najeto tak 1 000 km, v naftě tak 80 000 km - takže to byl ten důvod. Možná příští auto bude benzín, ale jedině s lpg nebo znovu nafta. Já s malým náletem problém nemám. Neeviduji, že by byly větší investice kvůli tomu, že je to nafta.
Jediné, co je trochu blbé, že to hřeje později, než benzín - ale to je jinak vše.
Jediné, co je trochu blbé, že to hřeje později, než benzín - ale to je jinak vše.
-
Offline
- Příspěvky: 3205
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Haben - V70 I 2,5D
Potřebuješ pouze tekutou kůži a barvu na kůži. Čištění stačí nějakým odmašťovadlem. Smirkovou houbičku si koupíš v OBI. Používá se třeba na sádrokarton na jemné dobrušování, nebo na smirkování laku na dřevěných plochách, takže to není problém sehnat.Haben píše:Opravná sad vypadá zajímavě. Je potřeba ta čistící sada? Pokud by stačilo jen koupit tu tekutou kůži http://www.opravykuze.cz/?page=online-shop&id=143 a k tomu tu houbičku http://www.opravykuze.cz/?page=online-shop&cat=41, tak bych možná ten volant i udělal. Na sedačku prdím (ta je jakž takže, praskliny nejsou moc otevřené a pravidelně ji zvláčňuji nějakým krémem), protože tam se bojím, že netrefím barvu. Volant, když dostane trochu jiný odstín, tak to nevadí.
Je v tom tolik barvy a ty tekutý kůže, že s tím uděláš komplet celé auto a ještě ti zbyde.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 6008
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D
hmm, tak to je výzva na léto... díky za tip, doktore
-
Offline
- Příspěvky: 3205
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Haben - V70 I 2,5D
Rozdíl je v tom, že ta tekutá kůže přichází v dózičce, nikoliv v tubě, a nanáší se špachtličkou (špachtli prosímtě nekupuj, poslouží skutečně cokoliv). Je to praktičtější. Bude to nějaký polymer, který lze libovolně obarvit.
Vyžádej si k zapůjčení vzorník.
Podívej na ty jejich videa, jsou fakt hodně inspirativní. Tohle skutečně není od Horsta Fuchse.
Vyžádej si k zapůjčení vzorník.
Podívej na ty jejich videa, jsou fakt hodně inspirativní. Tohle skutečně není od Horsta Fuchse.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Haben - V70 I 2,5D
Mám v autě prokazatelně chip (sám jsem s autem na chipování byl a znát to bylo dost) a po shlédnutí tvýho videa přiznám bez mučení, že ti to jede líp jak mě (100-160 udělám za podobnej čas, ale celý na čtyřku, kdežto ty u toho stihneš přeřadit, což přidává minimálně 0,5vteřiny) . Takže buď je tvoje auto chipovaný, nebo je na mým něco špatně . Co si tak vzpomínám, tak zimní 15" kola jako to máš ty dělaly z mýho auta raketu, zvlášť po chipu, takže si myslím, že by mi to na nich jelo +- stejně.Haben píše:Se změnou zvuku po odstranění katu nemohu sloužit - já už to bez něj koupil. Co mám zprávu, tak to má asi vliv jen na dynamiku. Ti co s tím jeli a měli možnost porovnat s jinými V70 2,5D, tak říkají, že se jim zdá, že to jede lépe. Já bych samozřejmě další koně přivítal, ale to asi každý. To, co může potvrdit jejich tvrzení je, že to oproti uváděnnému zrychlení 10,5 sec na 100 zvládá o cca sekundu lépe... ale to je jen z jednoho měření do vlákna: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=37133&hilit=zrychlen%C3%AD+160&start=75
Jako argument proti tomu, že chyba je v mojem autě můžu dát k dobru, že jsem ujel S60 D5 120kW manuál (regulérní závod, chtěli jsme to porovnat) což je lehčí auto s cca podobným krouťákem a o něco míň koňma než bych měl mít já po chipu.
Takže bych viděl "chybu" spíš v tvojem autě Takhle by to zkrátka podle mě v sérii jet nemělo, hlavně ta ochota točit se přes 4000otáček až na hranici 4500, tam už by to v sérii nemělo mít žádnou sílu. Přesně k tomuhle je dobrej ten topik 100-160
-
Offline
- Příspěvky: 6008
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D
díky za tvoje srovnání Dali. Já auto kupoval tak jak je, prodávající se o chip nezmiňoval. Přemýšlím, jak to ověřit, protože za brzdu se mi 1 000 CZK jen tak z legrace dávat nechce. Nemůže lepší hodnoty ve zrychlení a ochotu točit se dělat zaslepený EGR, vykuchaný kat a sportovní vzduchový filtr (klasický obdélníkový - ale i před sportovním filtrem to jelo stejně)???
-
Offline
- Příspěvky: 3011
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Haben - V70 I 2,5D
Jede ti to moc pekne,
jen co je to za cervenej cudl vpravo pod volantem?
jen co je to za cervenej cudl vpravo pod volantem?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 3205
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Haben - V70 I 2,5D
pátral bych po cizopasní krabce v motorovém prostoru anebo nezvyklých kabelech.Haben píše:díky za tvoje srovnání Dali. Já auto kupoval tak jak je, prodávající se o chip nezmiňoval. Přemýšlím, jak to ověřit, protože za brzdu se mi 1 000 CZK jen tak z legrace dávat nechce. Nemůže lepší hodnoty ve zrychlení a ochotu točit se dělat zaslepený EGR, vykuchaný kat a sportovní vzduchový filtr (klasický obdélníkový - ale i před sportovním filtrem to jelo stejně)???
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 6008
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D
nic takového tam doktore není jen cizopasné kabely pro HIDy
To 3m3: červený čudlík je tlačítko pro ostřik světlometů - dělal jsem to kvůli xenonům, aby alespoň kvůli tomuto při případné kontrole policajti neremcali (zatím mě ale ani jednou nezastavili ťuk, ťuk), viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27997 Ale někteří to myslím nazvali jako nouozový katapult pro sedadlo spolujezdce obsazený manželkou
To 3m3: červený čudlík je tlačítko pro ostřik světlometů - dělal jsem to kvůli xenonům, aby alespoň kvůli tomuto při případné kontrole policajti neremcali (zatím mě ale ani jednou nezastavili ťuk, ťuk), viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27997 Ale někteří to myslím nazvali jako nouozový katapult pro sedadlo spolujezdce obsazený manželkou
-
Offline
- Příspěvky: 6008
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D
Dali, nedalo mi to a zkusil jsem zrychlení 100-160 na 4. a 5. stupeň na stejném místě, jako dřívější video:dali píše:Mám v autě prokazatelně chip (sám jsem s autem na chipování byl a znát to bylo dost) a po shlédnutí tvýho videa přiznám bez mučení, že ti to jede líp jak mě (100-160 udělám za podobnej čas, ale celý na čtyřku, kdežto ty u toho stihneš přeřadit, což přidává minimálně 0,5vteřiny) . Takže buď je tvoje auto chipovaný, nebo je na mým něco špatně . Co si tak vzpomínám, tak zimní 15" kola jako to máš ty dělaly z mýho auta raketu, zvlášť po chipu, takže si myslím, že by mi to na nich jelo +- stejně.Haben píše:Se změnou zvuku po odstranění katu nemohu sloužit - já už to bez něj koupil. Co mám zprávu, tak to má asi vliv jen na dynamiku. Ti co s tím jeli a měli možnost porovnat s jinými V70 2,5D, tak říkají, že se jim zdá, že to jede lépe. Já bych samozřejmě další koně přivítal, ale to asi každý. To, co může potvrdit jejich tvrzení je, že to oproti uváděnnému zrychlení 10,5 sec na 100 zvládá o cca sekundu lépe... ale to je jen z jednoho měření do vlákna: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=37133&hilit=zrychlen%C3%AD+160&start=75
Jako argument proti tomu, že chyba je v mojem autě můžu dát k dobru, že jsem ujel S60 D5 120kW manuál (regulérní závod, chtěli jsme to porovnat) což je lehčí auto s cca podobným krouťákem a o něco míň koňma než bych měl mít já po chipu.
Takže bych viděl "chybu" spíš v tvojem autě Takhle by to zkrátka podle mě v sérii jet nemělo, hlavně ta ochota točit se přes 4000otáček až na hranici 4500, tam už by to v sérii nemělo mít žádnou sílu. Přesně k tomuhle je dobrej ten topik 100-160
4th: 13,20 sec (na 4 jsem o sekundu pomalejší než-li na 3 a 4)
5th: 23,60 sec (tady je to děs)
Naměřené hodnoty pomocí stopek z videa +- nějaká desetina...
Z toho plyne, že ten rozdíl mezi tvým čiplým a mým stock autem je! Já mám pocit, že auto jede do cca 3. stupně docela slušně, pak už je to slabší. 5ka už je líná, skoro 25 sec je dle mě dost - přijde mi to, jako kdyby 5ka byla hodně dlouhá a těžká.
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Mladá Boleslav
Haben - V70 I 2,5D
neeeeeeeeeeeeeeemajtinek píše:Taky si myslím, že ty kola tomu seknou...Haben píše:hezká kola na léto tam mám - ty první fotky (vím, že nejsou origo, ale mně se líbí)
_________________
Subaru Forester 2.0X
VW Caddy maxi 2.0 TDI tramper
VW T5 Carravelle Long
Volvo V70 2.5 aut 121Kw 1999
Bylo: Volvo V70 2.5TDI MY 1999 Volvo V70 2.5 T aut.154Kw MY 2004
Volvo 850 T5 kombi aut.166Kw MY 96
Volvo V70 2.5 106Kw aut. 99
Subaru Forester 2.0X
VW Caddy maxi 2.0 TDI tramper
VW T5 Carravelle Long
Volvo V70 2.5 aut 121Kw 1999
Bylo: Volvo V70 2.5TDI MY 1999 Volvo V70 2.5 T aut.154Kw MY 2004
Volvo 850 T5 kombi aut.166Kw MY 96
Volvo V70 2.5 106Kw aut. 99
-
Offline
- Příspěvky: 6008
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D
Přezuto na léto, opět dány disky, které se někomu líbí a někomu ne, nazpět jsou originální Volvo koberečky a pokud má někdo malé děti, tak ukázka, jak se dá za hodinu práce z gumové látky vyrobit ochrana na zadní stranu sedadel. Stačí k tomu: gumová látka o patřičných rozměrech, tu podložit nějakou polotvrdou fólií (to se těžko popisuje, ale musí držet tvar, nekroutit se, ale musí být ohebná), guma na upnutí za hlavovou opěrku a zádovou opěrku, šicí stroj. Nestojí to téměř nic, svoji funkci to plní na 100% no a vzhled není na výstavu, ale taky to není zase úplný propadák. A údržba pomocí mokrého hadru také funguje.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé