Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
voltony
Offline
Příspěvky: 108
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od voltony »

Volvo XC90 není auto, ale vraždící bestie!. Zavinilo to to auto, nejelo na dohled. Bych mu dal na pět let plecháče grázlovi!

PS.: Samozřejmě je to jinak. Stroje začali zabíjet lidi! Už je to tady! Jdu pro kladivo a rozmlatim vysavač, začal hucet něco jako
Maschinen Uber alles. A konvice taky bublá nějak div
_________________
Cca 20x Volvo

GDPR_user

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od GDPR_user »

voltony píše:Volvo XC90 není auto, ale vraždící bestie!. Zavinilo to to auto, nejelo na dohled. Bych mu dal na pět let plecháče grázlovi!

PS.: Samozřejmě je to jinak. Stroje začali zabíjet lidi! Už je to tady! Jdu pro kladivo a rozmlatim vysavač, začal hucet něco jako
Maschinen Uber alles. A konvice taky bublá nějak div
Bereš to sice s ironií , ale kde je jistota že se opravdu jednoho dne roboti nezblazní

Gintiik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 64
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V50 D5 R-Design 2009

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Gintiik »

Z mýho pohledu je to vina tý chodkyně co si kráčí přes silnici a nezajímá jí, že jede auto. Co ale nechápu je, jakto že to auto absolutně nereagovalo snad ani metr před tou ženskou. Dyť to auto má kromě kamer snad taky radar! Podle mě ten systém úplně selhal a věřím, že kdyby fungoval pořádně, tak před tou blbkou kráčející si uprostřed silnice by v pohodě zastavilo. A ta transka za volantem je taky dílo, ale ono se blbě dohlíží několik hodin v kuse na něco co celou dobu funguje, člověk se nedokáže tak dlouho soustředit na řízení, když neřídí.

Ekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3774
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Ekky »

Od prvního zaregisteovani chodce do nárazu proběhla 1 vteřina podle videa...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 1992
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno-střed
Vůz: C70, XC70, C70XC cabrio

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Chase »

Gintiik píše:Z mýho pohledu je to vina tý chodkyně co si kráčí přes silnici a nezajímá jí, že jede auto. Co ale nechápu je, jakto že to auto absolutně nereagovalo snad ani metr před tou ženskou. Dyť to auto má kromě kamer snad taky radar! Podle mě ten systém úplně selhal a věřím, že kdyby fungoval pořádně, tak před tou blbkou kráčející si uprostřed silnice by v pohodě zastavilo. A ta transka za volantem je taky dílo, ale ono se blbě dohlíží několik hodin v kuse na něco co celou dobu funguje, člověk se nedokáže tak dlouho soustředit na řízení, když neřídí.
UBER má svůj systém tuším založený čistě na optice. (Volvo tady nemá se systémem autonomního řízení nic společného, krom toho, že jej zakázkově montuje dle požadavků UBERu, který sis jej vyvíjí kompletně sám)
_________________
C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue
XC70 D5 AWD '04 automat, D5244T, VolvoTune.nl Stage 2, 147kW 470Nm, Scarab Green Metallic
C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Teflon_490
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 616
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Teflon_490 »

Ja teda taky nechapu jaktoze to to auto nevidelo, dyt uz se normalne do Volv implementuji radary rozpoznavajici ruzny typy zvirat i v naproste tme, tak jaktoze to nevidelo? Leda ze by to reagovalo jenom na konkretni typy zvirat, nekde psali ze v Australii meli pri testovani problemy bo jim neznalo klokany. Tak baba tlacici kolo se asi nicemu zvirecimu nepodoba. Ale ze by to vubec nereagovalo to je si myslim divny.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

ms231
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 947
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od ms231 »

Predpokladam, ze Volvo ma svoje asistenty vypnuty, aby se s uberovymi nehadali..
_________________
V60 MY18 112kW man, bylo tu není tu.. V70I 1999 2.5TDI 103kW man

GDPR_user

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od GDPR_user »

Autonomní řízení by teoreticky mohlo fungovat pokud:
Budou jezdit pouze auta s autonomním řízením.
Eliminuje se možnost hackerského útoku na systémy.
Chodci budou chodit kanály,nebo speciálními stezkami, aby se nemohl lidský faktor potkat s robotem.

qoyoxqoyo
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Prague
Vůz: audi a3

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od qoyoxqoyo »

martinopel: ta minimalizace útoku se dá provést uzavřeným okruhem (potom by se dal hackerský útok přirovnat k povolením šroubů na kolech, což se ale děje i dnes). Další problém vidím např. v dosavadní technologii, jelikož všechna ta technologie je založena na na vysílání a přijímání elektromagnetického záření (radary, lidary, atad.) a tam tak úplně nelze eliminovat oslnění (např. Sluncem nebo jiným vozem). A pokud už je oslněno, z fyzikálních důvodů nejde zastavit jelikož jsem např. rozjetej na 140kmph nebo podobně. Samozřejmě i to se dá minimalizovat např. více čidly nebo záložní baterií (což ale zvyšuje cenu). Další argument lidský faktor vs. robot. No, podobně by se dalo argumentovat u počítačů, jelikož pokud si vyliju minerálku do kompu tak taky nemohu vyloučit že mě to při "sušení" nezabije.

Nicméně co považuji za nejdůležitější je porovnání s nynějším stavem, jelikož pokud si polepšíme (subjektivně) tak to bude ok, vynucování absolutní automizace státem také považuji za nesmysl. A pokud někdo bude jezdit Dacií za sto tisíc nebo Teslou za 2 miliony tak to považuju za jeho volbu a myslím si že právě on sám je odpovědný dost na to aby zvážil co je pro něj lepší.

GDPR_user

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od GDPR_user »

qoyoxqoyo píše:martinopel: ta minimalizace útoku se dá provést uzavřeným okruhem
Pokud by mělo auto pouze řídit,pak ano,Předpokládám však,že by autonomní řízení budoucnosti mělo být schopno např.vypočítat nejlepší trasu apod.To pak ale bude muset být na síti a každá síť je napadnutelná.

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2504
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Krystof P. »

To je pravda, jakejkoliv "veřejnej okruh" toku dat je hacknutelnej. Vždycky platil třeba iOS za neprolomitelnej a podívejte, jak naložili s nějakym tim iPhonem teroristy... Což je uplně stejnej případ, jako autonomní řízení automobilu. Už jen z tohohle důvodu to nemůže nikdy fungovat.
Uvidíme za 20 let, kdo měl pravdu.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2070
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

V době války mezi světovými mocnostmi by byl rušený i GPS signál (inerciální navigace v podobě akcelerometrů a gyroskopů je tak pořád nenahraditelná), starší typy vojenských datalinků zrovnatak. Přitom je to uzavřený okruh, který v elektromagnetickém spektru nevyzařuje skoro nic, jen krátké pulzy při odeslání dat.

RQ-170 Sentinel iránci hacknuly už někdy před 4 lety, a to se na blízkém východě jedná o asymetrické konflikty, kde žádná ze světových mocností nepoužije
novou taktiku či zbraň, u které není žádoucí aby došlo k vyzrazení byť přibližných TTD či principu fungování.

Hacknout auto v civilní sféře tak proti tomu bude triviální (pokud to někdo opravdu bude chtít a bude mít dostatečné finanční i lidské zdroje)
Ale to bude hrozit někomu allá Snowden nebo Bob Lazar - ne Pepíkovi z Horní dolní
_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 10996
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bydliště: Semily

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od raolsa »

https://www.novinky.cz/krimi/467377-alf ... dejny.html

Tohohle se děsím jak čert kříže pokaždé když sundávám kola. Tady se naštěstí nikomu nic nestalo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

dumi.cz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2693
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dumi.cz »

ja radsi utahuju kola momentakem, v ruce to proste nemam...

monetak jsem si koupil po tom, co se mi za jiszdy povolil a upad spodni sroub drzici drzak brzdovyho tremnu na prednim kole.....

mel sem za to ze sem to utah dobre.. kapala na to brzdovka tak jestli se to povolilo samo nebo sem to blbe utahnul cert vi....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

GDPR_user

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od GDPR_user »

Optimální je kola po ujetí cca 10-20km dotáhnout.

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4080
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD Executive
Bydliště: Bílovec

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od PINĎABC »

To musíš cítit, že je kolo v nepořádku než ti upadne. To se může stát jenom totalnimu flegmatikovi nebo ignorantovi jinak to nechápu
_________________
S80 3,2 AWD Executive V60 MY2018
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG
S80 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG

dumi.cz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2693
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dumi.cz »

To me.taky napadlo. Jednou sem s povolenyma kolama, vedome, zajizdel.do garaze. Jel sem.kromem. v podstate automat na Dcko bez plynu s mirnou brzdo a i tak.to delalo randal.jak svina...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2544
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Tak tak, toto si pamatuji, že nám radili v autoškole. Jen myslím, že nám říkaly cca 100km.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 10996
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bydliště: Semily

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od raolsa »

Koukal jsem, že na tom kole je zimák. Původně jsem myslel, že mu to upadlo po přezutí na letní, ale takhle to buď mohl opravovat, nebo to kolo třeba bylo povolený už dlouho, šrouby postupně vypadly a drželo to jenom zarezlé na náboji, no a holt to jednou odpadlo. Těžko říct. :unknown:

Jinak s přetahováním (nebo alespoň kontrolou) kol souhlasím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2803
Registrován: 3 roky 4 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od python.p »

Majitel Alfy no... :lol:
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od travex »

resite, ze nemel kola dotazeny a ze to muselo delat bordel.....takze blba otazka: co kdyz je nemel dotazeny malo, ale naopak moc?
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

dumi.cz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2693
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dumi.cz »

na tom neco je, mi prijde ze v tech dirach po sroubech jsou zbytky... ale neni to moc dobre videt, tak nevim
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2556
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Roger »

Dotahuju si momentakem, akorat jsem jeden na podzim ztrhnul, ausus Made in China...takze shanim nejakeho nastupce, jinak rukou..po cca 50km
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Zeb
Offline
Příspěvky: 907
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Zeb »

Minulý pátek večer, cestou za kamarády na zabíjačku, takže plné auto štočku, hrnců, pračka na střeva, za autem připojený vozík s dvěma brutary a krámy okolo, jsem nedobrzdil. V Blance projížděli PČR s majáky, levý pruh se řadil do pravého, takže mi zařazující auto sebralo bezpečný rozestup, vepředu se nějak nedokázali srovnat, troubili na sebe, tak jsem kouknul do levého zrcátka, zda je vlevo stále volno (nebylo) a když jsem se kouknul před sebe, tak už ta auta stála. Vzhledem k nákladu v autě a za ním jsem neměl šanci a zapíchnul jsem to oktávky před sebou. Vozík mi ještě přizvedl zadek a já to do ní píchnul přesně haubnou. Můj nárazník měl akorát její barvu na vrchní straně a roztrhlou SPZ od jejího tažného, jinak vše šlo přímo na masku. U mně tedy škoda: zmuchlaná haubna, obě čelní světla rozbité, blinkry vylítly ven, odřený nárazník, rozlámané čelo mezi haubnou a chladiči. Na oktávce prasklý a zdeformovaný nárazník, zmuchlaná podlaha v kufru tak, že už asi nevyndá rezervu.
Naštěstí už mám číslo na Scarabeuse mezi nejčastěji volanými, v neděli přivezl všechny díly v barvě vozu, v lepším stavu než byly moje původní nerozbourané (hlavně světla a haubna jsou luxusní, ta musela být na autě jenom chvíli) a pomohl mi vše u mě na dvorku vyměnit, takže jsem v pondělí už valil do práce.
Nejvíc jsem čučel, že okolo těchto vyjmenovaných věcí nebylo vůbec nic ohnutého, nebo zvlněného.
A ta vlnka na straně nárazníku, ta je od předešlého střetu se srnkou...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 4125
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

Vzhledem k tomu, ze prezily chladice, tak to byl maly tukanec
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Zpět na „o všem možném:-)“