Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#26 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od Haben »

Ti, kdo na naftové TDI nadávají, tak buď přišli k vylítaným krámům nebo to je od jedna paní povídala. Nebo měli teda fakt černého Petra jako jedni z mála.
Ve firmě je cca 40 aut, všechny bývaly buď 1,9 tdi nebo nově 1,6 tdi.
Žádné z aut za svoji službu) prodává se vždy při dovršení max 200 tkm) neodešlo na závadu v motoru. Motory vždy šlapaly a šlapou, jak mají. Pokud něco žralo olej, tak 1,9 tdi, ale řekněme litr na 5 000 km? Je to moc, za mne ne.
Motory 1,6 tdi nežerou olej vůbec.

Motory zabrat dostanou, necuká se s nimi po městě, ale jezdí služebky po ČR (takže 50 - 400 km v zátahu). Dostávají servis v autorizáku dle servisních intervalů (včetně log life olejů). Jsou mistři, kteří dokáží dálky v Octaviích jezdit kolem 4,5, mně se daří kolem 6,5 - je to o noze. Nově nafasované Scaly s mistrama na spotřebu aktuálně 3,7.

Takže motoricky koncern u nás fajn, že se vysrala občas převodovka, dvouhmota, spojka či jiný spotřebák - to se holt stane.
Ano zvukový projev není nic extra, ale určitě se to třepe a duní méně jak D5.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#27 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od Basstl »

Nový TDI žerou olej. Hlavně při dlouhých cestách po dálnici.
Nemůžu poslat auto do Německa bez lahve oleje v kufru.
Máme ve firmě jak 2,0TDI, tak 1,6TDI. Dvoulitry jsou na tom hůř, ale olej žerou i ty 1,6.
Minulá generace nežrala olej vůbec.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#28 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od hajnej »

Kámoš má novýho Tourana 2.0TDI a žere mu od začátku olej. Blázinec.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#29 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od Haben »

Pánové, já vám nevím.

Mám 1,6 TDi Octavia MY18, ujeto 68 000 km a nedolil jsem zatím ani kapku. Olej měněn ve 30 a 60 tkm. Stejné auto mají další 2 kolegové a taky nic nedolévají.
Osm kolegů co měli Octy MY15 s 1,6 TDi nedolévali také nic. Jen 1,6 TDi a 1,9 TDi v Octách II žraly trošku oleje.
Tak buď máme nějaké podpultové skvosty, nebo mi to vysvětlete jinak.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#30 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od simons93 »

Nam 2.0 tdi taky trochu oleje braly, ale zadna tragedie. Jinak k 1.0 tsi v oktavce... ten motor je daleko prijemnejsi, nez byly driv ty chciply 1.4 nebo 1.6 mpi, dynamiku to ma dokonce lepsi i nez 2.0 mpi. Takze za me proc ne? Kazdej se sice desi toho objemu, ale realne ten motor je v provozu prijemnejsi nez ty stary atmosfery, ktery byly v ofcich uplne bezne a nikdo se nad nima nepohorsoval. A jeste to jezdi za min. Ja kdybych mel teda volbu mezi starou 1.6 atmoskou a modernim litrovym turbem v oktavce, tak beru vsema deseti litra.

A taky se podepisu pod to srovnani stary D5 a novyho ctyrvalcovyho tdi. Stara D5 ac ma o valec vic, tak ve srovnani s tim pusobi jak zemedelskej stroj. S novejsima D5 osobni zkusenosti nemam, takze tam nehodnotim.

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#31 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od Basstl »

Já tedy nevím, ale 1,0TSI považuju za tragickej motor.
Zvuk to má příšernej, žere to a při zatíženým autě to nejede.
Pro důchodce do města asi dobrý, ale na normální použití to není.
Stará 1,6 byla od spodu pružnější, protože nepotřebovala turbo aby začala fungovat.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#32 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od Michl »

Basstl píše:Já tedy nevím, ale 1,0TSI považuju za tragickej motor.
Zvuk to má příšernej, žere to a při zatíženým autě to nejede.
Pro důchodce do města asi dobrý, ale na normální použití to není.
Souhlas.
Do Citigo/Up asi dobrý, do Fabie tak akorát a spíš v nouzi a do Octavie/Golf/Leon už fakt tříválec ne. Za mě není problém až tak ten obsah, ale ten chybějící válec.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#33 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Máme pracovní Otavii 1.4 TSi CNG a ač jezdíme výhradně po Praze a za den se na autě vystřídá několik řidičů, tak průměrná spotřeba CNG je 4.6kg/100km.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#34 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od Ondra. »

Haben píše: Olej měněn ve 30 a 60 tkm.
chudák ten kdo si to koupí ojetý :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#35 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od labanos »

Měl jsem půjčenou Oktávku s tím 1,4TSI 110kw. Motor táhl slušně, na takové auto to stačilo. Jel jsem několik stovek km, bez dál-nic, většinou okresky, kopečky, nějaké popojíždění, plynulá jízdna mírně nad limit a průměrná spotřeba 5,2l, dlouhodobá spotřeba 5,4l (najeto cca 60K), takže za mě :good: Kdybych si měl koupit novou oktávku, tak bych bral tenhle motor.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#36 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od simons93 »

Basstl píše:Já tedy nevím, ale 1,0TSI považuju za tragickej motor.
Zvuk to má příšernej, žere to a při zatíženým autě to nejede.
Pro důchodce do města asi dobrý, ale na normální použití to není.
Stará 1,6 byla od spodu pružnější, protože nepotřebovala turbo aby začala fungovat.
Ja z toho mam teda pocit presne opacnej. Prave diky turbu je ten litr daleko pruznejsi. Taky se staci mrknout na hodnoty a krivku kroutaku a je jasny, ze stara 1.6 nema sanci. Ta 1.6 mi prisla vzdycky lina jak prase, s tim litrem se aspon jakz takz da. Teda samozrejme pokud se bavime o normalnich provoznich otackach a ne o podtaceni, kdy to turbo jeste netlaci. :D A taky ten litr ma papirove sice 85kw, ale real byva dost pres 90kw a na to ta stara 1.6 nestaci ani nahodou...tam i to stary 2.0 mpi ma co delat, aby vubec drzelo krok.

Kazdopadne to stejnak neni vykonova kategorie, ktera by me extra zajimala :D :evil: zvuk je pak subjektivni, me treba zvuk trivalce prijde zajimavejsi, nez zvuk radovyho ctyrvalu. A ano, vim, ze jsem v mensine :D jsem asi jeden z mala, koho ty novy turbo trivalce neurazej a prijdou mu lepsi, jak ty atmosfericky chciplotiny, co se do tech spotrebaku montovaly kdysi :D

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#37 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od Michl »

simons93 píše: zvuk je pak subjektivni, me treba zvuk trivalce prijde zajimavejsi, nez zvuk radovyho ctyrvalu
Čert vem zvuk, lepší je stejně nic v interiéru neslyšet a poslouchat kvalitní audio :) Ale klepe se to jako drahej pes a mám pocit že to chce vyskočit z auta :D
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#38 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od jirka87 »

simons93 : Me nove trivalce urazi. Stare naopak vubec ne :D

A když se tak ještě motor z toho Wartburgu (jak někteří zdárně zvládli) nacpal do Trabanta...To byl odpich ! http://www.trabant.cz/board/atts/2007-12/08390_100_1452.jpg - 170km/hod prý nebyl žádný extra problém..nevím jestli bych v tom Trabantu chtěl za dané situace sedět :ROFL:

Obrázek

A v Estonsku jsem měl tu čest být předjet zuřivým důchodcem s nádhernou (asi...doufám) vnučkou na místě spolujezdce v Sabbu 96 v nějaké rally úpravě. Dostal palec nahoru, zatroubil, podřadil a byl pryč...Nebo alespoň já jsem ho pak přes ten dým už neviděl :D

Obrázek

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#39 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od Haben »

Ondra. píše:
Haben píše: Olej měněn ve 30 a 60 tkm.
chudák ten kdo si to koupí ojetý :D
To se uvidí, holt takto se servisuje a tedy takto následně koupíš 95% firemních aut...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#40 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od Tom0 »

Ono asi i nefiremních, protože prvním majitelům je to taky kolikrát jedno...
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#41 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od jirka87 »

Ono by to až tolik nevadilo, kdyby měly ty auta 2x větší olejovou náplň. Na velkých autech jezdíme interval 100 000Km (ne že bych za to skákal štěstím). Jenže olejová náplň je tam pro 12 000cm3 motor +/- 45L. Životnost těch motorů jsme zatím neověřili. Mám tady kusy, které zdechly v 500 000Km na prasklý píst (vstřikovač), pár se jich zadřelo při 300 000 i méně km na vačkách (nějaká výrobní vada), ale ani jeden mi neumřel zadřením na opotřebení uložení klika/vačka/olejové čerpadlo apod. Většinou to jde pryč z jiných důvodů...nejčastěji nakumulované závady a nerentabilní k opravě.

Rekordmann je tady jeden naftovej agregát...3 válec nebo 4válec (teď nevím) Kubota nebo Yanmar (taky už nevím), 12 000MTH bez výměny oleje. Udělal se výplach a frčí jak novej :lol:

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#42 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od Ondra. »

Haben píše: To se uvidí, holt takto se servisuje a tedy takto následně koupíš 95% firemních aut...
jj proto se vyhýbám inzerátům- servisováno pouze v autorizovaném servisu :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#43 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od 3m3 »

jirka87 píše:Ono by to až tolik nevadilo, kdyby měly ty auta 2x větší olejovou náplň. Na velkých autech jezdíme interval 100 000Km (ne že bych za to skákal štěstím). Jenže olejová náplň je tam pro 12 000cm3 motor +/- 45L. Životnost těch motorů jsme zatím neověřili. Mám tady kusy, které zdechly v 500 000Km na prasklý píst (vstřikovač), pár se jich zadřelo při 300 000 i méně km na vačkách (nějaká výrobní vada), ale ani jeden mi neumřel zadřením na opotřebení uložení klika/vačka/olejové čerpadlo apod. Většinou to jde pryč z jiných důvodů...nejčastěji nakumulované závady a nerentabilní k opravě.

Rekordmann je tady jeden naftovej agregát...3 válec nebo 4válec (teď nevím) Kubota nebo Yanmar (taky už nevím), 12 000MTH bez výměny oleje. Udělal se výplach a frčí jak novej :lol:
Ja jen ze motor v naftaku asi trosicku jiny pracovni otacky nez motor v osobaku....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#44 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od Ondra. »

mas recht krychlici- motory je potreba tocit :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Spongebob
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 192
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: XF 5.0 V8

#45 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od Spongebob »

Jezdím služební O2 1.6TDI. Auto jsem dostal jako nové a jezdím s ním pouze já.
Auto dostává prakticky jen ten nejnutnější servis po 30tis. km.
Nyní po 6,5 roku mám najeto 385tis. km bez závady.
Olej jsem musel dolévat někdy v intervalu mezi 90tis.-250tis. Od té doby zase ne, ale i předtím to bylo dolití cca 0,3l na 30tis. intervalu.
Za celou dobu se měnily pouze tyčky stabilizátoru, brzdy (ani nevím kolikrát :oops: ), jedno ložisko na předním kole (zničil jsem si sám :fool: ) a nějaká závada na žhavení, která způsobovala svítící ponorku.
Co se týče spotřeby, tak jezdím spíše mimo město a když se člověk krotí na dálnicích, tak opravdu není problém jezdit do 4,5l/100 reálně ( pc ukazuje cca 4,1-4,2).
Mimochodem po úpravě dieselgate došlo k tomu, že auto začalo žrát o cca 0,3l víc. Dřív se realita od PP lišila max. o 0,1l, tak je to právě těch 0,3-0,4l.
Jezdím na obyčejnou naftu a vůbec neřeším, kde tankuji.
Kdybych potřeboval auto tohoto typu a dostal nějakou nabídku na její odkup, tak bych se jí i s těma km vůbec nebál. Ale možná ta spolehlivost bude i tím, že každý pracovní den jedu min. 50km v kuse a většinou spíš víc.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#46 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od jirka87 »

Rehtaji ti na ni vstriky? Me jak prase (66kw)...na te puvodni, ktera mela najeto 270 ani ne, ale na tehle co mam ted a ma najeto 180 je to slyset fakt fest. VIF nepomohl ani po 2000km a 8nasobne davce. Je to jak 2.0tdci v Transitu pred smrti. Ale stejne ocekavam, ze se nic dit nebude a paradoxne zere min a jede lip, nez ta puvodni :D

Petka ti huci? Me na kazde fabii huci prevodovka bez rozdilu motorizace...je pravda ze huci vzdycky stale stejne klidne 100tkm a pak to auto jde stejne pryc, protoze ma 300najeto

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#47 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od Kuko28 »

tož taky přidám svojí trošku do mely

jezdil jsem 2.5 roku Oktavku 3 MY17 1.6.TDI, vracel jsem jí před vánocemi s nájezdem 115tis KM. Většina km najeta dálnice+okresky, cukačky po městě výjimečně. Služebák, takže údržbu jsem neovlyvnil. Výměnu oleje žádalo většinou kolem 27-28tis KM. 2x jsem musel pár tisíc km před výměnou dolít pár decek oleje.

Jinak celý čas bez závad, choval jsem se k tomu slušně, jako by to bylo moje vlastní.

Ten motor jsem neměl rád - hlučný, malý rozsah využitelných otáček, citelný turboefekt.

Spotřeba ale vynikající - po prázdných okreskách v rámci limitů jsem jezdil kolem 4l, dálnice do 5l, jednou jsem dal Brno-Praha v noci po prázdné D1 170-180km/h a vytáhl jsem to na 6.5l.

Teď už si služebák kupuji za svý, proto půjdu právě do 1.4TSI a servisní interval jako každý slušný člověk 15tis KM
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Spongebob
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 192
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: XF 5.0 V8

#48 Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor

Příspěvek od Spongebob »

jirka87 píše:Rehtaji ti na ni vstriky? Me jak prase (66kw)...na te puvodni, ktera mela najeto 270 ani ne, ale na tehle co mam ted a ma najeto 180 je to slyset fakt fest. VIF nepomohl ani po 2000km a 8nasobne davce. Je to jak 2.0tdci v Transitu pred smrti. Ale stejne ocekavam, ze se nic dit nebude a paradoxne zere min a jede lip, nez ta puvodni :D

Petka ti huci? Me na kazde fabii huci prevodovka bez rozdilu motorizace...je pravda ze huci vzdycky stale stejne klidne 100tkm a pak to auto jde stejne pryc, protoze ma 300najeto
Žádné nenormální zvuky ať z motoru nebo z převodovky nepozoruji.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“