www.chiptuning.cz
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 8
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V70
#1 www.chiptuning.cz
Ahoj
mate nekdo prosim zkusenost s http://www.chiptuning.cz? Premyslim o zvyseni vykonu motoru.
Diky moc..
mate nekdo prosim zkusenost s http://www.chiptuning.cz? Premyslim o zvyseni vykonu motoru.
Diky moc..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#2 www.chiptuning.cz
Pro adekvátní odpověď uveď o jaký vůz s jakým motorem se jedná.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 8
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V70
#3 www.chiptuning.cz
Je to V70lll, 120kw, 2litr, automat. Diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#4 www.chiptuning.cz
Benzín?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 8
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V70
#5 www.chiptuning.cz
Nafta.. Diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#6 www.chiptuning.cz
Jasně že se jedná o dieselový motor s označení D3, ale přeci je logické přesně specifikovat svůj dotaz. Ne očekávat, že druhý je jasnovidec.
Co tě vede k zájmu o tuto firmu?
Na VK většina lidí volí Polestar, BSR či T5D5 (@d5t5.com). Je tu na to dost témat, jistě najdeš odpovědi na veškeré dotazy.
Co tě vede k zájmu o tuto firmu?
Na VK většina lidí volí Polestar, BSR či T5D5 (@d5t5.com). Je tu na to dost témat, jistě najdeš odpovědi na veškeré dotazy.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#7 www.chiptuning.cz
Za mě jednoznačně D5T5 (T5D5). Určitě bych se nepouštěl mimo komunitu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#8 www.chiptuning.cz
přesně tak.mr1 píše:Za mě jednoznačně D5T5 (T5D5). Určitě bych se nepouštěl mimo komunitu.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
#9 www.chiptuning.cz
To já bych se klidně mimo komunitu pustil.
Všichni výše jmenovaní jsou "jen" nalejvači dat.
Nikdo z nich neodlatí soft na míru, na válcích.
Najít ale někoho kdo to opravdu umí je trochu problém.
Všichni výše jmenovaní jsou "jen" nalejvači dat.
Nikdo z nich neodlatí soft na míru, na válcích.
Najít ale někoho kdo to opravdu umí je trochu problém.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#10 www.chiptuning.cz
Já mám v autě BSR. Odladění proběhlo na Palmovce u Soldáta s pomocí T5D5. Hráli si s tím celý den.Basstl píše:To já bych se klidně mimo komunitu pustil.
Všichni výše jmenovaní jsou "jen" nalejvači dat.
Nikdo z nich neodlatí soft na míru, na válcích.
Najít ale někoho kdo to opravdu umí je trochu problém.
Věřím, že teď je auto sladěné a když se vyfouknou pavouci z výfuku, tak Padík pěkně peláší.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#11 www.chiptuning.cz
Já netvrdím že to špatně a pokud tam nejsou jiný úpravy, tak je to i v pořádku, ale třeba u mého TDI už by mi to nikdo z nich neudělal, protože mám jiný turbo atd.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 www.chiptuning.cz
Jo mam... Docela banda komediantu... Uz jen komunikace/domlouvani terminu na Xkrat...
Byl sem tam puvodne s V8(VC/D5T5 V8 "nemeli" v nabidce, ted uz mam CHIP od nich, ale zatim neodbrzdeno, V8 je rozebrana...), nekde sem to tu asi i rozepisoval.
Ve strucnosti: P3 motory maj narvany u P2(na coz sem je opakovane upozornoval),
navyseni uvedene na strankach je nesmysl, opet stale neopravene...
Jednotku neumej pres ODB II, ale vyndavaj ECU z auta a otviraj ji...
I pres kecy typu "to by jsme to jinak nedelali" a ujisteni 3x, ze budou sedet CRC soucty,
tak zasoba chyb a 2-3jednotky spolu nasledne odmitali komunikovat. A navyseni bylo (i procentualne vuci odbrzdene hodnote pred CHIPem) nizsi nez slibovali.
Vubec se jim to nechtelo resit, radsi vratili z5 do puvodniho stavu a vratili prachy...
Aneb nalevaci jako kazdej jinej, Volv moc nedelali... Ruce pryc... Jini umej uplne to same za 1/2 penize...
Byl sem tam puvodne s V8(VC/D5T5 V8 "nemeli" v nabidce, ted uz mam CHIP od nich, ale zatim neodbrzdeno, V8 je rozebrana...), nekde sem to tu asi i rozepisoval.
Ve strucnosti: P3 motory maj narvany u P2(na coz sem je opakovane upozornoval),
navyseni uvedene na strankach je nesmysl, opet stale neopravene...
Jednotku neumej pres ODB II, ale vyndavaj ECU z auta a otviraj ji...
I pres kecy typu "to by jsme to jinak nedelali" a ujisteni 3x, ze budou sedet CRC soucty,
tak zasoba chyb a 2-3jednotky spolu nasledne odmitali komunikovat. A navyseni bylo (i procentualne vuci odbrzdene hodnote pred CHIPem) nizsi nez slibovali.
Vubec se jim to nechtelo resit, radsi vratili z5 do puvodniho stavu a vratili prachy...
Aneb nalevaci jako kazdej jinej, Volv moc nedelali... Ruce pryc... Jini umej uplne to same za 1/2 penize...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek