S70 B5202FS

jak si doma vyladit motor apod.
This topic is 1 year a 1 day old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
0ndro
Offline
Příspěvky: 69
Registrován: 26 lis 2016 22:15
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

S70 B5202FS

Příspěvek od 0ndro »

Ahojte, viem že B5202FS je najslabší z rodiny S70, dvojliter s 93 kW. Len pre zaujímavosť sa chcem opýtať, ako by sa dal tento motor aspoň trocha oživiť?
Napadajú ma iridiove sviečky či nejaký vzduchový filter ?
Vďaka za rady a typy

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 4765
Registrován: 16 kvě 2007 13:48
Bydliště: České Budějovice

Re: S70 B5202FS

Příspěvek od yoby »

Jedině prodat a koupit něco s normálním motorem
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1941
Registrován: 15 dub 2006 19:50
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny

Re: S70 B5202FS

Příspěvek od Petr.Chrpa »

0ndro píše:Ahojte, viem že B5202FS je najslabší z rodiny S70, dvojliter s 93 kW. Len pre zaujímavosť sa chcem opýtať, ako by sa dal tento motor aspoň trocha oživiť?
Napadajú ma iridiove sviečky či nejaký vzduchový filter ?
Vďaka za rady a typy
Ahoj
Můžeš začít novými věcmi jako je palivák,čidlo teploty nasávaného vzduchu doporučuji Hella ,ale už se blbě shání (já ho sehnal)na druhovýrobu typu ESP zapomeň přisává falešný vzduch ,protože netěsní osobní zkušenost před cca měsícem,sportovní filtr třeba Simota ,svíčky auto tím oživíš určitě ,dvacet let starý čidlo dává stejně už nepřesné hodnoty ,přísun paliva a vzduchu je taky potřeba.No a potom když tě to bude bavit dál můžeš začít přemýšlet co víc na šidící krabičky co oblbnou jednotku falešnýma hodnotama zapomeň pokud budeš šikovnej můžeš se začít zajímat o jednotku a upravy přidat palivo šáhnout na zapalování posunout otáčky a dále existují projekty atmosferickejch motorů Volvo kde výkon je vyšší než u některých turbomotoru (to už znamená přestavbu motoru kde cena motoru převyšuje dejme tomu cenu Volvo V8) změna sání , škrtící klapky na každej válec apod.Levnější varianta sání z vozidel ME7 ,ale je tu ale :D nesedí ti to na štefty musíš to stejně předělat nebo nechat předělat potom musíš vyřešit lanko ke klapce ,protože je vespod a přísun vzduchu taky překopat dolu bych ho nerval jedině ,že bys jezdil jen okruhy čistá silnice jinak tam najdeš nějaký kamínky a podobnej bordel takže pokud je to na běžný ježdění tak určitě nahoru.Vše jde nahradit a vymyslet musíš ,ale hledat jinde ne tady :wink:
Jen pro představu :
setup2.jpg
Jednotlivé Klapky 5V.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - 019 Black Stone

0ndro
Offline
Příspěvky: 69
Registrován: 26 lis 2016 22:15
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

Re: S70 B5202FS

Příspěvek od 0ndro »

Super Petr, moc ďakujem.
Určite z auta nechcem urobiť závodný špeciál :) mám to ako náhradný voz. Keď mám trocha voľného času rád sa mu povenujem, tak zatiaľ len zbieram informácie.
Je mi jasné že starý motor už nebude v najlepšej kondícií. Nevieš prosím aký bol rozdiel v konštrukcií tohto 2.0 10V motora a toho dvojlitra s turbom čo má 132 kW 2.0T?
Určite iná hlava so 4 ventilmi na valec, ale mám na mysli konštrukciu, či v turbo verzií boli použité nejaké odolnejšie ložiská a materiály. Alebo blok motora je ten istý?

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1941
Registrován: 15 dub 2006 19:50
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny

Re: S70 B5202FS

Příspěvek od Petr.Chrpa »

0ndro píše: Určite iná hlava so 4 ventilmi na valec, ale mám na mysli konštrukciu, či v turbo verzií boli použité nejaké odolnejšie ložiská a materiály. Alebo blok motora je ten istý?
Ojnice a klika vypadá je stejná ,písty jiné ložiska také a blok je jasně jinej tam jsou jinak dělané mazání , B5204T ostřiky pístů a přepad turba vs B5202 tam nemáš turbo tak není přepad :D .



Zbytek si zkus najít :
B5204T:
http://www.catcar.info/volvo/?lang=en&l ... eWxlPT0%3D

B5202S:
http://www.catcar.info/volvo/?lang=en&l ... eWxlPT0%3D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - 019 Black Stone
This topic is 1 year a 1 day old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Jak co vyladit???“