Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 1723
Registrován: 15 led 2009 15:12
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od peter cz »

Montáž tempomatu do 760 8) no kdo to na d24 má? :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2849
Registrován: 05 srp 2012 22:33
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od 3m3 »

Nekeryho maj ve skrini ze :D
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

imrija
Offline
Člen VK
Příspěvky: 558
Registrován: 19 zář 2018 12:24
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od imrija »

peter cz píše:Montáž tempomatu do 760 8) no kdo to na d24 má? :D
My už taky :)
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

peter cz
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 1723
Registrován: 15 led 2009 15:12
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od peter cz »

Gratuluju, já ho marně sháněl několik let :D
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10747
Registrován: 21 lis 2009 20:33
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bydliště: Semily

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Tak jsem dneska vyplázl 4000,- Kč v LPG servisu. První vážná závada od montáže před 150 kkm, odešel MAP senzor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Makronis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 466
Registrován: 29 čer 2009 10:54
Vůz: S60 2.5T 04
Bydliště: Ostrava

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Makronis »

Sem tam mi zlobily starty, tak jsem se vrhnul na palivový filtr, má taky už něco za sebou tak stejně vyměnit potřeboval. Po konzultaci s Haynesem a Jůtubem jsem si řekl že to bude práce na 30 minut bez záludností... Jak šeredně jsem se mýlil. Nejdřív jsem urval šroub držící držák filtru, to jsem jenom ležel, dělal to jednou rukou a ani nepoužil sílu mých dávných předků, inu, pár pičí a volů se vzneslo do povětří a pokračoval jsem. Očistil jsem filtr od bordelu, ventilkem upustil tlak ve vedení. Stříknul WDečko na spojku u ventilku a vcelku bez námahy jsem jej sundal z filtru. Potěšen z faktu že to šlo celkem dobře jsem se s radostí přesunul na druhou stranu... stříknu WDečko, mačkám, kvedlám, tahám, tahá máma, tahá táta a spojku ne a ne sundat. Na pomoc jsem si zavolal kleště a matičky aby se mechanizmus hezky zmáčkl. Mačkám, kvedlám, tahám, tahá už i pejsek s kočičkou a nic. Po menší pauze a rozjímání jsem se jal prozkoumat spojku a hle, koukám že ťuplíky jsou vmáčklé dovnitř a nepruží. Nebude tak zle pomyslel jsem si, malým šroubováčkem jsem zapáčil aby ťuplíky vyskočily. Ťuplíky nejen že vyskočily, ale vyletěly ze spojky a filtr vesele pevně držel na místě a nešlo jej vyndat. Po pronesení ódy na debily jsem po hodinovém hraní si s dremelkou a kleštěmi vyndal zalomený šroub, sice jsem si zničil jednu frézku, protože jsem si ji spletl s jinou která je určena do tvrdokovu, ale stejně, nehodlám sochařit do sádry tak mě to nemrzelo. Když už jsem se nebál že někde po cestě urvu visící filtr, zajel jsem si na vrakáč kde mi odstřihli filtr s koncovkami, ze kterých jsem pak snadno vyndal ten vnitřní mechanismus který drží filtr, následně pomocí kleštiček jsem odpojil starý filtr, do rychlospojky dal nový vnitřní mechanismus a je to.
Pohoda 8)
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1915
Registrován: 28 lis 2014 21:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

vytříbený psaný projev :good: :ROFL:
_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2612
Registrován: 26 zář 2018 19:44
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2064
Registrován: 02 pro 2013 10:26
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D5 136kW + Volvo 960 3.0
Bydliště: Práce: Praha

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od jancho »

Tak tak, krásně napsáno :-)
_________________
Je: XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF +Volvo 960 1994 150kW B6304FS

Bylo: Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Calbony
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 17 zář 2014 17:36
Vůz: V70 TDI

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Calbony »

Velke dorazy ramien pre 17" a 18" kolesa na C70 (x70) aby nedreli o podbehy za normalnu sumu a nie 12€ kus ktory sa aj tak odlomi.

Vypaleny z 10mm plechu na laseri, kraje zbusene aby nity dociahli a cele v plnic a gumaci aby necinkal o tehlicu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 1681
Registrován: 08 pro 2013 18:35
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Bydliště: Bydliště

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Zajsoft »

Konecne je to venku...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5095
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Ondra. »

peter cz píše:Montáž tempomatu do 760 8) no kdo to na d24 má? :D
já měl dokonce s krokováním :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 444
Registrován: 06 srp 2014 14:23
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Vapik »

Zajsoft píše:Konecne je to venku...
Tak to držím palce ať je toho co nejméně poškozeného. Jednou se mi to povedlo na motoru subaru a tam to proběhlo bez poškození. Každopádně jsem hodně zvědavý jak bude motor vypadat.

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 1681
Registrován: 08 pro 2013 18:35
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Bydliště: Bydliště

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Zajsoft »

Vapik píše:
Zajsoft píše:Konecne je to venku...
Tak to držím palce ať je toho co nejméně poškozeného. Jednou se mi to povedlo na motoru subaru a tam to proběhlo bez poškození. Každopádně jsem hodně zvědavý jak bude motor vypadat.
Dik.

Uplne nejmensi moznost je 1 ohly ventil... Ale bude se delat rovnou (minimalne castecna, tj. nebudu zas menit uplne vse jen z pleziru) GO. To samy AT.
Pacz tady udelat neco na aute vevnitr je hroznej oser, dostat se k necemu ze zadu temer nemozne, etc...
Takze vse prestesnit, opravit zavity, novy kruhy. Uvidime, jeste to musim oholit o agregaty, sundat AT a pak se uvidi...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG

TheKubajs
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 107
Registrován: 02 kvě 2017 18:12
Bydliště: Praha
Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od TheKubajs »

Vyrobil jsem sobě nouzové otevírání nádrže. V poslední době mi občas stávkuje servomotorek otevírající nádrž. Vyčistil jsem ho, promazal, ale pořád zlobí. Tak jsem si trochu pohrál.
https://puu.sh/DUkGG/3088828440.png
Do plastové destičky jsem vyvrtal díru, tou provlékl kolečko na klíče, přidal šňůrku a celou soustavu namontoval zpět.
https://puu.sh/DUkHn/e9c3e90cae.png
V případě zatuhnutí motorku teď stačí jen zatáhnout za vyčnívající šňůrku a nádrž se otevře. Je to jen blbinka, ale udělalo mi to radost.
https://puu.sh/DUkIA/971e30dbea.png
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5095
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Ondra. »

TheKubajs píše:Vyrobil jsem sobě nouzové otevírání nádrže. V poslední době mi občas stávkuje servomotorek otevírající nádrž. Vyčistil jsem ho, promazal, ale pořád zlobí. Tak jsem si trochu pohrál.
https://puu.sh/DUkGG/3088828440.png
Do plastové destičky jsem vyvrtal díru, tou provlékl kolečko na klíče, přidal šňůrku a celou soustavu namontoval zpět.
https://puu.sh/DUkHn/e9c3e90cae.png
V případě zatuhnutí motorku teď stačí jen zatáhnout za vyčnívající šňůrku a nádrž se otevře. Je to jen blbinka, ale udělalo mi to radost.
https://puu.sh/DUkIA/971e30dbea.png
850 měly nouzový táhlo dokonce nativně. x70 už ne :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

Tom33
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 205
Registrován: 24 lis 2015 17:43
Bydliště: Třebíč
Vůz: Volvo 850 2,5 10v,Volvo V70 2l 10v

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Tom33 »

Já si vzal tento týden dovolenou a zatím jsem stihl dát nové přední a zadní brzdy,repasované zadní brzdiče + jednu brzdovou trubku,nové topení,odfrézoval jsem doraz na stěrači a už mi to stírá parádně.Ještě bych chtěl stihnout vyčistit odvětrávání klikovky a asi mám prasklé výfukové svody,ale do toho se mi moc nechce protože určitě něco utrhnu a já potřebuji být pojízdný.
_________________
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96

spy
Offline
Příspěvky: 840
Registrován: 21 čer 2010 20:52
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od spy »

Ondra. píše: 850 měly nouzový táhlo dokonce nativně. x70 už ne :D
C70 ho pořád má :-)
https://www.ebay.com/p/Volvo-C70-Gas-Ta ... 3663158770
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2386
Registrován: 26 říj 2016 18:41
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ondra. píše: 850 měly nouzový táhlo dokonce nativně. x70 už ne :D
XC70 P3 ho má z výroby také.

Carl-Gustaf Sudhoven
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 58
Registrován: 25 úno 2018 21:57
Bydliště: Trutnov
Vůz: S70 2.4T AT

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Carl-Gustaf Sudhoven »

Tady je návod, jak otevřít seklé víčko nádrže. Jde to i na s70, jen se tam musí strčit pracka o trochu dál.
"
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 444
Registrován: 06 srp 2014 14:23
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Vapik »

Zadní brzdy nachystány a svíčky nachystány.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 08 úno 2015 19:14
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od kishmick »

Testujeme turbobudíky z aliexpresu. Některý se zdaji bejt docela v pohodě. Ty barvičky!!! Dnešní zapojení jednoho z nich: "
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1915
Registrován: 28 lis 2014 21:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

strkat do Volvíka Alíka :%)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG

Deshi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3651
Registrován: 17 lis 2005 00:06
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Deshi »

kishmick píše:Testujeme turbobudíky z aliexpresu. Některý se zdaji bejt docela v pohodě. Ty barvičky!!! Dnešní zapojení jednoho z nich: "

Je jasný, že za jízdy to tak znát nebude, ale takhle na volnoběh by mě štvalo, jak ručičky lítají každá jinak v porovnání s otáčkoměrem :D
_________________
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Dream car: C70

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 08 úno 2015 19:14
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od kishmick »

Originál otáčkoměr očividně nestíhá. Kdyby byl odlehčenej setrvačník a tůroval bys to trochu svižnějc, tak je to se "stock"-otáčkoměrem tragédie-je tak 2 vteřiny pozadu. Jinak mě paradoxně hrozně sklamali hadičky Samco. Větší "másla" jsem neviděl. Koupil jsem je po dlouhý době právě kvůli turbo-budíkům a je to hrozný-trhá se to, nevydrží to, když to dotáhneš, tak to praskne. V tomhle případě jsou volvo-hadičky zlatý. Jinak "čína" budíky ukazujou dobře. Mám jich víc, a žádnou nebezpečnost v tom nevidim. Už mi to za jízdy 2x prasklo (hadičky Samco) a to syčení by slyšel i hluchej. Stejně tlak poznáte hlavně na výkonu a ne z budíku. Mám nalepený asi 3 v tý origo mřížce a různě to prohazuju-je to vesměs stejný.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i

Zpět na „Jak co vyladit???“