Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#2176 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#2177 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od jancho »

Tak tak, krásně napsáno :-)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 21
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Vůz: V70 TDI

#2178 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Calbony »

Velke dorazy ramien pre 17" a 18" kolesa na C70 (x70) aby nedreli o podbehy za normalnu sumu a nie 12€ kus ktory sa aj tak odlomi.

Vypaleny z 10mm plechu na laseri, kraje zbusene aby nity dociahli a cele v plnic a gumaci aby necinkal o tehlicu.
Přílohy
IMG_20190711_184456.jpg

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2179 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Zajsoft »

Konecne je to venku...
Přílohy
IMG_20190717_230117.jpg
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2180 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Ondra. »

peter cz píše:Montáž tempomatu do 760 8) no kdo to na d24 má? :D
já měl dokonce s krokováním :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#2181 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Vapik »

Zajsoft píše:Konecne je to venku...
Tak to držím palce ať je toho co nejméně poškozeného. Jednou se mi to povedlo na motoru subaru a tam to proběhlo bez poškození. Každopádně jsem hodně zvědavý jak bude motor vypadat.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2182 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Zajsoft »

Vapik píše:
Zajsoft píše:Konecne je to venku...
Tak to držím palce ať je toho co nejméně poškozeného. Jednou se mi to povedlo na motoru subaru a tam to proběhlo bez poškození. Každopádně jsem hodně zvědavý jak bude motor vypadat.
Dik.

Uplne nejmensi moznost je 1 ohly ventil... Ale bude se delat rovnou (minimalne castecna, tj. nebudu zas menit uplne vse jen z pleziru) GO. To samy AT.
Pacz tady udelat neco na aute vevnitr je hroznej oser, dostat se k necemu ze zadu temer nemozne, etc...
Takze vse prestesnit, opravit zavity, novy kruhy. Uvidime, jeste to musim oholit o agregaty, sundat AT a pak se uvidi...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 100
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT

#2183 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od TheKubajs »

Vyrobil jsem sobě nouzové otevírání nádrže. V poslední době mi občas stávkuje servomotorek otevírající nádrž. Vyčistil jsem ho, promazal, ale pořád zlobí. Tak jsem si trochu pohrál.
https://puu.sh/DUkGG/3088828440.png
Do plastové destičky jsem vyvrtal díru, tou provlékl kolečko na klíče, přidal šňůrku a celou soustavu namontoval zpět.
https://puu.sh/DUkHn/e9c3e90cae.png
V případě zatuhnutí motorku teď stačí jen zatáhnout za vyčnívající šňůrku a nádrž se otevře. Je to jen blbinka, ale udělalo mi to radost.
https://puu.sh/DUkIA/971e30dbea.png
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2184 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Ondra. »

TheKubajs píše:Vyrobil jsem sobě nouzové otevírání nádrže. V poslední době mi občas stávkuje servomotorek otevírající nádrž. Vyčistil jsem ho, promazal, ale pořád zlobí. Tak jsem si trochu pohrál.
https://puu.sh/DUkGG/3088828440.png
Do plastové destičky jsem vyvrtal díru, tou provlékl kolečko na klíče, přidal šňůrku a celou soustavu namontoval zpět.
https://puu.sh/DUkHn/e9c3e90cae.png
V případě zatuhnutí motorku teď stačí jen zatáhnout za vyčnívající šňůrku a nádrž se otevře. Je to jen blbinka, ale udělalo mi to radost.
https://puu.sh/DUkIA/971e30dbea.png
850 měly nouzový táhlo dokonce nativně. x70 už ne :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Tom33
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 199
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Třebíč
Vůz: Volvo 850 2,5 10v,Volvo V70 2l 10v

#2185 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Tom33 »

Já si vzal tento týden dovolenou a zatím jsem stihl dát nové přední a zadní brzdy,repasované zadní brzdiče + jednu brzdovou trubku,nové topení,odfrézoval jsem doraz na stěrači a už mi to stírá parádně.Ještě bych chtěl stihnout vyčistit odvětrávání klikovky a asi mám prasklé výfukové svody,ale do toho se mi moc nechce protože určitě něco utrhnu a já potřebuji být pojízdný.
_________________
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96

spy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1127
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

#2186 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od spy »

Ondra. píše: 850 měly nouzový táhlo dokonce nativně. x70 už ne :D
C70 ho pořád má :-)
https://www.ebay.com/p/Volvo-C70-Gas-Tank-Fuel-Door-Actuator-Part-8611387/1722956074?iid=183663158770
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 127
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#2187 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ondra. píše: 850 měly nouzový táhlo dokonce nativně. x70 už ne :D
XC70 P3 ho má z výroby také.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 100
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Trutnov
Vůz: S70 2.4T

#2188 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Carl-Gustaf Sudhoven »

Tady je návod, jak otevřít seklé víčko nádrže. Jde to i na s70, jen se tam musí strčit pracka o trochu dál.
"
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#2189 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Vapik »

Zadní brzdy nachystány a svíčky nachystány.
Přílohy
20190722_190201.jpg

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#2190 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od kishmick »

Testujeme turbobudíky z aliexpresu. Některý se zdaji bejt docela v pohodě. Ty barvičky!!! Dnešní zapojení jednoho z nich: "
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#2191 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

strkat do Volvíka Alíka :%)
Přílohy
stažený soubor.jpg
stažený soubor.jpg (68.59 KiB) Zobrazeno 1510 x
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#2192 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Deshi »

kishmick píše:Testujeme turbobudíky z aliexpresu. Některý se zdaji bejt docela v pohodě. Ty barvičky!!! Dnešní zapojení jednoho z nich: "

Je jasný, že za jízdy to tak znát nebude, ale takhle na volnoběh by mě štvalo, jak ručičky lítají každá jinak v porovnání s otáčkoměrem :D
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#2193 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od kishmick »

Originál otáčkoměr očividně nestíhá. Kdyby byl odlehčenej setrvačník a tůroval bys to trochu svižnějc, tak je to se "stock"-otáčkoměrem tragédie-je tak 2 vteřiny pozadu. Jinak mě paradoxně hrozně sklamali hadičky Samco. Větší "másla" jsem neviděl. Koupil jsem je po dlouhý době právě kvůli turbo-budíkům a je to hrozný-trhá se to, nevydrží to, když to dotáhneš, tak to praskne. V tomhle případě jsou volvo-hadičky zlatý. Jinak "čína" budíky ukazujou dobře. Mám jich víc, a žádnou nebezpečnost v tom nevidim. Už mi to za jízdy 2x prasklo (hadičky Samco) a to syčení by slyšel i hluchej. Stejně tlak poznáte hlavně na výkonu a ne z budíku. Mám nalepený asi 3 v tý origo mřížce a různě to prohazuju-je to vesměs stejný.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#2194 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Vapik »

Tak dneska jsem dodělal kompletku zadních brzd, ručka konečně brzdí dle mých představ.
Dále ještě proběhla výměna svíček Denso místo Bosch.
No a teď jsem dopsal knihu jízd a za 25000km to vychází 13,95l/100km (LPG), náklady na km včetně servisu a oprav 2,95Kč.
Velká spokojenost.
Přílohy
20190804_134123.jpg
1.jpg

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2195 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Já dneska vyměnil levý přední snímač ABS, páč od pátku začal sporadicky házet chybu, která se musí mazat diagnostikou a pokud ta chyba vyskočí tak se nedá pořádně řadit a nefunguje tempomat.
Měl jsem doma starší, tak snad bude fungovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2196 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Zajsoft »

kishmick píše:Už mi to za jízdy 2x prasklo (hadičky Samco) a to syčení by slyšel i hluchej. Stejně tlak poznáte hlavně na výkonu a ne z budíku. Mám nalepený asi 3 v tý origo mřížce a různě to prohazuju-je to vesměs stejný.
Tak pouzij palivovou, v metrazi, s opletem uvnitr hadice, jsou delany na tlak a ustojej i podtlak...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 109
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#2197 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Hájčus »

Hola, ručka/nožka mi taky nebrzdí...
Co obnáší vyměnit lanovody, prosím?
Díky, Janek
Vapik píše:Tak dneska jsem dodělal kompletku zadních brzd, ručka konečně brzdí dle mých představ.
Dále ještě proběhla výměna svíček Denso místo Bosch.
No a teď jsem dopsal knihu jízd a za 25000km to vychází 13,95l/100km (LPG), náklady na km včetně servisu a oprav 2,95Kč.
Velká spokojenost.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2198 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Proč měnit lanovody? Drhnou? Jdou ztuha? Nevrací se? Jsou popraskané? Rezavé?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#2199 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Vapik »

Hajčus: Lanovody jsem neměnil moje jsou jak nové. Každopádně jestli je máš po smrti, nebude to takový problém. Pro lepší manipulaci a následné seřízení doporučuji vytáhnout středový tunel (pár šroubků). Pak lanka vyháknout z vidličky a pod autem vytáhnout u kol pak klasika. Aby ručka brzdila mám vyzkoušeno za
1. kvalitní pakny (né nutně nejdražší).
2. použit seřiditelnou vidličku https://www.autodily-pema.cz/nastavovac-bubnova-brzda-nk-424801
Pro seřízení se mi osvědčil tento postup:
Povolit ten nastavovací vehement u středového tunelu
Vše poskládat a vidličku šroubování roztáhnout natolik aby šel nasadit kotouč.
Potom našlapat "ručku" na maximum a mezi vidličku a plechový držák ve středovém tunelu vložit vhodný špalík a pak teprv povolit ručku (špalík zapříčiní, že lanovody u brzd zůstanou zatažené a povolí se jen přední lanko k pedálu. V tuto chvíli roztáhnout seřizovací vehement. Opakovat do chvíle spokojenosti s chodem pedálu. Jakmile tohle máš za sebou dírou pro kolový šroub povolit vidličku tak aby se kolo volně otáčelo.
Pak už jen spokojeně brzdit.

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 109
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#2200 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Hájčus »

Ty Volve, to je návod!!! :Yahoo!:
:good: :beer:
Děkuji moc a volvu zdar!!
:friends:
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“