tak jsme si dnes udělali super DynoDay v DieselPower.cz s jedním z lidí, kteří nás oslovili se zájmem o chip. Jednalo se o Volvo V70 D5 r.v. 2002 se stavem tachometru 290-tis km, ve kterém už něco bylo nahrané. Upozorňuji, že k autu jsme neměli originální SW a tudíž se chip VolvoTune.nl aplikoval na FW, který již v autě byl a proto zde uvedený stage "série", nemá asi úplně vypovídací hodnotu o originálu (originál opravdu 400Nm nemá


St1 má od VolvoTune.nl deklarované parametry 185Hp / 395Nm
St2 pak 203Hp / 425Nm
St3 (pokus) mělo být 220Hp / 460Nm... toto se úplně nepovedlo

Ještě je nutno říci, že na autě zřejmě nebylo 100%-ní EGR, regulátor tlaku paliva nebo turbo (nevíme co přesně... možná i kombinace), což nejspíš vedlo k oněm "vlnám" na začátku... je ale vidět, že SW VolvoTune tento "efekt" eliminoval i při vyšším výkonu, než původní úprava, která v autě byla... já sám bych z toho viděl, že je úprava k motoru šetnější
