Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#1 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od tomasss »

Mel by nekdo dalsi zajem o analyzatory bohatosti smesi?
Jedna se o desticku cca 3x3cm s deseti LEDkama

Obrázek

ktera se pripoji na lambdu a ukazuje hodnotu jejiho vystupu. Rozsah je 0-1V, tj kazda LED je 0.1V. Lze pouzit jako rychly detektor vadne lambdy, pripadne pro ladeni bohatosti smesi. Obvod obsahuje napetovy sledovac, tj nedochazi k ovlivnovani vystupni hodnoty senzoru ktery je dale zpracovavan elektronikou auta.
Od poctu by se odvijela cena, pocitam ze to bude kolem dvou stovek...

Zatim projevili zajem:

martinopel
sarkasmic
Urvanej
Naposledy upravil(a) tomasss dne 11 led 2011 10:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 210
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

#2 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od LukyKolin »

Zatim projevili zajem:

martinopel
sarkasmic
Urvanej
LukyKolin
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#3 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od kV8ba »

Zatim projevili zajem:

martinopel
sarkasmic
Urvanej
LukyKolin
kV8ba
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od Sergej »

Plosaky budes bastlit sam alebo nechas vyrobit ? Ked tak mam mozbnost nechat lacno a pomaly vyrobit. Hotove by boli za cca mesiac, mozno menej. Pripadne to rovno zabalit do nejakej krabicky.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#5 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:Plosaky budes bastlit sam alebo nechas vyrobit ? Ked tak mam mozbnost nechat lacno a pomaly vyrobit. Hotove by boli za cca mesiac, mozno menej. Pripadne to rovno zabalit do nejakej krabicky.
zalezi na tom kolik bude zajemcu, a taky co si mam predstavit pod pojmem lacno? :)
Do krabicek to davat nebudu, zbytecne se to pak prodluzuje a prodrazuje...to at si pripadnej zajemce ukuti sam.
Naposledy upravil(a) tomasss dne 11 led 2011 10:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#6 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od kwiko »

meria to aj teplotu sondy?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#7 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od tomasss »

kwiko píše:meria to aj teplotu sondy?
Meri to vystupni napeti. Jak bys chtel merit teplotu?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#8 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od kwiko »

Sorry moja chyba, cena ma zaujima, zaujem by bol.
Nase skromne badanie http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=14332&start=30

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#9 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od Peťo »

ten plosak sa zapoji na kabelaz lambdy?
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#10 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od tomasss »

Peťo píše:ten plosak sa zapoji na kabelaz lambdy?
Pripojuje se na zem, +12 a signal z lambdy. Pokud mas tri ci ctyrdratovou, da se pripojit primo na kabelaz.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#11 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od Peťo »

takze na hrubo napajkovat k vodicom lambdy ci je aj nejaka menej destruktivna moznost?
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od Sergej »

Peťo píše:takze na hrubo napajkovat k vodicom lambdy ci je aj nejaka menej destruktivna moznost?
Prepichnut izolaciu injekcnou ihlou a na tu sa napojit krokosvorkami :) Potom vpich zatesnit samovulkanizacnou paskou. Pozor, neprepichovat ten koaxial co vedie signal do RJ :)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#13 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od tomasss »

Srabum co nemaji duveru v injekcni jehly je povoleno pouzit krimpovaci kleste :-D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od Sergej »

Mas uz hodnoty tych odporov alebo ich mam vyratat :wink:
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#15 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:Mas uz hodnoty tych odporov alebo ich mam vyratat :wink:
Mam to v aute a to mam v Brne do patku...Drtici, nahod hodnoty :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#16 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od Drtic »

Taky to mam v aute a to je v dilne.. :/
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#17 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:Mas uz hodnoty tych odporov alebo ich mam vyratat :wink:
R1 = 150R, R3 = R4 = 620R. Jinak pro ostatni, desky uz se vyrabi... :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#18 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od Urvanej »

:friends:

Zrovna mi začala občas za jízdy rozsvěcet kontrolku, tak se chci podívat, jak moc je "živá".
Co jsem takhle pročítal todle téma na jinejch forech, tak kontrolka může bejt OK(čti normálně zhasnutá), ale lambda už je dávno tuhá, jen náhodou vysílá rozumný číslo a furt to samý a řj to prostě nepozná a myslí si, že je vše OK. No a pak to papká trochu víc než je nezbytně nutný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#19 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od tomasss »

Urvanej píše:Co jsem takhle pročítal todle téma na jinejch forech, tak kontrolka může bejt OK(čti normálně zhasnutá), ale lambda už je dávno tuhá, jen náhodou vysílá rozumný číslo a furt to samý a řj to prostě nepozná a myslí si, že je vše OK. No a pak to papká trochu víc než je nezbytně nutný.
Jj, samozrejme. Pokud se vystupni signal nachazi kdekoliv v intervalu 0-1V, ridici jednotka nema sanci zjistit jestli je samotny prubeh ok nebo ne. Tahle situace se stava dost casto, bud lambda dava konstantni nenulovy signal nebo je jeji reakce pomala.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od Sergej »

No mam taky dojem ze RJ tu lambdu ani moc nepotrebuje. Ked som ju na B200FT odpojil tak si to vsimla az po niekolkych km (kludne aj 10) alebo pri plnej akceleracii.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#21 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od tomasss »

Pokud ji odpojis, RJ jede podle polohy klapky pripadne dalsich dat, takze je to akorat trochu bohatsi - na vykonu to zas tak nepoznas, ale na spotrebe rozhodne jo...
Jinak ja jsem to poznal hned kdyz mi odesla - LPG co mam v aute je rizeno pouze udajema z lambdy, takze bez ni to skoro nejede.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od Sergej »

tomasss píše:Pokud ji odpojis, RJ jede podle polohy klapky pripadne dalsich dat, takze je to akorat trochu bohatsi - na vykonu to zas tak nepoznas, ale na spotrebe rozhodne jo...
Jinak ja jsem to poznal hned kdyz mi odesla - LPG co mam v aute je rizeno pouze udajema z lambdy, takze bez ni to skoro nejede.
To je OK, len som cakal ze hlasku chyby vyhodi hned.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#23 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od tomasss »

Takze desky jsou na ceste ke mne (velke diky Sergejovi za zajisteni seriove vyroby), je jich docela dost takze pokud nekdo dalsi ma zajem, at jej projevi :good: pripadne si taky dopiste kolik kousku chcete, pokud je to vic nez 1.

martinopel
sarkasmic
Urvanej
LukyKolin
kV8ba
Urvanej
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#24 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od kwiko »

by som dva zobral...ak by sa dalo Obrázek

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#25 Analyzatory bohatosti smesi - pruzkum

Příspěvek od Peťo »

mam zaujem o finalny vyrobok
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
Odpovědět

Zpět na „Jak co vyladit???“