XC70 B5254T2 - poblázněná elektrika
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#1 XC70 B5254T2 - poblázněná elektrika
Na mojí XC70, MY 2003, B5254T2 se zbláznila elektrika. Asi nějakej virus, přestože tam nejsou Windows, možná Covid...
Asi před měsícem to za jízdy vyhodilo chybu airbagů, po pár kilometrech zhasla přístrojovka a podsvícení všeho ostatního. Dojel jsem s tím asi 50km domů, že se na to podívám ráno. Auto před barákem nešlo zamknout a pořád běžel ventilátor topení. Tak jsem to zavezl do dílny, aby to nestálo otevřené venku. Jenže v dílně už to zamknout zase šlo. Ráno to pro změnu nešlo odemknout, vyměnil jsem baterku v dálkovém, zbytečně. Měl jsem za to, že asi ten ventilátor vybil baterku (i když po zamknutí neběžel) a protože táhlo od zámku mám kvůli zlodějům odpojené a odemykám jen dálkovým, čekalo mě připojit se ze spodu na starter, dát tomu šťávu a odemknout. Na 3 týdny jsem jel mimo, tak jsem to neřešil. Včera jsem přišel k autu, dálkovým normálně odemknul, nastartoval a vše fungovalo, jak má. Po pár minutách opět všechno uvnitř zhaslo, ale na střední polohu se rozsvítily potkávačky. Napíchnul jsem to a VIDA napsala, že je všechno špatně. Podstatné z chyb jsou asi CEM-E001, CEM-DF04 a CEM-DF05. Pravděpodobně někde proklepaný drát a zkratuje to na kostru. Našel jsem i na jednom kanadském fóru maníka s podobným problémem, ten nakonec objevil proklepaný drát ve dveřích řidiče v místě, kde svazek prochází plechovým držákem čalounění. Rozpitval jsem dveře, ale opět zbytečně, vše v pořádku. Vymazal jsem chyby, nastartoval a vše funguje, žádná chyba. Jen se obávám, že se to znovu neprojeví v dílně, ale až budu 500km od baráku...
Nesetkal se někdo s podobnou závadou? První, co mě napadlo, že za tím je Putin, ale tentokrát v tom bude asi nevinně... Dík za jakoukoli radu...
V70 XC (01-) / XC70 (-07),2003,B5254T2,AW50/51 AWD,YV1SZ59G731097620
Delivery 4.11.2020 20:48:45
Control Module - Diagnostic Trouble Code Status
BCM No fault found
CEM-1A64 Communication with AOC control module Signal missing
CEM-DF04 CAN-L, low speed network Signal too lowDTC is found active.
CEM-DF05 CAN-H, low speed network Signal too lowDTC is found active.
CEM-E001 Control module communication Faulty communication DTC is found active.
ECM-928C ECU, communication error - Faulty signalDTC is found active.
TCM No fault found
Asi před měsícem to za jízdy vyhodilo chybu airbagů, po pár kilometrech zhasla přístrojovka a podsvícení všeho ostatního. Dojel jsem s tím asi 50km domů, že se na to podívám ráno. Auto před barákem nešlo zamknout a pořád běžel ventilátor topení. Tak jsem to zavezl do dílny, aby to nestálo otevřené venku. Jenže v dílně už to zamknout zase šlo. Ráno to pro změnu nešlo odemknout, vyměnil jsem baterku v dálkovém, zbytečně. Měl jsem za to, že asi ten ventilátor vybil baterku (i když po zamknutí neběžel) a protože táhlo od zámku mám kvůli zlodějům odpojené a odemykám jen dálkovým, čekalo mě připojit se ze spodu na starter, dát tomu šťávu a odemknout. Na 3 týdny jsem jel mimo, tak jsem to neřešil. Včera jsem přišel k autu, dálkovým normálně odemknul, nastartoval a vše fungovalo, jak má. Po pár minutách opět všechno uvnitř zhaslo, ale na střední polohu se rozsvítily potkávačky. Napíchnul jsem to a VIDA napsala, že je všechno špatně. Podstatné z chyb jsou asi CEM-E001, CEM-DF04 a CEM-DF05. Pravděpodobně někde proklepaný drát a zkratuje to na kostru. Našel jsem i na jednom kanadském fóru maníka s podobným problémem, ten nakonec objevil proklepaný drát ve dveřích řidiče v místě, kde svazek prochází plechovým držákem čalounění. Rozpitval jsem dveře, ale opět zbytečně, vše v pořádku. Vymazal jsem chyby, nastartoval a vše funguje, žádná chyba. Jen se obávám, že se to znovu neprojeví v dílně, ale až budu 500km od baráku...
Nesetkal se někdo s podobnou závadou? První, co mě napadlo, že za tím je Putin, ale tentokrát v tom bude asi nevinně... Dík za jakoukoli radu...
V70 XC (01-) / XC70 (-07),2003,B5254T2,AW50/51 AWD,YV1SZ59G731097620
Delivery 4.11.2020 20:48:45
Control Module - Diagnostic Trouble Code Status
BCM No fault found
CEM-1A64 Communication with AOC control module Signal missing
CEM-DF04 CAN-L, low speed network Signal too lowDTC is found active.
CEM-DF05 CAN-H, low speed network Signal too lowDTC is found active.
CEM-E001 Control module communication Faulty communication DTC is found active.
ECM-928C ECU, communication error - Faulty signalDTC is found active.
TCM No fault found
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#2 XC70 B5254T2 - poblázněná elektrika
Vadná CEM!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3 XC70 B5254T2 - poblázněná elektrika
CEM ti prepaji ok2ucx, tedy D5T5.com, je ze Zubri - Zlinsky kraj. Tak mu zavolej.
Bud rad, ze ti nezhasla za jizdy svetla slo ti po vypnuti motoru znova nastartovat.
Chyba CEM se nejvice projevi, kdyz das topeni na HI a na nohy.
Od te doby, co ti to takto zkolabovalo, se zadna podivnost nestala? Pokud ne, prijde mi to divne.
Bud rad, ze ti nezhasla za jizdy svetla slo ti po vypnuti motoru znova nastartovat.
Chyba CEM se nejvice projevi, kdyz das topeni na HI a na nohy.
Od te doby, co ti to takto zkolabovalo, se zadna podivnost nestala? Pokud ne, prijde mi to divne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#4 XC70 B5254T2 - poblázněná elektrika
Po vypnutí normálně nastartuju, i když palubka a vše ostatní je zhasnutý, motor jde normálně. Pokud to nechám pár hodin "odpočinout", naskočí i budíky a podsvícení. Včera jsem do 4 ráno pitval všechny možný svazky, CEMku vypral v izopropylu, konektory prostříkal kontoxem, složil a funguje. otázka je, jak dlouho. Přikládám to asi tomu, že jsem před tou jízdou, kdy se to stalo poprvé, s autem asi 2 měsíce nejel, jezdil jsem s dodávkou a druhým autem, tak jestli nějaká vykondenzovaná vlhkost...nevím. Řešil jsem u V70, který má dcera, že zatékalo do CEMky, ale to je MY2005, tam s tím byl problém, vyřešil jsem to taky izopropylem a koupením novýho zadeklování toho svazku nad CEM, od té doby klid. Už jsem našel na fórech dva případy, který jsou podobný mýmu, v obou byl cvaklej drát, jednou ve dveřích a podruhý ve svazku k zrcátku. Průser je, že já nikde žádný prodřený nebo skřípnutý kabely nenašel. Teď to funguje, ale může se to kdykoli projevit znovu, pokud nevím, v čem je problém. Ještě tam zkusím dát druhou CEMku, přehrát SW a uvidím...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#5 XC70 B5254T2 - poblázněná elektrika
Moc bych si s tím nezahrával, ať tě pak auto nenechá někde v polích 500 km od domova. Ono stačí mnohdy nechat auto vychladnout, vychladne CEM, studeňáky se "spojí" a vše zase do zahřátí CEM funguje. To je typický projev studeňáku na CEM. Prolití isopropylakoholem není oprava ale jen oddálení totálního kolapsu. Volvo od určitého roku začalo používat bezolovnatý cín a ten se po cca 10 letech začne rozpadat. Takže nezbývá, než totálně přepájet. A je klid. Dej to ok2ucx, nestojí to desetítisíce, tisícovky ano, ale je to jediné ověřené řešení. Když se s Pavlem domluvíš na termínu, auto ti déle jak týden stát nebude.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#6 XC70 B5254T2 - poblázněná elektrika
Ještě dodám, že při prvním vyčtení chyb to psalo mimo výše uvedených aktivních chyb i "neaktivní" kde byla vypsaná "DTC is not found active" u AUM, CCM, DEM, DIM, ECM, PDM, PSM, REM, SRS, SWM, TCM a UEM Takže skoro všechno a u všeho "faulty communication"... Přestože nikdy předtím nebyl s žádnou z těchto jednotek problém. Takže možná bych to přikládal fakt nějaké oxidaci na konektoru nebo v CEM, uvidím, jestli pomohlo to vyčištění a "vykontoxování"...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#7 XC70 B5254T2 - poblázněná elektrika
Nejde o to, že týden budu stát, mám další 3 auta u baráku, tam problém není. Spíš bych tam dal druhou CEMku, nechal do ní nahrát SW a tuhle dal přepájet do rezervy. S tím cínem to vím, debilové v Bruselu ve spolupráci s ekoteroristy prosadili před lety bezolovnatý cín, asi 10x jsem to řešil na přístrojovkách, kde ten chip stačilo přepájet normálním cínem horkovzduchem a vše fungovalo. Průser je, že ten bezolovnatej se taví pořádně při vyšších teplotách, ale to zase škodí součástkám. Takže už z výroby je to zalitý tak na půl... Hlavně, že Greta má radost...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#8 XC70 B5254T2 - poblázněná elektrika
Pavel možná druhou CEM mít bude, V70, XC70 je častý model. Poptej se.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#9 XC70 B5254T2 - poblázněná elektrika
CEMky tu pár kousků mám, jen musím najít tu správnou
Nemáš na něj číslo? Jsem teď na Slovensku, tak bych mu to mohl hodit, jak pojedu do JČ na barák, do Zubří nemám až tak daleko...
Nemáš na něj číslo? Jsem teď na Slovensku, tak bych mu to mohl hodit, jak pojedu do JČ na barák, do Zubří nemám až tak daleko...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 1262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ejdou Rotacak
-
- 21 Odpovědi
- 1537 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft
-
- 18 Odpovědi
- 1003 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bighead
-
- 0 Odpovědi
- 417 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 216 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz