V70II 2006 - vybitá baterie

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 4 roky
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#1 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Juric »

Tak i mě to potkalo...
Jelikož mi svítí přední xenony v poloze 0 a při startování zhasnou, tak před otočením klíčku zapínám parkovačky, nastartuji a ovladač světel přepínám na 0.
No a po telefonátu s drahou polovičkou jsem zapomněl přepnout ovladač zpět na 0 a nechal rozsvícené parkovačky, což mi došlo až dnes ráno, když jsem viděl auto svítit. :oops:

Takže dálka nefunguje, odemknutí kufru dálkou též nefunguje. Zámek ve dveřích řidiče se protáčí dokolečka, ale nic neodemkne. :unknown:
V kufru zámek pro klíč nemám (nenašel jsem nic, co by tomu nasvědčovalo).

Mohl by mi někdo poradit jak postupovat k otevření auta? Po přečtení fóra mám 2 tipy:
- ze spodku připojit kabel od jiné baterky k nějakému přístupnému kabelu auta (ale najdu jej zespod auta?) a otevřít dálkou
- manuálně otevřít kapotu (nějaký rozumný návod jsem nenašel ani na YT) a připojit druhou baterku v motorovém prostoru

Výše uvedené postupy jsou ale pro jiné modely, takže nevím jak moc úspěšné by to bylo v mém případě.

Díky za pomoc

Edit: Může mi tento postup pomoci?
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

VB
Ověřený
Offline
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 662
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

#2 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od VB »

Mne se stalo, že jsem v garáži nechal rozsvícené parkovačky a když po dvou dnech přišel, tak baterie byla úplně vybitá.
Neměl jsem auto zamčené takže otevřel dveře, kapotu a baterii nabil.
Klíčem v zámku nejdou dveře odemknout?
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2968
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#3 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Tod2 »

v motorovém prostoru je + pól baterie, takže nabíječku nebo druhou baterii

edit: jo tak, ony nejdou odemknout dveře...
tak to je opruz :)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 4 roky
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#4 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Juric »

No opruz to je. :D

Okénko rozbíjet nebudu.
Je možnost, že by se po úplném vybití baterie odpojil deadlock a šlo by odemknout tím klíčkem ve dveřích abych mohl otevřít kapotu?

Už se vidím, jak dávám dolů grill a páčím šroubovákem k odjištění zámků kapoty. Na sídlišti... :D
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2968
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#5 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Tod2 »

taková šance není
buď máš špatný zámek, nebo ho někdo vyměnil a nefunguje s klíčem
asi nezbude, než nějak otevřít tu kapotu

jinak přes diag jde nastavit, aby v poloze 0 světla nesvítila...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

VB
Ověřený
Offline
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 662
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

#6 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od VB »

Juric píše: 16 črc 2020 08:36 No opruz to je. :D

Okénko rozbíjet nebudu.
Je možnost, že by se po úplném vybití baterie odpojil deadlock a šlo by odemknout tím klíčkem ve dveřích abych mohl otevřít kapotu?

Už se vidím, jak dávám dolů grill a páčím šroubovákem k odjištění zámků kapoty. Na sídlišti... :D
Tohle video by Ti mohlo pomoct

:)
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#7 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Warcz »

Nemaš třeba tažne ? Neni teoreticky + kontakt ve zpetnem zrcatku ? To by možna šlo rozdělat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#8 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Warcz »

Ještě mě napadlo jak se vytahuje podvětleni zadni spz ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 4 roky
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#9 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Juric »

Tod2: mě se právě líbí, že v poloze 0 svítí jak xenony, tak i obrysovky vzadu - ale nelíbí se mi, že otočím klíčkem, rozsvítí se xenony, během startování zhasnou a po nastartování se zase rozsvítí. Bylo by fajn aby svítily v poloze 0, ale až po nastatování motoru

VB: jo na to jsem koukal a snad to budu mít stejné :D

Warcz: mám tažné (a vůbec ho nepoužívám), takže je možnost oživit elektroniku přes zásuvku tažného? Jen abych byl schopný si odemknout auto...podsvětlení je myslím zvenku přístupné přes šroubky
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#10 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Warcz »

Jakou máš zasuvku tažného ? Jestli 13 pin bude tam stalých 12V.

Obrázek

akorat pozor budeš to muset připojit nějakým měkým zdrojem. Chtělo by to nastavitelný zdroj a nepustit tam více než 10A. Když tam dáš navrdo druhou baterku tak to spali pojistku tažného.

Teoreticky by mohlo byt 12V i na te 7 polovce když jsi nechal zapnute světla.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2968
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#11 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Tod2 »

a nesežere těch 10A vybitá baterie a zapnutá světla?
navíc jak to bude dělat někde na sídlišti?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#12 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Warcz »

To je 120W to by nemelo uplně sežrat. Blbě. Da se to teoreticky připojit tenkym dratem, ktery uděla ubytek napěti. Nechci radit připojit natvrdo druhou baterku at si něco neodpali. Chce to elektrikaře co to bude dělat s citem :(
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 4 roky
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#13 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Juric »

Nevím, nezkoumal jsem, protože tažné nepoužívám a ani nebudu - bylo už na montováno při koupi...

S tím zdrojem to bude sakra problém... I kdybych jej nakrásno sehnal, tak na sídlišti nenatáhnu prodlužku a takto regulovatelný zdroj na 12V nemám...

Dobrá prekérka...

Edit: ještě mám doma PWM regulátor na 12V pro modelovou železnici, ale max 2A...
Naposledy upravil(a) Juric dne 16 črc 2020 10:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#14 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Warcz »

A nemas asistenci ? Naložit a odvezt do servisu a tam by to mohli vyřešit...

Popripade prijede borec a podari se mu to. Většina povineho ručeni ma zakladni asistenci v ceně
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 4 roky
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#15 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Juric »

Oživení napájení přes zásuvku tažného selhalo. :D
Dal jsem pro jistotu na kabel 7,5A jistič a po připojení hned vyskočil...
Jo a zásuvka 13 polova.
Teď lezeme grillem otevřít kapotu. Šance je 50%.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#16 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Warcz »

To znamená že to bylo na dobré cestě a chce to tenčí kabely ( větší ubytek napětí ) = menší proud.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 4 roky
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#17 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Juric »

Půjdeme touhle cestou:
IMG_20200716_155040.jpg
Edit: kapota otevřená, po připojení baterky z druhého auta jsem dálkově odemkl, nastartoval.. pro ostatní: video návod celkem sedí, ale mnohem rychlejší je u zámku na straně řidiče najít lanko a zatáhnout.

Teď po nastartování trošku hapruje budík místo volnoběhu ukazuje 1400 otáček, dveře nešly zvenku otevřít a to nebyly zamčené, ale věřím, že to se spraví po dobití baterky
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2968
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#18 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Tod2 »

větší úbytek napětí na tenkém kabelu by znamenal akorát oheň, ne menší proud

ale jinak dobrá práce s otevřením...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#19 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Warcz »

I = U/R a P = R*Ina2

Oheň by vznikl pokud by byl člověk slepý, hluchý a nechal to připojené třeba minutu. Všechno to chce dělat s citem a hlavně mít trochu elektropraxe. To je i ten důvod proč jsem nechtěl moc aby tohle zkoušel laik.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 4 roky
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#20 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Juric »

No proto jsem si tam raději dal ten jistič. :)

Teď mě trápí nefunkční zámek ve dveřích ( případný zloděj má sice smůlu, ale jako jediný mechanický vstup do auta bych byl raději, kdyby byl v provozu) a tak mě čeká asi rozborka.

Po této zkušenosti si vytáhnu pořádnou kabeláž ke grillu, abych ho jen sundal a připojil šťávu pro oživení auta.

Dost mě zamrzelo a zároveň potěšilo, že nikoho na nejlidnatějším olomouckém sídlišti nezajímalo, proč se snažíme dostat do auta kapotou. V některých fázích to vypadalo jako nelegální činnost :D
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#21 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Warcz »

Tak ono ti teoreticky stačí přivést na gryl + pol. Minus si najdeš všude :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13061
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#22 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od raolsa »

Nebo stačí nechat pořád světla na "zapnuto" a pak nemusíš řešit takovýhle problémy. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#23 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Warcz »

Je trochu smutné, že auto plné elektroniky a stejně si nechá vymlátit baterku :o(
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12089
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#24 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Urvanej »

No neřikej mi, že se heverem nedostaneš ke starteru, kde je stálý +...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#25 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od hajnej »

raolsa píše: 16 črc 2020 20:56 Nebo stačí nechat pořád světla na "zapnuto" a pak nemusíš řešit takovýhle problémy. :D
No taky jsem si říkal, kde je ta výhoda nechat světla v nule.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“