V70II 2006 - vybitá baterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#1 V70II 2006 - vybitá baterie
Tak i mě to potkalo...
Jelikož mi svítí přední xenony v poloze 0 a při startování zhasnou, tak před otočením klíčku zapínám parkovačky, nastartuji a ovladač světel přepínám na 0.
No a po telefonátu s drahou polovičkou jsem zapomněl přepnout ovladač zpět na 0 a nechal rozsvícené parkovačky, což mi došlo až dnes ráno, když jsem viděl auto svítit.
Takže dálka nefunguje, odemknutí kufru dálkou též nefunguje. Zámek ve dveřích řidiče se protáčí dokolečka, ale nic neodemkne.
V kufru zámek pro klíč nemám (nenašel jsem nic, co by tomu nasvědčovalo).
Mohl by mi někdo poradit jak postupovat k otevření auta? Po přečtení fóra mám 2 tipy:
- ze spodku připojit kabel od jiné baterky k nějakému přístupnému kabelu auta (ale najdu jej zespod auta?) a otevřít dálkou
- manuálně otevřít kapotu (nějaký rozumný návod jsem nenašel ani na YT) a připojit druhou baterku v motorovém prostoru
Výše uvedené postupy jsou ale pro jiné modely, takže nevím jak moc úspěšné by to bylo v mém případě.
Díky za pomoc
Edit: Může mi tento postup pomoci?
Jelikož mi svítí přední xenony v poloze 0 a při startování zhasnou, tak před otočením klíčku zapínám parkovačky, nastartuji a ovladač světel přepínám na 0.
No a po telefonátu s drahou polovičkou jsem zapomněl přepnout ovladač zpět na 0 a nechal rozsvícené parkovačky, což mi došlo až dnes ráno, když jsem viděl auto svítit.
Takže dálka nefunguje, odemknutí kufru dálkou též nefunguje. Zámek ve dveřích řidiče se protáčí dokolečka, ale nic neodemkne.
V kufru zámek pro klíč nemám (nenašel jsem nic, co by tomu nasvědčovalo).
Mohl by mi někdo poradit jak postupovat k otevření auta? Po přečtení fóra mám 2 tipy:
- ze spodku připojit kabel od jiné baterky k nějakému přístupnému kabelu auta (ale najdu jej zespod auta?) a otevřít dálkou
- manuálně otevřít kapotu (nějaký rozumný návod jsem nenašel ani na YT) a připojit druhou baterku v motorovém prostoru
Výše uvedené postupy jsou ale pro jiné modely, takže nevím jak moc úspěšné by to bylo v mém případě.
Díky za pomoc
Edit: Může mi tento postup pomoci?
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 662
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#2 V70II 2006 - vybitá baterie
Mne se stalo, že jsem v garáži nechal rozsvícené parkovačky a když po dvou dnech přišel, tak baterie byla úplně vybitá.
Neměl jsem auto zamčené takže otevřel dveře, kapotu a baterii nabil.
Klíčem v zámku nejdou dveře odemknout?
Neměl jsem auto zamčené takže otevřel dveře, kapotu a baterii nabil.
Klíčem v zámku nejdou dveře odemknout?
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3 V70II 2006 - vybitá baterie
v motorovém prostoru je + pól baterie, takže nabíječku nebo druhou baterii
edit: jo tak, ony nejdou odemknout dveře...
tak to je opruz
edit: jo tak, ony nejdou odemknout dveře...
tak to je opruz
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#4 V70II 2006 - vybitá baterie
No opruz to je.
Okénko rozbíjet nebudu.
Je možnost, že by se po úplném vybití baterie odpojil deadlock a šlo by odemknout tím klíčkem ve dveřích abych mohl otevřít kapotu?
Už se vidím, jak dávám dolů grill a páčím šroubovákem k odjištění zámků kapoty. Na sídlišti...
Okénko rozbíjet nebudu.
Je možnost, že by se po úplném vybití baterie odpojil deadlock a šlo by odemknout tím klíčkem ve dveřích abych mohl otevřít kapotu?
Už se vidím, jak dávám dolů grill a páčím šroubovákem k odjištění zámků kapoty. Na sídlišti...
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#5 V70II 2006 - vybitá baterie
taková šance není
buď máš špatný zámek, nebo ho někdo vyměnil a nefunguje s klíčem
asi nezbude, než nějak otevřít tu kapotu
jinak přes diag jde nastavit, aby v poloze 0 světla nesvítila...
buď máš špatný zámek, nebo ho někdo vyměnil a nefunguje s klíčem
asi nezbude, než nějak otevřít tu kapotu
jinak přes diag jde nastavit, aby v poloze 0 světla nesvítila...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 662
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#6 V70II 2006 - vybitá baterie
Tohle video by Ti mohlo pomoct
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#7 V70II 2006 - vybitá baterie
Nemaš třeba tažne ? Neni teoreticky + kontakt ve zpetnem zrcatku ? To by možna šlo rozdělat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#8 V70II 2006 - vybitá baterie
Ještě mě napadlo jak se vytahuje podvětleni zadni spz ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#9 V70II 2006 - vybitá baterie
Tod2: mě se právě líbí, že v poloze 0 svítí jak xenony, tak i obrysovky vzadu - ale nelíbí se mi, že otočím klíčkem, rozsvítí se xenony, během startování zhasnou a po nastartování se zase rozsvítí. Bylo by fajn aby svítily v poloze 0, ale až po nastatování motoru
VB: jo na to jsem koukal a snad to budu mít stejné
Warcz: mám tažné (a vůbec ho nepoužívám), takže je možnost oživit elektroniku přes zásuvku tažného? Jen abych byl schopný si odemknout auto...podsvětlení je myslím zvenku přístupné přes šroubky
VB: jo na to jsem koukal a snad to budu mít stejné
Warcz: mám tažné (a vůbec ho nepoužívám), takže je možnost oživit elektroniku přes zásuvku tažného? Jen abych byl schopný si odemknout auto...podsvětlení je myslím zvenku přístupné přes šroubky
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#10 V70II 2006 - vybitá baterie
Jakou máš zasuvku tažného ? Jestli 13 pin bude tam stalých 12V.
akorat pozor budeš to muset připojit nějakým měkým zdrojem. Chtělo by to nastavitelný zdroj a nepustit tam více než 10A. Když tam dáš navrdo druhou baterku tak to spali pojistku tažného.
Teoreticky by mohlo byt 12V i na te 7 polovce když jsi nechal zapnute světla.
akorat pozor budeš to muset připojit nějakým měkým zdrojem. Chtělo by to nastavitelný zdroj a nepustit tam více než 10A. Když tam dáš navrdo druhou baterku tak to spali pojistku tažného.
Teoreticky by mohlo byt 12V i na te 7 polovce když jsi nechal zapnute světla.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#11 V70II 2006 - vybitá baterie
a nesežere těch 10A vybitá baterie a zapnutá světla?
navíc jak to bude dělat někde na sídlišti?
navíc jak to bude dělat někde na sídlišti?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#12 V70II 2006 - vybitá baterie
To je 120W to by nemelo uplně sežrat. Blbě. Da se to teoreticky připojit tenkym dratem, ktery uděla ubytek napěti. Nechci radit připojit natvrdo druhou baterku at si něco neodpali. Chce to elektrikaře co to bude dělat s citem
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#13 V70II 2006 - vybitá baterie
Nevím, nezkoumal jsem, protože tažné nepoužívám a ani nebudu - bylo už na montováno při koupi...
S tím zdrojem to bude sakra problém... I kdybych jej nakrásno sehnal, tak na sídlišti nenatáhnu prodlužku a takto regulovatelný zdroj na 12V nemám...
Dobrá prekérka...
Edit: ještě mám doma PWM regulátor na 12V pro modelovou železnici, ale max 2A...
S tím zdrojem to bude sakra problém... I kdybych jej nakrásno sehnal, tak na sídlišti nenatáhnu prodlužku a takto regulovatelný zdroj na 12V nemám...
Dobrá prekérka...
Edit: ještě mám doma PWM regulátor na 12V pro modelovou železnici, ale max 2A...
Naposledy upravil(a) Juric dne 16 črc 2020 10:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#14 V70II 2006 - vybitá baterie
A nemas asistenci ? Naložit a odvezt do servisu a tam by to mohli vyřešit...
Popripade prijede borec a podari se mu to. Většina povineho ručeni ma zakladni asistenci v ceně
Popripade prijede borec a podari se mu to. Většina povineho ručeni ma zakladni asistenci v ceně
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#15 V70II 2006 - vybitá baterie
Oživení napájení přes zásuvku tažného selhalo.
Dal jsem pro jistotu na kabel 7,5A jistič a po připojení hned vyskočil...
Jo a zásuvka 13 polova.
Teď lezeme grillem otevřít kapotu. Šance je 50%.
Dal jsem pro jistotu na kabel 7,5A jistič a po připojení hned vyskočil...
Jo a zásuvka 13 polova.
Teď lezeme grillem otevřít kapotu. Šance je 50%.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#16 V70II 2006 - vybitá baterie
To znamená že to bylo na dobré cestě a chce to tenčí kabely ( větší ubytek napětí ) = menší proud.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#17 V70II 2006 - vybitá baterie
Půjdeme touhle cestou:
Teď po nastartování trošku hapruje budík místo volnoběhu ukazuje 1400 otáček, dveře nešly zvenku otevřít a to nebyly zamčené, ale věřím, že to se spraví po dobití baterky
Edit: kapota otevřená, po připojení baterky z druhého auta jsem dálkově odemkl, nastartoval.. pro ostatní: video návod celkem sedí, ale mnohem rychlejší je u zámku na straně řidiče najít lanko a zatáhnout.Teď po nastartování trošku hapruje budík místo volnoběhu ukazuje 1400 otáček, dveře nešly zvenku otevřít a to nebyly zamčené, ale věřím, že to se spraví po dobití baterky
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#18 V70II 2006 - vybitá baterie
větší úbytek napětí na tenkém kabelu by znamenal akorát oheň, ne menší proud
ale jinak dobrá práce s otevřením...
ale jinak dobrá práce s otevřením...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#19 V70II 2006 - vybitá baterie
I = U/R a P = R*Ina2
Oheň by vznikl pokud by byl člověk slepý, hluchý a nechal to připojené třeba minutu. Všechno to chce dělat s citem a hlavně mít trochu elektropraxe. To je i ten důvod proč jsem nechtěl moc aby tohle zkoušel laik.
Oheň by vznikl pokud by byl člověk slepý, hluchý a nechal to připojené třeba minutu. Všechno to chce dělat s citem a hlavně mít trochu elektropraxe. To je i ten důvod proč jsem nechtěl moc aby tohle zkoušel laik.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#20 V70II 2006 - vybitá baterie
No proto jsem si tam raději dal ten jistič.
Teď mě trápí nefunkční zámek ve dveřích ( případný zloděj má sice smůlu, ale jako jediný mechanický vstup do auta bych byl raději, kdyby byl v provozu) a tak mě čeká asi rozborka.
Po této zkušenosti si vytáhnu pořádnou kabeláž ke grillu, abych ho jen sundal a připojil šťávu pro oživení auta.
Dost mě zamrzelo a zároveň potěšilo, že nikoho na nejlidnatějším olomouckém sídlišti nezajímalo, proč se snažíme dostat do auta kapotou. V některých fázích to vypadalo jako nelegální činnost
Teď mě trápí nefunkční zámek ve dveřích ( případný zloděj má sice smůlu, ale jako jediný mechanický vstup do auta bych byl raději, kdyby byl v provozu) a tak mě čeká asi rozborka.
Po této zkušenosti si vytáhnu pořádnou kabeláž ke grillu, abych ho jen sundal a připojil šťávu pro oživení auta.
Dost mě zamrzelo a zároveň potěšilo, že nikoho na nejlidnatějším olomouckém sídlišti nezajímalo, proč se snažíme dostat do auta kapotou. V některých fázích to vypadalo jako nelegální činnost
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#21 V70II 2006 - vybitá baterie
Tak ono ti teoreticky stačí přivést na gryl + pol. Minus si najdeš všude
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#22 V70II 2006 - vybitá baterie
Nebo stačí nechat pořád světla na "zapnuto" a pak nemusíš řešit takovýhle problémy.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#23 V70II 2006 - vybitá baterie
Je trochu smutné, že auto plné elektroniky a stejně si nechá vymlátit baterku (
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#24 V70II 2006 - vybitá baterie
No neřikej mi, že se heverem nedostaneš ke starteru, kde je stálý +...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#25 V70II 2006 - vybitá baterie
No taky jsem si říkal, kde je ta výhoda nechat světla v nule.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek