mám problém. Pokud je teplota +-0, je vše v pořádku, na první otočení motor chytne bez problémů. Zapnu klíček, cca 10s slyším čerpadlo v nádrži a jedem.Kolem -5 však čerpadlo jede cca 3s, a víc nic. Natočím motor, chytne a hned chcípne. Samozřejmě, když tam není natlačený benzín, že. Jediné řešení je potom třeba 20x - 30x otočit klíčem v zapalování, až konečně uslyším, že čerpadlo tlačí těch 10 - 15s, nahodím, a celý den bez problémů. Do rána zamrzne, a je to tady znovu. Relé pumpy jsem proletovat v kontaktech, na budící cívce už byl cín lehce popraskaný, ale bohužel můj problém to nevyřešilo. Takže mám otázku, co řídí dobu běhu čerpadla, tlakový ventil tam údajně není, takže jedině odběr proudu čerpadla, či co? Dnes ještě zkusím vyměnit celé řídící relé čerpadla_mám náhradní. Potom snad celé čerpadlo? Je mi divné, že do nuly je to naprosto v pohodě...jak kdyby tam něco zamrzlo, špatný kontakt, co já vím
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
- Autor
 - Zpráva
 
- 
Offline
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 17 roků 2 měsíce
 - Bydliště: Uherské Hradiště
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
Pěkný den,
mám problém. Pokud je teplota +-0, je vše v pořádku, na první otočení motor chytne bez problémů. Zapnu klíček, cca 10s slyším čerpadlo v nádrži a jedem.Kolem -5 však čerpadlo jede cca 3s, a víc nic. Natočím motor, chytne a hned chcípne. Samozřejmě, když tam není natlačený benzín, že. Jediné řešení je potom třeba 20x - 30x otočit klíčem v zapalování, až konečně uslyším, že čerpadlo tlačí těch 10 - 15s, nahodím, a celý den bez problémů. Do rána zamrzne, a je to tady znovu. Relé pumpy jsem proletovat v kontaktech, na budící cívce už byl cín lehce popraskaný, ale bohužel můj problém to nevyřešilo. Takže mám otázku, co řídí dobu běhu čerpadla, tlakový ventil tam údajně není, takže jedině odběr proudu čerpadla, či co? Dnes ještě zkusím vyměnit celé řídící relé čerpadla_mám náhradní. Potom snad celé čerpadlo? Je mi divné, že do nuly je to naprosto v pohodě...jak kdyby tam něco zamrzlo, špatný kontakt, co já vím
mám problém. Pokud je teplota +-0, je vše v pořádku, na první otočení motor chytne bez problémů. Zapnu klíček, cca 10s slyším čerpadlo v nádrži a jedem.Kolem -5 však čerpadlo jede cca 3s, a víc nic. Natočím motor, chytne a hned chcípne. Samozřejmě, když tam není natlačený benzín, že. Jediné řešení je potom třeba 20x - 30x otočit klíčem v zapalování, až konečně uslyším, že čerpadlo tlačí těch 10 - 15s, nahodím, a celý den bez problémů. Do rána zamrzne, a je to tady znovu. Relé pumpy jsem proletovat v kontaktech, na budící cívce už byl cín lehce popraskaný, ale bohužel můj problém to nevyřešilo. Takže mám otázku, co řídí dobu běhu čerpadla, tlakový ventil tam údajně není, takže jedině odběr proudu čerpadla, či co? Dnes ještě zkusím vyměnit celé řídící relé čerpadla_mám náhradní. Potom snad celé čerpadlo? Je mi divné, že do nuly je to naprosto v pohodě...jak kdyby tam něco zamrzlo, špatný kontakt, co já vím
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
- 
Offline
  - Moderátor
 - Příspěvky: 3803
 - Registrován: 11 roků 9 měsíců
 - Bydliště: Štěpánovice
 - Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
voda ve vedeni?
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
- 
Offline
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 17 roků 2 měsíce
 - Bydliště: Uherské Hradiště
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
Do benzínu jsem nalil celý Velfobin, dle návodu 
 a jinak jsem jezdil na Vervu, co bylo před koupí vozu, nevím, ještě budu měnit palivový filtr....
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
- 
Online
  - Člen VK
 - Příspěvky: 5034
 - Registrován: 21 roků 1 měsíc
 - Bydliště: VRZČ
 - Vůz: 240/V70II
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
Kdybys dosel az k cerpadlu, tak tu jedno budu mit.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
- 
Offline
  - Moderátor
 - Příspěvky: 14688
 - Registrován: 15 roků 11 měsíců
 - Bydliště: Semily
 - Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
 
 x 1
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
Začni tím filtrem, mě to dělalo neskutečný problémy. A taky jenom za chladu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
- 
Offline
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 17 roků 2 měsíce
 - Bydliště: Uherské Hradiště
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
Teď je na výměnu před domem ideální počasí 
 ale zkusím to.... budu muset začít používat garáž jako garáž, a ne skladiště 
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
- 
Offline
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 17 roků 2 měsíce
 - Bydliště: Uherské Hradiště
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
Že by tvoje váha vzduchu dostala sourozence? Doufám, že závada bude jinde......snadOndra. píše:Kdybys dosel az k cerpadlu, tak tu jedno budu mit.
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
- 
Offline
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 17 roků 2 měsíce
 - Bydliště: Uherské Hradiště
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
Neříkejte, že nikdo neměl tuhle závadu. Nechci mít vyjímečný vůz.....ví alspoň někdo, na základě čeho dává ŘJ povel čerpadlu k práci? Tam by mohl být zakopanej pes. Samozřejmě až po výměně palivového fitru.....to by bylo nejjednodušší řešení
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
- 
Offline
  - Příspěvky: 1460
 - Registrován: 18 roků 4 měsíce
 - Bydliště: Horné Saliby
 - Vůz: 850,C70,V40...
 - Bydliště: hmmm
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
uz si vymenil to palivove rele? lebo primarne je ono zodpovedne za ovladanie cerpadla, pripadne ho rozober a zopni rukou ci nastartujes...
- 
Offline
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 17 roků 2 měsíce
 - Bydliště: Uherské Hradiště
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
Mám ho nachystané na ráno, až zase trochu zamrzne. Taky jsem si udělal propojku, a popřípadě použiju místo relátka. Dotaz...čerpadlo běží celou dobu chodu motoru a případný přebytek paliva se vrací přes pojistný ventil zpět do nádrže??
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
- 
Offline
  - Příspěvky: 1460
 - Registrován: 18 roků 4 měsíce
 - Bydliště: Horné Saliby
 - Vůz: 850,C70,V40...
 - Bydliště: hmmm
 
- 
Offline
  - Příspěvky: 243
 - Registrován: 9 roků 5 měsíců
 - Bydliště: R.I.P.
 - Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
 - Bydliště: Praha
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
Zační FILTREM... mnohdy je tam originál... a pak pokračuj dál... FILTREM nic nezkazíš, právě naopak...!!! 
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
- 
Offline
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 17 roků 2 měsíce
 - Bydliště: Uherské Hradiště
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
Filtr vozím už týden v kufru, a není nikdo, kdy by ho vyměnil 
 ach jo
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
- 
Offline
  - Příspěvky: 1460
 - Registrován: 18 roků 4 měsíce
 - Bydliště: Horné Saliby
 - Vůz: 850,C70,V40...
 - Bydliště: hmmm
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
filter sa u B_E_N_Z_I_N_O_V_E_H_O motora prejavuje trocha inak, ale kazdy dobry servis zacne vymenou filtra, oleja, akumulatora a rj imobilizera ci motora... Lebo uz maju zarobene a ci sa to opravi je druhorade
- 
Offline
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 17 roků 2 měsíce
 - Bydliště: Uherské Hradiště
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
A jak se projevuje zanesený a starý filtr? Kdybych měl měnit ŘJ mototru a převodovky, tak asi nemá cenu auto kupovat, bo by to bylo dražší, než celý vůz. A ty z rozborek mají tím pádem své už taky odslouženo, ne?
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
- 
Offline
  - Moderátor
 - Příspěvky: 14688
 - Registrován: 15 roků 11 měsíců
 - Bydliště: Semily
 - Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
 
 x 1
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
Mě se zanesený filtr projevoval tak, že auto sice nastartovalo normálně, ale při pokusu přidat plyn buď hned chcíplo, nebo se snížily otáčky a pak se zase vrátily zpět. Rozjet se téměř nebylo možné. Ale stačilo to nechat tak minutu ohřát (nebo se rozjet z kopce 
 ) a už to šlo bez problémů.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
- 
Online
  - Člen VK
 - Příspěvky: 5034
 - Registrován: 21 roků 1 měsíc
 - Bydliště: VRZČ
 - Vůz: 240/V70II
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
Nikdy jsem nezazil aby u 850 odesla RJ. Kazdopadne je taky skladem 
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
- 
Offline
  - Příspěvky: 1065
 - Registrován: 16 roků 1 měsíc
 - Bydliště: Praha
 - Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
pospak píše:Zapnu klíček, cca 10s slyším čerpadlo v nádrži a jedem.
Nikdy se mi u žádného auta nestalo, že by po otočení klíčku běžela pumpa 10 nebo i více vteřin. Vždycky max 2 - 3. Ať je zima nebo teplo a nikdy jsem neměl se startováním
problém.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
- 
Offline
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 17 roků 2 měsíce
 - Bydliště: Uherské Hradiště
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
Omlouvám se, dnes jsem čerpadlo poslouchal a je to cca 5, max 6 vteřin co běží a startuju. Jak zamrzne, vteřina až dvě...měl jsem nějak špatný ohad. Dnes v noci má mrznout, tak jsem zvědav co ránoFíla píše:pospak píše:Zapnu klíček, cca 10s slyším čerpadlo v nádrži a jedem.
Nikdy se mi u žádného auta nestalo, že by po otočení klíčku běžela pumpa 10 nebo i více vteřin. Vždycky max 2 - 3. Ať je zima nebo teplo a nikdy jsem neměl se startováním
problém.
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
- 
Offline
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 17 roků 2 měsíce
 - Bydliště: Uherské Hradiště
 
NESTARTUJE V MRAZU, 850, B5254 S.....ČERPADLO
Závada pravděpodobně vyřešena. Dal jsem jiné relé a čerpadlo běží jak má. Dle zahraničních fór celkem běžná závada, kdy vysychají elektrolyty, a potom nefunguje, se snižující se venkovní teplotou, časovač na spuštění relé. Zkusím vyměnit kondenzátory, a budu mít jedno relé náhradní. Děkuji všem za rady, zejména kwikovi, který mě nasměroval...
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]